Typen's log


typen
 Share

Recommended Posts

Godt at se at styrken stadigvæk er der Esben! 115kg er flot når du har været på diæt mm. så 

Og det går også stille og roligt fremad med løbet kan jeg se, du skal nok nå ned under de 9min inden længe

Tak skal du ha' Clauer :smile:

I dag fik jeg lavet en "one hand pull-up" :cooldance:

Dagens træning:

"One hand pull up":

1xmig... yeah

Bench:

3x8x85kg

1x8x85kg (en enkelt forced)

Incline db press:

1x9x30kg

2x8x30kg

1x9x30kg

Herefter lidt skulder og triceps.

Ab-wheel:

3x10xmig

En ok træning i dag!

Jeg fik lavet en "one hand pull-up" :4thumbup:

Jeg er ikke sikker på den er helt godkendt, men næsten da. I min verden er den :wink:

Derudover blev det til nogle chin-ups (som altid)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nikki A> Takker :bigsmile:

Alle har tilsyneladende deres egen definition, min er....

Chinup: Overhåndsgreb, bredt

Pullup: Underhåndsgreb, smalt.

Dagens træning:

Bench:

3x8x85kg

Incline DB-press:

3x8x30kg

løb:

2400m på 9:40 ca. ..skidt tid.

Triceps: (push-down)

3x8x 12 stakke

Herefter blev det endnu en gang tid til lidt lir... :4thumbup:

Pullup med vægt:

1x3x20kg

1x3x40kg PR

1x1x60kg PR

1x1x70kg ..fail

Cool træning! Hvis jeg ikke havde været i byen i går, havde jeg måske fået de 70kg op. Men det må jeg bare gøre en anden dag så :tongue:

Edited by typen
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med de nye PR's 

Min egen 1RM i pullups er 50kg og vejer også omkring 80kg, så måske er jeg slet ikke så langt fra at kunne tag en OAP

Takker..

Så er du ikke langt fra mig jo, just keep trying! :cooldance:

Nasty pullup der Esben  Damn!  Fortsæt i samme stil, så kan det jo være du nupper 100kg på et tidspunkt... Det kunne sgu være blæret

Okay pullup med 100kg er rimelig crazy!

Men det kunne da være nice at lave en pullup med min egen vægt. :devil:

Jeg har også tabt mig lidt her på det sidste. Min fedt-% er ved at være ret langt nede. Tror aldrig den har været så lav faktisk.

Link to comment
Share on other sites

Det fandme for ondt at lave 1 arm pullups :devil:

Og så bænker du 115kg på diæt - godt klaret!

Men husk vi stadig har en challenge :wink:

Jeg er forresten røget lidt tilbage, så der går nok lidt før jeg rammer de 125kg, så du kan stadig nå det(hvis ikke powerclauer snupper dem før) :smile:

Link to comment
Share on other sites

Simon> Takker, jeg tror dog jeg er lidt "sat" i bænkpres for tiden. Jeg er nød til at spise uanede mængder mad hvis jeg skal stige i styrke/muskelmasse.

For tiden går jeg lidt mere op i generel sundhed, i stedet for bare at æde og gaine. Så der går nok lidt tid, men hva faen..

Mit løb er også prioriteret højt, skal jo gerne kunne lave et nogenlunde resultat til politi-optagelserne :cooldance:

Løb harmonerer ikke med bodybuilding!

Jeg vil ikke sige jeg er på diæt, men jeg taber mig alligevel med alt det løberi, jeg har dog lige spist omkring 20.000 calorier (det føles i hvert fald sådan) :laugh:

Min fedt-% vil jeg skyde til 8-9%, vil prøve at få taget et billede en af dagene..

Det bliver nok Powerclauer som snupper trofæet denne gang, selvom jeg er ked af at indrømme det. Du har dog også en meget god chance, i er vel nogenlunde lige. Men lad os nu se... :smile:

Dagens træning:

Jeg havde 35min at træne i, så det blev til meget korte pauser..

Bench:

1x10x60kg

3x8x80kg

1x5x80kg ... damn der gik armene lige kold

Incline-DB-press:

3x8-9x25kg

Herefter 5 sæt triceps..

Det var det.

Jeg er ikke vant til korte pauser mellem sættene, men jeg fik et max godt pump kørende!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Træning tirsdag:

chin-ups:

1x8xmig

4x8x12,5kg

1x12xmig

DB-row:

3x10x30kg

Træning onsdag:

bænk:

1x8x60kg

1x8x80kg

4x8x85kg (en enkelt forced)

DB-incline-press:

3x8x30kg

lidt triceps og mave.

Jeg er nød til at skrive lidt af min træning ned for lige at markere at jeg altså stadig træner :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det ser ganske godt ud med træningen Esben, og syg tid på de 2400m! på 8.55 kan jeg vel løbe omkring 1500m :laugh:

Hvornår er det egentlig at optagelserne til politiskolen finder sted? Vidste slet ik at det var det du ville.. Held og lykke med det, det lyder rigtig spændende! :smile:

Og hvad med de billeder der, er det noget du stadigvæk tænker på at uploade? :poking::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Politiet har været det jeg ville lige siden jeg kunne gå. Så jeg prøver på at være godt forberedt når endelig jeg har chancen. :bigsmile:

8:55 er også PR, i dag løb jeg 2400m på 9:20 så skal tage mig lidt sammen.

Hvornår er det egentlig at optagelserne til politiskolen finder sted?

Svært at sige, de kommer løbende... altså når der er nok ansøgere til at starte et hold.

Jeg skal prøve at snakke med en af mine kammier som har et digi-kam.. så må vi se hvad det bliver til. Min fedt-% er lavere end nogensinde.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal prøve at snakke med en af mine kammier som har et digi-kam.. så må vi se hvad det bliver til. Min fedt-% er lavere end nogensinde.

OKay, jamen det vil jeg da se frem til! For da vi var i Spanien syns jeg du var rigtig cut, så hvis det er endnu vildere nu, så er det jo all nasty!! :shades::devil: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Power> Jeg er efter min egen vurdering noget lavere nede nu, end jeg var i Spanien. Den eneste ulempe er at jeg er bleg pga vintervejret.

Fik lige lavet en ny PR i pull-ups

Uden opvarmning gik jeg direkte i gang og fik lavet 27 reps :w00t:

Yir :4thumbup:

Edited by typen
Link to comment
Share on other sites

Tro det eller ej, men efter en mindre pause fra vægttræningen har jeg besluttet mig for at gå i gang med HST :blink::tongue:

Jeg skal have noget masse, min vægt er helt nede på 78 rippede kg :tongue: så HST er hvad det bliver til.

En anden grund er at jeg ikke har tid til træning mere end 3 gange ugenligt.

Nu må vi se hvordan det går, og om jeg kan skubbe mig selv igennem programmet, uden at dø af kedsomhed.

Link to comment
Share on other sites

Tro det eller ej, men efter en mindre pause fra vægttræningen har jeg besluttet mig for at gå i gang med HST :blink::tongue:

Jeg skal have noget masse, min vægt er helt nede på 78 rippede kg :tongue: så HST er hvad det bliver til.

En anden grund er at jeg ikke har tid til træning mere end 3 gange ugenligt.

Nu må vi se hvordan det går, og om jeg kan skubbe mig selv igennem programmet, uden at dø af kedsomhed.

:rofl2:

Ej, det er sgu iorden det der Esben! :devil: Du ved jo at jeg er fortaler for HST, for det er jo et fremragende program, hvis du vil forøge i masse... Og jeg får tilmed altid en god protion styrke med oven i hatten! :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Uden at have fulgt mit HST program slavisk fik jeg nogenlunde resultater.

Jeg sluttede i dag på (nævner bare bænkpres da det jo er det vigtigste :wink: )

2x4x100kg .. jeg havde håbet på 5 gentagelser men teknikken var ikke for god i første sæt, og i andet sæt var jeg bare smadret.

Men alt i alt ok taget i betragtning af jeg har tabt mig på det sidste.

Jeg vejer pt. 77kg fordi jeg løber/laver cardio 3-4 gange om ugen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share