Film om BB, styrkeløft og stærkmand


klausjensen
 Share

Recommended Posts

Ronnie Coleman - The Unbelievable

Ronnie er stor. Ronnie er stærk. Og han kan spise en masse kylling. Man følger ham også på hans arbejde som politimand.

Når han træner (meget hardcore i øvrigt) råber han ofte: "Lightweight? Yep, baaaaby!". Meget underholdende. Kan anbefales i det center du træner i. Jeg HAR prøvet det.

Fem svin af fem til den onde amerikaner.

:devil::devil::devil::devil::devil:

Markus Rühl - XXXL

Hvad træning angår er denne video udemærket. Markus træner 6 dage om ugen. Og han træner til failure. Dette er sådan set essensen af videoen. Der er intet personligt præg over denne video.

:devil::devil:

Arnold Schwarzenegger - Pumping Iron

Ser man bort fra 70'er garnet og en grov østrigsk accent, har videoen både underholdene og seriøse øjeblikke at byde på. Selve Arnolds træning er ikke ret vigtig i denne video. Den fokuserer meget på bodybuilder livsstilen. Men fordi denne video er blevet en klassiker skal den have 4 svin.

:devil::devil::devil::devil:

Markus Rühl - Made In Germany

The Comeback of The Beast from Germany. Markus er næsten lige så underholdende som Ronnie Coleman, når man ser ham privat. En rigtig ond krudt gris, man ikke vil op at slås med i byen. Markus er så stor, at han ikke selv kan tage sin trøje af. :blink: No shit.

Hans psycho-kæreste er også et ret underholdende moment i filmen. Hans træning minder meget om hans tidligere film XXXL - virkelig hardcore. Godt nok er han blevet stukket mere med kanyler end en inder der sover på nåle, men manden har virkelig en solid styrke. Når jeg har set de sidste 2/3 af denne film er det meget muligt, at den får den maksimale karakter, fem svin!!

:devil::devil::devil::devil: (indtil videre. Har kun set 1/3 af filmen)

Edited by Devious Builder
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...
  • 1 month later...
Guest Slettet bruger

Markues Rüel - Made in Germany

Fatter ikke tysk så den var ret kedelig. Det er næsten kun i starten han snakker engelsk, resten er på tysk. Han er dog stor og grum og den sceene hvor han går rundt i indkøbs centeret er ret griner.

Ronnie Coleman - Cost of Redemption

Så SEJ en film! 2000lb benpres og sqaut med 800lb er IKKE for børn. Og han har stadig den karisma og personlig jeg synes er så cool. Physker sig selv op med sætninger som "time to bleed", "nothing but a peanut", "light weight baby" osv. Man følger ham både under træning og hvad han laver i fritiden. Nok den bedste film jeg har set indtil videre.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Det er sjovt at i roser Ronnies Cost of redemption - ja jeg fatter det faktisk ikke??

Jeg synes den gamle er langt mere spændende og interessant.

For det første er der en masse (stort set hele tiden) voice-overs fra Ronnie selv i den gamle (the unbelivable) i den nye er der INTET!!

I den nye ser vi ham æde flere gange end i den gamle (og det var efter et par omgang kylling heller ikke noget af det jeg synes var vildt fedt i den gamle.) De sektioner hvor han sidder og nestirrer sine grits med æggehvider er fanme ikke for børn - jeg kunne nå at lave 100 armnbøjninger inden han går igang!!I

den nye har han ovenikøbet droppet politigerningen og alt imens det sikker gør hans træning mere fee og rockhard, så gør det også at hans liv udenfor træningscenteret er ligeså spændende at følge med i som days of our lives.

Iøvrigt synes jeg også den gamle er federe klippet sammen i træningen - i cost of.. er hans mavetræning f.eks i stand til at slå ihjel så dødsyg/langtrukken/osv. er den. (her skal han cardiosektioner iøvrigt også nævnes ...hold da kæft det er sygt at se på den store hval stå og slowsteppe!!!

Man ser også hans fede makker (der dog stadig er lee - bare bette ved siden af Ronnie) træne og hvad fanden skal man det for!!!?? Og det er generelt for alle øvelser i den nye at det bare føles pisselangtrukkent at følge med i - indtil han når de sidste pisselee' e tunge sæt hvor han sætter alt og alle på plads.

Nå men på den positive side, så straffer han nogle sindsyge vægte og er for sej i et gym, men filmen får kun 2 yeah babys ved siden af den gamles 5!! For den er en god film - den nye viser noget fee træning, men god film - not!

Link to comment
Share on other sites

Det er sjovt at i roser Ronnies Cost of redemption - ja jeg fatter det faktisk ikke??

Jeg synes den gamle er langt mere spændende og interessant.

For det første er der en masse (stort set hele tiden) voice-overs fra Ronnie selv i den gamle (the unbelivable) i den nye er der INTET!!

I den nye ser vi ham æde flere gange end i den gamle (og det var efter et par omgang kylling heller ikke noget af det jeg synes var vildt fedt i den gamle.) De sektioner hvor han sidder og nestirrer sine grits med æggehvider er fanme ikke for børn - jeg kunne nå at lave 100 armnbøjninger inden han går igang!!I

den nye har han ovenikøbet droppet politigerningen og alt imens det sikker gør hans træning mere fee og rockhard, så gør det også at hans liv udenfor træningscenteret er ligeså spændende at følge med i som days of our lives.

Iøvrigt synes jeg også den gamle er federe klippet sammen i træningen - i cost of.. er hans mavetræning f.eks i stand til at slå ihjel så dødsyg/langtrukken/osv. er den. (her skal han cardiosektioner iøvrigt også nævnes ...hold da kæft det er sygt at se på den store hval stå og slowsteppe!!!

Man ser også hans fede makker (der dog stadig er lee - bare bette ved siden af Ronnie) træne og hvad fanden skal man det for!!!?? Og det er generelt for alle øvelser i den nye at det bare føles pisselangtrukkent at følge med i - indtil han når de sidste pisselee' e tunge sæt hvor han sætter alt og alle på plads.

Nå men på den positive side, så straffer han nogle sindsyge vægte og er for sej i et gym, men filmen får kun 2 yeah babys ved siden af den gamles 5!! For den er en god film - den nye viser noget fee træning, men god film - not!

<{POST_SNAPBACK}>

Helt enig, jeg synes også, den gamle var meget federe. Fatter simpelthen ikke vi skal se ham æde hele tiden - okay, det er en del af en bodybuilders hverdag, men der er sgu ikek meget sjov ved det!

Link to comment
Share on other sites

Det er sjovt at i roser Ronnies Cost of redemption - ja jeg fatter det faktisk ikke??

Jeg synes den gamle er langt mere spændende og interessant.

For det første er der en masse (stort set hele tiden) voice-overs fra Ronnie selv i den gamle (the unbelivable) i den nye er der INTET!!

I den nye ser vi ham æde flere gange end i den gamle (og det var efter et par omgang kylling heller ikke noget af det jeg synes var vildt fedt i den gamle.) De sektioner hvor han sidder og nestirrer sine grits med æggehvider er fanme ikke for børn - jeg kunne nå at lave 100 armnbøjninger inden han går igang!!I

den nye har han ovenikøbet droppet politigerningen og alt imens det sikker gør hans træning mere fee og rockhard, så gør det også at hans liv udenfor træningscenteret er ligeså spændende at følge med i som days of our lives.

Iøvrigt synes jeg også den gamle er federe klippet sammen i træningen - i cost of.. er hans mavetræning f.eks i stand til at slå ihjel så dødsyg/langtrukken/osv. er den. (her skal han cardiosektioner iøvrigt også nævnes ...hold da kæft det er sygt at se på den store hval stå og slowsteppe!!!

Man ser også hans fede makker (der dog stadig er lee - bare bette ved siden af Ronnie) træne og hvad fanden skal man det for!!!?? Og det er generelt for alle øvelser i den nye at det bare føles pisselangtrukkent at følge med i - indtil han når de sidste pisselee' e tunge sæt hvor han sætter alt og alle på plads.

Nå men på den positive side, så straffer han nogle sindsyge vægte og er for sej i et gym, men filmen får kun 2 yeah babys ved siden af den gamles 5!! For den er en god film - den nye viser noget fee træning, men god film - not!

<{POST_SNAPBACK}>

Helt enig, jeg synes også, den gamle var meget federe. Fatter simpelthen ikke vi skal se ham æde hele tiden - okay, det er en del af en bodybuilders hverdag, men der er sgu ikek meget sjov ved det!

<{POST_SNAPBACK}>

En gang for et stykke tid siden fik jeg også tillusket mig denne film, og jeg er i høj grad enig med de herrer. Filmen er slet og ret kedelig, ligepånær tung squat og bænkpres(Men det forventer vi af Ronnie), så blev der spolet hen over resten. At se ham spise grits eller træne 3 forskellige kabeløevlser for skulderne er simpelhen hamrende uinteressant.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share