Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

90 kg

Sejt, var der flere end en eller mere af den slags?

Var der i øvrigt for kort til jorden til, at du kunne hænge i strakte arme under armgang i reb? Umiddelbart vil jeg også tro, at der må være meget at hente ved næsten strakte arme og mere "svingen" fremad :smile:

Men ellers en ægte, stærk krigerindsats, kan man se på videoen - det kommer jo nok ikke bag på nogen :devil:

Godt gået :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sejt, var der flere end en eller mere af den slags?

Var der i øvrigt for kort til jorden til, at du kunne hænge i strakte arme under armgang i reb? Umiddelbart vil jeg også tro, at der må være meget at hente ved næsten strakte arme og mere "svingen" fremad :smile:

Men ellers en ægte, stærk krigerindsats, kan man se på videoen - det kommer jo nok ikke bag på nogen :devil:

Godt gået :smile:

nope, det var den eneste. Var super hårdt i forhold til f.eks. dødløft. Jeg kan sikkert også optimere teknikken væsentligt i den disciplin ved f.eks. at bruge andet end ryggen. tror dog at Bogsen var stolt over det :laugh:

Igen, armgang skal jeg lave med strakte arme, det andet tog alt for mange kræfter. Der var masser af plads ned til jorden.

Thanks, jeg gav den alt hvad kadaveret kunne trække :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag

Efter undervisning i HardCore på massivt hold :nissegrin: driblede jeg nedenunder og fik banket bænk af.

Bænkpres

  • 60 kg x 5
  • 80 kg x 5
    Cluster (15 sek. pause mellem løft
  • 90 kg x 5,4,3,2,1
  • 90 kg x 5,4,3,2,1

Kørte sku ret sikkert. Får det rigtig godt i skulderen efter BP af en eller anden sjov årsag :bigsmile:

Aktivering af øvre/nedre Trap + Serratus ant.

Overhead Shrugs

  • 60 kg x 10
  • 60 kg x 10
  • 60 kg x 10
  • 60 kg x 10
  • 60 kg x 10

Alt.

Scapula Pullups

  • BW X 10 med 5 sek statisk hold i kontraheret tilstand
  • BW X 10 med 5 sek statisk hold i kontraheret tilstand
  • BW X 10 med 5 sek statisk hold i kontraheret tilstand
  • BW X 10 med 5 sek statisk hold i kontraheret tilstand
  • BW X 10 med 5 sek statisk hold i kontraheret tilstand

Derefter

Spænede fra Østerbro til Amager for fuld skrald med lokkemad i nærheden :bunny: Aner ikke hvor hurtigt eller langt, men sparkede godt til gaspedalen :devil: Mærker intet i stængerne til det idag, har til gengæld lidt ondt i obl. int. i venstre side :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Hey Jacob,

Ved ik' om du så mit svar til dig i loggen, men lad os finde på noget træning ASAP! Er du i KBH mellem jul og nytår? Og som jeg skrev, har jeg en sten hos de gamle; samme vægt (og ligner også str.) vi kan lege med en dag.

Link to comment
Share on other sites

Hey Jacob,

Ved ik' om du så mit svar til dig i loggen, men lad os finde på noget træning ASAP! Er du i KBH mellem jul og nytår? Og som jeg skrev, har jeg en sten hos de gamle; samme vægt (og ligner også str.) vi kan lege med en dag.

Dude.

Har lige set det. Skal vi finde ud af. Har dog et stramt program mellem jul og nytår, så skal det nok være d. 29, men lad os se.

De sten er pænt ondskabsfulde at løfte. Er klart lettere at lave DL med 160 kg end at løfte en skipper-sten på 90 kg IMO : :rudolph:

Let's rock! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Fredagsmayhem feat. Da Box @ IK99 :Mrs_Claus:

Hoftebøjeren i venstre side brokkede sig pænt meget omkring maveregionen, så kunne ikke lave noget squat/DL agtigt, så blev til en omgang BB istedet :nissecool:

Tri-set

Pullups neutral grip

  • BW x 10 x 5 sæt

Barbell Curls

  • 50 kg x 5 x 5 sæt

COC # 2

  • Max intensitet h/v i 5 sek x 5 sæt

Tri-sæt

Sternum Pullups OHG

  • BW x 6 x 5 sæt

Hammer Curls

  • 2 x 15 kg x 5 x 5 sæt

COC # 2

  • Max intensitet h/v i 5 sek x 5 sæt

------------

Bænkpres

  • 80 kg x 10 x 4 sæt

LørdagsHardCore starring Powerbogstinator :bunny: , Killabee :bruce: og Coqrouge :devil:

Kørte med på holdet og gennemførte en modificeret version af Guardens Clash of Titans :devil:

SSST (10 min. snatchtest)

  • 24 kg, 212 rep

5 min recovery

2-hands anyhow SS Highpulls 12 min

  • Aner ikke hvor mange jeg fik banket aw, men røvhårdt :nissetunge:

Så er der sku jul. Har været den bedste december ever!! rock on :man_in_love:

Merry X-mas log-godtfolk :nissecool:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Update fra Onkel Guarden kontrolpost Sønderjylland :devil:

Juleaften

Vandretur med familiens 2 rovdyr :devil: 7 km i strict Powerwalk -no way :cool:

Romaskine

  • 45 min blandet gøgl med en ordentlig spand intervaller. Det er ikke en C2 romaskine --> data er ikke identiske hermed så jeg gider ikke at se på dem. Flår bare igennem alt hvad jeg kan :bomb:

1. Juledag

Romaskine

Smed Die Hard 4 :nissetunge: på fjerneren og gik grassat i 2 timer :evilsmiley03::gun2::dumbbell_lift: :eatchicken:

Jeg var topmotiveret til at brænde igennem, og Bruce gjorde det ikke sværere. Et virvar af intervaller kombineret med one-arm roning, one-arm seated lunge presses, curls, reverse curls, uprigth rows, endnu mere roning grrrrrrrr, grrrrrrr, yeah :partytime2: Blev til omkring 30-40 intervaller @ 30 tag. Romaskinen er konstrueret så man kan lave øvelser ved siden af. Bremsesystemet består af en magnetbremse, hvilket betyder at der ikke er nogen belastning på i den excentriske fase, men giver et fedt workout alligevel :wootdance: :xmas:

Maven/hoftebøjeren i venstre side er dog ikke glad for OAPU, så de er sat på hold :rudolph:

Nu skal der spises igennem. Jeg har heldigvis spisedag, igen idag :yahoo:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

2. Juledag

Stadig hos mine forældre i det sønderjydske og korpus skreg efter et styrketrænings workout. Vidste at der lå en kampesten nede bagved huset, men anede ikke hvor meget den vejede, og om den ville være brugbar. Driblede ned og rev den frem, vil tro den vejede omkring 80-85 kg :devil: JA TAK! Formen på den var meget rektangulær, så var forholdsvis let at få fat i i forhold til den fra E-race.

Skulle lige bruge lidt tid på at finde en øvelse jeg kunne køre med stenen. Som opvarmning blev det til:

Handstand Pushups

  • BW, 10 rep x 3 sæt

Pullups i garage

  • BW, 10 rep, 2 sæt

Forskellige former for dødløft indtil jeg fandt stilen

  • 80 kg, 3-5 rep, 3 sæt

Derefter cirkel stort set nonstop med 20 sek. pause mellem hver øvelse

Bearhug Deadlift :king:

  • 80 kg, 5 rep, 8 sæt

Pullups i garage

  • 6 rep, 8 sæt

Handstand Pushups

  • BW, 5 rep, 8 sæt

Derefter

Floorpresses

  • 80 kg, 8 rep, 5 sæt (6 rep i sidste sæt :rudolph:

Pullups

  • BW, 6 reps, 5 sæt

Grrrrrrrrrr, yeah, det var lækkert. :nissegrin: Booster lige energiniveauet med sådan en omgang naturetraining :4jumpy:

:4band:

Link to comment
Share on other sites

Niiiiceeee...ja udendørstræning er fedt. Måske bare ikke i kold vintervejr. :nissetunge:

(Sidder og er lige kommet hjem fra en lang gåtur i bakkerne/bjergene her omkring LA) :nissecool: :nissecool:

Forresten jeg sad og prøvede at søge på hvor man kunne købe dine sko herover - men jeg synes kun Google kommer op med noget for Guard sko'en og slet ikke noget som helst for Girevik skoen? Hvor blev den af?

Link to comment
Share on other sites

Niiiiceeee...ja udendørstræning er fedt. Måske bare ikke i kold vintervejr. :nissetunge:

(Sidder og er lige kommet hjem fra en lang gåtur i bakkerne/bjergene her omkring LA) :nissecool: :nissecool:

Forresten jeg sad og prøvede at søge på hvor man kunne købe dine sko herover - men jeg synes kun Google kommer op med noget for Guard sko'en og slet ikke noget som helst for Girevik skoen? Hvor blev den af?

Ja, det var sygt fedt. Min puls var så høj, så jeg havde kun t-shirt på :devil:. Det regnede jo kun :smile:

Girevikken kommer først til foråret, dem jeg har er samples :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Hvaså buddy, bliver der trænet eller er det hele gået op i mintgrønne drinks og orange paraplyer?! :boobs::partytime2::bottom::tease: Det er sgu den omvendte verden, når det er mig, der skal punke dig for logupdates!! :laugh: godt nytår.... lad os få banket en masse fede træningspas af i '08!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share