Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Jacob, Jacob, Jacob... :nonono::nonono::nonono:

Solen skinner altid på en player!! post-6991-1198749833_thumb.jpg :cooldance::cooldance: :cooldance:

:devil:

Det var sgu en seriøs omgang udendørs juletræning. Store sten sparker bare pulsen i vejret på no time.

...og det bliver jo ikke lettere når stenen er våd - jeg tror ikke jeg turde køre floorpress med en våd kæmpesten. :crazy::superman:

//Hebnes

Grrrrr, ja det var ret udfordrende på den fede måde :king:

Den var ret kantet, så var ikke så farligt som det kunne være, men rev heller ikke igennem til fail..

Hvaså buddy, bliver der trænet eller er det hele gået op i mintgrønne drinks og orange paraplyer?! :boobs::partytime2::bottom::tease: Det er sgu den omvendte verden, når det er mig, der skal punke dig for logupdates!! :laugh: godt nytår.... lad os få banket en masse fede træningspas af i '08!!

LOL, ja hvad sker der :tomaatit:

Den har stået på julehygge med Tha She Hulk :w00t: Træning har der ikke været tid til, tror min krop har været ret glad for et par hviledage. Har ikke ondt nogen steder what so ever, så er klar til at sparke max røv i 2008 sammen med dig.

Vi ses brother :devil:

Link to comment
Share on other sites

Lækker jule træning med stenen :devil:

Bed lige mærke i dine 222 reps med evil wheel - det er jo vanvittigt. Det ga DOMS i sækker? :blink:

Tak skipper..

Madkassen var pænt smadret efter omgangen med hjulet. Var første gang jeg prøvede den. Blev dog udført på knæene. Jeg var til en fitnessmesse i Øksnehallen for 8 år siden. Der var en konkurrence om hvem der kunne lave flest rep med hjulet. En eller anden fitness-dude havde lavet 150, og den var jeg jo nødt til at slå :wink:

Godt nytår til mr Hulk

184390-hulk_400.jpg

ønsker Rogue

110802-rogue_400.jpg

May your OAPU's be strong as the anger of the Hulk and your KB swings be powerful as the strength of Wolverine :king:

Yeah, super fed aften i dit selskab. Din udklædning og dessert var fantastisk.

Glæder mig til at træne med dig i det nye år, og så står den snart på noget gøgl med Gløgg :tongue:

Godt nytår skipper

Fra W aka the Hoff

Former-Baywatch-Star-David-Hasselhoff-Will-Appear-on-Australian-Idol-2.jpg

Rock on skipper, og lige over.

Kommer du forbi KBH på et tidspunkt må du jo give lyd :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Jacob post-15167-1199284334.gif

Godt nytårpost-15167-1199284203.gif

Jeg håber at du er kommet godt ind i det nye år :bigsmile: . Min torsdag har de seneste måneder været optaget :wink: , men nu er jeg blevet frigivet igen :tongue: . Hvilket betyder at jeg i morgen kommer til Hardcore post-15167-1199284253.gif , jeg har en forventning om at vågne op fredag morgen til DOMS :yo:

Signepost-15167-1199284301.gif

Link to comment
Share on other sites

Hej Jacob post-15167-1199284334.gif

Godt nytårpost-15167-1199284203.gif

Jeg håber at du er kommet godt ind i det nye år :bigsmile: . Min torsdag har de seneste måneder været optaget :wink: , men nu er jeg blevet frigivet igen :tongue: . Hvilket betyder at jeg i morgen kommer til Hardcore post-15167-1199284253.gif , jeg har en forventning om at vågne op fredag morgen til DOMS :yo:

Signepost-15167-1199284301.gif

Hey Signe :bigsmile:

Jeg havde et fantastisk nytår, håber også din aften var en succes.

Sejt du kommer til HardCore igen, og jeg er skuffet hvis du ikke har DOMS fredag-søndag :wink:

I am watching from the shadows...

Get to work or you will be punished!

punisher.jpg

Yes master Poul :smilejap:

Onsdagstræning @ IK99

Første træningspas i 5-6 dage. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har holdt så mange dage fri fra træning, men kroppen har været glad for det. No pain anywhere

:4mewantfood: Fik banket en masse supersæt af med minimal pause, ooooh yeaaaaaaah :devil:

A1 Ben bagpå

  • 90 kg x 3 x 12 sæt

A2 Military pres

  • 40 kg x 8 x 12 sæt

B1 Dødløft, dobbelt overhåndsgreb, VL style

  • 110 kg x 3 x 4 sæt
  • 130 kg x 3 x 4 sæt
  • 110 kg x 3 x 7 sæt

Brugte ryggen for meget med 130 kg, så gik ned til 110 og fik styr på teknikken. DL rocks :devil:

B2 Pullups

  • "Lever"-style, 5 rep x 8 sæt
  • neutral greb, 10 rep x 6 sæt

Bent press

  • 25 kg, 5/5 rep x 2 sæt

2-hands anyhow

  • 2 x 25 kg, 1/1 x 2 x 4 sæt

NIIIIIIIIIIIIIIICEEEEEEEEEEEEEEEEE :firebounce:

Godt brændt af i kroppen, og så hjem til She Hulk og trylle i køkkenet :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Hey Mester

Hvordan angriber man nemmest romaskinen og løb an for maximal stigning i iltoptagelse?

Jeg tænker interval, men hvilket arbejde : pause forhold og er der forskel i ratioen i henholdsvis roning og løb?

Er efterhånden ved at være træt af at blive stakåndet af at gå op på 3. sal.

:crazy:

Jesper

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hey Mester

Hvordan angriber man nemmest romaskinen og løb an for maximal stigning i iltoptagelse?

Jeg tænker interval, men hvilket arbejde : pause forhold og er der forskel i ratioen i henholdsvis roning og løb?

Er efterhånden ved at være træt af at blive stakåndet af at gå op på 3. sal.

:crazy:

Jesper

Hej Champ.

Høj intensitet er kodeordet :wink:

Start med at lave en 2000 meter på tid, så du har et udgangspunkt. Derefter tager du 2-3 gange pr. uge med 5 min opv.-> 3/1 min work/rest ratio med puls ~ 80-90 % HR-max under intervallet. rest = active recovery. Udfør 3-5 intervaller efterfulgt af 5 min langsom roning. Efter en måned tager du 3-4 dages break, ny max 2000 meter. Du skal nå nogenlunde lige langt i alle dine 3-min intervaller. :smile:

Riv en 10-15 slag af din Maxpuls opnået ved løb. De færreste er i stand til at opnå lige så høje pulsværdier under roning som løb eftersom det foregår med kroppen i et mere horizontalt plan. Dette bevirker at en større mængde af blodet i kroppen befinder sig centralt --> større centralt venetryk --> øget fyldning af hjertet --> øget slagvolumen og derved mindre puls.

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Lyn update

Long time no see :w00t: Har lavet en masse andet end MOL, tænk sig engang at det skulle ske. Har selvfølgelig trænet alligevel :cool:

Har været en blanding af barbell squats, pullups, One-arm pushups, TGU. Gider ikke skrive alt ned, men her er lidt af hovedbegivenhederne:

C2:

Fik lyst til lige at rive en 500 m af for at se hvordan standarden var: 1:28, så det var jo hæderligt. Bliver let at få revet nogle sekunder af med 1-2 interval-pas pr. uge. 1:20 here we go :devil:

Squats

100 kg, 5x5. Havde godt styr på thorakalt opspænd som tidligere har været the weak link. Fed fornemmelse at være solid med jern på skuldrene, og havde fint overskud i de første 4 sæt. :king:

Pullups

10 x 10 reps. Længe siden jeg har haft den volumen på. Var ganske problemfrit.

Barbell MP:

70 kg, 1 REP.

TGU

32 kg, 5 x 5 B2B, 4 sæt

Update will follow :tongue:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Fik lyst til lige at rive en 500 m af for at se hvordan standarden var: 1:28, så det var jo hæderligt. Bliver let at få revet nogle sekunder af med 1-2 interval-pas pr. uge. 1:20 here we go devil.gif

:devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
:devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil:

Yeah, var sku overrasket over tiden, var godt nok også ved at omkomme bagefter. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft det så ringe :crazy:

Update!!??

Yes my young grasshopper.

En masse blandet gejl de sidste par uger. Har arbejdet en masse, så har fyret nogle onearmpushups, pullups og pistoler af når der var lidt tid. Ellers lidt hjemmetræning med kanonkugler med bogsen :4winkkiss:

MORGENTRÆNING IFI FEAT. MUSASHI-WARRIOR

45 min klatring på udhæng. Havde overraskende meget overskud i forhold til tidligere. Fedt at blive stærkere ved ikke at træne :bigsmile:

Walking dips på parallel-barre efterfulgt af pullups i ringe for enden af barren :devil:

+ 5 singles muscleups

Great workout!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Long time no see, dark side brother :bigsmile:

Still evil? :devil:

Yes, evil sister :superman:

Still evil :wink:

Godt at se lidt aktivitet i loggen! :wink:

Hehe, jeps. Det har været lidt sløjt må jeg indrømme :innocent:

Fik lige cyklet 2 x 15 km sprint på min nye bike igår. :king: Den gamle blev neglet, så fik en ny i sidste uge.

Den er så grotesk hurtig i optrækket. Racerstel med carbon forgaffel og saddelpind med tri-styr. Overhaler alt og alle i byen nu, cars included :devil:

Link to comment
Share on other sites

Fik lige cyklet 2 x 15 km sprint på min nye bike igår. :king: Den gamle blev neglet, så fik en ny i sidste uge.

Den er så grotesk hurtig i optrækket. Racerstel med carbon forgaffel og saddelpind med tri-styr. Overhaler alt og alle i byen nu, cars included :devil:

Saddelpind med tri-styr? Vil du liiiiige smide et billede af den ? :tongue::tongue:

Hvor mange gentagelser kan du lave med evil- wheel stående ? Jeg kæmper lidt stående, tips er velkomne.

Link to comment
Share on other sites

Saddelpind med tri-styr? Vil du liiiiige smide et billede af den ? :tongue::tongue:

Hvor mange gentagelser kan du lave med evil- wheel stående ? Jeg kæmper lidt stående, tips er velkomne.

Har du tjekket http://beastskills.com/AbWheel.htm?

Der er masser af gode forslag til progression :)

Kanon log den her, jeg har kikket med i et stykke tid efterhånden og fået masser af inspiration! Synes du er faldet af på den i det nye år mr. Guarden!! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Saddelpind med tri-styr? Vil du liiiiige smide et billede af den ? :tongue::tongue:

Hvor mange gentagelser kan du lave med evil- wheel stående ? Jeg kæmper lidt stående, tips er velkomne.

MY BIKE Her er link til et billede. Min er så kulsort, dvs. sorte i stedet for grønne fælge tam tam...

Jeg kan vel lave en 10 stykker hvis jeg forestiller mig at civilizationen er brudt sammen. Laver den ret sjældent, men prøvede lige igår med en vægtstang. Fik klemt en enkelt ud med en arm, udført på fødderne :devil:

Det bedste råd jeg kan give dig er at øve dig i spiderman walkouts, fokusere på teknik i at holde connection mellem brystkasse og hofte, aktivere latten når du ruller ud, og så forestille dig mentalt at du allerede spænder op i forhold til at rulle tilbage på vejen ud :smile:

Har du tjekket http://beastskills.com/AbWheel.htm?

Der er masser af gode forslag til progression :)

Kanon log den her, jeg har kikket med i et stykke tid efterhånden og fået masser af inspiration! Synes du er faldet af på den i det nye år mr. Guarden!! :cool:

Får nok opdateret lidt oftere :wink: Prøvede lige en ond challenge igår. Ville se om jeg kunne lave BW (48 kg + 32 kg) i 2 hands anyhow, men blev til en 2-hands NOGO :laugh: Men igen, tror ikke den er langt fra. Manglede lidt i at få trukket 32éren op. Bent press med 48 er ikke noget problem...

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share