Dansk vinder af Jan Tana


jsc
 Share

Recommended Posts

JSC: Responderer godt på træning?? Ja det må siges, den/det/helle/tingen responderer så godt at selv kæben vokser og stemmen går i overgang :blink:

Misfostre er en meget dækkende betegnelse for et forskruet kvindeligt kropsideal hvor indtagelse af anabole steroider er på dagsordenen.

Sumobrydning er en sport, bodybuilding bliver i mine øjne aldrig en sport, her konkurerer man på udseendet og æstetik som man alle hver i sær kan have sin mening om. Hvorimod det er svært at have en mening om hvilken hest der vandt på galopbanen. At en sumobryder dyrker sport, gør ham nu heller ikke i mine øjne, mindre ulækker at se på.

maxpower

Kan man ikke også "sagtens" blive testet clean, selvom man har brugt krudt og stadig kan se følgerne af det?

der findes masser af medikamenter til at sløre indtaget af doping, man fristes til at sige at det er måske det der bliver forsket mest i.

squathfather: der havde sneget sig en lille regnefejl ind, beklager : Dayana Cadeau: 20% muskler, 30% Winstrol og 50% silicone

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

...forskruet kvindeligt kropsideal...

De fåes i mange udgaver ;)

Men at opfatte folk som misfostre, fordi de har valgt et ideal langt fra ens eget æstetiske synspunkt, er da egocentreret og snæversynet (ja, beklager - jeg vidste ikke lige hvordan jeg kunne skrive det på en pænere måde) :biggrin2:

Edited by Armoured female
Link to comment
Share on other sites

Det var en smutter, jeg tænkte det, men burde nok ikke sige det.. Kvinder som løfter jern i den grad (OG krudter) er i mine øjne lige så uinteressante som ekstremt fede kvinder.. Njah - mere! Der er intet smukt ved det, og jeg kan overhovedet ikke falde på halen over sådan en pluskæbe.. Men hun er da sikkert rar ved dyr B)

Synes iøvrigt at de fleste andre "typer" kvindekroppe er ganske rare at se på :lol:

Link to comment
Share on other sites

BBpiger er, med få undtagelser, sjældent helt så skræmmende at se i levende live, som de er på billeder.

Som de piger der vinder A-mandens konkurrence. Når de står ved siden af ham, ser de altså ikke så store ud.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share