Nu har jeg lukket COC #2


jsc
 Share

Recommended Posts

:moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon:

På nærmest mirakuløs vis lykkedes det mig at lukke den i dag med højre hånd, efter at have prøvet rimeligt hårdt stort set hver dag siden jeg har fået den :)

Er ikke sikker på hvornår jeg kan gøre det igen, men nu har den været inde og røre, så dét kan den jo komme igen. Fra nu af står den på daglige singler à la Nathan Holle indtil jeg får lukket 3eren som jeg bestilte i går (I wish ;) ).

:moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon:

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Hej Hr. jsc,

Vil lige nævne at jeg er med i kampen om 3´eren nu. Jeg har lukket 2´eren med højre hånd (kan faktisk lave et par singles med den på en god dag, og holde den første single et par sekunder i lukket stand), og mangler ganske få mm på venstre hånd. Så nu kan jeg godt gå igang med at træne negativer på 3´eren :)

Er du kommet videre ?? Jeg glæder mig til jeg kan lukke 2´eren adskellige gange om dagen, så man kan bruge den til egentlig træning. Jeg har som bekendt ikke 1´eren, og traineren er noget kedelig efterhånden. Jeg kan lukke den næsten 45 gange med højre, og 35 gange med venstre.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share