The Munke Mose Muscle Machine


ptpoul
 Share

Recommended Posts

SATS Amager, ren BB!

Bryst og triceps i dag :smile:

Inc db press:

20x10

24x10

30x6

40x6

Det var digtigt svært at starte den førte rep fra bunden selv, og jeg stolede ikke på nogen af dem der trænede der. Så Jeg skiftede øvelse..

Smith incline press:

57x8

77x8

77x7

77x7

Pump! Tror det bliver en ny basis øvelse de gange jeg kommer forbi centre med den maskine.

FLyes:

11x15

13x12

14x12

15x12

Mega pump på dette tidspunkt.

Pushdown:

80x8

95x6

95x6

95x6

80x8

Damn, den sad lige i hesteskoen, men den var satme også tung...

Trænede den i kabeltrækket så man skal sætte vægten ca til det halve for at finde den vægt jeg løftede.

Dips maskine:

65x10

Slut prut. Der var ikek mere at presse med, hjem og spise, hvis jeg er heldig Watchmen i aften!.

Resten af ugen bliver pump, korte pauser, lette vægte og lidt fra failure. Kan mærke kroppe liige trænger til lidt back off.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er mejt BB! at træne i SATS Amager. Hvis du kan få mig gratis ind, vil jeg gerne træne der med dig i tide og utide, så du har en du kan stole på, når du skal køre inc db press, ven.

Tak :wub:

Mon ikke jeg kan det, det er bare sjældent jeg kommer forbi de kanter.

hvis jeg får job i lufthavnen kan det dog hurtigt blive en fast uvane.

I dag tog jeg en erhvervslivredder prøve. Jeg var enormt swole og klarede prøven med led stil.

Jeg er et skridt tættere på et af de mest BB mennesker i verdenshistorien.

Sex med dyr

hasselhoff3.jpg

Sex med kameraet (se det blik, grrrrr you sexy beast)

17965671_40714448a6.jpg

Sex med en rød livredder dildo

hasselhoff01.jpg

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Jeg har taget en beslutning. jeg er træt af at have ondt. En skulder der ikke fungerer, ryggen der er i udu. Småskader i knæ albuer andet lort...

Stress skal ud af kroppen og jeg skal finde ro og balance inden sommer hvor Linnéa og jeg skal giftes.

Derfor har jeg valgt at trække stikket ud og rejse til Indien i 2måneder for at dyrke Yoga intensivt og rense ud i kroppen med bade i Ganges floden og vegetarisk kost.

Det falder så heldigt sammen med at jeg nu efter at have dokumenteret mine arbejdsopgaver og arbejdet sten hårdt for firmaet (SATS) så har de tilbudt mig at blive fritstillet i den sidste del af min ansættelsesperiode.

Jeg regner ikke med at logge da jeg vil trække stikket 100% ud for at hellige mig yogaen..

Solhilsener, Poul

Link to comment
Share on other sites

Jeg har taget en beslutning. jeg er træt af at have ondt. En skulder der ikke fungerer, ryggen der er i udu. Småskader i knæ albuer andet lort...

Stress skal ud af kroppen og jeg skal finde ro og balance inden sommer hvor Linnéa og jeg skal giftes.

Derfor har jeg valgt at trække stikket ud og rejse til Indien i 2måneder for at dyrke Yoga intensivt og rense ud i kroppen med bade i Ganges floden og vegetarisk kost.

Det falder så heldigt sammen med at jeg nu efter at have dokumenteret mine arbejdsopgaver og arbejdet sten hårdt for firmaet (SATS) så har de tilbudt mig at blive fritstillet i den sidste del af min ansættelsesperiode.

Jeg regner ikke med at logge da jeg vil trække stikket 100% ud for at hellige mig yogaen..

Solhilsener, Poul

HAHAHAHAHA hvor er det sort det der :laugh: men fed aprilsnar ellers :bigsmile:

Du kan bruge dit livredderkursus til når du skal bade i Ganges floden HAHAHA :4thumbup:

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Jeg har taget en beslutning. jeg er træt af at have ondt. En skulder der ikke fungerer, ryggen der er i udu. Småskader i knæ albuer andet lort...

Stress skal ud af kroppen og jeg skal finde ro og balance inden sommer hvor Linnéa og jeg skal giftes.

Derfor har jeg valgt at trække stikket ud og rejse til Indien i 2måneder for at dyrke Yoga intensivt og rense ud i kroppen med bade i Ganges floden og vegetarisk kost.

Det falder så heldigt sammen med at jeg nu efter at have dokumenteret mine arbejdsopgaver og arbejdet sten hårdt for firmaet (SATS) så har de tilbudt mig at blive fritstillet i den sidste del af min ansættelsesperiode.

Jeg regner ikke med at logge da jeg vil trække stikket 100% ud for at hellige mig yogaen..

Solhilsener, Poul

Hej Poul

Det glæder mig du har set lyset. Håber du har lidt tid inden du skal til Indien, for jeg har en masse special importerede røgelsespinde, som du måske bør stifte bekendtskab med først. Ellers så tror jeg sgu det bliver en for stor omvæltning for dig.

PS send PM for at få navnet på en god hamptøjs forhandler.

Link to comment
Share on other sites

Hej Poul

Det glæder mig du har set lyset. Håber du har lidt tid inden du skal til Indien, for jeg har en masse special importerede røgelsespinde, som du måske bør stifte bekendtskab med først. Ellers så tror jeg sgu det bliver en for stor omvæltning for dig.

PS send PM for at få navnet på en god hamptøjs forhandler.

Er det biodynamisk hamptøj udvundet med respekt for jordbunden og det omkringliggende miljø samt eventuelle insekter på hamp planten?

Link to comment
Share on other sites

Naturligvis!!! Mindre kan ikke gøre det, jeg vil absolut ikke sættes i bås med de fascistike liberale.

Det er en seriøs log det her, jeg vil gerne bede dig om at holde dine politiske holdninger for dig selv.

Pjat skulle nødig komme til at dominere i denne log, vel!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har taget en beslutning. jeg er træt af at have ondt. En skulder der ikke fungerer, ryggen der er i udu. Småskader i knæ albuer andet lort...

Stress skal ud af kroppen og jeg skal finde ro og balance inden sommer hvor Linnéa og jeg skal giftes.

Derfor har jeg valgt at trække stikket ud og rejse til Indien i 2måneder for at dyrke Yoga intensivt og rense ud i kroppen med bade i Ganges floden og vegetarisk kost.

Det falder så heldigt sammen med at jeg nu efter at have dokumenteret mine arbejdsopgaver og arbejdet sten hårdt for firmaet (SATS) så har de tilbudt mig at blive fritstillet i den sidste del af min ansættelsesperiode.

Jeg regner ikke med at logge da jeg vil trække stikket 100% ud for at hellige mig yogaen..

Solhilsener, Poul

Alle de skavanker du nævner er symptomer på svaghed. BB! hjælper på alle de symptomer. BB!, siger jeg dig!! Nu skal du samle dig sammen og fortsætte din BB!

Såfremt du helt og komplet idiotisk fravælger BB!, vil det få meget grelle konsekvenser for din tilværelse. Lad mig male dig et lille billede: Du pjatter undt i indien med alt i økologiske halløj og hvad har vi. Du er blevet vegetar = ingen kød = ekstrem atrofi = meje meje lidt BB! Alt imens valser din kæreste rundt og bliver stærkere, flottere og skarpere. To måneder går hurtigt, så dér kommer du, valsende gennem lufthavnen, tynd som en pind og meget feminin med alt dit røgelse og meditation. Du kigger rundt, men din kæreste er ingen steder at se, og hvorfor Poul, hvorfor?? Fordi du er nu er blevet slappere end din kæreste og det er der INGEN der kan leve med Poul. Hun har forladt dig Poul, til fordel for - og dette er blot et bud - en fyr fra Tha Gymzors. Hvem er denne fyr spørger du? - Hertil vil jeg svare: Jeg ved det ikke, men det kunne være Anton, han er nemlig stærk i Bænkpres!

En masse støj blot for at fortælle dig at sandet skal ud af fissen og BB! forsat skal dyrkes.

Link to comment
Share on other sites

Mini workout.

I morgen skal jeg knækkes for anden gang af min Kiro -håber det hjælper.

Hams and Core:

Cykel 5min opv.

Stående Freemotion leg curls:

4sæt af 8reps

GHR:

BWx4reps

BWx4reps

Her kom Bertel og sagde jeg skulle gøre det ordentligt. Så jeg kørte stricte eccentriske med udrettet hofte i stedet.

BWx5 eccentriske

BWx5 eccentriske

BWx5 eccentriske

Freemotion leg ext:

4reps

Slut kunne mærke det i mit knæ. Det gider jeg ikke også have problemer med så jeg stoppede der.

Stræk 10min

Core uden pause:

Birddogs x50

Rainbows x10

Bicycle crunches x10

Birddogs x50

Situps med fødderne fladt i gulvet x50

Birddogs x50

Rainbows x10

Bicyle crunches x10

I dag skal jeg træne ryg og biceps, det bliver dramatisk meget mere BB end denne fesne omgang.

Link to comment
Share on other sites

Ryg og traps i SATS Parken

Skulle have teamet op med Linis i parken, men skulle Liiiiiiiige lave det sidste på kontoret.

Chin ups:

5 sæt lort + lidt negativer.

Det er et stativ med vinklede håndtag og det virker SLET ikke for mig.

Bög Lats:

40x15

45x12

50x10

40x15

Mega pump. Første gang jeg har fået den til at virke, sad rigtigt godt i ryggen.

Yates:

70x15

90x9 (2 flere end sidst)

90x8 (samme som sidst)

90x8 (samme som sidst)

80x10 (ekstra sæt)

God volumen og ryggen føltes bedre efter jeg var hos Kiro tidligere i dag.

DB Shrugs:

30x15 (flere end sidst)

40x12 (2 flere end sidst)

40x12 (2 flere igen)

40x10

40x10

En eller anden gammel mand gloede helt vildt. Han træner i meget korte shorts og har overskæg. En gang jeg var i bad i parken sad han nøgen på gulvet med ryggen op af væggen. Han sad et sted hvor man kan stå og tørre sig. Pludseligt pruttede han højt. Han fortrak ikke en mine. Pruttede bare igennem så ballerne blafrede og reagerede slet ikke. Så er man 100% ligeglad. En form for prutternes Clint Eastwood. Iskold, ligeglad og gør hvad der passer ham.

Haney Shrugs:

50x15

50x12

50x12

50x10

Færre end sidst, men fremragende kontakt og pump. Min bagdelt var ENGORGED BY BLOOD.

Mellem sæt nåede jeg at lave balle aktivering, mit komplette core træningsprogram og rotationsøvelser for cuffen. FEDT!

Det er cool at træne med korte pauser og holde sig i gang. Man kan ikke løfte en skid, men får en god følelse i kroppen post workout.

Jeg trænede i en kortærmet trøje og kunne virkelig se pump og seperation. Når man er bb må man gerne se sig selv i spejlet, og det gjorde jeg :shades:

Det var et smukt syn.

BOOM!

hoffkick.gif

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Dagens BB i The Gym.

Mega mange fra MOL: Nissen -der var ufatteligt BB i en world gym sweat! Lassefar, Busted, Johny BB Bravo, Onkel Troels og Bogs lavede surprise visit, Linis, Essensen og sikkert flere jeg ikke kender.

Idag var det Biceps og Læg, min coach har smidt en biceps øvelse på.

Biceps og Læg

Curls:

21x12 (2reps ekstra!)

21x10

21x10

21x9

Stående Bamse (curls fra highpulley i crossover stativ) Essensen approved exercise™:

10x12

10x11

10x10

10x10

Mega pump og meget BB i en ærmeløs trøje :smile:

Fremotion legpress læg:

14x10

13x9

12x9

12x7

Siddende læg:

71x31 Hm....

71x20 fandt en anden vinkel, BAM! Bodybuilding is about making the exercise harder, not lighter as in powerlifting.

71x20

71x20

Donkey raises:

30kg i dipbælte + Linnea x12 + 4 kun med 30kg

30kg i dipbælte + Linnea x10 + 4 kun med 30kg

30kg i dipbælte + Linnea x9 + 3 kun med 30kg

30kg i dipbælte + Linnea x8 + 3 kun med 30kg

Efter træningen røg Linis og Jeg i netto og spiste post workout meal i The Gym. Jeg spiste: 70g prots i en shake, en pakke hamburgerryg, en halv pakke lavfedt ost, en pølsesnack, ½l cola, 70cl cacaomælk. 30min efter er jeg sulten igen... Jeg tror endlig min appetit er ved at være BB nok :laugh:

Det var fedt at sidde i the gym, æde løs og sludre med folk. En gæst havde sin datter med der sad og tegnede små nuttede tegninger, alt imens far pumpede musklerne og noget crazy dødsmetal pumpede ud af højttalerne. Det ser man bare ikke andre steder end i de små gyms.

Essensen fik også scoret to nye medlemmer og blastede max igennem med squats og diverse baglårsøvelser. Jeg lokkede ham til at prøve seated band leg curls. Nu må vi se om han synes den er noget :smile:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Deeet BB the weight is only a means to a quality muscle contraction

Prøv lige at læs min quote igen. :wink::tongue:

Ellers lækkert at se at appetitten endelig har meldt sig. :4flex:

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Var ude at få et par drinks med venner i går, så det var spændende at se hva djeg kunne i dag. Anne gav rundstykke med ost jeg skyllede ned med en cola.

Jeg vaklede lidt mellem noget reahb sjov eller at brænde. Besluttede mig for at se om jeg kunne presse noget, hvis ja -så trænede jeg BB. Hvis nej, så trænede jeg rehab.

DB delt press:

30x8 ekstra reps

30x7 ekstra reps

30x5

Cutler laterals:

15x17

18x14

20x9

20x9

Selv om det er noget af et powermove skal jeg huske at få en god mind muscle connection. Havde det ikke i næstsidste sæt og det ramte slet ikke delt'en.

Plate raise:

15x12

15x12

15x10

15x9

Mågen:

13x9

13x9

13x9

13x9

Mega burn i bagdelten.

Måge skal flås op og bremses eccentrisk for at virke for mig. Kontrollerede langsomme reps giver ikke en skid i denne øvelse for mig.

Clean/press:

40x10 (2 mere end sidst !)

40x8

40x7

Fornuftig workout, fyldt med en masse MOL'er. En notable præstation var Erik "the realwigga" reppede helt tosset med 190kg i dødløft fra klods.

Hasselhoff.gif

Hasslin' the Hoff

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share