Blackmoores 3 log


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

Træning i går:

Havde den gode dybe doms i lats og traps efter dødløft fra bokse sidste gang..lækkert

Hypers:

20,30

Zercer squat:

10r med 50kg

2s*5r med 90kg

Back squat:

10r med 50 kg

Squat med stangen på nakkekn irriterer min nakke lidt nu her, der er en gammel skade der der driller lidt, så jeg må nok arbejde udenom den et par uger..

Incline bænk:

10r med 50kg

5r med 70kg

3s*5r med 90kg

3s*12r med 70kg

Incline flyes:

3s*10r med 22,5kg

12r med 22,5kg

10r med 22,5kg

bed godt i patværket!!!

Link to comment
Share on other sites

Hej Peter

Jeg følger selvfølgelig med i din log og i dine mange forskellige udfordringer af dig selv :smile:

100 push ups er en del; hvordan er vægten for tiden? 100 push ups med 100 kgs kropsvægt vil være smukt, men alt det løberi efter unger og andet må da tære på dig?

Link to comment
Share on other sites

vægten er omkring de 107 nu her. Jeg spiser stadig lidt for godt :wub:

Men planen er at komme ned omkring de 100, både for løbets skyd og af de mere kosmetiske

og jg har ikke nået de 100 pushups endnu, men jeg arbejder på det...

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Det begynder sgu da at ligne noget! Hvorfor er det at du har sat dig for at kunne lave 100? Bare for sjov og spas, eller ligger dog noget dybere bag?

sjov og spas, men også:

fordi det er noget jeg selv syntes både er svært og spændende..og fordi det har været noget der i mit hoved var lidt umuligt..og derfor vil det mentalt være fedt at bryde.

og fordi det vil være et godt sted at have en ting at battle med eleverne med

Link to comment
Share on other sites

sjov og spas, men også:

fordi det er noget jeg selv syntes både er svært og spændende..og fordi det har været noget der i mit hoved var lidt umuligt..og derfor vil det mentalt være fedt at bryde.

og fordi det vil være et godt sted at have en ting at battle med eleverne med

Lyder bestemt fornuftigt - fortsat god fornøjelse :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ovenpå efter nogen dages overarbejde og snot i næsen. (meget snot og jeg har en stor næse)

træning i går: Holdtræning med eleverne. MANGE pushups i takt ( og så kunne man samtidig lære eleverne noget om Guns n' Roses på gymnastiksalens højtalere!!!) , mange curls, laterals, facepulls, frontraises, rows og pushdowns med terrabands og rigtigt mange BW squats. En fed time, jeg svedte som en hest bagefter!

Link to comment
Share on other sites

Det lyder som en masse sjov work-out i får lavet, man kan blive helt ærgerlig over at man aldrig nåede at tage på efterskole.

Hvis du savner inspiration, hvilket du sikkert næppe gør, så kunne crossfit WODs som Michael og Tabata Something Else måske være noget for jer? Måske skaleret lidt ned, så ingen bliver overbelastede...

Tabata Something Else

Michael

Link to comment
Share on other sites

Gode ideer:

lavede Tabata med vores håndboldhold en gang..og har vist lovet aldrig at gøre det igen, de havde det ret slemt med DOMS bagefter :devil:

dagens leg:

Ovre i det nye skinnende wellness agtige Technogym center i Aars, der lige er åbnet..og ja, jeg ved godt der er rent. ja, jeg ved godt de spiller FÅKKING soft FM, ja, jeg ved godt der ikke er håndvægte tungere end 30 kg, og ingen powerracks eller dødløft... men de har altså nogen ting som jeg ikke har på mine 30 M2 på skolen, og det skal altså prøves. Om ikke andet er det et supplement til de tunge ting med vægtstænger og powerbacks herhjemme.

Snakkede med ejeren.. de er ret beviste om at det er et "hr og fru DK med lidt penge i lommen" center.. med spinningcykler, venligt miljø, receptionist, lyse farver og ikke noget af det grej vi store drenge bruger. men jeg ser det lidt som et udfordring at se hvad man så kan få ud af denne her slags faciliteter. De fleste hindringer for god træning ligger alligevel mentalt, jeg kan jo komme langt med kropshævninger, dips, pushups og BW squats hvis det er den rene minimalisme jeg søger.

Legpress:

20r med 50kg

2s*12r med 100kg

10r med 120kg

Leg extensions:

12r med 30kg

2s*10r med 40kg

leg curls:

20r med 20kg

10r med 35kg

12r med 35kg

Rotary calf press:

20r med 15kg

2s*12r med 35kg

Upper back Technogym ting

12r med 40

8r med 50kg

Vertical traction:

15r med 35kg

12r med 50kg

10r med 60kg

Seated chestpress:

12r med 60kg

7r med 80kg

Okay chestpress maskine. Normalt kan jeg smække pinnen i bunden af stacken og reppe med hele lortet på chestpress maskiner, men den her var faktisk lidt hård.

Inccine Bænk:

10r med 50kg

8r med 70kg

bare for at prøve hvordan deres technogym sætup er her. Der er min egen bænk og stang hjemme på skolen nu bedre...

Cable crossovers:

20r med 7,5

12r med 12,5

..det giver jo streger i patværket (hvis ikke man var vinterfee som en søløve..)

triceps pushdowns:

15r med 30kg

10r med 35kg

Derefter en masse leg med deres fritstående Kinesis stationer. Det er faktisk lidt sjovt... føles lidt som en mellemting mellem terrabands, kabler og håndvægte. Det kan jeg godt se en udfordringi (eller også er det bare mig der ser nyt legetøj og derfor bliver kæk ..bare fordi det er nyt!)

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Gode ideer:

lavede Tabata med vores håndboldhold en gang..og har vist lovet aldrig at gøre det igen, de havde det ret slemt med DOMS bagefter :devil:

He he, det har det med at sætte sig som en led ømhed :devil: I samme ombæring er

:wub: ret sjove, hvis ikke allerede du kender dem. Sorry for alt den spam i øvrigt.
Link to comment
Share on other sites

I går:

10 K march med eleverne.

Ultimate Technogym discopump i dag:

Opvarming: cykling i 15 minutter

Leg press:

12*100kg

12*120kg

10*150kg

derefter dropsæt:

8*170kg

10*150kg

5*130kg

5*110kg

nasty, dejligt brændt af!

Leg extensions:

15r med 30kg

10r med 40kg

10r med 50kg

derefter dropsæt:

12r med 50kg

10r med 40kg

7r med 30kg

6r med 20kg

det gjorde..avs!!!

leg curls:

20r med 25kg

10r med 40kg

Low cable rows:

20r med 40kg

12r med 60kg

6r med 75kg

kan godt mærke det er en anden maskine. de 75 her er meget tungere end 80 kg på min pully hjemme på skolen

Vertical traction maskine:

15r med 40kg

10r med 60kg

10r med 80kg

den tager godt fat i lats når man kører den langsomt i den negative fase

Chestpress:

20r med 40kg

10r med 60kg

8r med 80kg

5r med 100 kg (full stack)

det kunne heller ikke passe at jeg ikke kunne reppe med full stack på den maskine... så har jeg det bedre mentalt igen

Kinesis flyes;

15r med 3 blokke

10r med 6 blokke

10r med 6 blokke

tog faktisk overraskende godt fat når man tænker på det er sånda en weird 3D kabel fætter

stående kinesis flyes:

12r med 6 blokke

12r med 6 blokke

Det er nogen lidt pjattede maskiner, men konceptet med de her #D kabler er nu alligevel lidt sjovt.

Kinsesis curls:

10r med 6 blokke

10r med 7 blokke

triceps pushdowns:

20r med 20 kg

12r med 30kg

12r med 35kg

Low pully Curls:

10r med 27,5 kg (full stack)

10r med 27,5 kg

EZ preacher curls:

10r med 30kg

4r med 40 kg (super slow negativ)

derefter op og stå med det sammen og

8r med 40kg

disco, ja, men også rart nok :)

Musik:

trivium: the crusade

Ramstein: Mutter

derfeter 7 kg cykling hjem med en stiv kuling lige i smasken!!

Link to comment
Share on other sites

Igang med pushup projektet igen efter en mindre pause. Mål, stadig 100 reps

I forgårs: 15,19,23,25

I går: prison pushup challenge. 360 reps på 19 miutter

Til dem der ikke kender den er prison pushup challenge en bisk satan. Man tage ret spil kort, trækker kortet. Alle kort har deres værdi, bortset fra knægten der er 11, damen der er 12 og kongen der er 13. Så tager man det antal pushups og trækker næste kort osv.. Når man fået et es må man holde et minuts pause.

det starter åh så let og ender så pokkers bistert og hårdt!

så er pushups igang igen og jeg starter på programmet for dem igen om et par dage, når mine pecs igen er normale..

Link to comment
Share on other sites

Hurtig basistræning i skolens gym i går:

Hypers:

30,30

Chinups:

1,2,3,4,5,6,5,4,3,2,1

Dødløft fra kasse:

10r med 50kg, 10r med 90kg, 10r med 110kg, 3s*5r med 150kg

pushups:

55r

Musik: Satyricon

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Dommedags full body disco i det "fine " center

da træningen i går nærmest var dogmeagtig måtte den godt være alt andet i dag :)

Leg press:

15r med 100kg

12r med 120kg

10r med 150kg

8r med 190kg (full stack)

6r med 190 kg (full stack)

Rart at få hele stacken med :smile:

Leg extensions:

12r med 40kg

12r med 50kg

10r med 60kg

8r med 60kg

10 kg mere end sidste gang

Glute raises maskine:

10r med 25kg

10r med 40kg

8r med 60 kg

Rotary calf presses:

5s*10r med 45kg

Upper back rows:

10r med 40kg

10r med 50kg

6r med 65 kg (full stack)

Low rows:

10r med 50kg

10r med 70kg

5r med 95 kg (full stack)

Vertical traction:

10r med 80kg

8r med 100 kg (full stack)

high Incline DB's (opvarmning af patværket)

20r med 22,5 kg

15r med 30 kg (tungeste DB)

Stående kinetic pec flyes:

12r med 6 blokke

10r med 8 blokke

Chest press:

10r med 80kg

7r med 100 kg (full stack)

2 r bedre end sidste gang.. godt for brystet

Stående kinetic curls:

15r med 6 blokke

Cable crossovers:

12r med 15 kg

10r med 20 kg

.. ren disco... ville giver striver i æ patværk..hvis ikke jeg var så vinterfee :blush:

High incline DB press..down the rack:

12r med 30kg, videre til 6r med 26kg, videre til 8r med 20 kg..direkte videre til 10 reps cable crossovers med 15 kg

ren disco.. ren BB wannabee.. men lidt sjovt

DB laterals. down the rack

10r med 16 kg, 8r med 12kg, 6r med 9 kg, 7r med 7 kg

Down the rack gør så dejligt aws!

triceps pushdowns..down the rack:

10r med 35kg, 8r med 30kg, 8r med 25kg, 9r med 20kg

God maskine.. 35 kg på den her pushdowns føles som ca 70 kg på den der var i AUS

Machine curls..down the rack:

10r med 27,5kg direkte videre til 6r med 22,5kg..direkte videre til alt DB curls, 10r med 16 kg

Sådan der.. ikke en skid struktureret, men mange reps, en del øvelser, mange sjove sager..og et godt pump

Musik: Judas Priest: Nostradamus & Nine Inch Nails: Year Zero (Fantastisk skive!!!)

Link to comment
Share on other sites

jeg kører vertical traction som en øvelse med rigtigt langsom negativ, hvor jeg virkelig arbejder på at gøre den hård og langsom. Lidt som en modvægt imod mine chinups der er noget hurtigere i udførsel...og så legeer jeg lidt med den fordi jeg aldrig har set sådan en maskine før :blush:

Link to comment
Share on other sites

Blackmoore fanget i kabelhelvedet og så får den ellers gas! :superman::w00t:

I øvrigt fint at du også lige lister musikken. Jeg vælger at stole på din anbefaling, for jeg har aldrig rigtig orket at lytte til Nine Inch Nails selvom mange andre hylder dem. Men hvis 'Year Zero' vitterligt er en fantastisk skive, så må jeg da lige give den en ærlig chance. :smile:

Du er forhåbentlig klar til tirsdag? Smid lige en adresse via PM, MSN eller mobilos, så Hr. Kirchebrandt og undertegnede ved hvor i Farsø vi skal lede.

Link to comment
Share on other sites

Blackmoore fanget i kabelhelvedet og så får den ellers gas! :superman::w00t:

I øvrigt fint at du også lige lister musikken. Jeg vælger at stole på din anbefaling, for jeg har aldrig rigtig orket at lytte til Nine Inch Nails selvom mange andre hylder dem. Men hvis 'Year Zero' vitterligt er en fantastisk skive, så må jeg da lige give den en ærlig chance. :smile:

Du er forhåbentlig klar til tirsdag? Smid lige en adresse via PM, MSN eller mobilos, så Hr. Kirchebrandt og undertegnede ved hvor i Farsø vi skal lede.

så skulle du hellere starte med "pretty hate machine" eller "down the spiral", IMHO

Link to comment
Share on other sites

Hurtig basisworkout i dag:

Back-Squat:

Tabata med 42 kg powerback

HRRG Av mine stænger..de rystede resten af træningen!Tabata er bare nasty... jeg svedte..og pustede..og ønskede jeg havde givet op...men jeg kom igennem!

Dips:

5,10,10,10,109,7

Pullups:

3,5,5,5,5,5,3

(kørt som supersæt med ret korte pauser imellem)

DL fra kasse:

5*110kg, 10*110kg.

ville have fortsat, men stængerne rystede simpelthen for meget!

Basis disco:

Triceps bar hammer curls:

5s*6r med 40kg

Triceps pushdowns

5s*6r med 50kg

(kørt som supersæt nærmest uden pauser..)

og så er jeg i gang med min mest drastiske kostomlægning længe...

...

..

jeg skærer kaffen næsten 100% væk. Det gik op for mig hvor meget kaffe jeg egentligt pøler, så nu er min aftale med mig selv at jeg må få et par kopper om morgenen lige når jeg er vågnet og så ellers holde mig til vand/the/grøn the resten af dagen. jeg tror mit koffeinniveau har været patologisk højt i flere år..

de første par dage her har været lidt hårde, men det bliver hurtigt nemmere. Jeg sover bedre om natten, og til gengæld nyder jeg virkeligt kaffen om morgenen nu hvor jeg ikke skyller flere L ned i gabet hver dag,

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

jeps..KK..det var fedt!! der var godtnok knald på, og Satyr var hamrende fed til at få gang i publikum... Håber du fik et par gode billeder med af Mollerups overlegne playerstil!

Morgentræning: en times konditionstræning med ungerne. Mine tabata squats fra forleden sad bare hårdt og ondt i stængerne, så jeg har helt klart løbet bedre

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share