AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

Tirsdag 11. December

Sygdomstræning! Jeg havde det af l... da jeg vågnede, men det var også min forventning. Havde planlagt at arbejde hjemmefra i dag, da jeg skulle til behandling hos en læge i Hellerup om eftermiddagen. Så det passede mig ekstra godt, men er stadig bekymret over de kommende par dag. Mine muskler vil gerne på arbejde.

Efter mit besøg hos lægen, fik jeg kaffe med min Mor som jeg havde taget med. Hun spurgte til weekendens julefrokost, og om der blev drukket meget alkohol. Hun er altid bekymret for, at jeg hænger ud sammen med store bodybuildertyper der er ON, og at jeg selv havner i et misbrug. Jeg beroligede hende naturligvis med, at det var en stille og rolig fest :smile:

Havde først planlagt at jeg ville tage forbi Jim, da det ligger på vejen hjem fra lægen. Men var ikke sikker på hvor godt jeg ville have det efter den behandling, så havde ikke taget trænings gear med. Grundet den effektive infrastruktur i København, tog det 1 time at køre hjem fra Hellerup til Vestamager. Så jeg kunne ikke overskue, at tage turen igen den anden vej, så jeg valgte at træne på Englandsvej.

Fik det en lille smule bedre, efter at have indtaget anabolske madvarer, og hørt lidt optursmusik. Det er dog utrolig dårlig ventilation på Englandsvej, så havde det meget varmt efter opvarmningen på Concept2. Min halsbetændelse gør ikke cardio bedre, men var tilfreds med at jeg kom igennem. Der var rimelig mange mennesker, men alligevel god plads til mig.

Jeg blev forfulgt at en kvinde som før har trænet på Lyongade. Hun er meget holistisk og er en eller anden form for spirituel coach. Hun er utrolig sød og smilende, vi har bare ikke noget at snakke om, hvorfor jeg to gange måtte fortage utilsigtede skift i min træning.

Der var ingen flotte fyre tilstede, og det skuffede mig :unhappy:

Ang. i morgen, så regner jeg stærkt med at blive hjemme fra job for at pleje mit usle helbred, så hvor og om der bliver overskud til træning, må tiden vise.

CARDIO

2x1500m Concept2, Drama Factor 7, avg. 2:18

BB

A1)

Glute Bridge

3x10x25

A2)

Ankle Mobility

3×10

B1)

DB Step Down

3x10x8

B2)

Pallof Press (Drama loves you :wub: )

3x15x7,5

C1)

Lying Cable Leg Curl

3x10x10

C2)

Plank

3x30xBW

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ingen ide om hvad dette skal betyde, og sådan bør det forblive.

Det vidste jeg godt.

Jeg vil også høre hvad Fardanse sagde.

Jeg regner stadig med at komme i TG 1-2 gange om ugen.

Du er naturligvis også en betroet ven, så du bliver ikke snydt.

Det lyder godt, din tilstedeværelse optimerer nemlig min træning.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 12. December

Stadig sygdomstræning :unhappy: Min hals har det ikke særlig godt, så det er lidt irriterende at spise/drikke, og skal lige tage mig mod til hver gang jeg synker. I dagens anledning, havde jeg derfor tænkt mig at besøge min boys på Lyongade. Det er længe siden jeg har set dem, og jeg ved de savner mig :wub: Så jeg aftalte med Grækeren, at vi skulle træne omkring kl. 18-19 stykker. Jeg ville dog komme før, for at varme op. Så pålidelig som jeg er, var jeg der kl. 17, og kunne dermed nå at komme på en cardio time. Det passede mig perfekt, grundet min sygdomstilstand. Så kl. 18 var jeg færdig, og gik ned i receptionen for at snakke med én af mine boys. Vi kom hurtigt til at snakke om krudt, og det faktum, at vi ved Grækeren er ON for tiden. Han har en ret så massiv overkrop, virkelig wauw - men træner stort set aldrig ben. Han har lige været 3 mdr. i Grækenland uden at træne én eneste dag, og holder stadig den samme masse. Han er utrolig sød, og skriver altid MEGET søde ting til mig på FB. Nå! Men jeg ventede og ventede, og han kom ikke??!!???!!!?!?!!? Så jeg var nede i receptionen flere gange, og gøre opmærksom på, at man ALDRIG disser PP. A L D R I G.

Så jeg trænede lidt for mig selv, og kom i snak med nogle af mine andre boys. En af dem havde planer om at stille op i Mr. Fitness. Der måtte jeg så lige korrigere, i og med der ikke rigtig er noget der hedder Mr. Fitness mere. Men så blev der sagt Body Fitness, og det ved alle vi pro bodybuildere godt er en klasse kun for kvinder. Så jeg måtte korrigere igen, og sige ATHLETIC FITNESS. Åhhh yes, det var det. Men han havde ikke helt styr på requirements, men havde tænkt på det, i og med han var sikker på han kunne vinde klassen. 19 år.

Jeg kommenterede desuden, at jeg synes det var irriterende at de altid trænede i tykke hættetrøjer, med hætten trukket op. Jeg kunne godt tænke mig, at de begyndte at træne i wife beaters. Men svaret jeg fik var, at så ville de konstant blive udtaget til prøve hos ADD, og det gad de ikke. Flere drenge kom til, og der blev fyret "din mor" jokes af, mega lol.

Vi snakkede lidt insider-Amager stuff, latest drama news/violent episodes. I forgårs var der én som blev truet med en kniv nede i omklædningsrummet. Who the fuck brings a knife to the gym? ADD havde også været på besøg for 1½ uge, og én af mine solbrune boys, måtte ringe op til centeret flere gange, for at spørge om de var gået. MEN DET VAR JO IKKE FORDI DET HAVDE NOGET PÅ SIG AT HAN SPURGTE, HAN VILLE BARE GERNE VIDE DET. Åh, I love them :wub:

Desværre faldt snakken også på Rolf, som ingen har set længe. Sidst han blev set, var på bodegaen nedenunder for ½ år siden, med et meget tomt blik i ansigtet, og bræk i skægget. Rolf er ikke glad for vinteren, og elsker at være udendørs og tage sol hel sommeren, og blive brunere end mig. Så vi er alle bekymrede.

Lige som jeg var færdig med at snakke, og havde været i bad og på vej ud af omklædningen, gæt så hvem der står og venter for enden??!! Grækeren!! Han havde cheeky smile på, for han vidste godt den var gal. Uha! Han gav mig et stort BB-kram, og berøringen af hans massive pecs fik mig til at bløde lidt op indenvendig. Han var ked af han kom for sent, og havde kørt så hurtigt han kunne, i sin bil uden nummerplader. Jeg turde ikke spørge om bilen var hans. Vi snakkede lige en 10 min., da jeg ikke har set ham siden sin ferie. Måske bodybuilder vi i morgen, hvis jeg ikke har det værre.

http://www.youtube.com/watch?v=Y0ahMvhaGvw

CARDIO

Lidt Thai Bo i holdsalen

STYRKE

DB Bench Press

4x6x16

Scapular Push-ups

3x10xBW

Pull Down Wide Grip

3x10x45

Pull Down UH Grip

3x10x40

BB Shoulder Press

3x10x22

Triceps Rope Push Down

3x12x12,5

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 13. December

Stadig sygdomstræning, men en lille forbedring i fht. onsdag. Havde endnu engang hooket op med Grækeren, som bekræftede at han ville være der " kvart i 19". OK! Jeg tog bilen igen, da jeg også skulle forbi og hente min North Face jakke i Fields. Den var sendt ind til rep, fordi lynlåsen virker af lort. Det er min første NF jakke (true dat), og jeg er overrasket over kvaliteten af den lynlås. Jeg kan ihvertfald ikke lyne den, uden at bruge 5 min. på det hver gang. Måtte diskutere lidt med ham som jeg afleverede den til, da jeg synes det ville være ret utilfredsstillende at have en jakke til 3.000 som man ikke kan lyne. Han kunne ikke garantere mig noget som helst og bla bla bla. Men de havde ringet i tirsdags og sagt de havde ombyttet den for mig. Så jeg var spændt.

Det viste sig dog at være lidt det samme problem, hvilket vil sige at deres lynlåse åbenbart fungerer så dårligt. Det er intet problem at lyne den når man ikke har den på, men det kan jeg ikke rigtig bruge til noget. Han sagde jeg skulle prøve at vænne mig til det, og hvis det stadig var samme problem indenfor 1 uge, så måtte jeg komme ned med den igen, og se om vi kunne finde en anden løsning. Fantastisk.

Kørte videre til Lyongade, og min afrikanske krop var meget forfrossen. Det er kun -2 gr. for tiden, og jeg kan huske den vinter for få år siden, hvor det var -10/12 stykker!? Så det var rart at komme indenfor, og mødte et par kollegaer i receptionen. Én havde købt en kasse plastre fra Life Wawe, bestående af Defense Wawe, Energy Wawe, Rest Wawe og Ice Wawe. Han havde købt den for 1.800 kr., og jeg brugte lang tid på at fortælle hvor mange dejlige ting man kan købe for samme beløb, og stadig holde sig sund og rask. Dette kom der en mindre diskussion ud af, da han er lidt af en drama queen. Michael som han hedder, er en sweetie, som går meget op i sit udseende, er personlige træner (helst kun for fyre), har WBFF PRO Nicolai Sander som sin egen personlige træner, og arbejder som steward hos SAS.

Startede med at varme op på Concept2, men var ikke lige i stemning til særlig meget. Kl. var også ved at være "kvart i 19", så jeg gik ind i BB lokalet for at gå i gang. Samme scenarie som dagen før gentager sig, da G igen ikke er der til tiden.

Jeg taler med en bro, som trøster mig med, at G altid kommer til afrikanertid. Beslutter mig for at starte skuldertræning, og lige som jeg står og er allermest koncentreret og fokuseret, kigger jeg op i spejlet, og ser G sammen med to andre bros står og peger på mig og griner. Åbenbart fordi jeg er så "syg" og har "de sygeste skuldre". Glædeligt gensyn, og pecs-krammer til mig, hi hi.

G havde faktisk prøvet at ringe, sms'e og skrive til mig på FB at kom for sent - så han har i det mindste prøvet. Forklaringen på hvorfor han kommer for sent, er så rimelig vild. Han blev stoppet af policen, da han kørte rundt uden nummerplader og kørekort, og bilen blev derfor konfiskeret, så han måtte tage bussen. Who would have guessed?

Vi sluttede træningen af med at lave foto shoot på 1. sal :wub: Derudover snakkede vi bodybuilding! Rygterne siger, at Sune Larsen har fået karantæne i TG, fordi han lægger an på alle piger. Rygterne siger, at PJ er blevet testet positiv. En af boys sagde, at Thomas Davidsen er 52 år, det havde jeg svært ved at tro på, men vi skulle lige undersøge det til næste gang. En af de tynde boys, har fået lavet en kostplan og træningsprogram af Angelov, og skulle efter sigende være blevet ripped?

CARDIO

1x1500m Concept2, DF 7, avg. ?

BB

A1)

Deadlift

1x8x50

3x8x60

A2)

Hip Thrust

3x10x40

B1)

Pull Through

4x10x17,5

B2)

Goodmornings

3x10xstang

C2)

DB Lateral Raise

3x10x6

DB Front Raise

3x10x6

BB Shoulder Press

3x10x24

Link to comment
Share on other sites

Og dramaagtig ikkkk'`?

Oh, klart, klart - det troede jeg var givet, men du har helt ret!

SÅ TAG SGUDA NOGET KRUDT!

Jeg må faktisk ikke for min Mor.

NEWS FLASH! Jeg glemte at skrive, at jeg snakkede med Joey Moe :wub: efter han havde løbet i 2 timer på løbebånd. Næste gang tør jeg godt spørge om autograf (måske telefonnummer).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Desværre faldt snakken også på Rolf, som ingen har set længe. Sidst han blev set, var på bodegaen nedenunder for ½ år siden, med et meget tomt blik i ansigtet, og bræk i skægget. Rolf er ikke glad for vinteren, og elsker at være udendørs og tage sol hel sommeren, og blive brunere end mig. Så vi er alle bekymrede

Så ham kort før jul i netto, han er stadig i live, men gennemgår sin årlige vinterdepression. Mener den plejer at vende omkring marts så om et par mdr vender han temmelig sikkert stærkt tilbage!

Link to comment
Share on other sites

Så ham kort før jul i netto, han er stadig i live, men gennemgår sin årlige vinterdepression. Mener den plejer at vende omkring marts så om et par mdr vender han temmelig sikkert stærkt tilbage!

Lol @ quote system :clown2:

Men mange tak for info Tulle, det er godt at få bekræftet. Jeg siger det videre til mine fantastiske boys, så de også ved det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 5. Januar

Hej Flotte :wub: Prøver at gøre det kort.

Nu kan jeg ikke rigtig udskyde logning mere, da det jo er 2013 og en fuldstændig ny verdenssituation vi står overfor. Har haft min familie boende i op til jul og nytår, og har derfor måtte nedprioritere min træning lidt. Jeg fik ret mange gaver i år, og de fleste var jeg ok med. Har dog måtte se mig nødsaget til at købe et par (måske to :blush: ) Inov8 træningssko, da det er på tide jeg skifter mine Nike løbesko ud, som jeg ellers altid har trænet med. Inov8's skostørrelsesskema er så fuldstændig ubrugeligt, og de sko jeg fik hjem i forgårs var for store. Bodybuildere som mig har store fødder, og bruger normalt str. 42. Eller faktisk 41½ hvis muligt - men det er det sjældent. Har forsøgt at læse mig frem til hvad andre folk har bestilt i forhold til deres normale skostørrelse, men igen ubrugelig viden. Så nu venter jeg på de kommer til mig på mandag.

Der kommer en lille drama update indenfor de næste 14 dage, som igen vedrører teamfronten.
Min Mor er stadig ikke så glad for, at jeg stiller op. Vi talte lidt om det, og jeg fortale også, at jeg kommer til at have et par træninger i Target (??!!) fremover. Hun tror, at nogen vil putte juice i min vand mens jeg ikke ser det, hvorefter jeg bliver dybt afhængig. Jeg vidste ikke rigtig hvad jeg skulle svare, da jeg et eller andet sted ikke kan garantere, at det ikke sker.

2013 er MIT år, som på alle måder bliver DRAMA. Skal tænke over hvordan jeg får logget fremgangen, som primært drejer sig om vægttabet og kosten. Er spændt på at se hvor nemt det bliver for mig at smide fedtet, da min krop typisk bygger lidt masse, samtidig med at fedtet ryger. Så jeg tror det bliver svært for mig at komme ned i vægt. Jeg vejer jo pt. det samme som en lille afrikansk elefant :smile:
Jeg får et nyt program på mandag, og skal lave kostplan med diætisten på teamet. Så min diæt starter i næste uge... Ved ikke rigtig hvad jeg skal tænke om det, fordi jeg er SÅ bange for, at jeg skal spise ting jeg ikke kan lide. Men det talte jeg med min træner om, og han sagde jeg ikke skulle være bekymret for det. Har i den anledning købt en ny vægt i Aldi til 80 kr.

Til træningz i dag, var det lidt rehab-agtigt for mit vedkommende. Der var rimelig fyldt må man sige, og jeg havde ikke så super meget tid, da jeg skulle ordne nogle praktiske ting, da der er familie tam-tam i Frederikssund i morgen. Masser af young boys :wub: , og GASP (!) typer. Særligt én fyr gjorde sig bemærket, da jeg kørte leg curl. Ej, men jeg ved ikke hvad der sker for folk. Han er i ført en sort tekst t-shirt, røde Gorilla Wear træningsbukser, sorte nylonstrømper, og brune sommersandaler. Han blev knaldet af fitness fashion police. For real. Jeg bruger lidt for mange penge på træningstøj, det er ingen hemmelighed! Men jeg begriber ikke, at det kan være så svært for nogen, at iføre sig tøj/sko der passer til lejligheden. Men det kan fint være det er mig der har misforstået noget, og måske jeg skulle prøve at træne i mine sommersandaler en dag.

Grækeren :wub: har inviteret mig på en "træningsdate" som han kalder det. Han er fantastisk at træne med, da vi altid har det mega lolz når vi træner på Lyongade. Men han er den vildeste skank på facebook, og er som bekendt ON på alle brune damer. Han ved jeg er off på players, men giver ikke op. Han skrev, at jeg skulle sige til min. en dag i forvejen, så han kunne nå at blive klippet inden vores "træningsdate". Ohhh so sweet <3

Ok, nu gider jeg ikke skrive mere.



http://youtu.be/IkiDRjFpyOM


MUSKELTRÆNING

BB Curlz
4X8X22

DB Incl. BP
4x8x12

DB Front Raise
4x8x6

Leg Curl (den værste lortemaskine at indstille, tak til TG)
4x8x30

Pulley
4x8x25




CARDIO
10 min. power walk 7,1 km/t

Link to comment
Share on other sites

Grækeren er så vild. Lyder det som om. Han ville elske hvis du fik silikone ind i kroppen belejlige steder.

Han har faktisk ikke nævnt silikonemaskinebryster - men jeg ved han er glad for mine afrikanske glutes. Det kunne være jeg lige skulle spørge ham næste gang.

This is G-Man :smile:

post-18762-0-23057500-1357494924_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Mandag 7. Januar

Gæt hvem der har fødselsdag i dag :blush:

I dag har jeg været til møde med min træner, og diætisten. Vi havde planlagt 1 time, men det blev til 2½ time, fordi vi simpelthen hyggesnakkede så meget, og den sidste tid legede jeg så også IT ekspert. FYI så havde TDC nedbrud på Østerbro til eftermiddag. Det er så fantastisk, bare at kunne møde nye mennesker, og man efter få minutter kan køre samtalen non-stop de næste par timer. Er SÅ glad for dem!

Vi kom en masse ting igennem, og jeg talte primært med diætisten, da det var kostplanen vi sammen skulle lave. Til at starte med, var hun ikke helt overbevist om, at jeg skulle starte asap. Hun mærkede mig ved maveskindet, og jeg prøvede diskret at føre hendes hånd ned omkring de afrikanske glutes. Smilede lidt :smile: Jeg fortalte dog, at jeg ville have det bedst med at være lidt på forkant. Det er også fordi, at hvis jeg ikke rammer min vægtklasse til september, så er jeg nød til at gå en klasse op (BB). Det betyder så, at jeg SKAL stille op selvsamme klasse til DM. Derudover, skal man lige trække et par cm fra ens højde, fordi de fleste viser sig at være en smule lavere IRL.

Jeg fortalte åbent og ærligt om mit misbrug af fromage frais, som kan forbløffe de fleste. Hi hi. Protein mangler jeg ihvertfald ikke! Vi talte også om misbrug af kaffe og Pepsi Max. Heldigvis, er der plads til den slags i min kostplan. Så i grove træk, kan jeg få lov til at spise det samme, men hun har målt det af for mig til at starte med. Hun sagde, at hun ville starte med ca. 300 kcal. underskud, så vi lander på små 2.000 kcal. Jeg er dog bange for, at jeg ikke taber mig på vægten, men at min FFM stiger, og BF falder. Vi ser ad.

Må fortælle om resten på et senere tidspunkt.

Jeg får også snart et nyt program, så dagens træning i Drama World var sådan ret basic. Ville faktisk have squattet, da det er længe siden jeg har gjort det, men der var konstant optaget - så det blev desværre droppet. Mens jeg kører incline BP, er tre gutter igang på decline ved siden af. Jeg hører DJ Aligator; I'm Coming Home - alt er godt og flot. Efter første sæt, kigger jeg over på dem, og en person forsøger åbenbart at sige noget til mig. Men han ved ikke, at jeg hører DJ Aligator, så jeg aner ikke hvad han vil sige til mig? Så vifter han med armene, og hans ven ligeså. Tager min ene plug ud, laver drama roll, og siger "ja". "Øhh, hvor meget mangler du"? "Øhh, tre sæt, ok". Double drama roll. En anbefaling jeg vil komme med er, hvis man vil i kontakt med én som hører musik (specielt DJ Aligator), så er det en god idé at gå over til personen, fremfor at tale fra en træningsstation fire meter væk.

Dagens boy band er en MUST HAVE i loggen :4jumpy:

http://youtu.be/Ug88HO2mg44

MUSKELTRÆNING


DB Incl. BP
4x10x14

BB Incl. BP
4x10x25

BB Decl. BP

4x10x30

Leg Press

4x10x100

Leg Extension

4x10x35

Lying Leg Curl

4x10x20



CARDIO

12 min. C2 DF 9

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser dig aldrig mere :crybaby: Kom og træn noget tidlig eftermiddag i Gymz <3

Tidlig eftermiddag er ikke så godt for mig :unhappy: Træner du kune tidlig eftermiddag på hverdag? Men fra næste uge, står den på Gymze igen.

Oh hai.. Bare den bedste boyband-sang eva!

Hiii N6B! Du ved også bare så meget om musik og alt mulig andet flot <3 Den er SÅ god, og skal naturligvis også med i boy band theme. I like.

Og tillykke med sofa :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share