Hvor lang tid træner I ad gangen.


Guest Voravong
 Share

  

144 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Voravong

Er lige lidt nysgerrig. Det der gamle pjat med at man kun må træne i én time ad gangen, har endnu ikke set noget rigtigt godt grundlag for at det skulle være rigtigt.

Personligt har jeg altid fået de bedste gains på virkelig hårde programmer der sagtens kunne vare over 1 time at træne.

Så nu vil jeg gerne vide hvad resten af MOLboerne gør! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong

Jeg kan se at der er over 80 der har set poll'en - alligevel er der kun 19 der har taget sig det besvær det er lige at trykke med venstre museknap og afgive sin stemme.

Det er jo ikke fordi jeg spørger til jeres sexfantasier eller noget i den retning, i øvrigt er det anonymt såfremt det skulle være et problem at andre får at vide hvor lang tid man træner.

Beklager det sure opstød. :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan se at der er over 80 der har set poll'en - alligevel er der kun 19 der har taget sig det besvær det er lige at trykke med venstre museknap og afgive sin stemme.

Det er jo ikke fordi jeg spørger til jeres sexfantasier eller noget i den retning, i øvrigt er det anonymt såfremt det skulle være et problem at andre får at vide hvor lang tid man træner.

Beklager det sure opstød. :bblush:

RIGHT.. sorry !

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan se at der er over 80 der har set poll'en - alligevel er der kun 19 der har taget sig det besvær det er lige at trykke med venstre museknap og afgive sin stemme.

Det behøver ikke være 80 forskellige, det kan sagtens have været gengangere, der som jeg selv, har været inde for at tjekke ud, hvad folk har skrevet og stemt.

Mvh. Klaus

...Der træner fra 20 min til 3½ time afhængig af snak, spot og program. ;)

Link to comment
Share on other sites

KlausJ> apropos.

Hvis der er noget jeg er træt af ved denne sport, så er det dem der bruger samtlige pauser imellem sæt på at snakke til een ??

Og værst af alt, hvis man ikke får timet sit sæt med snakketøjet - så snakker de sateme imens man kører sæt !!

Men ok, KlausJ :D - det var bare din margin der triggede mig, 20 min - 3 1/2 time ;) :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong
Hvis der er noget jeg er træt af ved denne sport, så er det dem der bruger samtlige pauser imellem sæt på at snakke til een ??

Og værst af alt, hvis man ikke får timet sit sæt med snakketøjet - så snakker de sateme imens man kører sæt !!

Jeg giver dig fuldstændig ret. Det er hamrende respekløst. Og hvad tænker folk på, man er totalt gasblå i hovedet og har lyst til at brække sig. Og gud hjælpe mig om én eller anden idiot ikke lige skal fortælle ét eller andet idiotisk om den liter mælk han drak i morges, midt under sættet.

Skulle ellers mene at det er rimelig klart at man ikke lige har lyst til at snakke mens man løfter, eller i pausen for den sags skyld. :angry2: :angry3: :asmd:

Det er selvfølgelig rigtigt at der er mange gengangere som allerede har stemt, og som blot ønsker at se afstemningens udvikling.

Tror egentlig også bare at det undrer mig at der er 20 stemmer på et forum med næsten 1700 medlemmer.

Link to comment
Share on other sites

1-1½ time med mit nye program.

I det gamle Bill Starr program kunne det typisk tage 2-2½ time hver gang :blink: men det var også fordi jeg kun trænede 3 dage om ugen, og hver gang var hele possén samlet til snak og ballade.

Og hvis jeg støder på vores ex-styrkeløfter i centeret kan der sagtens gå 45 min alene bare til snak... :unsure: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share