AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

Jeg mødte SÅ mange søde mennesker, og det er bare hyggeligt at være der. Eftersom Spøer og MC blankt havde afvist at give en intro og rundvisning, måtte jeg lave aftaler med formanden, Kim. Utrolig flink, alle var flinke, og nemme at snakke med.

Haha nu har du så også set hvorfor en intro og rundvisning ikke var nødvendig! Jeg troede faktisk du havde snakket mere med MC og aftalt noget fast med ham

Det var rygdag for mit vedkommende, og da jeg skal til at køre T-bar, kommer en ældre herre hen ved siden af mig, og skal til at køre chins. Vi falder i snak, og han fortæller mig, at han er gammel bodybuilder(!!). I dag vejer han så godt nok kun 75 kg, men han har i tidernes morgen vejet 92 kg. Han spørger så til mig, og om jeg skal være styrkeløfter... Jeg indvier ham i mine planer, og han ser ikke helt overbevist ud. Så han beder mig om at hive op i trøjen, så han kan se "om jeg har noget". Jeg troede først han jokede, men det gorde han ikke. Så jeg prøvede sådan semi-diskret at hive min t-shirt op bagtil, så han kunne se noget at ryggen. Den efterfølgende kommentar: du får da noget at se til.

:rofl2: Det er så godt skrevet og jeg kan fuldstændigt forestille mig Erik i den situation!

Det er virkelig ærgerligt der ikke er et løbebånd, for så skal jeg lave mine power walks udenfor. Det er fint nok når vejret er godt, men det er det jo ikke altid. Men jeg må sørge for at få det gjort, det skal nemlig gøres hver dag. Erik anbefalede ellers stepmaskinen, som skulle være yderst effektiv, og det var ligesom at gå op ad trapper.

Hehehe du vil hurtigt opdage, at det ikke er alle råd fra de ældre medlemmer man skal tage 100 % seriøst. Jeg tvivler i hvert fald på vores stepmaskine er mere effektiv end andre stepmaskiner eller i det hele taget anden slags cardio.

Er det log-spam, eller must have?

At dømme fra de seneste skriverier rundt omkring på interwebz er det dødsens seriøst!

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 3. Maj - En Special Invite

Uf, kroppen er lidt træt. Ligger på sofaen og skriver, er næsten lige kommet hjem efter power walk og telefonsamtale med min coach. Han har altid noget spændende at sige, og det jeg husker helt klart er, at "jeg skal have streger på ballerne".

Endnu engang kom jeg sent fra arbejde, fordi vi skulle se og surfe web, for at se alle de rabataftaler vi har. Dårlig planlægning fra min side, og jeg bliver nød til at vænne mig til at gå tidligere. Så jeg kunne ikke lave power walk ude med fårene fordi der ikke er lys, så det måtte blive en standard tur i Ørestad (gik forbi Jannie).

Var i TSK omkring kl. 19, og Erik var der naturligvis inkl. en anden lyshåret ung fyr. For en god ordens skyld, havde jeg taget en tank top på, i håb om at få lidt street credit fra Erik. Jeg tror det virkede.

Han smuttede med den unge fyr, som måske er hans søn. Herefter, var jeg helt alene - hvilket jeg havde det fint med. Efter ca. 5 min. kommer Erik snigende tilbage, og giver mig et kæmpe chok, fordi jeg havde musik i ørerne, og ikke lige set hans approach. Med en let dampende pibe i munden, inviterer han til træning på søndag, HVOR DER ELLERS OFFICIELT ER LUKKET. Jeg kan få lov til at komme ml. 7 og 11. Ok, tak Erik, hvor er du flink - jeg må hellere komme på søndag, det må give plus point.

Træningen gik ellers fint, og jeg har et lille tilbagevendende issue med den venstre skulder. Er begyndt at tænke meget på min udførelse af øvelser, men det hæmmer mig en lille smule.

Rygtet siger, at MC kommer iført tights i morgen - har sagt jeg tager billeder.

B) CHEST

Cable Fly

3x20x5

3x20x10

Incline BB Press

4x12xstang

Incline DB Press

4×12x13,5

Flat DB Fly

4×30x4

Cardio

6K Power Walk Netto-turen

½ times semi-power walk ved Langelinje med min manager, vi havde 1:1 og jeg lovede jeg ville logge det

2x10 km transportcykling

Link to comment
Share on other sites

Fredag 4. Maj - Orange

Mødtes kl. 12 med MC Flot og Hoosier in tha TSK. Jeg var lidt skuffet over, at Erik allerede var smuttet, men vi har jo en aftale på søndag :-)) Træningen startede med, at MC lige måtte høre for sit outfit, bestående af orange tights og orange t-shirt... Vi havde aftalt at tage billede til alle han haters, og det blev straks uploaded til facebook. Drama.

Han kørte flere sæt sammen med mig på min bentræning, og jeg fik fortalt, at min squat var langsom. Så det måtte jeg prøve at rette op på, synes selv de sidste blev hurtigere, men jeg fik ingen ros for det.

Der var nærmest fest-stemning med alle de mennesker som var til stede, og Kim fyrede den af. På et tidspunkt, går MC amok og smider trøjen!! Tror vidst nok der var misundelige blikke og hate, og sønnike fik at vide, at det er sådan man scorer damer. For første gang så jeg kajak-roeren fra Lolland!

I morgen holder jeg BB fri, så der er kun cardio på programmet. Skal i Metro og købe æggehvider (uf), og så skal bilen ellers fyldes op med enorme mængder protein til næste uge.

LEG

Leg Extension 6×12x3/3/3/3/3/3 plader

Lying Leg curl 4×12x1/1/2/2 plader

Squat 8×12xstang/stang/30/30/30/35/35/35

Leg press 4×30x20/20/30/30

Calve Raise 4×20x20

Cardio

7,5 K power walk ude ved køerne/fårene

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 5. Maj - #PP & Friends

Lækkert vejr i dag, så der blev brugt lidt tid udendørs. Det varer ikke længe før jeg bliver mørk-nougatbrun :wub:

Som tidligere skrevet skulle jeg i Metro, og købe kæmpe dunke med æggehvider, til migselv og min bodybuilderven MC Flot. Jeg brugte naturligvis masser af tid på at gå og kigge på alle de dejlige ting man kan købe, og specielt RØD Mathilde kakaomælk. Nå, men jeg tog derfra med 2x5 ltr. æggehvider og 2 kg blåbær til mine Wilfa shakes.

Bagefter, skulle jeg på jagt efter fromage frais, og her skal man vælge sin købmand med omhu, for det er ikke alle der bestiller nok af den slags. Men det er én, som sjældent har skuffet mig. Der var bid! 10 stk. ind i Golfen, og videre til Netto for at købe kildevand, grøntsager og riskiks. 6 ps. grøntsager og 4 pk. riskiks og 6x2 ltr. kildevand ind i Golfen. Til sidst de ekstremt vigtige krydderier, som er det eneste der gør maden spændende nu om dage, så et smut forbi Tiger butikken også.

I morgen tidlig er det træning med MC og Erik. Jeg må hellere lægge tøj frem, og huske at komme i god tid, så Erik ikke tror jeg svigter, ligesom sidst hvor jeg kom lidt senere = for sent i fht. aftalt tid!

Cardio

7,5 K power walk ude ved mine sorte og hvide friends <3

post-18762-0-37782900-1336248921_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Ups, beklager billedekvaliteten, jeg savner mit Snagit!

Det er godt at høre du allerede er faldet til og accepteret. Det går tydeligvis lidt lettere når man er hunkøn end hankøn. Og som i mit tilfælde, hankøn med diskokrop :laugh:

LOL, det kan jeg sagtens forestille mig, det er jo ikke mange der har en overkrop som dig og MC.

Føler mig også godt tilpas dernede, så er super glad for jeg endelig fik meldt mig ind og så kan jeg være sammen med Jer :-)

TSK lyder som et rigtig sjovt sted, skal vi snart fange et får?

Jeg ville faktisk have spurgt dig denne weekend, men jeg kan læse i din log at du er hos dine forældre. Du kan bare sige til, jeg tager jo turen hver dag, og det betyder ikke så meget om det er den ene eller anden vej. Men hvis du vil fange får, så kan du jo tage din nye cykel og komme ned til mig :-)

Link to comment
Share on other sites

Søndag 6. Maj - Tiësto og gutterne fra Amager <3

Jeg kan virkelig ikke huske hvornår jeg sidst har været til træning kl. 9.00 en søndag, så det kan jeg kun takke Erik for. Erik, som åbenbart var smuttet da jeg kom :crybaby: Han havde vist været der, så måske jeg skal prøve kl. 8.00 på søndag.

MC Flot og jeg kørte disko sammen med alle de andre. Alle de andre i dag, var Amager-drengene. Til at starte med, var jeg lidt skræmt, og lykkelig over, at MC var der hvis der skulle ske mig noget ondt. De fyrede den HELT SIKKERT af, og til tider, var jeg i tvivl om jeg var til Tiësto koncert, eller til træning i TSK. Men når alt kommer til alt, så er de fine nok, og søde og rare - og det er jo det der tæller.

Jeg gik rimelig godt til den, men det blev kommenteret et par gange fra MC's side, at jeg ikke havde nok vægt på (drama!!). Men når jeg har noget der ligner en million gentagelser på mit program, så bliver det svært.

Min træner har coachet mange athleter op til konkurrence, så jeg ved, at han har styr på det. Så jeg må lige give det en chance, selvom alle godt ved at jeg bare helst vil køre 4x8, hi hi.

Derudover skal jeg hilse og sige, at MC er klar til Barcelona. Han flexede flere gange i sin WB, og havde masser af pump i gunz. Vi snakkede om seriøse bodybuildingsplaner, og jeg glæder mig. På vej til lufthavnen blev der sagt SPA! flere gange, så han er ON.

Træning i morgen, sammen med Hoosi Girl :-)

Triceps Push Down

1x40x10

1x15x15

1x12x20

1x15x20

Rope Push Down

3x20x10

3x15x12

Scull Crusher

1x20x10

3x12x15

EZ Curl

3x12x10

DB Hammer

4x15x7,5

One-arm DB Conc. Curls

4x10x10

Cardio

7,5 K with friends <3

PS Jeg så en SLANGE, og måtte løbe fra stedet for at bring migselv i sikkerhed!!!

Link to comment
Share on other sites

PS Jeg så en SLANGE, og måtte løbe fra stedet for at bring migselv i sikkerhed!!!

Ude på vestamager går jeg ud fra? Det vrimler med snoge derude, har prøvet at gå derude en sommerdag med høj sol, så ligger de lige i rabatten og fiser væk når man så kommer trampende.. med min slangefobi kunne det ligeså godt have været 7 meter anakondaer, da jeg havde observeret den første skulle jeg bare hjem!!! :blush: Synes du er meget modig hvis du vover dig ud i vildnisset/den amagerkanske bush igen :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 7. Maj - Store ben og boxershorts

Jeg har lige været i bad, og dufter som en prinsesse :wub:

Havde helt glemt at fortælle, at jeg skulle til massage i dag! Zoneterapi var aflyst i torsdags, så har først en tid næste uge. Men havde store forventninger til massage, det har jeg aldrig rigtig prøvet før. Hun kunne med det samme se, at jeg stod skævt, da jeg kom ind i min høje hæle... Hun startede med at bruge de første 10 min. på at snakke, og så var der kun 10 min. tilbage. Hun virkede meget fornuftig, lidt prollet, og jeg ved ikke rigtig om jeg synes det gav mig noget.

Til træning i dag, synes jeg min lænd var lidt irriteret, og jeg kunne ikke rigtig lave de øvelser jeg havde planlagt. Så jeg brugte meget at tiden, på at stå og kigge i spejlet, på dem bagved mig, som squattede vilde kg, og bagefter gik rundt i boxershorts. Hi hi, det er jeg jo ikke vant til. Fik en god snak med Ivan mens han holdt "kaffepause!", og vi kom næsten hele vejen rundt om, hvordan man kan indstille og bruge en kondicykel. Men som han sagde " det er jo ikke så vigtigt med Jer unge mennesker, det er mere når man kommer op i alderen og bliver gammel man skal tænke på det". Noteret.

Ellers spurgte han til MC, og ville egentlig gerne vide hvor jeg kendte MC fra. Jeg fortalte om hans where-abouts, og at de sikkert sidder på en bar og er ved at støve brune damer op. Inden MC tog afsted, spurgte jeg ham om der skulle nogen piger med. Svaret var "nej, dem finder vi dernede".

Jeg fik snakket lidt med Romanden som hedder Anders. Han bor lige ved siden af mig, og har boet på Amager siden han var 18.

Hoosi Girl var ved at få styr på de sidste ting inden hun skal til EM. Så på torsdag kl. 13:30 skal vi lige huske at heppe på stærk-pigen.

I morgen ingen vægttræning, kun cardio with friends <3

DB Shoulder Press

4x15x7,5

DB Side Raise (Mamma D still loves you!)

4x10x7,5

DB Shoulder Rotation

4x10x5

Leg Curl

4x8x2 pl.

Lunges

4x10x10

Cardio

6K no friends ;-(

2x10 km transportcykling

Link to comment
Share on other sites

Fik en god snak med Ivan mens han holdt "kaffepause!", og vi kom næsten hele vejen rundt om, hvordan man kan indstille og bruge en kondicykel. Men som han sagde " det er jo ikke så vigtigt med Jer unge mennesker, det er mere når man kommer op i alderen og bliver gammel man skal tænke på det". Noteret.

:laugh:

Ivan er så klog. Prøv at spørge ham om han har ondt i ryggen i dag og om ikke han snart skal have en til at kigge på den...

Link to comment
Share on other sites

Ude på vestamager går jeg ud fra? Det vrimler med snoge derude, har prøvet at gå derude en sommerdag med høj sol, så ligger de lige i rabatten og fiser væk når man så kommer trampende.. med min slangefobi kunne det ligeså godt have været 7 meter anakondaer, da jeg havde observeret den første skulle jeg bare hjem!!! :blush: Synes du er meget modig hvis du vover dig ud i vildnisset/den amagerkanske bush igen :biggrin:

Ja, det var ude på Vestamager, og jeg gør det igen! Der skal være lidt drama i hverdagen også - that's how I like it :-)

:laugh:

Ivan er så klog. Prøv at spørge ham om han har ondt i ryggen i dag og om ikke han snart skal have en til at kigge på den...

Hi hi, det spørger jeg om næste gang så.

Træner Ramala i TSK denne uge?

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 8. Maj - Voldtægtsforsøg under åben himmel

En lang dag på job, fordi jeg havde en supporter logget ind på min maskine, så smuttede først 17.30. Det gjorde ikke så meget, eftersom jeg kun havde cardioh i dag. Så jeg nåede lige hjem, og tænkte at jeg ikke ville sidde for længe, af frygt for at det ville blive sværere og sværere at komme ud af døren. Så tre riskiks og en ½ time senere var jeg afsted, på vej til mine friends :clown2:

Jeg passerede fårene, og de var der allesammen. Men pludselig, begynder et af de sorte (??) kid at forsøge at voldtage et af de hvide kid - doggy style you know!! Voldtægtsforsøget sker gentagne gange, og det var lidt sjovt at se på. De er måske 2 mdr. gamle de kid, så de starter tidligt. Nå, ingen slanger eller andre ubehagelige overraskelser.

Jeg er ved at være low på Pepsi Max, hvilket er ret kritisk. En af mine få glæder (udover fromage frais), er simpelthen det sodavand. Det kan næsten redde alt i løbet af en dag. Nu hvor jeg ikke har nogle pushere der skal til Tyskland foreløbig (eller har jeg?), så måtte jeg afsted til Fakta for at erhverve mig et par 10-kroners flasker. Der er en begrænsning på seks flasker på tilbudsprisen, og det forstår jeg fint hvorfor. Men da jeg er nået til den fjerde og sidste Fakta butik (hi hi, den tredje havde udsolgt) og står ved kassen, så står der to drenge foran mig, som har 50 flasker i vognen. Så føler man sig som en idiot, når man har kørt rundt, når de er fuldstændig ligeglade med at opretholde deres egne regler. Men jeg er ikke sur, jeg kommer igen i løbet af ugen :4signme:

Træning i morgen, oh nooooooooooo!

Cardio

7,5K with friends <3

2x10 km transportcykling

Link to comment
Share on other sites

SødeMads regner med at ramme tsk ved 3-4 tiden i morgen. Godt carbet op på på øl og redbulls.

Hej SødeMads, jeg håber du har taget masser af drama med hjem fra Barcelona som jeg skal høre om!

Jeg prøver at være der så tidligt som muligt, men det bliver ikke før kl. 17.

Min kalender siger ryg-dag FYI. Ses ;-)

Long time no see bro!

Hvornår skal du stille op??

Lazzeeeeeeee :wub:

Håber du har det godt, hvorend i verden du er.

Jeg har naturligvis også smidt dig en invite på FB for et par dage siden, det er d. 6. Oktober 2012 i Ringsted.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 9. Maj - Gensyn med Mads & Erik

MC der netop er hjemvendt fra de varme lande, var med til træning. Han var OFF, og i en meget katabolsk tilstand, og forsøgte nærmest at prostituere sig til at få proteinbarer. Men den slags fine sager har prinsessen ikke, på trods af de reklamer der har været om det samme i min log, så er der for mange kcal i det til mig pt.

Der var en god håndfuld mennesker, og Erik nåede lige at ankomme da jeg var sidst i programmet ;-)) Han fortalte ubehagelige historier, om dengang han fik fjernet noget betændelse omkring albuen, fordi han havde kørt med 10 kg mere end han plejer i triceps dips. Vi fik også afklaret misæren omkring i søndags, så vi begge ved, at vi begge var der, men på forskellige tidspunkter.

Mickel den lille drama queen, er åbenbart begyndt at pushe proteinpulver. Der blev slået en handel af med en af de andre drenge, ligesom jeg skulle have hans hjælp til at indstille et rack.

Lige som vi var ved at køre, kom romand! Han var i snakkehumør, og er ÅBENBART også skolelærer!!??

MC blev sat af, i tilpas afstand af sin lejlighed og Netto, og jeg kørte videre til FW for at lave min cardio, pga. det dejlige vejr vi har haft her til aften.

Træning i morgen.

Pulldown

3x12x60

3x20x55

Seated Row

4x12x30

Bent Over Row

2x15xstang

2x15x25

One Arm DB Row

4x12xgrøn vægt

Cardio

7,5K pace 7,2 km/t no friends ;-(

2x10 km transportcykling

Link to comment
Share on other sites

Sjovt nok tænkte jeg på dig, da jeg måtte sætte farten ned på vejen hjem i dag, drahmafaktor 100

post-1580-0-51420500-1336593917_thumb.jp

:4jumpy: Dramaaaaaaa! Var flad af grin da jeg så din post. Glæder mig, at du også har lidt drama faktor i dit liv Gregers :tongue:

#BRINGIT

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share