Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Per må være relativt høj. Virkelig flot form han har på de billeder. Men han ser jo ikke "rund" ud som en 89kg gut på 179cm ville se ud.

Nu bli'r jeg jo nysgerrig..! Who is it..? :smile:
Nanna
Som de andre skriver, så er der stor forskel på hvor tunge de forskellige atleter er.. Jeg vejede selv 78 kg på scenen, og er lige under 180 cm.. :superman:

Ja 78kg og under 180cm er også relativt ondt. Absolut

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Per må være relativt høj. Virkelig flot form han har på de billeder. Men han ser jo ikke "rund" ud som en 89kg gut på 179cm ville se ud.

Det er han også.. ret sikker på han er over 185 cm.. (Et sikkert bud)

Nanna
Ja hun arbejder sammen med en af mine gode venner i Sportsmaster... :smile:
Ja 78kg og under 180cm er også relativt ondt. Absolut

Håber at kunne stå på 80 næste gang.. :w00t::superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tirsdag d. 17/10-2006

En stille og rolig dag idag..! Men jeg kan mærke, at jeg trænger til at bevæge mig noget mere.. Det der med at gå til nul cardio lige efter DM dur bare ikke.. Har sgu behov for at flytte mig lidt mere kan jeg mærke.. :smile: Så jeg vil se på at få lavet lidt på mine 2 offdage, og måske engang eller 2 mere.. Så kan jeg jo også spise det mere.. :tongue: :4mewantfood:

Syntes det er sjovt at se hvor de ekstra kg sætter sig på kroppen, i fohold til hvor de sad før.. Min hud er fortsat meget tynd omkring skuldrene og brystet.. Stregerne på maven er ikke så tydelige, men de er der, og er det også på benene.. Der sidder ligelidt ekstra på røven og omkring maven, samt lidt på ryggen..

Bryst

High incline bencpress (smith):

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

2x10 @ 80 kg

2x10 @ 70 kg

Low incline DB benchpress:

5x10 @ 34 kg

Holdt hårdt da.. :devil:

Incline DB Flyes:

4x10 @ 24 kg

DB Benchpress:

1x9 @ 30 kg :crazy:

1x9 @ 28 kg

2x8 @ 28 kg

Lee' omgang bryst, men suverænt pump.. Og ik' mer' at give af...

Læg:

Standing calf press:

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 85 kg

Seated calf raise:

4x10 @ 40 kg

Skod maskine.. :dry:

Triceps:

Weighted Dips:

1x12 @ BW + 20 kg

3x10 @ BW + 30 kg + 2x5 @ BW

1x12 @ BW + 20 kg + 1x5 @ BW

Incline french press:

1x10 @ 38 kg

2x10 @ 43 kg

1x10 @ 38 kg

Fin omgang igen idag... En af kammeraterne stod lige og pralede med en tur han lige har fået i en Lamboghini Murcielago.. Slet ikke misundelig... :dry:

Hey Anders...

Nej det er ikke smart at stoppe fra den ene dag til den anden med cardio :wink: sidste år lavede jeg samme"fejl" stoppede med det samme efter konkurencen. og tog hurtigt voldsomt på ! men har iår trænet meget cardio efter konkurencen, og har kun taget fire kilo på ind til videre :superman::superman::superman: giderv ikke ligne hulk iår :smile: hi hi hi og lavede en aftale om max 10 kg over konkurence vægt. Har spist masser af slik... men prøver at undgå store mængder ris/pasta/kartofler.............. :4trumpet::4trumpet::4trumpet::4trumpet:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det er han også.. ret sikker på han er over 185 cm.. (Et sikkert bud)

Ja hun arbejder sammen med en af mine gode venner i Sportsmaster... :smile:

Håber at kunne stå på 80 næste gang.. :w00t::superman:

Håber på at stå på 93 kg næste gang :laugh::laugh::laugh: men stiller sku` ikke op til AF hvis styrken ikke følger med. Og man bliver jo nød til at arbejde med/på symetrien, og så ryger der jo et kilo eller to på :tongue::tongue::tongue: Men vil give dig ret det nok bære den retning ! !

Ved ikke om du har set billeder fra fitnesscuppen ? ? men når nogen stiller op til DM i bodybuilding uge før en fitnesskonkurence, og får en god bedømmelse i symetrien alligevel ugen efter til en fitnesskonkurence :crazy::crazy::crazy: Så må der være et eller andet gal ! ! :mad::mad: også selv om man de gør det godt på en forhindringsbanen :sneaky2::sneaky2::sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ret underlig priotering! Jeg ville klart droppe slikket frem for store mængder ris/pasta/tofler :smile:

Ja men da jeg vil holde vægten et stykke tid :smile: og kan ikke lade være med at spise slik i øjeblikket :tongue::tongue::tongue: så gør jeg dette en stykke tid :wink::wink: og der står jo "sport" på en ritter sport ikke ? :laugh::laugh::laugh: Men starte først på at spise sundt efter jul......vil sku leve resten af 2006.....Men rolig Casper :4thumbup: jeg får nok af protein og får da også en smule kulhydrat fra ris/pasta/kartofler :strat::strat::strat::strat::strat::strat:

Link to comment
Share on other sites

ja det kunne jeg forstå. Men lurede lige lidt over hun kunne sætte navn på et "tilfældigt" bb billede fra AF. Lille verden

Du vil ikke videre til BB ?

Ikke indtil videre..! Hvis jeg skal i BB, skal jeg op og veje 84-85 i sceneform.. Det bli'r ikke lige de næste par år tror jeg..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 20/10-2006

Godt at se, at der er blevet hygget lidt i loggen idag..! :smile: Jeg er desværre lidt presset med afgangsprojektet, så har ikke helt tid til at følge med..! :dry:

Humøret var igen idag ikke top.. Projektet driller, og det hænger mig lidt ud af halsen.. tror det hjælper med en dag helt væk fra det imorgen og søndag.. :smile:

Ryg:

Chins:

4x10 @ BW

Neutral CG Front pulldown:

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 90 kg

1x10 @ 80 kg

Bed ufattelig godt... :devil:

One arm DB row:

1x10 @ 34 kg

2x10 @ 36½ kg

2x10 @ 39 kg

One arm row:

3x10 @ 42½ kg

1x10 @ 45 kg

Bagskulder:

Seated rear DB lateral raise:

4x10 @ 11 kg

One arm bent over cable row:

1x10 @ 15 kg - forn tungt...

3x10 @ 12½ kg

Biceps:

BB curls:

4x10 @ 35 kg

rope curls:

1x10 @ 45 kg

1x10 @ 50 kg

2x10 @ 55 kg

+ 20 min på cyklen...

Rigtig god omgang idag, især god rygtræning..! Nu skal jeg bare håbe på, at jeg bliver tør i aften.. Lorte regnvejr..! :dry:

Link to comment
Share on other sites

One arm DB row:

1x10 @ 34 kg

2x10 @ 36½ kg

2x10 @ 39 kg

Træner du ikke i FDK?

Da jeg arbejdede som instruktør i FDK, var det deres "politik", håndvægte over 34 kg var fy fy, da man på en eller anden mærkelig måde åbentbart kunne forbinde dette med steroider. Og det er jo ikke det signal man vil sende. :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Træner du ikke i FDK?

Da jeg arbejdede som instruktør i FDK, var det deres "politik", håndvægte over 34 kg var fy fy, da man på en eller anden mærkelig måde åbentbart kunne forbinde dette med steroider. Og det er jo ikke det signal man vil sende. :raisebrow:

Jo det gør jeg skam..! :smile: Og vors håndvægte går heller ikke til mere en 34 kg... Men derfor kan man godt være kreativ. De der 2½ kg plastik tingester, dem er der lige præcis plads til 2 af på håndvægten, hvis man presser lidt..! :smile:

Men det er desværre kun forsvarligt at have én 2½ kg ekstra vægt på håndvægten, når man kører press øvelser, til det skal man have en makker...

Jeg eksperimenterede også engang med at have en makker til at holde en 10 kg plade i ro, oven på hver 34 kg håndvægt i brystpress, men hvis ikke makkeren er stærk nok, eller kan styre de 2 ti'ere, er det riiimelig farligt..! :crazy:

I busgaden i Århus, har de håndvægte til 36 kg.. Men træner der meget sjældent, da centret ellers er pænt ringe..!

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Jo det gør jeg skam..! :smile: Og vors håndvægte går heller ikke til mere en 34 kg... Men derfor kan man godt være kreativ. De der 2½ kg plastik tingester, dem er der lige præcis plads til 2 af på håndvægten, hvis man presser lidt..! :smile:

Men det er desværre kun forsvarligt at have én 2½ kg ekstra vægt på håndvægten, når man kører press øvelser, til det skal man have en makker...

Jeg eksperimenterede også engang med at have en makker til at holde en 10 kg plade i ro, oven på hver 34 kg håndvægt i brystpress, men hvis ikke makkeren er stærk nok, eller kan styre de 2 ti'ere, er det riiimelig farligt..! :crazy:

I busgaden i Århus, har de håndvægte til 36 kg.. Men træner der meget sjældent, da centret ellers er pænt ringe..!

Ja det må godt nok være træls :laugh::tongue::wink:

Jeg kender et andet center der har op til 42 og kan laves op til 80 :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 21/10-2006

en meget afslappende dag idag.. Tillod mig at sove længe, få en lidt større portion oats..! :4mewantfood: Og så afsti-afsted til træning. Her bagefter skal jeg lige en smut over til min bror, han har lige nogle IT problemos jeg skal løse..! :smile:

Ellers står den i aften på en gang hygge med gutterne, og så ser vi hvor det fører hen..! :innocent:

Bryst

High incline bencpress (smith):

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

1x10 @ 80 kg

1x8 @ 80 kg

2x10 @ 70 kg

Low incline DB benchpress:

5x10 @ 34 kg

Gik lidt meget kæwen i den herefter... :blush:

Seated chestpress (machine):

1x10 @ 80 kg - easy...

3x10 @ 100 kg - Hele pisset, men stadig riimelig nemt, så kørte med ultra-korte pauser...

Hamstrings:

SLDL:

1x10 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 111 kg

2x10 @ 121 kg

1x12 @ 101 kg

lying legcurl:

1x10 @ 35 kg

3x10 @ 40 kg

1x10 @ 35 kg

+ 20 min. på cyklen til noget VM i idrætsgymnastik i tv.. Det er super imponerende syntes jeg! :w00t:

God weekend allesammen! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ikke indtil videre..! Hvis jeg skal i BB, skal jeg op og veje 84-85 i sceneform.. Det bli'r ikke lige de næste par år tror jeg..! :smile:

Går ud fra at du mener Classic, hvor du må veje op til 85.

Så slipper du også for mig, da jeg i så fald vil ende i mellemklassen hvor jeg max må veje 80. :smile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

+ 20 min. på cyklen til noget VM i idrætsgymnastik i tv.. Det er super imponerende syntes jeg! :w00t:

God weekend allesammen! :bigsmile:

De er så HAMRENDE LÆKRE de mandlige gymnaster at jeg slet ikke fatter det :4tongue:

(og for at gøre det "værre" endnu så hjælper det heller ikke at der er en del østeuropæer :innocent: )

FUCK nogle arme de render rundt med og ikke mindst cuts :4flex:

ME LIKES :wub:

Forresten også fedt med sådan en sport hvor atleterne i den grad har byggede kroppe uden de behøves at rende rundt med guldkæder, være skaldet, have dårlig attitude eller gå i XXXL!!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

De er så HAMRENDE LÆKRE de mandlige gymnaster at jeg slet ikke fatter det :4tongue:

(og for at gøre det "værre" endnu så hjælper det heller ikke at der er en del østeuropæer :innocent: )

FUCK nogle arme de render rundt med og ikke mindst cuts :4flex:

ME LIKES :wub:

Forresten også fedt med sådan en sport hvor atleterne i den grad har byggede kroppe uden de behøves at rende rundt med guldkæder, være skaldet, have dårlig attitude eller gå i XXXL!!!

Og uden vægte :superman:Link

Link to comment
Share on other sites

... Her må jeg lige tilslutte mig!

Sidder også og ser det. Deres arme og især skuldre og er så vilde, at det fatter man ikke. Det ligner bowlingekugler de render rundt med..

Der var især én der var iøjnefaldende - En vetaran som havde arme på 50 + og en fedt % på nada.. Det er imponerende!

Link to comment
Share on other sites

angel, ved ikke om du har set denne her artikel: All Muscle, No Iron ?? Den er ret cool - og der er også lidt, du kan se på :wink:

Sorry for logspam, Anders .....

LÆKKER ... Jeg mener SPÆNDENDE ARTIKEL :4thumbup: :innocent::blush:

EJ... sgu egentligt utroligt fascinerende hvordan der trænes i forhold til kropsudviklingen :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg køber 2 ringe og lidt snor :laugh:

Gir jo grumme guns :superman:

:laugh::laugh:

KÆÆÆFT gad godt se dig ryge for vildt rundt i de ringe :laugh::laugh:

Har selv i tidernes morgen været i "kamp" med ringene... resulterede i to brækket hælknogler da jeg lavede landing uden for madrassen :blush:

p.s. Er ret sikker på ring-træning er livsfarligt med diæthjerne!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Går ud fra at du mener Classic, hvor du må veje op til 85.

Så slipper du også for mig, da jeg i så fald vil ende i mellemklassen hvor jeg max må veje 80. :smile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Jepsen, mener selvfølgelig Classic BB.. :smile:

Men der går nok nogle år før det overhovedet kan blive aktuelt.. Skal jo lige have tilegnet mig muskelmassen til det.! Men kunne da være sjovt at prøve..! :smile:

Så du slipper ikke for mig endnu mester..! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share