Nigga what?? Drama is back, and you know it!?!!??!!!???Bla bla bla jeg har haft alle mulige skader de sidste tre måneder, og det har gjort drama mamma trist og ulykkelig! Men på trods af jeg stadig har lidt problemer med højre side af lænden, så tror jeg på, at det nok skal gå væk med tiden. Det har været sådan i perioder, at så har det været meget slemt, og så er det blevet ok, så har der været noget andet der pludselig begyndte, og sådan har det kørt lidt i ring.
Jeg har desuden "opsagt" samarbejdet med min kiropraktor. Jeg følte mig til sidst til grin af at komme, og følte ikke jeg kunne få noget ud af det efter 10 behandlinger. Dermed ikke sagt at jeg tror jeg ved bedre end dem, (hvis nogen skulle finde på at overfortolke) men jeg tror nu engang på, at man selv kan gøre meget, med lidt basal viden. Min krop reagerer ikke særlig godt på at blive knækket gang på gang, hvilket jeg fandt ud af forværrede det, og efter jeg fandt ud af det, synes jeg ikke de havde så meget at byde på rent behandlingsmæssigt.
Derudover har jeg sagt farvel til min gamle arbejdsplads gennem de sidste otte år, og flyttet fra Mor og retur til Amager <3 Jeg bor MEGET tæt på Jannie nu. Kan nu også cykle på arbejde, som ligger i det fine Østerbro kvarter, uha uha. Så nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal bruge Golfen til

Så der er sket rigtig mange ting de sidste par måneder, både på godt og ondt. Men nu føler jeg, at det er på tide jeg tager migselv alvorligt, og forsøger at opnå de mål jeg har sat mig for. Der går dog lidt tid, inden jeg er tilbage på mit niveau, og det skal jeg forsøge at respektere. Det var faktisk lidt på den måde, at jeg fik skaden i januar, fordi jeg jeg liiige skulle dødløfte efter en kort pause.
Nå, det var ikke meningen det skulle blive et "Jannie-indlæg" på flere A4 sider, så jeg må hellere komme til sagen.
Mandag 23. AprilCardio
2x10 km cykel til/fra arbejde
Der var ikke noget fast på programmet i dag, min coach er ved at lave mit program.
Back extensions, sidebøjninger, planke, situps alm. og skrå, stræk. Jeg skal have genoptrænet min core, så det er i fokus.