Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det ser ikke helt så slemt ud som jeg havde forventet på det klip. Jeg har selv lavet flottere goodmornings ud af et squat end det der. :devil:

Noget helt andet, det overrasker mig faktisk ikke. Du var jo snildt god for 150 kg i udstyrsfri squat her i sommers, så 50 kg mere med udstyr skulle bare tilfalde dig ganske naturligt. Der er bestemt plads til mere endnu. :king:

Link to comment
Share on other sites

Flot løftet Moos :4thumbup: Du skal nok nå nogle rekorder hen af vejen! :devil:

Desværer Kommer du ikke til at brillerer til DM på "hjemmebane" Nordfynshallerne

i 2006 18-19 marts som vi ellers havde arbejdet på ,det gik til Randers :dry:

Link to comment
Share on other sites

Lækkert lille klip Moos.  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jada :wink:

Det ser ikke helt så slemt ud som jeg havde forventet på det klip. Jeg har selv lavet flottere goodmornings ud af et squat end det der.  :devil:

Noget helt andet, det overrasker mig faktisk ikke. Du var jo snildt god for 150 kg i udstyrsfri squat her i sommers, så 50 kg mere med udstyr skulle bare tilfalde dig ganske naturligt. Der er bestemt plads til mere endnu.  :king:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, det ser heller ikke så slemt ud som jeg husker det :smile:

Tjah, nu er det jo selvfølgeligt individuelt, hvad udstyret giver, men dragten sidder faktisk rigtigt godt! :w00t: Der er nok plads til lidt mere, ja :smile:

Flot løftet Moos :4thumbup: Du skal nok nå nogle rekorder hen af vejen! :devil:

Desværer Kommer du ikke til at brillerer til DM på "hjemmebane" Nordfynshallerne

i 2006 18-19 marts som vi ellers havde arbejdet på ,det gik til Randers :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak :smile:

Argh, æv :dry: Kunne ellers være rart ikke at skulle op kl 5 for at tage til stævne... :laugh: Det er ellers på tide at vi får noget til Fyn! Men det bliver da spændende, hvad I finder ud af, så :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke se dit videoklip. Der er lyd på mediaplayer men ingen billede. Hvilket program skal jeg have for at se det?

<{POST_SNAPBACK}>

Quicktime :smile: Jeg mener også at VLC-player kan afspille det, men er ikke sikker... :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

vlc playeren afspiller det fint. Lækkert med en simpel player der æder næsten ALT.

Så slipper man for bizzare codecs.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke se dit videoklip. Der er lyd på mediaplayer men ingen billede. Hvilket program skal jeg have for at se det?

<{POST_SNAPBACK}>

Quicktime :smile: Jeg mener også at VLC-player kan afspille det, men er ikke sikker... :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

vlc playeren afspiller det fint. Lækkert med en simpel player der æder næsten ALT.

Så slipper man for bizzare codecs.

<{POST_SNAPBACK}>

Ok, der var godt :smile:

Ja, det er et rigtigt godt program :smile:

VLC-Player Kan downloades fra denne side og ja den æder stort set alt

Flot squattet Måååås  :4thumbup:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak :smile:

Link to comment
Share on other sites

Forberedelse til DM B og C:

Tung dødløft:

Fuldstændig ringe omgang! :dry: Dårlig søvn, ingen energi og dårlig mad... Har endda fastslået at min skade bliver dårligere, når jeg ikek får min fiskeolie, eller når jeg drikker cola light... Fanme noget fis, men det er så er det da fastslået... :dry:

I det mindste var der da masser af folk i hytten, hyggeligt nok :smile:

Skulle skynde mig i dag, så nåede ikke så meget...

Fik forøvrigt bestilt en fysioterapeut-tid til på mandag... :innocent::smile:

Pga skaden kylede jeg noget Felden gel og noget tigerbalsam på...

Opvarmning:

Bensving, udstrækning, let dødløft

Dødløft:

Opv.

1 x 190 kg

2 x 1 x 200 kg

5 x 1 x 150 kg

4 x 150 kg

Ikke særligt god omgang... :dry: Synes grebet er noget røv for tiden, og det ødelægger mit løft en del :blink: Så gad ikke rigtigt... Æv, for en ærwelig omgang... :dry:

Stifflegged dødløft:

10 x 80 kg

2 x 10 x 90 kg

Ja, stadig en øvelse, jeg er totalt ærwelig i :blink: Sad også en del i grebet :blink:

+ 2 sæt hyperextensions og 2 sæt roman chair situps... Og noget udstrækning...

Ærwelig omgang...

Bænkpres i morgen, men må hellere tage det roligt den næste uges tid... :raisebrow:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

hey

har lige set dig bette video...nice  :4thumbup:

også en pæn total du har!!!...respekt herfra :)

hvilken vægtklasse stiller du op i?..

mvh lars

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Lars :smile:

Tak, og i lige måde. Husker stadig da jeg så dig løfte til thycup sidste år :wink:

Jeg ligger pt. solidt i midten af -110 kg... Kan dog godt være at jeg rykker både op og ned... :smile:

Link to comment
Share on other sites

hmm,

med den indsats du leverede i dag, rykkede du et stort skridt nærmere på at

blive solgt som en anden tæve til Tonni og Sørig.... :devil:

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er da også på tide, så jeg slipper for at træne med sådan en flok metroseksuelle diskopumpere... :devil::tongue:

Og du skal da vidst ikke tale for højt :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

De 205kg ser jo alt for lette ud :4thumbup:  :4thumbup:

Fandme flot.

Sidder og bliver helt misundelig :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Du udnytter ikke dit udstyr godt nok :tongue:

Men tak :smile: Det kan heller ikke vare længe, før du squatter det samme :smile:

moos-skelv.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t::laugh:

LOOOOOOOL!!! :laugh::laugh::laugh::devil: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

hey

har lige set dig bette video...nice  :4thumbup:

også en pæn total du har!!!...respekt herfra :)

hvilken vægtklasse stiller du op i?..

mvh lars

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Lars :smile:

Tak, og i lige måde. Husker stadig da jeg så dig løfte til thycup sidste år :wink:

Jeg ligger pt. solidt i midten af -110 kg... Kan dog godt være at jeg rykker både op og ned... :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

damn...jeg kan sku ikk lige huske jeg har set dig :sorry:

ok..jeg spurgte for jeg træner med en ven som også er ungdoms løfter med en BW på 104 .... han er mest til bænkpres og dødløft....hans knæ vil ikke så gerne det squat...men ham kan du nok regne med at måde engang til et stævne!!

vi mødes jo nok i et par fights om "bedste ungdomsløfter" pokalen :) ... indtil da....

hyg dig

og

keep up the good work :4thumbup:

ses

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share