Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

AFTENTRÆNING D. 26. OKT. CITY FITNESS

Sprang over igår. Havde haft flere nætter med elendig søvn, så var hammertræt og skidt igår at jeg næsten lå og sov hen over skrivebordet på jobbet :dry: Gik i seng kl- 19.00 og sov til kl. 23.30 men efter at ha' siddet og nikket en halv time gik jeg lige i dørken igen.

Vågnede frisk som en lille, lækker havørn :laugh: og har haft en superdag med to store præsentationer. Den ene var præsentationen af det logo-halløj jeg har siddet med herhjemme. Kunden var vildt begejstret - en af pigerne sagde at hun var lige ved at tude over hvor godt det var.. :4thumbup: Det har jeg dog ikke hørt før :laugh: !

Nå, imorgen skal jeg træne og om eftermiddagen skal jeg og kæresten til Århus, hvor vi har booket værelse på det top-spitze-lækre Royal Hotel.. mmm karbad-og-tykke-hvide- badekåber-here-I-come :devil:

post-8867-1161890690_thumb.jpg

PEC DEC:

10@12,5

10@12,5

10@12,5

BRYST PRES:

10@25

10@25

10@25

PREACHER CURL:

10@12,5

10@12,5

10@12,5

DB CURLS - skrå:

10@2x7

10@2x6

10@2x6

HAMMER CURLS:

10@2x6

WOOD CHOPS:

10@45

10@45

10@45

10@45

ROMAN CHAIR:

10@BW

10@BW

10@BW

CARDIO:

15. min. cyklel

30. min. Arctrainer

Rigtig fin træning - dejligt at der ikke var så mange i dag. Men Lone var der, og lærte mig at lave mine DB Curls skråt ind foran kroppen, så de ta'r bedre fat højere oppe på armen/skulderen :bigsmile:

Godt med lidt tricks!

Fik også endelig mødt Rall :w00t: Synes det er maaaiiiiiiet hyggeligt med alle dem man kan liste rundt og hilse på!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig fin træning - dejligt at der ikke var så mange i dag. Men Lone var der, og lærte mig at lave mine DB Curls skråt ind foran kroppen, så de ta'r bedre fat højere oppe på armen/skulderen :bigsmile:

Godt med lidt tricks!

Fik også endelig mødt Rall :w00t: Synes det er maaaiiiiiiet hyggeligt med alle dem man kan liste rundt og hilse på!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Ked af at sige det, men du kan ikke træne din biceps "højere oppe". Det er en muskel og vil blive ramt over hele området ved curls....

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Ked af at sige det, men du kan ikke træne din biceps "højere oppe". Det er en muskel og vil blive ramt over hele området ved curls....

:smile:

Hmmm meget muligt at jeg lige har fået galt fat i det.. Men kan jo mærke at det føles helt anderledes.. kan være at bevægelsen OGSÅ ta'r fat andre steder, end hvis man løfter lige lodret op.. :blink:

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Sally

Hey du kommer til min hjemstavn! Det jo for fedt. :4thumbup: Så må dig og kæresten have en super tur herovre på fastlandet. Nu skal i jo bare hygge, men skulle du føle dig fristet til træning, ja så er Dansk Helsesport på Vesterbro stedet.

God tur :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Sally

Hey du kommer til min hjemstavn! Det jo for fedt. :4thumbup: Så må dig og kæresten have en super tur herovre på fastlandet. Nu skal i jo bare hygge, men skulle du føle dig fristet til træning, ja så er Dansk Helsesport på Vesterbro stedet.

God tur :smile:

er der et Vesterbro i århus ? :nonono:

Link to comment
Share on other sites

...Nu skal i jo bare hygge, men skulle du føle dig fristet til træning, ja så er Dansk Helsesport på Vesterbro stedet.

God tur :smile:

Hey Jon!

Tusind tak.. Også godt med et lille træningstip!!!

Glæder mig til dig by -som jeg holder rigtig meget af :blush:

Og BBRulez sødte.. ja, og der er også Vesterbro i Odense! :tongue:

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

FORMIDDAGS-STORM-TRÆNING D. 26. OKT. CITY FITNESS

Da jeg vågnede tænkte jeg - Århhh fad!!! Den storm er da ikke noget at skrive hjem om. Men da jeg sneg mig ud over Knippelsbro på cykel, kunne jeg godt forstå hvad det gik ud på, selvom der næsten var medvind. Det var der jo så ligesom nada da jeg skulle hjem igen. Da jeg nåede ned til vandet, kunne jeg slet ikke styre min cykel men kartede rundt i det ene vindstød efter det andet :crazy: . Cykel og jeg listede op til Metroen og tog turen hjem i underjordisk sikkerhed! :blush:

DØDLØFT:

10@30

10@40

10@40

10@40

SQUAT - liggende.. spørg evt. Flexi hva' det går ud på! :innocent:

15@45

15@45

15@45

15@45

15@45

LEG EXTENSIONS:

10@25

10@25

10@25

10@25

LEG CURL - liggende

10@20

10@20

10@20

10@20

LEG CURL - siddende

10@45

10@45

10@45

10@45

CALVES - siddende

10@20

10@20

10@20

10@20

DB LUNGES:

10@2x6

10@2x6

- første gang i lang, lang tid jeg har turde det.. men nu kan jeg lige bruge week-ende til at mærke om det har været lige lovlig friskt! :tongue:

CARDIO:

15. min. cykel

30. min ArcTrainer

Så, nu er der ikke så langt til Århus, som der var igår :tongue:

Kærligste hilsner og rigtig dejlig week-end til alle herinde!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING D. 26. OKT. CITY FITNESS

Sprang over igår. Havde haft flere nætter med elendig søvn, så var hammertræt og skidt igår at jeg næsten lå og sov hen over skrivebordet på jobbet :dry: Gik i seng kl- 19.00 og sov til kl. 23.30 men efter at ha' siddet og nikket en halv time gik jeg lige i dørken igen.

Vågnede frisk som en lille, lækker havørn :laugh: og har haft en superdag med to store præsentationer. Den ene var præsentationen af det logo-halløj jeg har siddet med herhjemme. Kunden var vildt begejstret - en af pigerne sagde at hun var lige ved at tude over hvor godt det var.. :4thumbup: Det har jeg dog ikke hørt før :laugh: !

Nå, imorgen skal jeg træne og om eftermiddagen skal jeg og kæresten til Århus, hvor vi har booket værelse på det top-spitze-lækre Royal Hotel.. mmm karbad-og-tykke-hvide- badekåber-here-I-come :devil:

post-8867-1161890690_thumb.jpg

Rigtig fin træning - dejligt at der ikke var så mange i dag. Men Lone var der, og lærte mig at lave mine DB Curls skråt ind foran kroppen, så de ta'r bedre fat højere oppe på armen/skulderen :bigsmile:

Godt med lidt tricks!

Fik også endelig mødt Rall :w00t: Synes det er maaaiiiiiiet hyggeligt med alle dem man kan liste rundt og hilse på!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Hej Mette

Hyggeligt lige at kæwe den lidt i går :4thumbup:

Gid det var mig, der skulle på weekeend ophold på luksus hotel. God fornøjelse :smile:

Rasmus :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

ENDELIG kom det frem!!!

Vidste Lagoon var en tøjte, og ikke længere var fri på markedet, men at han ligefrem har snuppet DM's nr. 1 kommer som noget af en overraskelse! :w00t:

:laugh::laugh: .. ja det vidste jeg heller ikke noget om ?? :4thumbup: Men vi deler også alt i CF :laugh:

Smukke Sally...

håber du nyder de dejlige bløde hvide håndklæder og får en SKØØØØN weekend :wub: det ser absolut lækkert ud :4thumbup: glæder mig til at høre om det på mandag .. så starter træningen igen :devil: selvfølgelig afbrudt af lidt sladder :w00t:

Link to comment
Share on other sites

...Gid det var mig, der skulle på weekeend ophold på luksus hotel. God fornøjelse :smile:

Heeiii Rasmus!

Ja, det var rigtig godt endelig at se dig live i CF :w00t:

Lige kommet hjem igen fra Århus, og åhhh hvor var det lækkert! Fik kæmpeværelse på størrelse med min egen lejlighed.. med karbad og massagebruseniche mmmm..

Har været ude at gå tur i dyrehaven, været på Moesgård og blinke til Grauballemanden, spist lækker mad og drukket en masse kaffe og drinks.. Så dejlig en by!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Smukke Sally...

håber du nyder de dejlige bløde hvide håndklæder og får en SKØØØØN weekend :wub: det ser absolut lækkert ud :4thumbup: glæder mig til at høre om det på mandag .. så starter træningen igen :devil: selvfølgelig afbrudt af lidt sladder :w00t:

Heeeiii yndlings-Lone! :w00t:

Godt at se dig herinde igen!!! Som du kan se - og høre i morgen - har det været en super week-end for mig og skidt for "min diæt" :tongue: !

Glæder mig til vi ses imorgen!!!

Ha' en dejlig aften!

Køs Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hov..lige lidt pics af top-værelset.. åhhh skal vist meget snart derover igen tror jeg :w00t::w00t::w00t: Men nu er der jo først lige noget julehandel i London her sidst november. Så måske min bankmand synes jeg skal slappe lidt af bum bum :innocent:

post-8867-1162148722_thumb.jpg post-8867-1162148751_thumb.jpg

HeeY Sweetie :wub:

Nøøj hvor ser det bare lækkert ud... hmm måske jeg lige skulle ha adressen det kunne jo være kim ville forkæles lidt efter hans sidste konkurrence i november :4thumbup:

Godt at se dig idag til en omgang :weight_lift: .. du ser jo fantastisk ud som sædvanligt :4thumbup:

Køsse møsse Lone :tongue:

Link to comment
Share on other sites

.. hmm måske jeg lige skulle ha adressen det kunne jo være kim ville forkæles lidt efter hans sidste konkurrence i november :4thumbup:

Åhh søde Lone!

Håber at du havde en fin gå-tur hjem!

Og ja, meget lækkert hotel.

Helt sikkert på at I begge to vil nyde big-time! Du siger bare til ikk'!

Gezzz ærgeligt at jeg ikke kunne komme ordenlig tid ud af døren.. Som jeg sagde, var der lige lidt ged i den på jobbet, med en afhoppende reklamefilms-instruktør, og en jobsamtale med grafisk designer som kunne være meeeeiiiiiget interessant!

Regner med vi ses imorgen - det blev til en lidt for hurtig omgang idag.. havde heldigvis middagsgæster der kunne hjælpe med indkøbene.. :4thumbup:

Nå, må jo lige skrive hvad det så blev til..

AFTENTRÆNING D. 30. OKT. CITY FITNESS

Skulder pres:

10@12,5

10@12,5

10@12,5

Laterals maskine:

10@7,5

10@7,5

10@7,5

Latt pulldown:

10@40

10@40

10@40

Rumænsk DB-dødløft:

10@32

10@32

10@32

Back extensions:

10@40

10@40

10@40

Tricep pushdown:

10@40

10@40

10@40

10@40

Tricep rope:

10@12,5

10@12,5

10@12,5

Så blev det sgu'ette til mere - ærgeligt at der ikke var tid til min cardio :unhappy:

Håber på revence imorgen :w00t:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING D. 31. OKT. CITY FITNESS

Nåede ikke at få skrevet igår, og nu har jeg travlt, travlt, travlt - så i al hast!

PEC DEC:

10@12,5

10@12,5

10@12,5

BRYST PRES:

10@25

10@25

10@25

DB CURLS - skrå:

10@2x7

10@2x7

10@2x7

PREACHER CURL:

10@12,5

10@12,5

10@12,5

WOOD CHOPS:

10@45

10@45

10@45

10@45

ROMAN CHAIR:

10@BW

10@BW

10@BW

CARDIO:

1 times cykel :devil:

Kommer til at undvære Lone de næste par dage da hun skal til Århus, -og måske lave ballade sammen med Nillepigen :tongue: Hmmm... nå, jeg ta'r selv til Odense i week-enden. Skal over og holde foredrag for 45 unge erhvervsledere.. bum bum.. så i aften er der ingen træning, men kun forberedelse! :innocent:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kommer til at undvære Lone de næste par dage da hun skal til Århus, -og måske lave ballade sammen med Nillepigen :tongue: Hmmm... nå, jeg ta'r selv til Odense i week-enden. Skal over og holde foredrag for 45 unge erhvervsledere.. bum bum.. så i aften er der ingen træning, men kun forberedelse! :innocent:

Lagoon plejer ikke at være bleg for at smække en paryk på hovedet og mase sig ned i et par tights for at behage andre.... Er sikker på Lone gerne under dig denne substitut! :slut:

matt.jpg

Link to comment
Share on other sites

Lagoon plejer ikke at være bleg for at smække en paryk på hovedet og mase sig ned i et par tights for at behage andre....

Det var li'godt utroligt som du er efter min yndlings-Lagoon :4police: , som du mener både er gift med Kim K og har trans-tendenser!!! Altså Hr. Flex nu må De lærer at opføre Dem passende hvis De skal betræde denne log. Synes De er meeeeeget uartig!!! :bottom:

:hehe: Sally

P.S. Bare lige et tip, når du engang kommer i CF - hvis du tør :tongue: Tror ikke du skal bestille shakes hos Lagoon - hvis du har pisset på ham, pisser han i din shake og din taske ( ..system-nøgler baby!)

Link to comment
Share on other sites

:dry: hmmm er stadig på arbejde, og ved ikke hvornår jeg bli'r færdig..

Tror ikke jeg når til træning idag. Øv havde faktisk glædet mig :blush: Spasserbenene har det 7-9-13 faktisk rigtig godt idag :w00t:

Ta'r revence imorgen formiddag, inden jeg skal til Fyn!

Fik mit foredrag på plads igår, og er begyndt at glæde mig!

post-8867-1162491773_thumb.jpg

Her gi'r jeg den gas sammen med en flok socialrådgivere :tongue: på "Lyt til din indre tromme 2"

Nå, videre med mig!

Sally :smile:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

MORGENTRÆNING D. 3. NOV. CITY FITNESS

LEG CURL liggende:

10@20

10@20

10@20

10@20

supersættet med..

LEG CURL siddende:

10@45

10@45

10@45

10@45

SQUAT liggende:

10@53

10@53

10@53

10@53

10@53

supersættet med..

LEG EXTENSIONS:

10@30

10@30

10@30

10@30

10@30

CALVES siddende:

10@20

10@20

10@20

10@20

LUNGES m DB:

10@2x6

10@2x6

CARDIO:

15 min. cykel

30 min. ArcTrainer

Hvor er det fedt sådan en fredag formiddag hvor der næsten ikke er nogen mennesker :w00t: Hvad der er endnu federe er at mine knæ teer sig rigtig pænt. Nu er det anden gang jeg prøver at lave lunges efter operationen, og det gør ikke ondt!!! HA!

Nå, nu ska jeg bare pakke, nusse rundt og dimse lidt inden jeg skal til forunderlige Fyn :smile:

Go' weekend til alle!

Sally :smile:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nå, nu ska jeg bare pakke, nusse rundt og dimse lidt inden jeg skal til forunderlige Fyn

HJEM TIL HOVEDØEN mener du... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Lyder spændende med det foredrag og kurset "lyt til din indre tromme" - :laugh::laugh::laugh::laugh: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING D. 5. NOV. F.DK KBH. N

Har vist givet den lidt for meget gas her i week-enden, så måtte lige rette lidt op med cardio :innocent:

Foredrag gik super.. Fik go' respons. En af deltagerne - en temmelig skaldet fætter - kom bagefter og sagde at jeg vist fik blæst det sidste hår af ham :laugh:

Godt at være hjemme igen.. orv synes at der er ved at snige sig lidt julestemning ind i mit hoved allerede.. skillema dingka dingka du.. ups.. "kom til" at køber adskillige blade med julehalløj på hovedbanen idag.. og nissefar han truer med sin store ske.. arrggghhh...

Nå..

CARDIO-COCKTAIL :tongue: :

20 min. cykel

10 min. elipsetrainer - ikke godt i benene.. :dry: så sprang af igen!

20 min. romaskine

Skal love for at de har fået bygget afdelingen om.. ærgelig at det bliver ligeså mailstream som alle de andre Fitness.dk-centre.. Hurra for mit medlemskab af City Fitness !!!

Så i køkkenet med mig! Stjernesulten!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING D. 5. NOV. F.DK KBH. N

Har vist givet den lidt for meget gas her i week-enden, så måtte lige rette lidt op med cardio :innocent:

Foredrag gik super.. Fik go' respons. En af deltagerne - en temmelig skaldet fætter - kom bagefter og sagde at jeg vist fik blæst det sidste hår af ham :laugh:

Godt at være hjemme igen.. orv synes at der er ved at snige sig lidt julestemning ind i mit hoved allerede.. skillema dingka dingka du.. ups.. "kom til" at køber adskillige blade med julehalløj på hovedbanen idag.. og nissefar han truer med sin store ske.. arrggghhh...

Nå..

CARDIO-COCKTAIL :tongue: :

20 min. cykel

10 min. elipsetrainer - ikke godt i benene.. :dry: så sprang af igen!

20 min. romaskine

Skal love for at de har fået bygget afdelingen om.. ærgelig at det bliver ligeså mailstream som alle de andre Fitness.dk-centre.. Hurra for mit medlemskab af City Fitness !!!

Så i køkkenet med mig! Stjernesulten!

Sally :smile:

Heheheh. Fedt det spiller med dine foredrag. Kan forestille mig at du har total meget power :superman:

Lidt sjovt er det egentlig at du sagtens kan ro uden at det giver problemer med dine knæ. Går du helt i bund i ro-fætteren med rumpetten ?? :cool:

/G-star

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Heheheh. Fedt det spiller med dine foredrag. Kan forestille mig at du har total meget power :superman:

Hey du!

Det er jo ikke noget jeg normalt gør det så meget i - mere i præsentationer over for kunder å sår'n.. men det var super sjovt.. og fedt med et helt rum med mænd der er tvunget til at høre mig rappe i EN HEL TIME! HA! :laugh:

Lidt sjovt er det egentlig at du sagtens kan ro uden at det giver problemer med dine knæ. Går du helt i bund i ro-fætteren med rumpetten ?? :cool:

/G-star

Det er også kun fordi det går godt - 7-9-13 lige nu, og nej kommer nemlig ikke helt i bund, ellers går det slet ikke.. kan ikke bøje benene så meget.. Grunden til at jeg alligevel kan, må være at jeg jo ikke skal slæbe på hele kroppen samtidig, så derer ikke så meget vægt på knæene.. ellerno'et.. :blink::blush:

Herligt at du lige kom forbi! Glæder mig til at møde dig næste week-end - det er mig med den lysende røde næse! :laugh:

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share