Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Rune: Ja, BS er for sej :devil:

Tirsdag 05.02.2008

Pullups

  • BW, 10 rep, 5 sæt

Onsdag 06.02.2008 feat. Baronen over baronerne

Deadlift, snatch grip

  • 100 kg, 5 rep x 4
  • 120 kg, 3 rep x 3

Deadlift, dobbelt overhånd

  • 120 kg, 4 rep x 3

Deadlift, mix grip

  • 140 kg, 3 rep x 4
  • 150 kg, 1 rep

Rack-pulls, mix grip

  • 180 kg, 3 rep x 2
  • 200 kg, 1 rep x 2

Alt.

Pistols

  • BW + 15 kg, 3/3 x 6 sæt

Bænkpres

  • 80 kg, 5 rep
  • 90 kg, 5 rep
  • 100 kg, 3 rep x 4
  • 80 kg, 10 rep x 3

Pullups

  • BW, ~ 10 rep x 11 sæt

OK træt i kadaveret :4thumbup:

Var ultrafornuftig med dødløft. Læser Rippetoe bogen omkring barbelltræning, og følger de retningslinier han angiver for korrekt teknisk udførelse.

Bruger derfor snatch-grip for at træne bunden af løftet, konventionel med dobb. overhånd til at træne styrke + greb, og mix grip for styrke, rack-pulls for hofteextensionen. Fed måde at få trænet en masse teknik samtidig med at der ryger spænding og volumen på. Grrrrr, nice.

Torsdag 07.02.2008 morgengøgl med Mushashi og Carsten

Walking dips

  • Udført med knap så optimal ROM. Var godt brændt af i kassen efter onsdagstræningen. :bigsmile:
  • BW, 6-7 ture

Alt.

Rebklatring

  • BW, 6-7 ture

Kunne mærkes i poterne, noget tid siden sidst, but I love that shiiiat :devil:

Muscle-ups

  • BW, 12 rep total, 16 forsøg :innocent:

Fed træning med 2 topkrigere. Civilization break down, now! We are ready :king:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Synes din log trænger til lidt opmærksomhed!! :bigsmile:

Godt kørt i dag - gode warrior instinkter du har - din grappling skal nok blive rigtig godt når vi får sat lidt teknik ovenpå din styrke!! :superman::devil::superman:

Yeah :bigsmile: Med noget teknik i sækken bliver det straks mere interessant :devil: Fedt med kompetent undervisning :smilejap:

Nååååååå, den her log trænger vidst til noget update :innocent:

Er startet op i Brasa, og meldt mig til en grappling konkurrence d. 1. marts i Viborg, så har allieret mig med Queenpearl til at oppe mit tekniske repertoire, der er tæt på ikke eksisterende, andet end lidt basis kontrol, jydekrogen etc :w00t:

Fik trænet 3 gange submission sidste, 1 gang med QP og 2 x i klubben. Fed stemning, undervisning og venskab udøvere imellem :4thumbup: Kan godt mærke at styrke og kondi er godt, men så snart det tekniske niveau bliver tilpas højt ved mine modstandere, så nytter det ikke noget bare at gå i HULK-mode :4ranting:

På styrkedelen har jeg genoptaget kettlebelltræning med Snatches & 2 hands-anyhow og kører jævnligt på med barbelltræning, primært squat, snatch-grip DL og konventionel DL. Efter at have kørt en masse dobbelt overhåndsgreb er jeg gået væk fra at køre med mix-grip. kører også uden låsegreb, da jeg ikke fornemmer at det er det bedste i verdenen for pøllerne. Har også lavet lidt VL med Coach Erik, mere af det også :devil:

Den sidste måned har været meget præget af mange timers work, så har flettet træning ind når der har været plads til det. I weekenden stod den på uddannelse af fitnessinstruktører i Struer lørdag 9-22 og søndag 9-16. Havde heldigvis min private sekretær AKA She Hulk med, nice :wub: Fik kørt følgende træning:

Squat

  • 90 kg x 5 x 5

Alt.

Bænkpres

  • 80 kg x 8 x 5

Dødløft, dobb. overhånd

  • 110 kg x 5 x 5

Min venstre int. oblique har været f*cked big time de sidste par måneder, så one-arm-pushups, og lunge-variationer er ikke et hit endnu. Kører en masse manuel bløddelsbehandling, facilitering m.m., så der er klar fremgang :smile:

Morgentræning mandag feat. Tomas "Wizard" Pilsborg

Klatring

  • 30 min. udhæng

Muscleups ringe

  • 15 singles

Squat

  • 95 kg x 5 x 5

Mere overskud end i weekenden, jeg skal have poterne i et par VL sko :w00t:

.......Wrestling senere :superman:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se der er gang i loggen igen. Vi er jo nogen der stadig følger med.

Var ude at træne med et par stykker herfra gangen hvor jeg laver speciale, og pludselig var en af pigerne igang med at lave "turkish getup's" (tror jeg nok...Den hvor man ligger ned og har en DB/KB i strakt arm og så skal rejse sig). Så måtte lige høre hvor hun havde den fra (selvom jeg nok havde gættet det) og ganske rigtigt så havde hun været til hardcore og syntes det var ret fedt.

Du bliver en kendt man Mr. Guard. :4thumbup:

Hils konen.

Mottaaaaah

Link to comment
Share on other sites

Godt at se der er gang i loggen igen. Vi er jo nogen der stadig følger med.

Var ude at træne med et par stykker herfra gangen hvor jeg laver speciale, og pludselig var en af pigerne igang med at lave "turkish getup's" (tror jeg nok...Den hvor man ligger ned og har en DB/KB i strakt arm og så skal rejse sig). Så måtte lige høre hvor hun havde den fra (selvom jeg nok havde gættet det) og ganske rigtigt så havde hun været til hardcore og syntes det var ret fedt.

Du bliver en kendt man Mr. Guard. :4thumbup:

Hils konen.

Mottaaaaah

Tak Kaptajn :strat:

Hehehe, ja det breder sig som steppebrænde :tongue: Du er naturligvis også velkommen hvis du en dag har tid.

Det er startet op i Adelgade mandag og onsdag hhv. kl. 19-20 og 19.15-20.15 med Baron Bandit og Musashi som piskesvingere :devil:

Jeg har tjansen torsdag på Nørrebro kl. 19-20 og Kauf har den på Nørrebro tirsdag kl. 20-21 :smile:

I will.

/G

Link to comment
Share on other sites

Aftentræning Mandag

Submission Feat. Queenpearl :devil:

  • 45 min situationssparring med fokus på sidecontrol, og passering af modstanderen

Herefter

Submission 90 min i Brasa

  • En masse passage af modstander, hvor han sad ned og havde halfguard omkring mit ene ben og omvendt. Fik en ordentlig omgang klø af de fleste. Fedt ikke at være i nærheden af at være den bedste. Room for improvement

:smilerock:

Status: :crazy_pilot::surrender::chopper:

Link to comment
Share on other sites

Fedt at du kan få lidt udfording. Nu gider jeg af princip ikke rose dig for noget som helst, men er sikker på du kunne blive et ledt og ondt møgsvin, hvis du får en røvfuld teknik ind i kroppen :smile: Ses imorgen klokken lort..

Tak fyrbøder :wink:

Tirsdag 26.02.2008

Recovery

  • Z-health 40 min
  • Foamrolling 15 min: Trapezius, TFL, Glut. med

Kroppen er PÆNT destroyed efter submission mandag.

Ser en fremtidig træningsplanlægning som nedenfor skitseret:

  • Styrke + submission: mandag, onsdag, fredag
  • Recovery: tirsdag, torsdag
  • Mountainbike og andet sjov: Weekend

Styrke består af

  • Muscle-ups i ringe
  • One-arm pushups
  • Rebklatring
  • Getups
  • 2-hands anyhow
  • Kettelbell snatches
  • Klatring på udhæng
  • Squats
  • Dødløft

Recovery består af

  • Z-health
  • Foamrolling
  • Facilitering af inhiberede muskler
  • Overhead squats

Har lige undervist 2 hold HardCore :firebounce: Fuld knald på, fandt på en ny kettlebell øvelse, sygt fedt :devil: Folk gav den maaaaaaax gas. Der er efterhånden ved at være mange faste, så teknikken spiller og de er blevet pænt stærke :bigsmile:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Har lige undervist 2 hold HardCore :firebounce: Fuld knald på, fandt på en ny kettlebell øvelse, sygt fedt :devil: Folk gav den maaaaaaax gas. Der er efterhånden ved at være mange faste, så teknikken spiller og de er blevet pænt stærke :bigsmile:

Jaaaaaaa den var FEEEEED!!! Glæder mig til at se om jeg kan mærke noget i maven i morgen... men det tror jeg nu ikke :tongue: :tongue:

Du må skaffe nogle større sandsæk og KB'er til ABC :wink:

Link to comment
Share on other sites

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Heheheh, der er ikke andre muligheder. Føler mig kørt over af et godstog når jeg vågner dagen efter submission :cry: 28 årig knajt i en 98 år gammel krop :laugh:

Jaaaaaaa den var FEEEEED!!! Glæder mig til at se om jeg kan mærke noget i maven i morgen... men det tror jeg nu ikke :tongue: :tongue:

Du må skaffe nogle større sandsæk og KB'er til ABC :wink:

Cool, hehe, du kan sikkert ikke mærke den :mad:

Yes, der var flere som efterspurgte det!

Jeg snakker lige med Ellen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 27.02.2008 feat. Baron Bandit :dumbbell_lift:

Skuldrene pænt balrede så gav stængerne lidt at tænke over:

Jumpsquats

  • 50 kg x 4 x 6

Alt.

Pullups

  • BW, 10 x 6

One-arm overhead squats

  • 12 kg x 10/10 x 3

Pushups på schweizerbold

  • 15 x 4

Torsdag 28.02.2008 feat. Box :bunny:

Skuldrene brokker sig stadig, så bliver hjemme fra konkurrencen i submission i weekenden. Gider ikke risikere at smadre dem totalt. Der er bedring i dem, men de opfører sig stadig spøjst. Føles som om det er neuralt, skal have en jedi til at se på dem :smile:

Concept 2

  • 10.000 meter
  • Tid pr. 500 m = 1:55.5
  • Samlet tid = 38.10

Hot damn nice :king:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 29.02.2008 feat. Baron Bandit

Barbell Rows

  • Cluster: 80 kg x 5,4,3,2,1 x 6 sæt
  • 10 sekunder mellem hver cluster

Alt.

Dumbell one-arm row

40 kg, 10/10 x 6 sæt

Godt med pump i skroget bagefter, var super godt for skulderen at få aktiveret bagsiden!

Lørdag 01.03.2008 feat. Jonas

Mountainbike i Hareskoven :devil: 1,5 timer

  • Grotesk meget mudder og regn. Ville nok have fået 10 ud af 10 på Waits Mr. Mud skala

:tongue:

Søndag 02.03.2008 feat. Erik

Erik kom med en challenge omhandlende flest sæt backsquat, 5 rep, 100 kg, hvor han så tog dem med front i stedet!

Backsquat

  • 100 kg x 5 x 21

:devil:

Pæææææææænt kvæstede stænger :laugh::crazy: ....but when pushed, lifting is as easy as breathing :cool:

Prøvede herefter at lege med den video som DMB har smidt i min log, hvor man kravler rundt på en gut der står med armene ude til siden. Ret fed, men obl. int. brokker sig stadig for meget til at den kan lade sig gøre ordentligt.

Herefter lidt tam tam med vægtstang i hjørnet, og pres med en arm.

/G-max :w00t:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Tak til Guarden og She-Hulk for fantastisk mad der også var latterligt sundt?!? :blink:

Heldigvis tog hulemændende Ptpølle og Guardo en pre dinner snack i form af King Size twix og rundede aften af i selskab med Ben og Jerry.

Hvordan har hjulophænget det i dag?

Link to comment
Share on other sites

Tak til Guarden og She-Hulk for fantastisk mad der også var latterligt sundt?!? :blink:

Heldigvis tog hulemændende Ptpølle og Guardo en pre dinner snack i form af King Size twix og rundede aften af i selskab med Ben og Jerry.

Hvordan har hjulophænget det i dag?

Selv tak, og hils vikingen :devil:

Jeg har aldrig haft så smadrede stænger før :laugh: NICE :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tak for i går. Godt endelig at møde dig! Dejlig mad og fantastisk godt selskab. :biggrin: Lidt for meget is til mig måske, :icecream: men det smager jo så godt. :blush: Jeg må iø lige tage mig sammen til at komme tidligt op og med til morgentræning en af dagene. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share