COC #4 lukket igen


jsc
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Sådan skal det gøres :devil:

Udover det kan jeg varmt anbefale folk, at gå igang med seriøs grebstræning! For man bliver simpelthen besat af det B)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg synes det er supersjovt :) især når man ligger og kæmper om de at få de sidste 2-3 reps mere ud af griperen, man både kaster sig rundt og hopper og skriger som en wrestler, for at få de reps :devil:

Også giver det store underarme, som passer godt sammen med biceps og triceps B) Og en god investering hvis man har stærkmands tendenser!

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Ehm.. Jeg forstår ikke lige helt hvad det drejer sig om.. Er det ikke bare et de der gays fra wales har slået en rekord i at 5 brødre trykke sådan en grebtræner sammen?.. Det kan jeg da ikke se de imponerende i, og slet ikke når de ikke engang ser særlig stærke ud.

Link to comment
Share on other sites

Ehm.. Jeg forstår ikke lige helt hvad det drejer sig om.. Er det ikke bare et de der gays fra wales har slået en rekord i at 5 brødre trykke sådan en grebtræner sammen?..
Hvis du kigger på siden her, kan du se at Nr 3 gripper er kun blevet lukket af lidt over 100 i verden. Det er da imponerende at alle fem brødre kan lukke den. De må virkelig have noget specielt.

Der er kun 2 mænd i verden der har lukket 4'eren og en af dem er Nathan Holle - gad vide om resten af brødrene også får den lukket?

Det kan jeg da ikke se de imponerende i, og slet ikke når de ikke engang ser særlig stærke ud.

Ville det være mere imponerende, hvis de lignede store bodybuildere? Jeg skulle da mene, at det er lige omvendt... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke bare et de der gays fra wales har slået en rekord i at 5 brødre trykke sådan en grebtræner sammen?..
Det er IKKE bare sådan en grebtræner. Det er en serie af de strammeste grebtrænere der findes i verden. Den strammest er kun lukket af ganske få mennesker, og den anden strammeste er kun lukket af nogen af de stærkeste mænd i verden.
Det kan jeg da ikke se de imponerende i, og slet ikke når de ikke engang ser særlig stærke ud.

Nu kan man jo være overordentlig stærk uden egentlig at se specielt stærk ud, hvis man har trænet ren neuromuskulær træning.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Ehm.. Jeg forstår ikke lige helt hvad det drejer sig om.. Er det ikke bare et de der gays fra wales har slået en rekord i at 5 brødre trykke sådan en grebtræner sammen?.. Det kan jeg da ikke se de imponerende i, og slet ikke når de ikke engang ser særlig stærke ud.

Det er vel ikke en egentlig rekord at fem brødre har lukket gripper #3, men enestående er det da.

Hvis du ikke finder det bare en smule imponerende - især deres størrelse tage i betragtning - så har du ikke prøvet CoC grippers. Den letteste er hårdere end stort set alle andre grippers man kan købe i alm. sportsforretninger.

jsc, jeg tror ikke du vil have problemer med at starte på 1'eren.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt er der andre familie-foretagender på listen.

Gale Gillingham har lukket #3 og det har hans tre sønner, Brad, Wade og Karl. :)

Klik for at se billedet, kunne ikke indsættes....

Farmand Gale Gillingham, NFL Hall of Fame - partial-squatter 1500pund på billedet.

gillisqa.jpgbrad.jpg

Brad Gillingham, tidl. verdensmester i styrkeløft (IPF)

kc-viking-wade.jpg

Wade Gillingham, stærkmand

mich-crucifix-karl.jpg

gill-log02.jpg

Karl Gillingham, stærkmand

Link to comment
Share on other sites

Fragt fra USA er DYRT, du skal regne med tingene også bliver taget i tolden og dertil lægge et fortoldningsgebyr.

Jeg bestilte mine 3 grippers lidt før getbig fik deres hjem, og det blev kun en smule billigere end hvis jeg havde købt dem hos getbig - ca 100kr sparet med alt medregnet.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

LOL.. Amen så er det jo ikke så underligt ;)

Syns bare der stod på getbigs HP er det var 5 forskellige.. Hmm.. Men så må jeg jo hellere have fat i sådan en nr. 4 så jeg lige kan lukke den :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Godt at se folk endelig får øjnene op for grebstræningen :)

Og for mig har det gået rigtig stærkt, allerede efter ca 3 uges træning kan jeg nu lukke coc 1 2 gange med højre og en gang venstre, og coc trainer 30 gange med højre. I starten kunne jeg kun næsten lukke coc 1.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share