Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Jeg tror, at det er denne smiley, du leder efter >> rape.gif

Opfør dig ordentligt min dreng :laugh:

Damn dude... med alt det squat ender du jo med stolper som Ivan Stoitsov :devil:

post-67-1205271077_thumb.jpg

Eller måske denne her bigguy.... :tongue:

post-67-1205271145.jpg

Grrrrrrrrrr, fuck han ser ond ud :devil:

@ sidste billede..... er det en mand eller kvinde :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning 12.03.2008 med Nikonator

Time for some kettlebells :wolverine2:

KB Snatch

  • 24 kg, 7/7 x 3
  • 32 kg, 5/5 x 8

ALT.

Pullups i ringe (forskudt i højden)

  • BW, 3/3 x 5

Getups

  • 24 kg, 5/5 x 2

One-arm Pushups

  • 3/3 x 3

Forsøgte med 2-hands anyhow, men bagsmækken er godt træt efter DL og Squat. Ingen DOMS, just tiiiiiiiiiired :tongue:

Fedt at få snatchet med KB igen. Er sku noget tid siden, men grebet har haft vildt godt af dobbelt overhånds DL uden lås. Solid as a rock. Føler ikke det har været stærkere tidligere end nu :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Er sku noget tid siden, men grebet har haft vildt godt af dobbelt overhånds DL uden lås. Solid as a rock. Føler ikke det har været stærkere tidligere end nu :firebounce:

Damn right :devil:

Nu er jeg jo nødt til at forblive i min SheHulk form konstant, ellers ender du med tilfældigvis at komme til at rive mine diverse kropsdele af, hvis ikke du snart slapper af med dit grebstræning :crazy::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Damn right :devil:

Nu er jeg jo nødt til at forblive i min SheHulk form konstant, ellers ender du med tilfældigvis at komme til at rive mine diverse kropsdele af, hvis ikke du snart slapper af med dit grebstræning :crazy::tongue:

GOD DAMNIT!!! GO GET A ROOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :tongue: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 13.03.2008 feat. Baron Banditos :showoff:

20 REP Breathing Squat # 2

  • 22,5 kg x 10 x 2
  • 62,5 kg x 5 x 2
  • 102,5 kg x 5 x 2
  • 112,5 kg x 1 x 2
  • 107,5 kg x 17

Kørte med en anden vægtstang, troede den vejede 20 kg, men var lidt tungere. Ved 16 rep begyndte stængerne at være lidt for levende til at jeg gad fortsætte. Ville have mere hensigtsmæssigt med 105 kg, men nakker dem næste gang :devil:

Muscle-ups i ringe + 8 dips BW + 10 kg monteret mellem stængerne klar til dips i toppen

  • x8

Pullups i ringe

  • BW x 8 x 3

Lækker omgang :wolverine2:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Fornuftig træning kriger! Fedt og se du får straffet de ringe :4thumbup: .. Men ska vi ik snart læse: "Iron Cross holds @ 60 sek!" :w00t: ..

Tak Skippy :bigsmile:

Well, der går sku nok et godt stykke tid endnu. Det er jo umenneskeligt :crazy: hårdt. Er ret tilfreds med Muscle-ups for tiden. Har revet 1,5 kg kød på kroppen, men de kører lige så let som før :devil: Dejlig brutal træning. Er også blevet helt vild med at køre squats. Føler det har boostet mit test-niveau big time :devil: og så er det bare en fed fornemmelse at stå med en stak kg på skuldrene. Glæder mig til at rive 200 kg :superman:

Fredag 14.03.2008

Squash

  • 15 min grundslag, alene
  • 35 min battle med ham jeg spillede mod sidst. Gik væsentligt bedre denne gang. Fik 2 ud af 5 sæt -sidst fik jeg zero. Skal bare lige have slagene på plads igen så får han ikke et ben til jorden.

Brølehårdt for stængerne, kunne godt mærke squatten fra igår.

Lørdag 15.03.2008 feat. Jakob

Teamede op med Jakob (MOL) og driblede ud til Hareskoven på vores kværne :chopper:

Mountainbike

  • 2 timer for fulde gardiner i maaaaax mudder.

Fik sludret en masse undervejs omkring en masse fed science :4thumbup:

Godt kvæstet i stængerne nu :tongue: , der er næsten ikke nogen form for træning der kan give mere tudefjæs end mountainbike på denne årstid. Big time mudder, regn, kulde - Thats why we do it :devil:

Link to comment
Share on other sites

Gal rengøring af cykel du må have været ude i efter den tur i skoven. Lige et spørgsmål. Kørte i på mtb-ruten i Hareskoven? Vil selv op og prøve den ved lejlighed.

Respekt for denne uges bentræning/tortur denne uge, cool. :devil:

Junker

Link to comment
Share on other sites

Hej champ

Tillykke med fødselsdagen :4band:

Min gave til dig er naturligvis en invitation til femkamp i CPH d. 29 marts :headphonedance:

http://www.5kamp.com/index.php?option=com_...62&Itemid=2

Den 29. marts 2008 afholds første afdeling af den militære femkampcup 2008. Programmet kan læses i nedenstående.

Militær Femkamp Cup 2008

29. marts København

3. Maj Holstebro

8. juni Fredericia

DM og Cupfinale 27 - 29 August Holstebro

Militær Femkamp Cup 2008 1. afdeling 29. marts i København

Militær Femkamp er for alle der ønsker en udfordring eller bare godt kan lide at prøve noget nyt og spændende.

Der dystes individuelt for både herrer og damer.

Lørdag den 29 marts 2008 afvikles første afdeling af Militær Femkamp Cup 2008, denne afvikles i København med følgende program.

06.30 – 08.00 Forhindringsbanesvømning i Damsøbadet. Sønderjyllands Allé 6, 2000 Frederiksberg.

09.30 – 12.00 Skydning på Kalvebod Skydebane. Selinevej 5, 2300 København S

13.30 – 14.30 Forhindringsbaneløb på Svanemøllens Kaserne. Ryvangs Alle 1, 2100 København Ø

14.30 – 16.00 Håndgranats kast på Svanemøllens Kaserne.

16.00 – 16.30 4 km terrænløb på Svanemøllens Kaserne.

16.30 Præmieoverrækkelse.

Der vil være instruktion inden hver disciplin samt mulighed for at prøve forholdene inden start.

Der er et maksimal antal deltagere på 40 pers.

Startgebyr: 200 kr.

Man er selv ansvarlig for transport mellem de enkelte stævnepladser. Der vil dog være mulighed for fælleskørsel.

Tilmelding sker til Brian Dåsbjerg: [email protected] eller tlf: 23 60 25 62 Senest den 15. marts.

Kom og prøv Militær Femkamp, en sportsgren der giver udfordringer

Militær Femkamp Cup 2008

29. marts København

3. Maj Holstebro

8. juni Fredericia

DM og Cupfinale 27 - 29 August Holstebro

powered_by.png

Edited by Augustinus
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Guardenpost-15167-1205650664.gif

Tillykke med fødselsdagenpost-15167-1205650294.gif

Det lyder da bestemt spændende med militær 5 kamp :yahoo:bliver helt misundelig

Håber du får en god dag. :bigsmile:

Signe :sun:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share