Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Første skridt imod at blive squatklar igen, er at holde op med at pille :wink:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Man kommer med én lille kommentar, der kan misforstås, og så bliver man hængt op på det... :violin::tongue::innocent:

Hvad med fysioterapeuten? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Arh, så sov jeg ikke så godt, og så havde jeg matematikaflevering og fik en ny projektopgave, og så var jeg træt efter første skoledag, og så havde jeg doms... :4disguise:

Jeg fik ikke ringet... :whatsthat:

Link to comment
Share on other sites

Njah, det bliver sq spændende... Især fordi det bliver på et hængende hår, især nu hvor jeg ikke kan passe trøjen 

Vil det sige at Martins og Hennings gamle Inzer str.50 er den trøje som var på dig ovre i Esbjerg :blink: Hold kæft den sad stramt. Det er da ikke længe siden at den var alt for stor til dig :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Njah, det bliver sq spændende... Især fordi det bliver på et hængende hår, især nu hvor jeg ikke kan passe trøjen 

Vil det sige at Martins og Hennings gamle Inzer str.50 er den trøje som var på dig ovre i Esbjerg :blink: Hold kæft den sad stramt. Det er da ikke længe siden at den var alt for stor til dig :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeps... :innocent:

Men ok, er vidst 8 kg tungere, og den gamle kom til at vaske den... Så skal der også være problemer :dry:

Skulder og triceps doms har jeg også  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, har en rigtigt øm ryg, plus vild doms i triceps, og moderat i pectoralis... :king::devil::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeps... 

Men ok, er vidst 8 kg tungere, og den gamle kom til at vaske den... Så skal der også være problemer 

Hehe, det var sgu heller ikke smart at vaske den (Du må give Lillemor god besked på hvad bænkprestrøjer er for noget :4signme: )

Men beroligende at den har været vasket, så er du ikke bare blevet Lee og Fee :nissetunge:

Jeg kan nemlig huske at jeg snildt kunne få 110-120kg ned til brystet dengang jeg brugte den til ER Open i 2003(Hvilket var mit første stævne) :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeps... 

Men ok, er vidst 8 kg tungere, og den gamle kom til at vaske den... Så skal der også være problemer 

Hehe, det var sgu heller ikke smart at vaske den (Du må give Lillemor god besked på hvad bænkprestrøjer er for noget :4signme: )

Men beroligende at den har været vasket, så er du ikke bare blevet Lee og Fee :nissetunge:

Jeg kan nemlig huske at jeg snildt kunne få 110-120kg ned til brystet dengang jeg brugte den til ER Open i 2003(Hvilket var mit første stævne) :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, det var heller ikek lige planen :nonono: Blev også lidt negativ over det :innocent:

Men ja, så er jeg ikke KUN blevet fed :laugh:

Til DM bænk i 2004 kunne jeg også sagtens få 90 kg ned, så dér var den rigeligt stor... Men her forleden var jeg ikke engang tæt på at kunne få 140 kg ned, tror ikke engang den kom halvt... :blink::violin:

Så enten taber jeg mig meget eller også er der raw bænk til DM... SÅ bliver det spændende om jeg når guldkrav :w00t::violin:

Link to comment
Share on other sites

Så enten taber jeg mig meget eller også er der raw bænk til DM... SÅ bliver det spændende om jeg når guldkrav :w00t::violin:

<{POST_SNAPBACK}>

tør nu øjnene :violin:

du blir mandsopdækket af både bamzfar og hesten så det kan ikke gå galt :devil:

med mindre du er så tøøzet at du ikke kan magte at dykke med Kerns knæbind :raisebrow:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så enten taber jeg mig meget eller også er der raw bænk til DM... SÅ bliver det spændende om jeg når guldkrav :w00t::violin:

<{POST_SNAPBACK}>

tør nu øjnene :violin:

du blir mandsopdækket af både bamzfar og hesten så det kan ikke gå galt :devil:

med mindre du er så tøøzet at du ikke kan magte at dykke med Kerns knæbind :raisebrow:

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Når man er i Rom... :violin:

:tongue:

Så må jeg jo håbe, at jeg er LEEEE' den dag... Og så med både Hest og Bamz' squatte og dø'løfte noget leee' :smile:

Link to comment
Share on other sites

Til Moos's forsvar, så tror jeg ikke kun det er fordi at han er blevet endnu mere feee' at han ikke magter at løfte i Inzeren.  :nissetunge:

Det er nok den tur i vaskemaskinen der har gjort underværker.  :raisebrow:

Så alt i alt er det stadig Moos's skyld. :4police:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak Henning :wink::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Det blev ikke til noget træning i dag, da jeg er blevet forkølet og har haft det mindre godt i dag... Så tænkte at jeg hellere måtte springe over i dag... Det ærgrer mig, for havde glædet mig til at prøve knæbind :dry:

Men ok, har også været lidt øm i ryggen :dry: så det var nok meget smart, og så må jeg tage revanche fredag... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Puha, er stadig snottet mm., men regner med en omgang squat i udstyr i morgen :4thumbup: :smile:

I dag blev til en del transportcykling + en times badminton, som er vores nye forløb i idræt... :raisebrow: Kedelig sport!! Men er da i det mindste ikke så ringe til det som f eks fodbold... Med lidt held kan jeg overtale min lærer til at lukke mig ind i vægtlokalet :wink::bigsmile:

Er godt nok noget sløv i dag..

Meget lavt kcal-indtag + ringe søvn + skole mm. + tung træning = :sleeping::sleeping::sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Forberedelse til DM B og C:

Tung squat i fuldt udstyr:

Så blev der ellers squttet til den store guldmedalje i obbc i dag, kæææft det var fedt :laugh: Hippo, Baardi, MAA', Poul og jeg skulle alle squatte, og så gik vi ellers bare i gang :laugh: Der gik tre timer med squat alene, så resten bliver kørt i morgen :tongue:

Der var også mange andre mol'er, blandt andet Englen, Kragen, SimonW og Jsc :smile: Nåede liiige at hilse på Vind og Friisen :wink:

Skulle selv i fuldt udstyr... Men fandt ud af at jeg havde glemt mine knæbind... :cry: Men så dukkede Bamz' op og jeg kunne låne hans! :w00t:

Så blev der ellers brændt tung squat, og med genial opbakning og hjælp fra hele possét :4thumbup: Tak gutter, jeg sætter virkeligt pris på det :wink::smile: Feeeee' :4thumbup:

Opvarmning:

Sving

Leg med vægtstang

Benpres

Squat:

Box:

10 x 20 kg

8 x 60 kg

3 x 90 kg

2 x 110 kg

Halv dragt, bælte, fri: Usikker på dybden på begge to

1 x 150 kg

1 x 160 kg

Hel dragt, knæbind, bælte: Puha, sådan nogle knæbind er godt nok sjove... :laugh:

1 x 170 kg Ikke dyb nok

1 x 190 kg God... Skulle have været 180, meeen... The guys... :laugh: PR! :devil:

1 x 205 kg Vidst nok god... PR! Men grim... Kikser i bunden... :bigsmile::devil::devil::w00t::w00t:

Feeee' :king: Alle løftene var som sådan ret nemme, selvom de 205 kg kikser og bliver halv goodmorning :innocent: Løftene blev også filmet, så glæder mig til at se dem :smile:

Mere blev det ikke til, håber jeg kan få trænet i morgen... Min cykel var nemlig fuldstændig flad... :dry: Men fik vidst lokket de gamle til at køre mig :innocent:

Feeeee' omgang!!! :w00t::w00t::w00t:

Jeg aner et godt resultat til DM :innocent: Igen, tak for støtten og hjælpen, gutter :smile:

Link to comment
Share on other sites

arrrrrrrrhg !

du er så lee mand :devil:

fanme godt kommet igen på de 205 efter at du sad og kogte lidt i bunden,

men så var det jo nemt nok :w00t::w00t::blink::blink: :4thumbup:

og godt at du ikke kan tælle hvor meget der er på stangen :laugh::laugh::tongue:

og dybden ser helt ok ud på videoen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share