Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

Så skyder vi en ny log igang, her til det nye år :smile:

Link til den gamle log

PRs:

Squat: 140 kg, bælte

Bænk: 115 kg, pause, bælte

Dødløft: 232.5 kg, bælte

Militarypress: 72.5 kg

Goodmornings: 3 x 140 kg

Zerchersquat: 3 x 130 kg

Boxsquat: 170 kg, halv dragt, bælte

Bænk: 140 kg, Titan str 44, bælte

I året 2004 begyndte jeg i OBBC :4thumbup: hvor jeg også begyndte som licensløfter :smile:

Er så også endt med en skade i hoften, jeg har haft ret længe, og umuliggør raw squat :dry: Det må jeg se at få gjort noget ved i år :smile:

Jeg ser meget frem til det næste års træning og glæder mig rigtigt meget :smile:

Pt. træner jeg med henblik på DM B og C, hvor jeg faktisk ligger ret tæt på at klare guldkrav... Så det kunne jo være meget fedt at nå :smile:

Book1.xls

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg lægger ud med dagens træning :wink:

Forbedredelse til DM B og C:

Tung squat / Let dødløft:

Helt igennem fed træning i dag :smile:

Loonie, SimonW, Maaaaaa', Friis og Bamz' var i hytten, så der blev kæwet helt godt :smile:

Kørte på med en omgang tung squat til box, som kørte rigtigt godt :smile:

Opvarmning:

5 minutters cykling

Udstrækning af lænd

Skulderpres

Benpres

Boxsquat:

8 x 20 kg

8 x 40 kg

8 x 60 kg

8 x 80 kg

8 x 85 kg :smile:

Halv dragt:

1 x 120 kg

1 x 135 kg

1 x 145 kg

Halv dragt + bælte:

4 x 1 x 155 kg :devil:

Uden box:

1 x 155 kg Fornuftigt dybe :smile:

Alle sammen gode :smile: Dog er det hårdt for ryggen med alle de kg :blink::devil: På den uden box var der vidst fornuftig dybde og den var ok nem :smile: Herligt :smile:

Dødløft: Med halv dragt

6 x 1 x 150 kg :smile:

God fart! :smile:

Plus hyperextensions, legraises, full situps og legextensions og god udstrækning :smile:

Feee' omgang! Og hård :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Utne>>> Tak :smile: Men guldkravene er godt nok megetclose run... Alt skal spille max, hvis det skal lykkes :blink:

P1kz0r>>> Thx :smile

Cola>>> Skal prøve at leve op til forventningerne :wink:

Hej Moos, tillykke med loggen
Pt. træner jeg med henblik på DM B og C, hvor jeg faktisk ligger ret tæt på at klare guldkrav... Så det kunne jo være meget fedt at nå

Hov, jeg troede du trænede med henblik på at sætte den ondeste DL rekord nogensinde :nissetunge:

Hygge

<{POST_SNAPBACK}>

Jada, men det er jo bare ved siden af :innocent:

Det skal nok bli spændende at følge dig  :smile:

Hvis du kan holde dig skadesfri er der ingen tvivl om at du blir rigtig rigtig leee  :cooldance:

<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>og så har jeg også et helt nyt år til at prøve at tæve dig i reverse dødløft  :nissegrin: </span>

:nissetunge:

<{POST_SNAPBACK}>

Jaja... Et andetn mål er at ydmyge hesten så mange gange som muligt, i det nye år :innocent:

Thx, Hips :wink::smile:

Rygterne siger Moos prøver at klare guldkrav med dødløften alene  :4thumbup:

God vind i det nye år.

Vi ses i morgen :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det skulle da næsten prøve :4thumbup:

Takker :smile: Vi ses i morgen :smile:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med den nye log og held og lykke med at få gulvkravet i hus.  :cooldance: MEn du kommer ikke langt uden protpulver fra Fuzion  :innocent:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Så må der jo blive sponsoreret en spand... :wink:

Nah, regner faktisk med at kigge forbi på lørdag og shake den aw, så jeg kan finde noget godt pulver :smile:

Takker :wink:

Link to comment
Share on other sites

Forberedelse til DM B og C:

Tung bænk

En af de dage, hvor det på trods af alle odds gik rigtigt godt og der var godt følelse med det hele :king: Jeg havde sovet dårligt, ikke rigtigt fået noget at spise og stresset en del... Men det lagde jeg slet ikke mærke til, da først jeg var kommet i gang :smile:

I hytten var en masse folk, Kragen, Englen, Bøf, Onkel T, ThomasNA og specielt Poul, som jeg trænede sammen med :smile: Vi havde aftalt at mødes kl 15, men han kom lidt for sent.. Så gav han en kvaje-kakao... :4thumbup: :wink:

Ellers en god omgang med en masse tunge pres, og hvor ryggen blev pumpet godt up :laugh: Er egentligt ret smadret fra i går, må jeg indrømme, ryggen er ret øm... Men skaden er ret god :smile:

Opvarmning:

DB curls, skulderpres, laterals og lidt sving.

Bænkpres:

Opv med 20 kg, 2 sæt med 40 kg, et sæt med 60 kg, og så var der god følelse :smile:

3 x 80 kg

1 x 90 kg

1 x 100 kg Pewernø'

5 x 1 x 110 kg :devil: :devil: :devil: Leee'

3 boards:

2 x 3 x 110 kg

1 x 120 kg Tung... Ved faktisk ikke om spotteren hjalp...

4 x 110 kg

Smal greb:

8 x 80 kg

10 x 70 kg

Så var der også godt brugt i pattøjet :cooldance: En god omgang! Er sikker på at det ikke varer længe, får de 120 kg er hjemme... :cooldance: Tror at der var pause på en, måske to, af singlerne med 110 kg :smile: Poul var også ret led, han har nogle nasty triceps :devil:

Latpull:

5-6 x 8-12 x 10-15

Kan ikke huske det... Havde glemt min bog :innocent:

BB curls:

10 x 30 kg

10 x 35 kg

2 x 10 x 30 kg

Diskodreng :cooldance:

Cubanpress:

3 x 12 x 15 kg

Fed nok omgang :smile: Bænken spiller ret godt for tiden ( Regner dog ikke med at kunne køre tung bænk uafbrudt indtil DM... Det bliver sq for langtrukkent :innocent: ) og med lidt held kommer jeg til at kunne squatte igen i løbet af ikke så lang tid :smile: Regner med at få fat i en fys i morgen :innocent:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Det var da en nasty omgang bænk :4thumbup:

Har du en direkte fremgang måde til forberedelserne til DM?

Jens

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, nogenlunde sådan som i det ark, jeg har vedhæftet øverst i loggen :smile:

Pointen er at køre en tungt på, forholdsvis konkurrencespecifikt, i de tre løft :smile: Og så ellers fyre noget udstyr på... ( Selvom det bliver et problem... Kan ikek dødløfte i min dragt eller bænk i min trøje... :dry: ) Så jeg bliver klar til nogle tunge vægte til DM B og C :bigsmile:

20 sæt med 40 kg

:blink:

:nissetunge:

<{POST_SNAPBACK}>

Er rettet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

) og med lidt held kommer jeg til at kunne squatte igen i løbet af ikke så lang tid  :smile: Regner med at få fat i en fys i morgen  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja ja, skal se det før jeg tror det :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for det! :newtongue::nissegrin:

Jeg skal helt sikkert nok få ringet til en fys :innocent::wink:

Link to comment
Share on other sites

bøsning.jpg

En bøsning moos, sårn ser den ud  :4smartass:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

AAAh, det sar så'n én bøs'-ring, du snakkede om :4smartass::tongue:

Er meget spændt på at se dig kæmpe til DM B&C --> kunne være cool hvis du får dit guldkrav!!!

... vel at mærke kun på dødløften  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har jo ikke sagt noget om at det skulle blive nemt, vel? Glæder mig til at høre speakeren:

"Og vi vil se 505 kg på stangen til Moos i hans først forsøg, hvilket vil være en Danmarksrekord, hvis ikke han havde squattet og bænket 25 kg ( Stang + låse)" :king::laugh:

Njah, det bliver sq spændende... Især fordi det bliver på et hængende hår, især nu hvor jeg ikke kan passe trøjen :innocent: Meget spændende :sleepy::cry::violin:

Der skal i hvert fald kæmpes som aldrig før, især dødløften kommer til at blive vigtig :laugh::hands::cheer:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share