Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

HA! Er helt frisk på at splitte en kineser.. synes måske bare jeg vil blive lidt fodboldspiller-agtig med korte ben.. lavt tyngdepunkt å sår'n... Men nu skal man jo heller ikke sidde her og være sippet og utaknemmelig. CJ800 -helt cool med venstreknæet, jeg ta'r det andet, Incognito kan så nappe en skulder.. ellers andre..

Og Incognito.. Nej det er da hammersygt at få at vide...

Lægen sagde først: "Hvad siger du til det, hvis jeg fortæller dig at der faktisk ikke er noget vi kan stille op?"

"- så siger jeg at du er en umanerlig, ond og tarvelig fætter" sagde jeg, så sygeplejesken vendte sig om og fnisende..

-men det er sq da også noget tang at fyre af!!! :annoyed:

Og ja, det er i forhold til brusktransplantation. Det er ikke en mulighed i mit tilfælde. Der hvor resultaterne har været gode, er vist i tilfælde hvor brusken er blevet ødelagt eller slået af - f.eks. trafikuheld. Men hos mig er det jo ikke bare slidgigt, men også ødelagte menisker slatne korsbånd og ja, meeeeget i vejen... og så hit med den døde kineser og en vaks lægestuderende :nissegrin:

Kærligste hilsner og long time ago in Bethlehem

Sally :santa2:

Link to comment
Share on other sites

...Du siger bare til!! Så kommer jeg gerne og puster på det :flowers: er sikker på at min ånde, efter rigelig med glöggindtag vil være temmelig lokalbedøvende :roflmao:

KnusKnusKnus :Mrs_Claus:

Åhhh Miss Goldie!

Sikker på at din lokalbedøvelse kunne få mig igennem en marathon i cowboystøvler :santa2:

Rigtig glögglig week-end!

Sally the red nosed reindeer tra la la.. :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Hej Long Tall Sally

Ang. en frisk medicinstudernede så er jeg mere end parat :devil:

... så mangler i bare at skaffe en kineser!!

Måske Kragen kunne hjælpe med en fange fra Nyborg ... kunne vel i princippet bare nuppe en af de langtidsdømte... dem er der nok ikke nogen der savner alligevel.... og ville det ikke være skønt med et par store brutale og ikke mindst behårede mandestænger :santa2:

(cj ville sikkert være glad :wink: )

Sgu ellers lidt surt at læse at du mere eller mindre har fået en dødsdom over knæene!!

Rent ud sagt ÆVVV :annoyed:

... håber du får en god weekend på trods!!

NO

Link to comment
Share on other sites

:Mrs_Claus: Prøv at hør' - hvor ked af det kan man være når der er engle i loggen! Herligt at se dig baby :blush: !

Dejligt at du melder dig - det tror jeg godt jeg kan hilse velkomment fra både CJ800 og Incognito..

Synes en lokal forbryder lyder lidt mere sexet, Kragen kan vel sagten snige én ud mens alle ser Matador.. ved sq ikke liiiige med de behårede.. men det er vel bare frem med voxen og op med humøret :nissetunge:

Nå, alternativt og i en snæver vending kan man vel også bruge en ko, elg eller andet stort dyr, hvis det med fangerne er lidt i gråzonen.. nogen erfaringer her???

knus og kærligste klejnehilsner

Sally :xmas:

P.S Skal du hjem til Århus i julen - eller kan man risikerer at rende ind i jer begge i O'ense..

Link to comment
Share on other sites

:Mrs_Claus: Prøv at hør' - hvor ked af det kan man være når der er engle i loggen! Herligt at se dig baby :blush: !

Dejligt at du melder dig - det tror jeg godt jeg kan hilse velkomment fra både CJ800 og Incognito..

Synes en lokal forbryder lyder lidt mere sexet, Kragen kan vel sagten snige én ud mens alle ser Matador.. ved sq ikke liiiige med de behårede.. men det er vel bare frem med voxen og op med humøret :nissetunge:

Nå, alternativt og i en snæver vending kan man vel også bruge en ko, elg eller andet stort dyr, hvis det med fangerne er lidt i gråzonen.. nogen erfaringer her???

knus og kærligste klejnehilsner

Sally :xmas:

P.S Skal du hjem til Århus i julen - eller kan man risikerer at rende ind i jer begge i O'ense..

AHHHH ... sally ... du er så sukker :Mrs_Claus:

:nissegrin::nissegrin:

... tror sgu når vi snakker dine lange stænger at en elg nok ville være det bedste bud - måske vi kunne få en af de frsiek normænd der befinder sig herinde til at fremskaffe et par elg-stænger :nissetunge:

Ang. julen så kører vi til Århus lille-juleaftensdag efter en god omgang morgentræning og er så tilbage i Odense 1. juledag hvor Kragen skal arbejde! Så er selv i klubben om eftermiddagen :smile: ellers er vi hjemme alle dage mellem jul og nytår.... så måske det kunne passe en af dagene? :bigsmile:

No

Link to comment
Share on other sites

post-8867-1166208239.jpg

Hmmm mjaaahh.. johh.. elgen.. ja, du ved jo nok bedst.. Der burde ihvertilfælde være mange timers squat i de stænger.. sikkert også lidt piruetter og kunstskøjteløb..

Brormand og jeg ta'r til Fyn d. 23.12 og hjem allerede d. 26.12.. meeeen måske man skulle overveje en dag mere.. bum bum bum.. :Mrs_Claus:

Kærligste hjemmebagte hilsner til dig og Krage-far

Sally :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Heeeiiii selv Okse!

Jeg synes faktisk det er lidt tidligt at ønske glædelig jul ...glæder mig jo sådan til at sidde den 24. dec - hjemme hos forældrene - og ha' meget -ahem- "travlt" med at ordne ting på nettet :nissetunge: Nemlig at få sagt glædelig jul til jer alle sammen :inlove:

Men so far.. ha' en dejlig 3 søndag i advent :Mrs_Claus::nissecool::santa2::nissetunge: :xmas:

Kærligste hilsner og nissefar han er en lille hidsigprop! :headphonedance:

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Goddammiiiiit...

Sad lige og kiggede tilbage i loggen - og har 14 dages knæspasser-jubilæum i dag, -og ikke trænet lige så lang tid. Det er nogen gange dét der gør, at det bli'r så uoverskueligt at se resultater. Når det endelig, efter 1-1/2 måneds træning, begynder at gå fremad, får jeg lige en vognstang i hovedet. Så kan jeg kravle rundt herhjemme i 2-3 uger og derefter starte forfra...

Gahhh har heller ikke været i Tivoli, Christianias julemarked, set julebordene i Illum eller hvad jeg ellers plejer at kegle helt ud over i december.. :annoyed: Hmmm... Nå, tilgengæld har jeg haft huset fuld af gæster.. Hvor er jeg alligevel heldig at ha' så mange stjerne-dejlige venner :blush:

Det er noget underligt noget - og sq også et privilegie - men der er heldigvis altid så meget andet jeg kan gå og glæde mig vildt over.. Bla. Har vi på bureauet lavet nogle rigtig fine reklamefilm. Hold

øje med "Bravo tours" her i juledagene, hvor en rædselsfuld svensk rejseguide har hovedrollen.

Og i slut feb. kommer vores nye film for ugebladet SØNDAG til at køre. Nogle meget små stille og fine film. Her er billede fra settet hvor jeg sad med benene oppe en hel dag.

post-8867-1166353782_thumb.jpg

Hvor er det også heldigt at jeg har et job, hvor jeg bare skal bruge mit hoved, og kan arbejde næsten hvorsomhelst :nissegrin: HURRA!

Kærligste hilsner og glade jul

Sally - i adventshumør.. :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Hej SukkerSally-med-knald-i :4heart:

Må krybe til det omvendte kors, og indrømme jeg ikke rigtig har haft lyst til at flakke rundt i logbøgerne for at sætte mine kragetæer på det sidste. Derfor gør jeg det nu, hvor andre uskyldige også er blevet udsat for det her i week. :santa2:

Som undskyldning og fordi du er så vild med Jul, får du lige en salve her: :Mrs_Claus::nissecool::nissegrin::nissetunge::santa2::santa2:

Kan se knæet stadigt driller :annoyed: Sikke noget gøje-møj! Jeg fik også ondt i knæet for noget tid siden, men det varede heldigvis kun en uges tid :smile: Lykkeligvis er det sjældent jeg døjer med skadelignende ting :crazy_pilot:

Mens jeg er her, så god Pul og dejligt Krudtår til dig! :tonguew:

Farin-overtrukne mandelgaver med melismocca herfra :inlove:

Link to comment
Share on other sites

Hej SuperSally m. spasserknæ,

lige en kort julehilsen fra en anonym læser.

Nu du er i den der reklamebranche, kan du så ikke liiiige få fat på hende den rødhårede fra De Gule Siders reklame? :inlove:

:santa2:

god jul, og se dog blot børnlil'....

Niske

P.S. Hvor mange hollandske pensionister skal man bruge for at fortære 1 kg pebernødder på under 10min.? :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Må krybe til det omvendte kors, og indrømme jeg ikke rigtig har haft lyst til at flakke rundt i logbøgerne for at sætte mine kragetæer på det sidste. Derfor gør jeg det nu, hvor andre uskyldige også er blevet udsat for det her i week. :santa2:

Heiii Doktor :santa2: !

Dejligt at dig hos mig her i jule-loggen.. Hvis du lige kigger herover til venstre, kan du se at Kjeld og Hilda allerede har stillet op, for at gi' den lidt præstegårdsstemning, og julespas...

post-8867-1166425608.jpg

"SKA' VIIIII KLIPPE VORES JULEHJERTER SAAAAAMMEN... TRA LA LA LA..."

Ked af at høre at du også har haft bøvl med knæene - håber ALDRIG, NOGENSINDE; WHATSOEVER at de bare pipper lidt op igen!

Også en rigtig glædelig "Sidste jule-uge" selvom det nok ikke er noget der trækker de store søm ud ovre i din metal-boks :nissegrin:

Kærligste hilsner og når julen har bragt klippes hjerter i takt, så bli'r stemningen vakt ligesåsnart man får sagt "Ska' vi klippe.. (-hmmm vist egentlig noget værre vås.. :nissetunge: )

Sally - :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Hej SuperSally m. spasserknæ,

lige en kort julehilsen fra en anonym læser.

Nu du er i den der reklamebranche, kan du så ikke liiiige få fat på hende den rødhårede fra De Gule Siders reklame? :inlove:

:santa2:

god jul, og se dog blot børnlil'....

Niske

P.S. Hvor mange hollandske pensionister skal man bruge for at fortære 1 kg pebernødder på under 10min.? :nissecool:

Heiii Niske..

ja, du var jo ikke hjemme ovre i loggen.. måske du kommer forbi her.. Anonym læser eller ej, synes det er godt at du kigger ind i julebulen... Hov er det ikke julemanden derovre ved pejsen.. eller er det Ronald Mc. Donald..

post-8867-1166443867_thumb.jpg

Nå, som du kan se kender Incognito "hende den rødhårede".. men jeg kender ham der har fotograferet hende, og kender også en der engang har siddet ved siden af Lotte Reimar.. Ja, kom ikke her..

Og naaiii ved ikke det med pensionisterne.. men tror godt jeg kunne skovle mig igennem 500 g på 10 min. Hvis man så ta'r i betragtning at de ikke har det sejeste tandsæt... hmmm... Nej, gi'r op - kan ikke gætte det!!!

Hu ha... det minder mig iøvrigt om en historie min veninde fortalte. Hun havde i sine unge dage gjort rent på et plejehjem.

Her var der den sødeste gamle dame, der altid havde en skål nødder stående, som hun bød alle besøgende af.

På et tidspunkt er der én der spørg' hende, hvordan hun kan spise nødder når hun næsten ikke har tænder i munden.

Den søde gamle dame svarer: "Jamen jeg sutter jo også kun chokoladen af!" ADDDRRRRR....

Kærligste hilsner og Santa Claus is commin' to town!

Sally :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Hey Golden-girl!

Tusind tak - hvor flot - jo all I want for christmas is - nye antispasser-stænger!!! Men som du kan læse her et sted har Englepigen meldt sig, hvis jeg bare selv ordner det med at finde elgen :nissetunge:

Hmmm... vil vildt gerne nå rundt i alle logs og ønske glædelig jul - men min bror og jeg wrestler lidt om at komme til her på forældrenes pc.. Men under alle omstændigheder:

RIGTIG JULEHJERTELIG GLÆDELIG JUL TIL ALLE JER SKØNNE MOL-BOER

Vil ikke sige godt nytår endnu da jeg har hvisket lidt med Guarden og Max Power om at lave et lille nytårstræf - ligesom sidste år.. bare et mere velegnet sted end F.DK FRB. (hvor der var alt for crowded)

Gezzz der blev jeg lige slynget op i luften af brormand - må hellere overgi' tasterne til ham - vender stærkt tilbage!

Kærligste hilsner og i aften er det juleaften - der er længe længe til..

Sally :santa2:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Hov CJ8000..

Var lige ovre i din log - hmmm synes jeg havnede et lidt underligt sted under "sport" øhhh..

Nå, som jeg skrev synes jeg der var lidt stille derovre så jeg satte Richard Ragnwald, Holger Juhl og Erik Påske igang med "Ohh Tannenbaum" så nu går det straks bedre med julestemningen..

Dejligt at du kiggede forbi - glædelig jul til dig og dine!

Kærligste hilsner og juleaften - åhh hvor er du sød!

Sally :santa2:

Link to comment
Share on other sites

hehe. jeg ved hvor hun arbejder, Niske. Men det kommer til at koste........ :devil:

Og godt med lidt kanelduft, glögg og julehjerter herovre....

Hvad med 100 timers børnepasning? :wink:

Hun har godtnok charme lvl99, med Fregner +11 :wub:

Niske

P.S.: Sally, blot til info, så tog det 41 hollandske pensionister en omgang eftermiddagskaffe at få høvlet lidt over 10kg pebernødder ned :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Hey Golden-girl!

Vil ikke sige godt nytår endnu da jeg har hvisket lidt med Guarden og Max Power om at lave et lille nytårstræf - ligesom sidste år.. bare et mere velegnet sted end F.DK FRB. (hvor der var alt for crowded)

Sally :santa2:

Hey SuperSødeSukkerSally :wub:

Ved ikke om du så det i min log - men jeg er frisk :superman: I siger bare til :4thumbup:

Knuzzzzzzz

GD :elvis:

Link to comment
Share on other sites

...Ved ikke om du så det i min log - men jeg er frisk :superman: I siger bare til :4thumbup:.....

Hey skønne!

Prøver at finde ud af noget.. location og sådan..

Tænker lidt på om vi skal mødes om lørdagen istedet. Sikker på at ligegyldig hvor vi mødes vil der være crowded nytårsdag - :laugh: party-pump å sår'n.. he he.. ikke noget vi chickas behøver at bakse med.. :innocent:

Kærligste hilsner og knus til dig!

Sally

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share