Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Du mener at jeg skulle have udført en masse bodytequilaer på en række unge, smukke kvinder?

Aaarh, det ku du li', hva'!?! :cooldance:

Jeg mener at det var dig der stod for stripshowet, og at showets højdepunkt var da du i en violet læder-g-streng fremviste dine store beskidte wheels... :w00t::wink: Derefter lagde du krop til en masse bodytequilaer. :tongue: :dropjaw: :1356: :partytime2::cheer::banana:

Link to comment
Share on other sites

Du mener at jeg skulle have udført en masse bodytequilaer på en række unge, smukke kvinder?

Aaarh, det ku du li', hva'!?! :cooldance:

Jeg mener at det var dig der stod for stripshowet, og at showets højdepunkt var da du i en violet læder-g-streng fremviste dine store beskidte wheels... :w00t::wink: Derefter lagde du krop til en masse bodytequilaer. :tongue: :dropjaw: :1356: :partytime2::cheer::banana:

<{POST_SNAPBACK}>

Var du der?????? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Forberedelse til DM B og C:

Tung squat/ let dødløft:

Super god træning i dag, med masser af power... Fik en lille PR på boxen og dødløften var med så meget smæk som aldrig før :biggrin: Samtidig var der hyggeligt selskab med Polle og MAAAAAA'...

Opvarmning:

8 minutters incline gåtur

Lal med BB

Boxsquat:

10 x 60 kg

10 x 80 kg

3 x 90 kg

1 x 100 kg

1 x 110 kg :smile:

Halv dragt

3 x 140 kg Rep PR :smile: Faktisk tung...

1 x 150 kg

1 x 160 kg

1 x 170 kg

1 x 175 kg PR!! :devil::devil:

Feee' :w00t: God omgang, selv om teknikken ikke var super god. De 175 var ren kranløft, ingen forskel på hastigheden i bunden eller toppen :laugh:

Være ekstra vægt på læg-maskinen:

2 x 1 x for Poul og MASS

:tongue:

Dødløft:

6 x 60 kg

1 x 110 kg

1 x 140 kg Super fart!! :blink:

5 x 1 x 160 kg Der var simpelthen super fart på i dag, rent dynamisk :blink::w00t:

3 x 1 x 140 kg Raketter!

Super fart på i dag, så er følingen vidst tilbage... :4thumbup: :smile:

Plus to sæt mave og en omgang hyperextensions....

Så på en lille tur i SATS og i sauna... :tongue:

Rigtigt, rigtigt god træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Har det sååå godt i kroppen nu.

Er dog misundelig på at du skal masseres i morgen. Det kunne jeg virkeligt godt bruge..

Også her, det er rigtigt fedt :biggrin:

Jeg ser virkeligt frem til det, er sikker påp at det nok skal blive godt :smile:

jeg har forresten lige spist en hel kylling som anden aftensmad  :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Bastard!! :sneaky2:

Øhm, tjoh, jeg holder refeed dag i dag :innocent::laugh::blush:

Link to comment
Share on other sites

Refeed? Kræver det ikke man er på diæt?!? :poking:

Anygay, jag har kun fået 4500 kcal ned idag, så jeg er ikke så skide god selv  :dry:

Men det skal nok komme :4flex:

<{POST_SNAPBACK}>

Så er du fanme også ærwelig i dag, da :dry: Tænk på alt det hypertrofi i wheelsne, du går glip af :4flex: :wink:

Forøvrigt, taber jeg mig eller ej??? Og mister jeg styrke? Nå! :tongue:

Du så da også selv til træning i dag at jeg cutter :blink::innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning i dag...

Ikke rigtigt noget... Fik kørt lidt teknik med 80 kg til boxen, det var vel ok. Hvis jeg skal lave powersquat skal mine arme så bredt som muligt... Prøvede også lidt ass-to-the-grass OL squat, for at se hvad der skete... Ingen irritationer ved 60 kg, overhovedet... Self var det pisse grimt, men OL squat bliver jo nok heller aldrig en øvelse for én, med min størrelse...

Lavede lidt bænk med lang pause på patten, kørte også lidt teknik... Kan vidst få tændt min triceps bedre nu mere min albue peger mod mine fødder...

Ud over det lidt disko... Mest prangende bliver nok 4 sæt curls med dropsæt og 3 sæt plateraises...

Til gengæld fik jeg konkurreret med Kragen om at være mest psyket... Tror han vandt :chicken: Fik også lige samlet ham op at hullet, da han sad fast med 220 kg...

Ud over det... Kæft, hvor er jeg brændt af... :sleeping:

Ærwelige tøs... :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Træning i dag...

Ikke rigtigt noget... Fik kørt lidt teknik med 80 kg til boxen, det var vel ok. Hvis jeg skal lave powersquat skal mine arme så bredt som muligt... Prøvede også lidt ass-to-the-grass OL squat, for at se hvad der skete... Ingen irritationer ved 60 kg, overhovedet... Self var det pisse grimt, men OL squat bliver jo nok heller aldrig en øvelse for én, med min størrelse...

Lavede lidt bænk med lang pause på patten, kørte også lidt teknik... Kan vidst få tændt min triceps bedre nu mere min albue peger mod mine fødder...

Ud over det lidt disko... Mest prangende bliver nok 4 sæt curls med dropsæt og 3 sæt plateraises...

Til gengæld fik jeg konkurreret med Kragen om at være mest psyket... Tror han vandt :chicken: Fik også lige samlet ham op at hullet, da han sad fast med 220 kg...

Ud over det... Kæft, hvor er jeg brændt af... :sleeping:

Ærwelige tøs... :chicken:

<{POST_SNAPBACK}>

Var der nogen grund til at du var ærw'lig? :blink:

Link to comment
Share on other sites

ja du er sgu så ærwelig...

sikker på at du ikke bare skal sælge dit udstyr og begynde at spille skak  :poking:

tøøz...

<{POST_SNAPBACK}>

Jo... Det er en mulighed... Måske i en russisk hvad-det-nu-end-var...

ja du er sgu så ærwelig...

sikker på at du ikke bare skal sælge dit udstyr og begynde at spille skak  :poking:

tøøz...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kender en vældig god efterskole hvor de spiller tonsvis af skak. Moos ville passe perfekt ind. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Træningslejr for overvægtige skakfanatikere? :poking:

Træning i dag...

Ikke rigtigt noget... Fik kørt lidt teknik med 80 kg til boxen, det var vel ok. Hvis jeg skal lave powersquat skal mine arme så bredt som muligt... Prøvede også lidt ass-to-the-grass OL squat, for at se hvad der skete... Ingen irritationer ved 60 kg, overhovedet... Self var det pisse grimt, men OL squat bliver jo nok heller aldrig en øvelse for én, med min størrelse...

Lavede lidt bænk med lang pause på patten, kørte også lidt teknik... Kan vidst få tændt min triceps bedre nu mere min albue peger mod mine fødder...

Ud over det lidt disko... Mest prangende bliver nok 4 sæt curls med dropsæt og 3 sæt plateraises...

Til gengæld fik jeg konkurreret med Kragen om at være mest psyket... Tror han vandt :chicken: Fik også lige samlet ham op at hullet, da han sad fast med 220 kg...

Ud over det... Kæft, hvor er jeg brændt af... :sleeping:

Ærwelige tøs... :chicken:

<{POST_SNAPBACK}>

Var der nogen grund til at du var ærw'lig? :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Njah... Bare brændt af.. .Ingen mad, ingen søvn, dårligt humør og en dårligt dag...

Det går nok bedre næste gang...

Øhh, unge Moos. Hvad var det lige du gjorde ved OBBC's toilet i dag? Folk kom kravlende ud derfra :w00t:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink::laugh::laugh:

Det kender jeg intet til :laugh::innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du var sq da superpsyched :laugh:  :4thumbup: Mage til tændthed skal man lede længe efter :tongue: Men godt du kunne trække mig op aw hullet :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

hæhæ.. dig og Mååsen var et kønt par ... det var tæt på at Jeres poser under øjnene var lige store :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du var sq da superpsyched :laugh:  :4thumbup: Mage til tændthed skal man lede længe efter :tongue: Men godt du kunne trække mig op aw hullet :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Kom sååå... :sleeping::tongue:

Any time :smile: Stadig flot squattet :devil:

Du var sq da superpsyched :laugh:  :4thumbup: Mage til tændthed skal man lede længe efter :tongue: Men godt du kunne trække mig op aw hullet :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

hæhæ.. dig og Mååsen var et kønt par ... det var tæt på at Jeres poser under øjnene var lige store :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Forberedelse til DM B og C:

Tung squat / Let dødløft:

Feee' træning i dag, med masser af folk i hulen :smile:

Var oven i købet nede og hente Utne på banegården, og have ham med forbi og brænde tung dødløft :4thumbup: :innocent: Og man skulle da være slemt dum hvis man ikke lige benyttede chancen :innocent: "Aaaargh, laver raketter med dit max!!" :innocent::tongue:

Squat:

Opv.

Fuldt udstyr

1 x 190 kg Nem nok :smile:

1 x 210 PR :devil:

Fed omgang squat, de 210 kg var en del nemmere end de 205 var sidst, og det virker som om der stadig er en del at hente :smile:

Dødløft:

? x 1 x 140-160 kg

+ lidt reppen med Utnes max :innocent:

Rigeligt med power i dag :smile:

Plus lidt powercleans...

Stivbenet dødløft:

2 x 8 x 100 kg

Dobbelt overhåndsgreb

Shrugs:

3 x 10 x 100 kg

Også dobbelt overhåndsgreb

Så et sindsygt stodder-inspireret stunt, hvor Onkel T, Utne og jeg gik gas med noget højrepsafbrænding :laugh: 45 sekunders dødløft, 45 sekunders skulderpres og 45 sekunders benpres.... :laugh: Og da vores indvolde så var ved at falde til ro.... Tog vi lige en runde på 30 sekunder til :tongue: Uhyggeligt hårdt... :blink:

Bagefter smuttede Undertegnede, utne og onkel T forbi McD, hvor vi rendt ind i båede ptpoul og maaaa' på banegården... Hvad er chancerne for det?? :blink: Derefter ud til onkel T :beerchug: :4drunk:

Feeeee' :w00t::laugh::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share