Dansk vinder af Jan Tana


jsc
 Share

Recommended Posts

FØJ FOR DEN!!!

Pigerne på første side kan man nogenlunde se at de er af hunkøn.

Det bliver straks noget sværere med skabningerne på side 2 og 3. Var det ikke for silikonen og badedragterne kunne man være seriøst i tvivl...

:smashtard: :smashtard: :smashtard: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Nu tuder knægtene igen :rolleyes: Hallo, de er professionelle bodybuildere!

Enig med Cilius, det er en ganske imponerende gang muskelmasse, damerne her har tillagt sig (selvom det desværre ikke er mange, som har genetikken til at gøre det uden krudt, garanteret) ;)

Søde og sexy er de ikke, men det er også en svær misforståelse, at alle kvinder helst skal være søde og sexy små pindarmede viljesvage cardiobunnyer :puke2: :wub:

[dagens marmorkagerulleslag] :tongue:

Edited by Armoured female
Link to comment
Share on other sites

Jeg har intet imod veltrænede kvinder.

Ingen tvivl om at disse kvinder har arbejde ligeså hårdt for deres muskelmasse som de heavyweight mandlige bb'ere.

I mine øjne er de nok nogenlunde lige skræmmende, det er bare voldsomt så tydelige de mandlige ansigtstræk bliver når kvinder har gang i seriøse mængder AAS.

Link to comment
Share on other sites

cilius wrote:

Og average piger siger det samme om store fyre... det er immervæk en utrolig kropsformation de damer har været igennem... respekt for det
Ja selv stemmen forandrer sig, det immervæk imponerende. Men vi står stadigvæk tilbage med det problem hvad er det vi står over for her, er det: han, hun, den, det, eller tingen?

JSC: du har en sørgelig defination af veltrænede "piger". Dehydrerede AS narkomaner uden selvtillid med fake bryster.

Hvis man(d) hviler i sin maskulinitet, kan man sagtens acceptere veltrænede piger

Men du mener det er flot at pigerne ikke hviler i deres feminitet?

I øvrigt meget tankevækkende at cremen indenfor kvindelig heavyweightbodybuilding har været på TV og delagtiggøre os andre i hvordan de i deres barndom med briller af hinkesten blev mobbet så de ingen selvtillid havde. Måske en ihærdig indsats fra en psykolog og pårørende kunne have arbejdet med det mentale aspekt og givet dem den fornødne selvtillid og på den måde have holdt dem fra sprøjten.

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Søde og sexy er de ikke, men det er også en svær misforståelse, at alle kvinder helst skal være søde og sexy små pindarmede viljesvage cardiobunnyer 

Korrekt, men de skal sgu heller ikke være klamme maskuline misforstre.

De er prof-bber ja. DET har jeg sgu repsekt for, men det ændrer overhovedet ikke på at jeg syntes de er decideret frastødende at se på.

Ganske som jeg også syntes at nogle af de store BB klumpedumper - Coleman- Poul Dillet-osv- er imponerende, men jeg ville aldrig bytte krop med dem om jeg så fik 1 mil. oven i hatten. :)

Edited by The Bear
Link to comment
Share on other sites

Fitt: Beklager, hvis jeg rokker ved verdensbilledet :tongue:

men det er også en svær misforståelse, at alle kvinder helst skal være søde og sexy små pindarmede viljesvage cardiobunnyer

du rokkede ikke ved nogens verdensbillede tor jeg..

Hvorfor er det en svær misforståelse..? Hvis det er Ifølge mig selv er det dai ngen misforståelse <_<

Link to comment
Share on other sites

umiddelbart ser det for mig ud som hans ben er meget store i forhold til overkrop, også på inderlårene mangler der heller ikke noget

Jeg synes det ligner nogen har trykket ham 10cm lavere end han burde være :lol:

Har han i øvrigt ikke også gang i en god gyno på det billede???

Link to comment
Share on other sites

sas: Jeg synes til gengæld det er tankevækkende, at sådanne tv-programmer har en tendens til at søge årsagen til ekstreme menneskers ekstremitet i en evt. dårlig barndom. Der var ligeledes et program om engelske konkurrence-BB'ere for et par måneder siden, hvor journalisterne af al vold og magt forsøgte at grave noget frem om et forstyrret faderbillede og en sølle barndom for at forklare disse mænds valg. Endnu et eksempel på, hvordan journalister kan skabe alt af "ingenting" ved at klippe det ind i den rigtige kontext.

men det er også en svær misforståelse, at alle kvinder helst skal være søde og sexy små pindarmede viljesvage cardiobunnyer

Hvorfor er det en svær misforståelse..? Hvis det er Ifølge mig selv er det dai ngen misforståelse <_<

Hrm... der blev sagt alle kvinder? Lad cardiobunnyerne om at være pindarmede, og lad os andre være i fred ;)

Link to comment
Share on other sites

Njae, hans quads er faktisk hans svage punkt, det kan man se fra siden specielt. Han vandt the overall i team universe for nogle år siden, så da må han have været clean. Jeg synes ikke at kunne se gyno.

Det er muligt jeg ser syner :blink:

Jeg synes især hans venstre nipple (den til højre på billedet) ser noget tyk ud, men det er da muligt nogle ser sådan ud på naturlig vis.

Kan man ikke også "sagtens" blive testet clean, selvom man har brugt krudt og stadig kan se følgerne af det?

Link to comment
Share on other sites

Jamen, det handler vel i bund og grund om, at piger i lige så høj grad som drenge kan blive fascineret af tanken om at bygge muskler. For det er jo fedt at se kroppen reagere på træning. Hvis man disse piger har anlæg for det, så kommer resultaterne hurtigt, og så kan man hurtigt blive mere bidt. Det er jo den gode gamle belønningsmekanisme der er på spil. Og på den måde bliver det jo hurtigt til et fix.

Synes jeg det er sexet? Nej. Men jeg synes ikke man kan være bekendt at kalde andre for misfostre. Det er ikke for at blive betragtet som sexede de gør det. Somubrydere, for at nævne en anden ekstrem, bygger jo heller ikke den ufatteligt fede krop for at være sexede? At de så betragtes som sexguder i Japan er en anden, for vesterlændinge uforståelig, ting.

Det handler vel om tolerance. Overfor folk der ikke ser ud og tænker som dig selv, og måske har andre idealer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share