Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Fed bike... hva måtte du slippe? Leder efter en i samme stil!! Ses fredag - har underrettet Dennis! :superman:

5500 bananer. Yes Transformer, see yo :devil:

Yeah, så fik du prøvet den 500meter på concept II'eren :4thumbup:

Fanme en evil tid eftersom du ikke har trænet det længe. Hvis du kommer under 1min og 20sek tager jeg fanme hatten af :crazy:

Go for it. Det er lige dig :devil:

Grrrrrrr, yirks, det er brølehårdt. Tror jeg slår verdensrekorden i lav pH-værdi når jeg flår den på 1:20 :crazy:

Nu vil jeg mene at min viden omkring cykler er ret stor men her er jeg totalt lost, i øvrigt super fed. Har aldrig set modellen før. Hvor har du købt den henne ?

Ja, er også vildt glad for den. Heino Cykler er den købt i. Limited Ed.

Ooooh - en fixie! :wub: Tillykke med dyret! Fikst nok med en forbremse.. det er der ikke på alle fixed gear cykler, men det er nu nok rart nok, hvis man virkelig skal bremse :smile:

Thanks... der er dog også bagbremse på min, dog med friløb. Man kan vende hjulet om så der er fast nav. Ved ikke om det er det der menes med Fixie?? :blush:

Link to comment
Share on other sites

Thanks... der er dog også bagbremse på min, dog med friløb. Man kan vende hjulet om så der er fast nav. Ved ikke om det er det der menes med Fixie?? :blush:

Det er bare kort for fixed gear bicycle :smile: Smart med hjulet, der kan vendes.. hvis den er sat op til fast nav er det teknisk set en fixed gear og med friløb er det en singlespeed :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er bare kort for fixed gear bicycle :smile: Smart med hjulet, der kan vendes.. hvis den er sat op til fast nav er det teknisk set en fixed gear og med friløb er det en singlespeed :smile:

AAAAAAH, tak for oplysningen :smile:

Torsdagstræning feat. Musashi & Fru Erik

  • Klatrevæg

30 min, havde ingen kræfter i underarmene :dry:

  • Walking dips + 5 pullups

10 omgange

Ross Boxing Workkapacity

20 min afsat

Udfør 10 runder i alt

starttid = 2 min.

  • 5 Pullups
  • 10 Medicinball slams
  • 15 burpees
  • 20 jumping jacks

Benhårdt og møgfedt :devil:

Fredag feat Musashi, Da Brutal Machine & Erik Ebbesen

Vægtløftning

  • Træk
  • Stødvend
  • Styrketræk

Kørte ret jammerligt, hænger nok sammen med den dårlige indsats jeg har lagt i VL. :innocent:

Submission

45 min dødskamp med Musashi + lidt med Ebbesen :devil:

Virkelig sjovt at få brugt kræfterne igen på den måde. Rock rock, bulldog :cool:

Link to comment
Share on other sites

Tak for kampen i dag, Rocky!! Vi skal til at rulle lidt mere, så det kan være jeg kan stille lidt modstand op mod damptromlen!! :laugh:

Lækker træning i dag, men jeg sladre til Pavel ang spejlet! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tak for kampen i dag, Rocky!! Vi skal til at rulle lidt mere, så det kan være jeg kan stille lidt modstand op mod damptromlen!! :laugh:

Yu bæt my friend :superman:

Var jo vildt sjovt :4thumbup:

Lækker træning i dag, men jeg sladre til Pavel ang spejlet! :laugh:

LOL, ja han ville nok ikke være stolt af mig :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hem gutten fra letvægtsfireren - Eskil Ebbesen, eller hvad det er han hedder, klokkede 1:20. Det lod jeg mig fortælle da jeg trænede et par gange et rocenter i århus op til Athletic Fedtnæs i 2004 :smile: Der er langt fra 1:28 til 1:20, men du kan da prøve :superman:

Jeg klokkede iøvrigt selv 1:24 da jeg vandt disciplinen til Athletic Fedtnæs i dehydreret og rippet tilstand.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014
Ross Boxing Workkapacity

20 min afsat

Udfør 10 runder i alt

starttid = 2 min.

[*]5 Pullups

[*]10 Medicinball slams

[*]15 burpees

[*]20 jumping jacks

Rigtig fed circuit ham Ross har strukket sammen :devil:

Kanon workout...

Link to comment
Share on other sites

Yeah, hvorfor nøjes med Danmarks-titlen som den sureste mand? :shades: Selvfølgelig skal du gå efter VM-titlen! :devil:

Hey, jeg har Verdens højeste :wink: 31 mmol. Med mindre den er slået. Eskild E fik den på 32 mmol, men det var på bikarbonat.. CHEAT!!

I så fald bliver du også blandt de absolut hurtigeste i verden på distancen.

1:28 er fandme en sej tid uden specifik træning op til!

Thanks, var sku også overrasket..

Hem gutten fra letvægtsfireren - Eskil Ebbesen, eller hvad det er han hedder, klokkede 1:20. Det lod jeg mig fortælle da jeg trænede et par gange et rocenter i århus op til Athletic Fedtnæs i 2004 :smile: Der er langt fra 1:28 til 1:20, men du kan da prøve :superman:

Jeg klokkede iøvrigt selv 1:24 da jeg vandt disciplinen til Athletic Fedtnæs i dehydreret og rippet tilstand.

1:24 er sku godt gået. Hvor meget vejede du der??

Hehehe, er godt klar over at det er grotesk hurtigt. Tror også at noget omkring din tid er mere realistisk.

Rigtig fed circuit ham Ross har strukket sammen :devil:

Kanon workout...

Ja, det trak tænder.. :smile: We like :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hey, jeg har Verdens højeste :wink: 31 mmol. Med mindre den er slået. Eskild E fik den på 32 mmol, men det var på bikarbonat.. CHEAT!!

Hov, huskede det som det var højeste laktatniveau i DK - men så havde jeg vist ikke hørt godt nok efter... my bad! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Hey J-man... Tjek lige denne her øvelse. Har prøvet den en enkelt gang og den er pænt hård (for begge)! Måske vi skal prøve at se om vi kan nuppe 200 reps :devil: Ellers kan du jo altid underholde med den til Hardcore :wink:

Skriv lige, når du ved noget ang. næste uge.

Link to comment
Share on other sites

Hey J-man... Tjek lige denne her øvelse. Har prøvet den en enkelt gang og den er pænt hård (for begge)! Måske vi skal prøve at se om vi kan nuppe 200 reps :devil: Ellers kan du jo altid underholde med den til Hardcore :wink:

Skriv lige, når du ved noget ang. næste uge.

Jeg har også prøvet den et par gang, den er virkelig god!

Kræver både lidt teknik og ret meget styrke fra begge partnere, og har desuden erfaret at i hvert fald for piger skal man ikke have nogen der er alt for meget højere/tungere. Men klart sjovt at prøve. Tror ikke jeg kan komme mere end 5 gange rundt maks!

Link to comment
Share on other sites

Hey J-man... Tjek lige denne her øvelse. Har prøvet den en enkelt gang og den er pænt hård (for begge)! Måske vi skal prøve at se om vi kan nuppe 200 reps :devil: Ellers kan du jo altid underholde med den til Hardcore :wink:

Skriv lige, når du ved noget ang. næste uge.

:laugh: :laugh:

Den lærte jeg, da jeg gik til drama i gymnasiet - vi udbyggede den selv, så man også kravlede under benene og over skuldrene , selvfølgelig uden at røre jorden på noget tidspunkt. Den bliver ekstra skæg, når man skal ned under benene :devil: Og så skal man selvfølgelig lige være lidt påpasselig, når man kravler over skulderen. Et godt kryds er at gå over skulderen, ned på siden, rundt og videre ned gennem benene og op på fronten - almost impossible, but only almost :devil:

Det er sjovt og hårdt, så bare gå til den :devil:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

I might...

stadigvæk kun tirsdage og torsdage?

Yes, evil girl :devil:

Hey J-man... Tjek lige denne her øvelse. Har prøvet den en enkelt gang og den er pænt hård (for begge)! Måske vi skal prøve at se om vi kan nuppe 200 reps :devil: Ellers kan du jo altid underholde med den til Hardcore :wink:

Skriv lige, når du ved noget ang. næste uge.

Grrrrrrr, damn det er en fed øvelse. Selvfølgelig skal vi slå de 201 reps :yo:

Min tlf. er i udu, så kan først ringe/skrive fra i morgen (forhåbentlig)

Træning i morgen med brydning??

Jeg har også prøvet den et par gang, den er virkelig god!

Kræver både lidt teknik og ret meget styrke fra begge partnere, og har desuden erfaret at i hvert fald for piger skal man ikke have nogen der er alt for meget højere/tungere. Men klart sjovt at prøve. Tror ikke jeg kan komme mere end 5 gange rundt maks!

Jeg har også prøvet at lege lidt med den, dog ikke en marathonseance som ovenstående :crazy:

:laugh: :laugh:

Den lærte jeg, da jeg gik til drama i gymnasiet - vi udbyggede den selv, så man også kravlede under benene og over skuldrene , selvfølgelig uden at røre jorden på noget tidspunkt. Den bliver ekstra skæg, når man skal ned under benene :devil: Og så skal man selvfølgelig lige være lidt påpasselig, når man kravler over skulderen. Et godt kryds er at gå over skulderen, ned på siden, rundt og videre ned gennem benene og op på fronten - almost impossible, but only almost :devil:

Det er sjovt og hårdt, så bare gå til den :devil:

Hehehe, sejt med kryds, det må være næste goal til morgentræning. Har du tid i nærmeste fremtid? :bigsmile:

Jeg vejede 84-85 kg, med en fedtprocent omkring 5%.

OK, ret godt klaret.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Damn det er højt!!! Hvordan trænede du dig op til det? Og hvorfor er det lige du ikke er verdensmester i 400 meter??!

Grrrrrrr, jeg tænkte bare på at unleash hell :devil::wink:

Er vel en kombination af den måde jeg har trænet på igennem tiderne. En masse træning der bare har gjort møg-ondt kombineret med at jeg er genetisk disponeret til at kunne oparbejde en stor anaerob træthedsstofproduktion og fortsætte til trods herfor. Koncentrationen af laktat siger ikke nødvendigvis noget om hvor "ondt" det gør. Elitemaratonløbere går "kold" ved omkring 8-9 mmol, hvorimod ishockeyspillere o.lign. ender i den høje ende.

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mandagstræning med My Box :shades:

  • Teknisk træning af dødløft, dobbelt overhåndsgreb

100 kg, 5 rep x 8 sæt

120 kg, 5 rep x 2 sæt

Alternated

  • Pistols

BW, 5/5 x 10 sæt

Har fået fingrene i en super fed bog omkring teknik i de klassiske barbell-øvelser, så nørder en masse med teknisk korrekt udførelse :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share