XAX's log - 2. udgave


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 754
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tja, så banebrydende er det så hellere ikke. En skadespause giver også en tid til at tænke lidt mere over tingene. :xmas:

Nej, jeg er plantet godt i huset og har valgt at spare nogle penge op. Jeg vil hellere bruge pengene på noget fast bolig, og den slags koster, men det kan langt bedre betale sig i sidste ende. :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Ja, nu må give alle de Anders'er, Morten'er og Jacob'er kamp til stregen.  :santa2:

De får kamp...

Nu har du jo talt for at vi burde være lidt mere åbne om os selv her på MOL, så hvorfor ikke stå ved ens eget navn...  :)

Husker du det, det er ellers længe siden jeg har turdet foreslå det ?

Men det kan flertallet måske bruges til at foreslå igen.

Det er ikke alle, der er modstandere af det.

Henning :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Nej, men flertallet...

På getbig tror jeg nok at der skal udfyldes flere ting som køn, højde og vægt

for at man kan melde sig ind.

Og det er da ofte meget relevant i træningsspørgsmål,

men de har vist heller ikke så mange medlemmer.

Så det er nok en dårlig ide at foreslå Morten Z. at lave det sådan.

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også gerne undskylde for at have kaldt dig Lille fede så ofte. Havde jeg vist at du blev såret hver gang jeg kaldte dig Lille Fede ville jeg da ikke have gjort det. At blive kaldt noget som Lille Fede kunne naturligvis holde dig fast i en (Lille Fed) rolle du måske så nu føler er blevet lidt "tynd"slidt, lidt ligesom Lille Fede. Jeg sværger aldrig (efter dette indslag) at kalde dig for Lille Fede på skrift eller IRL igen. Navnet Lille Fede vil være slette fra min hukommelse, og aldrig vil jeg gøre brug af Lilli Fede igen.

Summa summarum; Lille Fede er historie, Lille Fede er død og borte, ligesom XAX. Længe leve Henning Fiis.

Jacob

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

24/12-2003 - Div. underkropstræning

Plateloaded 45 graders Legpress

1 x 6 @ 100 kg

1 x 6 @ 200 kg

3 x 6 @ 300 kg

2 x 6 @ 340 kg

Med alle de benpresmaskiner vi har i OBBC, så kan man lige så godt få prøvet nogen af dem. Den her føltes ikke helt så sund for knæene.

Rotary Calf

1 x 10 @ 170 lbs

1 x 10 @ 230 lbs

3 x 10 @ 310 lbs

Standing Calf Raise

1 x 10 @ 150 ?

2 x 10 @ 210 ?

Hyperextended crunches

2 x 12 @ kropsvægt

I dag var jeg mest alt bare oppe at træne for hyggens skyld og for at bidrage med lidt teknisk hjælp til et par styrkeløftere, så jeg tog det stille og roligt.

Og før vi glemmer det... :santa2:

GOD JUL ALLE SAMMEN! :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er i gang med at smide vægt, dog mest via kostregulering, og det hænder jeg går mig et par lange ture om aftenen, nu mest for hyggens skyld.

Ellers så kommer jeg nok til at lave lidt cardio når jeg er ude og rejse, dvs. svømme rundt ude i vandet ved en dejlig kridhvid sandstrand. B)

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

27/12-2003 - Div. underkropstræning og lidt andre aktiviteter.

Cybex Seated Legpress

1 x 10 @ 250 lbs

1 x 10 @ 375 lbs

4 x 10 @ 515 lbs

Jeg har oplevet lidt småsmerter fra både min albue og en smule fra min højre skulder. Jeg tror det er fordi jeg brugte hænderne for meget i sidste træningspas, så ingen plate loaded benpres i dag og hellere ikke noget med at holde ved i håndtagene ved benpresmaskinen, så det blev ikke til det helt vilde i dag.

Backextensions

3 x 12 @ kropsvægt

Herefter ca. 1 times seminar for Hippo og Angel i styrkeløft omkring regler og udførsel af de de forskellige løft. :4smartass:

Herfter blev jeg straks forvandlet den onde coach from Hell, og fik presset Bøffen til at lave et ordentligt træningsmax i squat. Herefter gik det udover Hippo, først boxsquat med bands, hvor jeg ville prøve at knække hans lockout. Han er godt nok stædig den hest. :chicken::devil::tongue: og det lykkes da også kun at få ham ned i bunden af løftet. :lol: ;)

Herefter blev samme person pint med et udstyrsfri træningsmax samt en gang højreps squat med 60 kg. :kj:

Det hele tog omkring 4 timer, inkl. kaffepause til sidst.

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

Herfter blev jeg straks forvandlet den onde coach from Hell, og fik presset Bøffen til at lave et ordentligt træningsmax i squat. Herefter gik det udover Hippo, først boxsquat med bands, hvor jeg ville prøve at knække hans lockout. Han er godt nok stædig den hest.    og det lykkes da også kun at få ham ned i bunden af løftet. 

Hell er nok et meget velvalgt ord :devil:

bare vent til du kommer hjem fra ferie, så er jeg blevet så bidsk at de små bands gir op før mine små ben :evillaughter:

:tongue: ;)

Klaus> med den intensitet vi...øh...træner med er vi jo os nødt til at have nogle gode lange snakke-pauser B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share