/Niels, hvornår kommer de 300 i bænk?


Squatfather
 Share

Recommended Posts

Den anden dag så jeg en liste over de tilmeldte til ER Equipment Open og bed mærke i at dit navn var på listen, /Niels. Det satte gang i spekulationerne om, hvorvidt du snart nakker de 300kg i bænk som den første dansker(vel også europæer?).

Kommer rekorden til ER? I så fald bliver man jo nødt til, at være til stede for at overvære løftet, idet det i mit univers er en begivenhed på niveau med Mordet i Finnerup lade og Slaget ved Dybøl i min Danmarks historie. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvis det flasker sig, så håber jeg da helt klart at forsøge mig på de 300kg. :yeah:

Vi er en del som går efter at blive den første europæer som bænker 300kg officielt (med internationale dommere og dopingtestet) Hvis jeg ikke får den til ER-Open så risikerer jeg at den ryger til en af mine finske venner til deres mesterskaber ugen efter.

Min plan er at starte på 285kg, og hvis den er godkendt så går jeg på 292,5 for ny Europarekord.

Derefter kan alt jo ske. Kig endelig derop.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:devil: HELD OG LYKKE NIELS :devil:

20 Års hårdt trænende styrkeløft skal vise sig at have virket-

300 kg bænkpres :devil: Go for it!

Hvad med at skrive en artikel når du tager 300 kg, "vejen til 300 kg bænkpres" B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share