Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

AFTENTRÆNING D. 6. NOV. CITY FITNESS

Så skulle vejret lige lege efterårs-storm igen! Jeg nærmest fløj eller parkerede mig frem til Bryggen, hvor yndlings-Lone var på banen igen :w00t: Der var masser af plads idag, selvom det var mandag!

Skulderpres - maskine:

10@12,5

10@12,5

10@12,5

Laterals - maskine:

10@10

10@10

10@10

DB dødløft:

10@32

10@36

10@36

10@36

Latt pulldown:

10@40

10@40

10@40

Back extensions:

10@40

10@40

10@40

Tricep pushdown:

10@50

10@50

10@50

Tricep rope: (dobbelt kabel-stativ)

10@22,5

10@22,5

10@22,5

10@22,5

CARDIO:

15 min cykel

35 min ArcTrainer

Sally :smile:

P.S. Nu skal vi kun sove 5 gange inden der er MOL-julefrokost :w00t:

Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING D. 6. NOV. CITY FITNESS

Så skulle vejret lige lege efterårs-storm igen! Jeg nærmest fløj eller parkerede mig frem til Bryggen, hvor yndlings-Lone var på banen igen :w00t: Der var masser af plads idag, selvom det var mandag!

Skulderpres - maskine:

10@12,5

10@12,5

10@12,5

Laterals - maskine:

10@10

10@10

10@10

DB dødløft:

10@32

10@36

10@36

10@36

Latt pulldown:

10@40

10@40

10@40

Back extensions:

10@40

10@40

10@40

Tricep pushdown:

10@50

10@50

10@50

Tricep rope: (dobbelt kabel-stativ)

10@22,5

10@22,5

10@22,5

10@22,5

CARDIO:

15 min cykel

35 min ArcTrainer

Sally :smile:

P.S. Nu skal vi kun sove 5 gange inden der er MOL-julefrokost :w00t:

Hello sally!!!!!..........Steve'o talking :4thumbup: .........Glæder mig vildt meget til på lørdag :4mewantfood: ...............jeg er mega klar med kniv og gaffel :bigsmile:

Tror jeg kommer op og tumler lidt med vægte, i City Fitness lørdag middag engang, har i hvert fald snakket lidt med Madi om lidt træning.

Det kan være vi ses.............gi' gas og go' træning.

Link to comment
Share on other sites

Hey Steve'O!!! :w00t:

Hvor dejligt at se dig her! Regner ikke med at træne lørdag, da jeg skal sidde hjemme og skrive de sidste 47 vers færdig af "Sikken MOLsom trængsel og alarm" Hvordan går det med dit julefloorshow??? Har vi noget at glæde os til??? :tongue:

Glæder mig til at se dig - og se dig sætte Danmarks-rekord i karrysalat-møder-tarteletter!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Bum bum.. overspringshandlingslammet.. så her er lidt begavet reklame..

Skal træne igen idag, glæder mig. Det er sq fint at ha' fundet lidt motivation ved at skifte center :blush:

Håber jeg kan komme lidt ordenlig tid ud af døren idag.. så jeg også kan nå at handle på vejen hjem..

Hmmm, videre med mig! :w00t:

post-8867-1162906215_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING D. 7. NOV. CITY FITNESS

Hurra! Kom afsted og var allerede i CF ved 17.15 :4thumbup:

PEC DEC:

10@12,5

10@12,5

10@12,5

10@12,5

BRYST PRES:

10@25

10@25

10@25

10@25

DB CURLS - skrå:

10@2x7

10@2x7

10@2x7

10@2x7

PREACHER CURL:

10@12,5

10@12,5

WOOD CHOPS:

10@45

10@45

10@45

10@45

CARDIO:

15 min. cykel

30 min. ArcTrainer

Skal jeg da ikke lige huske at sige at det går rigtig godt med knæene :w00t::superman: :4thumbup: Er så glad!!!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING D. 7. NOV. CITY FITNESS

Hurra! Kom afsted og var allerede i CF ved 17.15 :4thumbup:

PEC DEC:

10@12,5

10@12,5

10@12,5

10@12,5

BRYST PRES:

10@25

10@25

10@25

10@25

DB CURLS - skrå:

10@2x7

10@2x7

10@2x7

10@2x7

PREACHER CURL:

10@12,5

10@12,5

WOOD CHOPS:

10@45

10@45

10@45

10@45

CARDIO:

15 min. cykel

30 min. ArcTrainer

Skal jeg da ikke lige huske at sige at det går rigtig godt med knæene :w00t::superman: :4thumbup: Er så glad!!!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Godt at høre bentøjet fungere :4thumbup: ...........Ses lørdag til det store ædegilde :4mewantfood: ..................keep up thr good work :devil:

Steve'o

Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING D. 7. NOV. CITY FITNESS

Hurra! Kom afsted og var allerede i CF ved 17.15

HeeY SallY Pigen :wub: ( Cardio Queen )

For engangs skyld kom du tidligere end mig til træning :superman: så det blev ikke til meget sladder inden du var over alle broer igen :w00t: jeg skulle jo også nå at træne for de næste 4 dage så jeg blev sent færdig :dry: dog ingen cardio til mig idag :smile:

men godt at se dig :4thumbup: det er jo altid en fornøjelse med dig i CF :slut:

Glæder mig til vi ses på mandag.. :4thumbup: så skal jeg høre om jeres jule bumbum :w00t:

Stort knuzz fra Lone Pigen

Link to comment
Share on other sites

Hey Okse og Steve'O!

Dejligt at der lige dingler et par drenge forbi og holder lidt øje :laugh:

Tak for opmuntringen!

Skulle også hilse fra knæene, som er helt oppe at køre over at vi skal ind og se "Borat" lige om lidt.. lækkert vejr.. der er nu ikke noget som at se en hel film i vådt tøj! :tongue:

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

...Skulle også hilse fra knæene, som er helt oppe at køre over at vi skal ind og se "Borat" lige om lidt..

Så var der udsolgt. HVAD!!! Onsdag aften i silende regn.

Naaahhhhh.. Don't know what the world is comming to :dry: Nå, gik hjem og tog 30 min på cyklen så noget godt kom der da ud af det :cool:

Nå, må se at få taget revance hurtigst muligt..

I aften står den på venindefødselsdag, hos værtinde det er en gudinde i et køkken - og med den mest udsøgte lille skare af top-grrlls.. he he..

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

MORGENTRÆNING D. 10. NOV. CITY FITNESS

SQUAT liggende:

10@53

10@53

10@53

10@53

10@53

10@61 - skulle lige prøve og der er faktisk ikke så meget brok med knæene, så det går da fremad :w00t: selvom det går langsomt

Kan altid mærke at det river lidt i de første to sæt, så er det ligesom det bli'r lidt bedre i de næste sæt :blink:

supersættet med..

LEG EXTENSIONS:

10@30

10@30

10@30

10@30

10@30

CALVES siddende:

10@20

10@20

10@20

RUMÆNSK DØDLØFT:

10@30

10@40

10@40

10@40

LUNGES m DB:

10@2x6

10@2x6

-hmmm stadig ikke helt godt, men holder fast så længe jeg ikke kan mærke at det gør ondt.

LEG CURL liggende:

10@20

10@20

10@20

supersættet med..

LEG CURL siddende:

10@45

10@45

10@45

10@45

10@45

CARDIO:

30 min. cykel

30 min. ArcTrainer

Er i supergodt humør idag. Har som sædvanlig fri om fredagen, og så er vejret endda rigtig nydeligt :4thumbup: Skal spise frokost med min bror i eftermiddag og bare dingle rundt og lave hvad der nu falder os ind.

...og taahh daaaahhhh imorgen er der jo store MOL-julefrokost-dag :w00t: Glæder mig vildt til at se alle de skønne drenge -og Cat! Lidt ærgeligt at vi ikke er flere piger, men til næste år vil jeg være ude i meget bedre tid, så der er flere der kan planlægge så det passer ind.

Kærligste hilsner og rigtig dejlig weekend!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

MORGENCARDIO D. 11. NOV.

35.min motionscykel

Havde ellers planlagt at ta' i Fitness.dk da mit medlemskab udløber i morgen -er nu 100% konverteret til City Fitness. Så kiggede jeg lige ud af vinduet og synes ikke det var så fristende. Godt nok ærgeligt vejr men helt perfekt til at sidde og spise julefrokost i hele eftermidagen. Glæder mig!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

DAVID OWE - Det for vildt han får lov!

Knægten har begået en cd og burde skamme sig.. Læs mere i denne vidunderlige artikel om "Tissemandsjazzens mester" :laugh:

http://ekstrabladet.dk/flash/jeppesen/article238975.ece

... nogen der sagde overspringshandling.. naiii naiiii.. :tongue:

gaffa var heller ikke glade :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tak for igår, du er sku en sej tøs :superman:

Hvor længe holdt I ud :devil:

:laugh: Det kan du selv være.. Naiii synes det var super at få sagt hej til dig -skønne mand!

Tror jeg gik en times tid efter dig. Fik lidt fnidder over de der 4 12 årige blondiner der satte sig ved vores bordende.. det er jeg simpelthen blevet for gammel til :tongue:

Ha' en dejlig søndag!

-øhh og held og lykke med "Netto-projektet"

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Det kan du selv være.. Naiii synes det var super at få sagt hej til dig -skønne mand!

Tror jeg gik en times tid efter dig. Fik lidt fnidder over de der 4 12 årige blondiner der satte sig ved vores bordende.. det er jeg simpelthen blevet for gammel til :tongue:

Ha' en dejlig søndag!

-øhh og held og lykke med "Netto-projektet"

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Heheheheh.. du kunne sku sikkert godt outbattle dem alligevel frk. Sally :wink:

Og yeah... Nettoprojektet kører derudaf. Der er sku købt hasselnødder og salt :laugh:

//J-man.

Link to comment
Share on other sites

Heheheheh.. du kunne sku sikkert godt outbattle dem alligevel frk. Sally :wink:

Jahh helt sikkert :wink: Var vist også lidt strid :blush: Da blondine nr. 2, vindøjet begyndte at fortælle mig en eller anden meeeeget kedelig historie a la: " -og så var det slet ikke hendes kæreste der havde sagt det til veninden alligevel" Kigger jeg bare på hende og siger "Kan du ikke springe alt det over og bare gå direkte til pointen?" gahhh ikke så sødt..men jeg gad simpelthen ikke høre på hende.. ahemm.. :laugh:

Og yeah... Nettoprojektet kører derudaf. Der er sku købt hasselnødder og salt :laugh:

//J-man.

Altså.. det var IKKE hasselnødder, men KASTANJER der skal i ovnen med salt!!! Tror måske det bli'r lidt omstændigt at skære kryds i 500 små hasselnødder.. :laugh: Tilgengæld kan I så sidde og fedte med dem en hel week-end, så måske ikke så tosset alligevel!

Så nu skal jeg snart til træning..

Imorgen har jeg inviteret en flok mennesker ud og se mine billeder, som jeg udstiller på Frederiksberg, så ingen træning der

:dry: Derfor fuld skrue idag! CF - beware of the red face!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jahh helt sikkert :wink: Var vist også lidt strid :blush: Da blondine nr. 2, vindøjet begyndte at fortælle mig en eller anden meeeeget kedelig historie a la: " -og så var det slet ikke hendes kæreste der havde sagt det til veninden alligevel" Kigger jeg bare på hende og siger "Kan du ikke springe alt det over og bare gå direkte til pointen?" gahhh ikke så sødt..men jeg gad simpelthen ikke høre på hende.. ahemm.. :laugh:

Altså.. det var IKKE hasselnødder, men KASTANJER der skal i ovnen med salt!!! Tror måske det bli'r lidt omstændigt at skære kryds i 500 små hasselnødder.. :laugh: Tilgengæld kan I så sidde og fedte med dem en hel week-end, så måske ikke så tosset alligevel!

Så nu skal jeg snart til træning..

Imorgen har jeg inviteret en flok mennesker ud og se mine billeder, som jeg udstiller på Frederiksberg, så ingen træning der

:dry: Derfor fuld skrue idag! CF - beware of the red face!

Sally :smile:

hahahahah.. Stupid blonde :laugh::laugh: Så ku hun dælme læææære det, og det gjorde hun så. smik smak :superman: :4boxing:

*LOL* :nonono: så er det altid noget at julen nærmer sig med det forråd af hasselnødder jeg har nu :laugh: Tror lige jeg skal smugtræne lidt inden det egentlige slag skal slåes :cool:

Hyg dig i CF SallyGrrl :4thumbup:

//Ciao.

Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING D. 13. NOV. CITY FITNESS

Så var både Lagoon og Lone tilbage igen :w00t::w00t::w00t:

Mmmm rigtig god aften. Herligt at jeg ikke havde nogen bagkant, men bare kunne gi' den gas med min cardio. Det kræver alligevel lidt at forbrænde en mio. fadøl :tongue:

Skulder pres:

10@12,5

10@12,5

10@12,5

Laterals maskine:

10@10

10@10

10@10

Latt pulldown:

10@45

10@45

10@45

Rumænsk dødløft:

10@40

10@40

10@40

10@40

Back extensions:

10@40

10@40

Tricep pushdown:

10@50

10@50

10@50

10@40

Tricep rope:

10@22,5

10@22,5

10@22,5

CARDIO :devil: :

45 min cykel

30 min ArcTrainer

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jahh helt sikkert :wink: Var vist også lidt strid :blush: Da blondine nr. 2, vindøjet begyndte at fortælle mig en eller anden meeeeget kedelig historie a la: " -og så var det slet ikke hendes kæreste der havde sagt det til veninden alligevel" Kigger jeg bare på hende og siger "Kan du ikke springe alt det over og bare gå direkte til pointen?" gahhh ikke så sødt..men jeg gad simpelthen ikke høre på hende.. ahemm.. :laugh:

He he....... lyder som noget jeg også ville ha blevet irreteret over.. Gad godt ha set dig, lytte på en flok unge blondiner... :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Heiii Nille!

Ja, det ville du sikkert også være blevet stang-irriteret over...christ!

Nå, super-ærgeligt at du ikke var med, næste gang må jeg lige sikre mig at der er lidt flere grrlls på banen. Lone ville vist også rigtig-rigtig gerne ha' været med. faktisk snakkede vi - i lørdags - om at der jo ikke nødvendigvis behøver at gå et helt år inden der sker noget igen. Man kunne forestille sig et "Loaded afterparty" week-enden efter Loaded, en påskefrokost eller.. :innocent:

MORGENCARDIO 14. NOV.

35 min. på motionscykel

Så har jeg ikke helt så dårlig samvittighed, over ikke at kunne træne i aften :blush:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share