Begrænse ens "tyrenakke"..


JohnJohn
 Share

Recommended Posts

Jeg kender faktisk ikke nogen tøser som syntes tyrenakker er lækre og frække - de har ALLE samme indstilling som Newbiegirl. Hvis man træner bodybuilding, så bør det IMO veje med i udformning af træningsprogram. Tingene skal være symetriske - ikke bare så stort som muligt.

(kan kun tænke på en ting hvor det ikke gælder... :lol: og så alligevel)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

AF: Jorden kalder Venus, uddyb venligst..

sablet ned?: hvem var det der blev kaldt frastødende?

Jeg forebeholder mig retten til at synes det er tomhjernet at vælge partner ud fra om symmetri mellem f.eks ryg og bryst er iorden.

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Jeg kender faktisk ikke nogen tøser som syntes tyrenakker er lækre og frække - de har ALLE samme indstilling som Newbiegirl. Hvis man træner bodybuilding, så bør det IMO veje med i udformning af træningsprogram. Tingene skal være symetriske - ikke bare så stort som muligt.

(kan kun tænke på en ting hvor det ikke gælder... :lol: og så alligevel)

Når 70 kg er fordelt på 185 cm, så kan man ikke være asymmetrisk. Så er man bare lille. :lol:

Lav kagen først og tilpas pynten bagefter. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jsc: det tror jeg næppe...

Sas:

Sågerne (jeg befinder mig solidt plantet på jorden, iøvrigt).

Hvis man er stor og muskuløs har man som fyr mere at vælge imellem end hvad den lille fitness fyr har. Der er nemlig det sørgelige faktum at piger altid vælger en fyr der er større og højere end dem selv.
Mon ikke det mest er fyrene, som vælger en kæreste mindre end dem selv? Man(d) skulle jo nødigt føle sig som den lille :rolleyes:

Har iøvrigt lige været til bryllup med et vennepar (kærester gn. 9 år, tror jeg) hvor det forholder sig omvendt. Mit indtryk af deres forhold er, at det er ret robust og vellykket :)

Fyre taler højt om hvordan piger ser ud, men faktum er at enhver pige kan finde sammen med en fyr, uanset udseende, der skal ikke meget til "Et hul er et hul" som en skrev.

"Et hul er et hul"-kommentaren siger en hel del negativt om vedkommende, som har fyret den af. Mage til umodent drengerøvspladder skal man lede længe efter - beklager :)

Og det er aldeles ikke faktum, der findes heldigvis masser af mænd som har øje for lidt mere end "hullet", også ved første øjekast...

En fyr derimod der ikke har udseendet med sig kan ikke score en pige (medmindre det forudgående benarbejde er iorden).

Nu har de fleste kvinder (måske lige undtaget de mest forfængelige teenagetøser) evne for at se på andet end udseendet, så de knapt så kønne fyre behøves ikke skyde sig selv en kugle for panden...

Det kan godt være, at din opfattelse holder på handelskolens grundår, men ved alderen +25 år (muligvist yngre, afhængig af modenhedens udvikling) begynder folk at have lidt mere øje for andet end huller og højdeforskel :)

PS: Appelsinhud har intet med alder at gøre - men med underhudsfedt. Selv babyer har appelsinhud.

Link to comment
Share on other sites

Nu har de fleste kvinder (måske lige undtaget de mest forfængelige teenagetøser) evne for at se på andet end udseendet, så de knapt så kønne fyre behøves ikke skyde sig selv en kugle for panden...

Så kan Odenses Power Posse godt ånde lettet op. (Og jeg slipper for flere Dr. Phill lignende samtaler).

Link to comment
Share on other sites

Nu har de fleste kvinder (måske lige undtaget de mest forfængelige teenagetøser) evne for at se på andet end udseendet, så de knapt så kønne fyre behøves ikke skyde sig selv en kugle for panden...

Så kan Odenses Power Posse godt ånde lettet op. (Og jeg slipper for flere Dr. Phill lignende samtaler).

Så kan vi godt konkludere at vi også er grimme indvendig, er det du siger?! :unsure: :( :D

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke det mest er fyrene, som vælger en kæreste mindre end dem selv? Man(d) skulle jo nødigt føle sig som den lille
Forkert, det er altid pigerne der udspecifiserer øjen farve og højde i f.eks annoncer og på dating i tv. En fyr siger måske at en pige skal have god røv og gode bryster - det er der da lidt mere elastik i.
"Et hul er et hul"-kommentaren siger en hel del negativt om vedkommende, som har fyret den af. Mage til umodent drengerøvspladder skal man lede længe efter - beklager 

Og det er aldeles ikke faktum, der findes heldigvis masser af mænd som har øje for lidt mere end "hullet", også ved første øjekast...

Rigtigt! Men det ændrer ikke på at pigen kan score en fyr når hun er "grim" i klassisk forstand. Det er det der er pointen.

Det kan godt være, at din opfattelse holder på handelskolens grundår, men ved alderen +25 år (muligvist yngre, afhængig af modenhedens udvikling) begynder folk at have lidt mere øje for andet end huller og højdeforskel
Yep, der er vi i og for sig også enige, og heldigvis for det, det var derfor jeg antydede at pigen der skrev indlægget var teenager.
Link to comment
Share on other sites

:lol: slap af i går amok drenge :)

Newbies' udtalelse, er der jo ikke noget nyt i - det er da også den generelle holdning jeg hører fra piger - og det er begrænset hvormange der synes det er pænt at være en motherfucker muskelmaskine.

Men piger kan vel også have lov til at udtrykke sig visuelt.....det gør vi mænd vel også rimelig tit ?

Link to comment
Share on other sites

En fyr derimod der ikke har udseendet med sig kan ikke score en pige (medmindre det forudgående benarbejde er iorden).

Hmmm.....gad vide hvor meget erfaring der ligger til grund for sådan en udtalelse? ;)

/Bellini

:lol:

Seriøst så har jeg i min tidlige ungdom været en smule undervægtig, pigerne værdigede mig dengang ikke et eneste blik. Derimod blev interressen noget større efter muskeltransformationen. Deraf måske min aversion mod teenagepiger og store piger der endnu ikke er blevet voksne.

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

WOW - langt de fleste indlæg på MOL drejer sig i bund og grund om hvordan folk kan blive store for så at mene de ser bedre ud... (Selv under funktionel styrke drejer det sig tit om hvordan man funktionelt skal træne for at blive stor :blink: )

Her er folk som huserer her med netop det formål at "blive store". Alt respekt for de som vælger BB som sport.

Ligeledes al respekt for folk som bruger deres tid på at blive gode til at løfte en bunke jern i en konkurrencesituation. Jeg har STOR respekt for styrkeløft som sport.

MEEEEN man kan ikke komme uden om at MOTION-online.dk i stor udstrækning huser folk som vil være større for at se bedre ud når de bevæger sig ud i den rigtige verden.

Når så en fyr stiller et spørgsmål af samme karekter (=jeg vil set godt ud i forhold til hvad verden forventer af mig) bare med modsat fortegn (=jeg vil være mindre), så skal han sables ned?!?!?!?!

Og lige pludseligt er det forbudt at interessere sig for hvordan det modsatte køn ser ud? :blink: :confused2:

Eller for hvordan det modsatte køn opfatter ens kropsbygning...

Man må altså godt træne for at kunne score - men man må ikke ønske mindre størrelse for at kunne score???? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Rigtigt! Men det ændrer ikke på at pigen kan score en fyr når hun er "grim" i klassisk forstand. Det er det der er pointen.
Det kan fyre jo så også, med mindre der også er andre ting, som ofte følger med manglende tro på sig selv som scoreobjekt (jeg siger ikke det forholdte sig sådan i dit tilfælde, det ved jeg selvsagt intet om) :)
Seriøst så har jeg i min tidlige ungdom været en smule undervægtig, pigerne værdigede mig dengang ikke et eneste blik.

Mon ikke blot du har kigget på de forkerte piger dengang? Og hvor stor en evne tror du piger (og fyre, for den sags skyld) i den alder har for at vælge en partner til et langvarigt forhold??

Vi er fuldstændigt enige om, at teenageres evne til udvælgelse (generelt) er til at lukke op og sk.. i ;)

Derimod blev interressen noget større efter muskeltransformationen.

Hvis den øgede interesse skyldes musklerne alene, hvor meget er den så værd?

Link to comment
Share on other sites

Hvis den øgede interesse skyldes musklerne alene, hvor meget er den så værd?

Mellem 500-2.000 kr pr. gang i københavn :lol:

JSC:

Hmmm det var egentlig alle - men du må da gerne føle dig specielt ramt :flipa: Du har så vidt jeg husker en kæreste... så det kan vel ikke være så fandens lang tid siden med dig - med mindre du har konverteret til en underlig "jegsparermigtilægteskab" tro (not likely).

Link to comment
Share on other sites

Hvis den øgede interesse skyldes musklerne alene, hvor meget er den så værd?

Mellem 500-2.000 kr pr. gang i københavn :lol:

JSC:

Hmmm det var egentlig alle - men du må da gerne føle dig specielt ramt :flipa: Du har så vidt jeg husker en kæreste... så det kan vel ikke være så fandens lang tid siden med dig - med mindre du har konverteret til en underlig "jegsparermigtilægteskab" tro (not likely).

Ægteskab?? :freaked:

Næh, det var ik så meget dét, cille, men en HSTslapsvans (sagde den rehabiliterende svagsquatter) skal ikke komme hér og tro han er noget :tongue:

2000 kroner?? Kommer de så også og støvsuger dit hus?

Link to comment
Share on other sites

Hvad blev der af gutten, som skulle stille op i BB eller Bodyfitness?

Er han blevet til en disko-pumper med cable-crossover-flyes, tøse-nakke og BMW med alusutter? :tongue:

Hey hey.. <_<

Jeg har aldrig villet have kæmpe wheels.. Tror desuden heller ikke mine gener ligger til bentøjet.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Det er godt nok en hård tone der bliver holdt i denne tråd. <_<

Det hele handler vel sådan set om symmetri, og selvfølgelig bliver det "grimt" at se på hvis f.eks. ben eller nakke er overdimensioneret ift resten. Det tror jeg bare sjældent er tilfældet, med mindre man kører discopumper-rutinen og KUN træner bryst, biceps og mave.

Et andet spørgsmål er så hvad størrelse sådan generelt den enkelte synes er "pænt", hvis det er udseende man træner efter. Det er jeg også ret sikker på for de fleste er noget der ændre sig med tiden. Man sætter hele tiden et mål som er til at nå, og når man så kommer dertil har man måske fundet ud af at man nok godt kunne være lidt større hist og her :)

Ang. bukser og tøj så kunne jeg selv før jeg begyndte at træne ikke passe de fleste slags cowboy-bukser - sådan var mine ben bare ikke bygget. Det er så sjovt nok heller ikke blevet bedre efter jeg begyndte at træne men jeg formår da at have tøj på kroppen alligevel.

Det er vel også et mindretal af befolkningen der har kroppen til at passe den slags tøj modellerne går i, så for langt de fleste er der en begrænsning i tøjvalg på et eller andet plan.

PS: 182cm høj, 90kg og wheels på 64-65 tror jeg, og mine stænger er vist ikke færdige med at vokse.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

hæhæ - tør man spørge hvor mange herinde, der selv er istand til at mærke at de har pisse ondt i røven ??

Newbie girl bliver svineren blot fordi hun giver udtryk for en holdning, som i hvertfald min egen erfaring fortæller mig, er meget udbredt, måske endda den herskende, blandt kvinder ! hun er: forvirret, snæversynet og uintelligent og teenageagtig. hmmm....

Infestedass Indsendt: 8. Sep 2003, 18:35  En tyrenakke adskiller mændene fra drengene
simondj Indsendt: 8. Sep 2003, 08:00  Tyrenakke er for rigtige mænd

javel ja, i såfald så er hun da bestemt ikke den eneste !

Det er ikke i orden at forme sin krop iht til hvad kvinder synes ? hmm det har mænd vel ellers også kun gjort i årtusinder. jeg former - el prøver på - min krop efter egne idealer, men jeg bilder mig ikke ind at disse idealer ikke er påvirket af hvordan kvinder foretrækker mænd at se ud. Og det siger jeg ikke kun fordi at jeg fornylig har læst, Det generøse menneske, af Tor Nørretranders. Hvori TN jo slutter at alt hvad vi i bund og grund foretager os som mennesker i sidste ende er motiveret af fisse ( el. pik for den sags skyld ). Men også i særdeles fordi jeg synes at det er noget irrationelt vrølv. Naturligvis skal man ikke lade sig diktere af en partner, hverken på den ene el anden måde, - alt alt for superficielt ifbm udseende - men helt at påstå at man er uden for kvinders inflydelse, det giver jeg ikke meget kredit.

Næ, hvis jeg ender med at ligne en græsk statue, så klager jeg fan'eme ikke - og den form for æstetik kan jeg da kun have fået 'udefra'.

XAX :- at du uden nogensinde at have set mig IRL kan sige at mine ben er for små - det er sku for useriøst ! så sent som for et par timer siden har jeg måtte opgive at købe 2 bestemte modeller af cowboybukser, og det var påtrods at nogle af dem gik helt op til str. 36 i livet (er 32) hvortil den søde ekspedient, som mange herinde jo nok uden videre vil kategorisere som værende både forvirret og det der er værre, sagde: 'Du har godt nok også nogle store lår' det samme har jeg hørt fra kollegaer hos de grønne bude såval som i foldboldklubben..- different folks different strokes - som man jo siger. hendes målestok er ikke representativ herinde - men jeg er netop heller ikke styrkesvin og derfor kan jeg ikke tage det seriøst når du med dit 'filter' fortæller mig at mine ben er for små.

ps. det er da utroligt, så fornuftig Armoured Female er (Christania og denne tråd som udgangspunkt) er meget enig, det må jeg sige.

pps. for dem der ikke læste det i 1. omgang - jeg har IKKE råd til Prada - tjente kun som et eksempel, og jeg lader ikke påklædning styre min træning i et omfang der kan stå mål med mit hensyn til symmetri - i dette tilfælde ml under- og overkrop !

vh Jhax

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

Hvis folk har ondt i røven, er det af at træne hårdt.

Jeg tror ikke XAX mener du har små ben (uden at have set dem), men han og flere af os andre er bare træt af den der med, at folk dækker deres angst for at træne hårdt på de store, og givende, øvelser, ind under ønsker om symmetri og lign. Siger ikke det gælder nogen bestemt. Hvad folk træner for rager i bund og grund ikke mig, det véd jeg dog også godt.

Og ja, AF er en utroligt klåv pige/kvinde (brownnose :tongue: )

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

jsc og jhax: I er godtnok søde :)

Måske tillægger folk deres udseende lidt for meget vægt i forplantningsøjemed - for undertegnede betyder det da selvfølgelig noget, hvordan partner og jeg selv ser ud, men det er kun en mindre del af det. Og den del bliver endnu mindre, jo bedre alt det andet er.

De mænd, jeg har fattet interesse for indenfor de sidste år (som forløber til at brænde varm på) har ikke særlig meget tilfælles hvad udseende og alder angår - men mere hvad intellekt og selvværd angår. Hviler han ikke i sig selv som mand (og her tænker jeg ikke "rigtig mand" på samme måde som de fleste af jer) og menneske, så er interessen (på den partner-agtige måde) der ikke fra min side - et sådant forhold ville alligevel være dømt til døden. De færreste yngre mænd kan leve op til det (øv :unsure: )...

Mange (både m og k) begår den fejl at fokusere på udseendet alene - det kan gå an til et ennatsforhold, men så slutter den også der.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share