AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

Nu står der snart Marts på kalenderen! :4signme:

Ja, jeg håber virkelig der kommer til at ske noget i næste måned, eller det ved jeg der gør! Jeg går og venter på en lejekontrakt med indflytning medio/ultimo marts alt efter hvornår håndværkerne bliver færdige. Den kommer i næste uge :smile:

Og du flytter også sammen med kæresten :wub: I passer godt sammen, så tillykke med det.

Men derudover laver jeg ikke så meget andet end at gå til kiropraktor og fys for tiden, every week. Lige så snart jeg løfter lidt små håndvægte/rehab, så låser min ryg sig igen. Så jeg er rimelig off og bitter, og derfor jeg ikke gider skrive i logz :sneaky2: Så jeg kommer til at bruge et par uger på at komme op i gear, og DL tør jeg slet ikke kaste mig ud i det næste laaaange stykke tid!

Link to comment
Share on other sites

Wow det lyder da helt vildt med den ryg! Noget der kom snigende eller pludseligt? Og hvor lang tid har det stået på? (Nej, jeg gider ikke bladre i loggen :tongue: )

Det er så mega belastende at jeg ikke rigtig kan lave noget. Jeg fik det i forb. med DL i slutningen af januar, og siden har jeg haft det svært. Det generer mig når jeg sidder, står, går, ALT! Jeg har før haft noget lignende, for mere end tre år siden, og der gik også et par mdr. før det gik helt i orden. Det er lower back/lænd.

Min kiro siger ok til let træning, så det stoler jeg på, men jeg føler mig rimelig magtesløs. Tager det med ro, men føler mig presset hvis jeg skal nå de mål jeg har sat mig for i år.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nigga what?? Drama is back, and you know it!?!!??!!!???

Bla bla bla jeg har haft alle mulige skader de sidste tre måneder, og det har gjort drama mamma trist og ulykkelig! Men på trods af jeg stadig har lidt problemer med højre side af lænden, så tror jeg på, at det nok skal gå væk med tiden. Det har været sådan i perioder, at så har det været meget slemt, og så er det blevet ok, så har der været noget andet der pludselig begyndte, og sådan har det kørt lidt i ring.

Jeg har desuden "opsagt" samarbejdet med min kiropraktor. Jeg følte mig til sidst til grin af at komme, og følte ikke jeg kunne få noget ud af det efter 10 behandlinger. Dermed ikke sagt at jeg tror jeg ved bedre end dem, (hvis nogen skulle finde på at overfortolke) men jeg tror nu engang på, at man selv kan gøre meget, med lidt basal viden. Min krop reagerer ikke særlig godt på at blive knækket gang på gang, hvilket jeg fandt ud af forværrede det, og efter jeg fandt ud af det, synes jeg ikke de havde så meget at byde på rent behandlingsmæssigt.

Derudover har jeg sagt farvel til min gamle arbejdsplads gennem de sidste otte år, og flyttet fra Mor og retur til Amager <3 Jeg bor MEGET tæt på Jannie nu. Kan nu også cykle på arbejde, som ligger i det fine Østerbro kvarter, uha uha. Så nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal bruge Golfen til :hehe:

Så der er sket rigtig mange ting de sidste par måneder, både på godt og ondt. Men nu føler jeg, at det er på tide jeg tager migselv alvorligt, og forsøger at opnå de mål jeg har sat mig for. Der går dog lidt tid, inden jeg er tilbage på mit niveau, og det skal jeg forsøge at respektere. Det var faktisk lidt på den måde, at jeg fik skaden i januar, fordi jeg jeg liiige skulle dødløfte efter en kort pause.

Nå, det var ikke meningen det skulle blive et "Jannie-indlæg" på flere A4 sider, så jeg må hellere komme til sagen.

Mandag 23. April

Cardio

2x10 km cykel til/fra arbejde

Der var ikke noget fast på programmet i dag, min coach er ved at lave mit program.

Back extensions, sidebøjninger, planke, situps alm. og skrå, stræk. Jeg skal have genoptrænet min core, så det er i fokus.

Link to comment
Share on other sites

Velkommen tilbage og tillykke med fødsesldagen!

Husk at passe på ryggen under genoptræningen af core'en. Selvom man laver øvelserne med lav belastning, kan det godt irritere skadesområdet. Min erfaring med kiro'er er, at de er gode til lindring hvis man har en låsning eller et akut opstået problem. Hvis det er noget mere varrigt har de mindre at byde på. Der er en fys eller dit eget arbejde med skaden langt bedre.

Hvis vi en dag er i The Gym/TSK samtidigt kan jeg prøve at se om jeg kan hjælpe med ryggen. Jeg har jo selv haft store problemer med højre side af lænden.

Sælg Golfen og køb krudt i stedet!

Link to comment
Share on other sites

Godt at se dig tilbage i log-land! :cheer:

Og tillykke med fødselsdagen (hvis det altså ikke bare er noget Salt finder på...)

Ja, det synes jeg også, har desuden svært ved at undvære MOL. Tak :cheer:

Velkommen tilbage og tillykke med fødsesldagen!

Husk at passe på ryggen under genoptræningen af core'en. Selvom man laver øvelserne med lav belastning, kan det godt irritere skadesområdet. Min erfaring med kiro'er er, at de er gode til lindring hvis man har en låsning eller et akut opstået problem. Hvis det er noget mere varrigt har de mindre at byde på. Der er en fys eller dit eget arbejde med skaden langt bedre.

Hvis vi en dag er i The Gym/TSK samtidigt kan jeg prøve at se om jeg kan hjælpe med ryggen. Jeg har jo selv haft store problemer med højre side af lænden.

Sælg Golfen og køb krudt i stedet!

Åhhhhh Ramala, du er altså min helt :wub: Jeg har godt hørt om dit professionelle virke som Rygkonsulent ude i byen, og vi skal helt sikkert finde en dag. Lige nu, skal jeg finde en god træningsrytme som passer til min krop, og som hænger sammen med min nye hverdag (mere om det senere).

Ellers giver jeg dig helt ret mht. kiro, og jeg savnede helt sikkert nogle alternativer, til "lad os lave en opfølgning igen om 14 dage".

Sælg Golfen og køb krudt i stedet :laugh: Mmhh, hvis jeg skulle sælge Golfen, så skulle det være for at købe en Audi. Krudt behøver man ikke når man har mine black-ass-genes! Woop woop, daz the sound of da Police.

Link to comment
Share on other sites

Godt at se dig tilbage, så vi kan følge med i dine spændende planer :smile:

Lige nu, skal jeg finde en god træningsrytme som passer til min krop, og som hænger sammen med min nye hverdag (mere om det senere).

Ellers giver jeg dig helt ret mht. kiro, og jeg savnede helt sikkert nogle alternativer, til "lad os lave en opfølgning igen om 14 dage".

Nå, du skulle først komme efter 14 dage. Før påske havde jeg ondt i ryggen og var til kiropraktor tre gange. Da han ville have mig til at komme 4. gang på 10 dage sagde jeg "Nu ser jeg lige om det ikke går i sig selv igen" for det havde stort set ikke hjulpet og der var ikke stillet en diagnose af hvad der var galt. Bare knæk-knæk hver gang :hmmm: Heldigvis kunne vores (sports)massør på arbejde få fat på de ømme områder og jeg blev frisk igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

post-18762-0-11413000-1335297161.jpg

Tirsdag 24. April

Så skete der lidt igen i dag. Det allerværste for mig er faktisk, at finde denne her nye rytme med at få det hele til at gå op i en højere enhed. På det gamle job tog jeg bilen ud og hjem, spiste en lille snack og skiftede til træningstøj, trænede, hjem og spiste aftensmad. Nu cykler jeg ud og hjem, og det er en udfordring, fordi jeg skal have en masse skiftetøj med. Så min taske er stopfyldt, og i dag havde jeg møde i HQ, så jeg skulle også have min laptop med, som jeg også skal have med til de møder jeg har hos vores leverandør i morgen.

Jeg må møde når jeg vil, sålænge jeg passer mit job - hvilket er super! Men min målsætning er at arbejde i tidsrummet 8:30-16:30, cykle hjem, skifte tøj osv., og være til træning omkring kl. 18. Jeg synes også jeg har lidt mere energi, når jeg lige når hjem og vende, og skifte til casual. Så synes jeg også man er mere fokuseret - i stedet for, som i dag, kommer i business clothing, med bærbar i hånden, og kæmpe taske på skulderen, og bare det at bære det hele, får pulsen op, og jeg er overbevist om at der er nogen som vil negle min laptop (jeg har en HP maskine som vejer noget der ligner 5kg).

Enough drama :rolleyes:

Det blev til lidt brysttræning, med tryk på lidt. Jeg nåede jo også at være heldigvis nok, til at få en konsultation vedr. venstre skulder. Skal tænke lidt mere på at "spænde op" omkring skulderen når jeg laver øvelser.

Jeg skal til at køre fem-split (<- Salt korrigerer hvis det ikke hedder fem-split, kan aldrig huske det), og maaaaaaaange reps. Ligesom Arnold <3

DB Incline

1x10x4

4x10x7

BB Bench Press

1x10xstang

4x10xstang

Cardio #MAKEITCOUNT

2x10 km transportcykling

1xRema1000-tur dvs. 4 km power walk for at tømme butikken for FF

Uha, det var ligesom dagens tal :clown2:

Ellers lidt mave/rygtræning, stabilitet, armbøjninger, hoftebøjer tingel-tangel.

ON.

Link to comment
Share on other sites

post-18762-0-93672100-1335382747_thumb.j

Onsdag 25. April

Hi hi :blush:

Man får lidt trætte ben af at cykle, når man cykler ligesom jeg gør. Jeg bryder mig ikke om at blive overhalet, og jeg har overrasket mange jeg-kører-som-en-idiot-fordi-jeg-har-travlt-cyklister, ved pludselig at komme susende bagfra mens de mindst venter det. Min Centurion ser måske ikke ud af meget, men med mine power-legs, bliver man lidt imponeret. Typerne som kører over for rødt, er ENDNU bedre at overhale.

Jeg var lidt i tvivl om hvordan jeg skulle strukturere dagens træning, og om jeg overhoved skulle lave BB træning i dag. Efter mødet var kl. 14, og jeg cyklede hjem, og arbejdede hjemmefra indtil jeg tog afsted til træning kl. 18.

Kan I huske at jeg købte en Wilfa blender i Elgiganten :wub: Den blev brugt for første gang i dag. Jeg fik en chok da jeg trykkede på start knappen, for det er noget helt andet end den gamle 350 watt jeg havde. Men det blev en fantastisk blåbær-chokolade-banan protein smoothie.

DB One Armed Row

4x12x6

BB Bent Over Row

4x12x15

Pully

4x12x20

Upper Back Machine

4x10x25

Cardio

2x10 km transportcykling (den ene vej i regnvejr, overhalede rigtig mange på vejen hjem)

5K Power walk 7,0 km/t

Link to comment
Share on other sites

Godt at se dig tilbage, så vi kan følge med i dine spændende planer :smile:

Nå, du skulle først komme efter 14 dage. Før påske havde jeg ondt i ryggen og var til kiropraktor tre gange. Da han ville have mig til at komme 4. gang på 10 dage sagde jeg "Nu ser jeg lige om det ikke går i sig selv igen" for det havde stort set ikke hjulpet og der var ikke stillet en diagnose af hvad der var galt. Bare knæk-knæk hver gang :hmmm: Heldigvis kunne vores (sports)massør på arbejde få fat på de ømme områder og jeg blev frisk igen :smile:

MBB-GF, godt at du stadig huserer herinde, og at du stadig er med mig :smile:

Det er fuldstændig det samme! Jeg blev også typisk bedt om at komme to-tre dage efter, men det kunne jeg ikke selv se nogen som helst fornuft i. Men set fra deres side, er det jo også deres forretningsgrundlag, og jeg gik selv med en følelse af, de gerne ville have penge i kassen. Selv om min forsikring betaler, så er jeg ikke ligeglad med det. Det er en stor klinik, og jeg ved de ikke mangler klienter, men jeg kan så godt lide når folk er objektive og ærlige.

Drama mode var ON fra min side, men jeg sagde at jeg lige så godt kunne få én af mine venner til at trække mig i benet, når det nu var den eneste "behandling" de gav mig.

Godt du skriver om massage, det skal jeg lige have booket!

Håber at det går fremad for dig nu!

Har du fastsat nogle nye mål med træningen?

Hej Hestepige, det håber jeg også. Men jeg har ikke nogle nye mål som sådan, det er bare same same.

Hø - dine cykeloplevelser ser bekendte ud. Det ville være meget lettere at komme til, hvis man ryddede cykelstierne for cyklister.... eller.. øhmm...

Drama queens skal VÆK fra cykelstierne!!!!

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 28. April

Der blev trænet med mit team i dag, hvilket altid er en fornøjelse. Der blev snakket konkurrence, motivation, dedikation, kost, træning. Jeg ved lidt om det, men der er stadig en del ting jeg ikke ved. Så det kom f.eks. bag på mig, at jeg ikke selv må bestemme hvad jeg skal spise. Det slog drama mode til, og jeg så lidt meget forkert ud i ansigtet. Men aarrghh jeg ved ikke engang om jeg gider forklare det, for der ligger mere i det end som så. Jeg ved godt, at man skal ofre sig, og kommer til det på mange områder. Men nu må vi se hvor slemt det er med den kostplan, og hvad den indeholder af madvarer.

For første gang i MEGET lang tid, var der INGEN smerter i lænd eller hoftebøjer! OMG jeg var glad, og håber bare det holder ved. Problemet med min hoftebøjer fik jeg efter rygskaden, så der var en klar sammenhæng. Siden starten af marts, har jeg haft sådan nogle teaks i en nerve omkring min venstre hoftbøjer. Så jeg har måtte lave sådan lidt hop og andet mærkligt HVER ENESTE GANG jeg har rejst mig op. Det har været ekstremt irriterende, og folk omkring én forstår jo ikke hvad man laver, eller hvorfor. Det var faktisk det, der fik bægeret til at flyde over mht. kiropraktor.

Jeg skal jo ikke kunne sige at der kommer lidt igen på et tidspunkt, men jeg fornemmer uden tvivl at min egen indsats har gjort gavn :4jumpy:

BB Squat

4x10xstang

Leg Extension

4x12x10

Lying Leg Curl

4x10x10

SDL

4x10xstang

Særligt min squat kunne mærkes omkring min lænd, ikke på en dårlig måde som sådan, men mere som at jeg mangler mere styrke i min core. Sørgede også for at lave mobilitet før og efter træning.

Planen er, at jeg på syv dage, skal have fem styrketræninger og seks cardio pas. En hviledag.

Min træner har sagt 1. maj, og hver eneste træning fra på tirsdag tæller. Så vil han på et eller andet tidspunkt sætte en deadline for, hvornår vi ser formen an, og om jeg kan blive klar. Jeg synes ikke jeg er god tid pga. rygskaden, men jeg skulle jo meget gerne stadig have en god del muskelmasse, så jeg tror på det.

Ryg, ben, bryst, skulder, tri/bi og mavetræning ca. hver anden dag.

Jeg bor jo i et meget naturskønt område, så der bliver masser af power walks herude. I torsdags da jeg hverken havde bil eller cykel (drama), var jeg for første gang ude og gå en tur om aftenen, lige før der var Familien fra Bryggen. Jeg kender ikke området så godt, men skulle lige ind og se om jeg kunne hilse på fårene. Så jeg måtte forlade stisystemet, og begive mig ind på det lidt sumpede område. Shox er ikke gode i sump, og de tåler heller ikke vaskemaskine, så det var virkelig svært, og måtte gå langsomt. Så da jeg nærmer mig fårene, begynder de to små sorte (nigga what???) at løbe væk! Og først da de sorte begynder, så løber ALLE andre væk også!! ;-( Så kunne jeg kigge lidt på afstand, men fik ikke klappet får. Skal nok komme, måske jeg skal tage mad med til dem næste gang?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan altså stadig ikke helt finde ud af, om du havde fødselsdag eller ej... :wacko:

Jeg er begyndt at ikke tage noget som helst Salt :bottom: siger seriøst, men nu er jeg blevet i tvivl! Og min hukommelse har ikke fortalt mig det var din fødselsdag! :ninja:

Nu må jeg hellere huske at svare på dine indlæg i min drama log, så jeg ikke bliver beskyldt for svigagtighed :-)

Med din hukommelse, så mener du vel din facebook-hukommelse, ik? Hi hi.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 28. April

Der blev trænet med mit team i dag, hvilket altid er en fornøjelse. Der blev snakket konkurrence, motivation, dedikation, kost, træning. Jeg ved lidt om det, men der er stadig en del ting jeg ikke ved. Så det kom f.eks. bag på mig, at jeg ikke selv må bestemme hvad jeg skal spise. Det slog drama mode til, og jeg så lidt meget forkert ud i ansigtet. Men aarrghh jeg ved ikke engang om jeg gider forklare det, for der ligger mere i det end som så. Jeg ved godt, at man skal ofre sig, og kommer til det på mange områder. Men nu må vi se hvor slemt det er med den kostplan, og hvad den indeholder af madvarer.

For første gang i MEGET lang tid, var der INGEN smerter i lænd eller hoftebøjer! OMG jeg var glad, og håber bare det holder ved. Problemet med min hoftebøjer fik jeg efter rygskaden, så der var en klar sammenhæng. Siden starten af marts, har jeg haft sådan nogle teaks i en nerve omkring min venstre hoftbøjer. Så jeg har måtte lave sådan lidt hop og andet mærkligt HVER ENESTE GANG jeg har rejst mig op. Det har været ekstremt irriterende, og folk omkring én forstår jo ikke hvad man laver, eller hvorfor. Det var faktisk det, der fik bægeret til at flyde over mht. kiropraktor.

Jeg skal jo ikke kunne sige at der kommer lidt igen på et tidspunkt, men jeg fornemmer uden tvivl at min egen indsats har gjort gavn :4jumpy:

BB Squat

4x10xstang

Leg Extension

4x12x10

Lying Leg Curl

4x10x10

SDL

4x10xstang

Særligt min squat kunne mærkes omkring min lænd, ikke på en dårlig måde som sådan, men mere som at jeg mangler mere styrke i min core. Sørgede også for at lave mobilitet før og efter træning.

Planen er, at jeg på syv dage, skal have fem styrketræninger og seks cardio pas. En hviledag.

Min træner har sagt 1. maj, og hver eneste træning fra på tirsdag tæller. Så vil han på et eller andet tidspunkt sætte en deadline for, hvornår vi ser formen an, og om jeg kan blive klar. Jeg synes ikke jeg er god tid pga. rygskaden, men jeg skulle jo meget gerne stadig have en god del muskelmasse, så jeg tror på det.

Ryg, ben, bryst, skulder, tri/bi og mavetræning ca. hver anden dag.

Jeg bor jo i et meget naturskønt område, så der bliver masser af power walks herude. I torsdags da jeg hverken havde bil eller cykel (drama), var jeg for første gang ude og gå en tur om aftenen, lige før der var Familien fra Bryggen. Jeg kender ikke området så godt, men skulle lige ind og se om jeg kunne hilse på fårene. Så jeg måtte forlade stisystemet, og begive mig ind på det lidt sumpede område. Shox er ikke gode i sump, og de tåler heller ikke vaskemaskine, så det var virkelig svært, og måtte gå langsomt. Så da jeg nærmer mig fårene, begynder de to små sorte (nigga what???) at løbe væk! Og først da de sorte begynder, så løber ALLE andre væk også!! ;-( Så kunne jeg kigge lidt på afstand, men fik ikke klappet får. Skal nok komme, måske jeg skal tage mad med til dem næste gang?

Sådan nogen lortefår!

Du skulle have fanget dem og taget dem med hjem og spise i stedet!

Nu må jeg hellere huske at svare på dine indlæg i min drama log, så jeg ikke bliver beskyldt for svigagtighed :-)

Med din hukommelse, så mener du vel din facebook-hukommelse, ik? Hi hi.

Hihi jo lige præcis, hvis du ikke er min mor eller min kæreste er det altså kun pga af facebook jeg husker sådan noget, sådan er det bare! :)

Edited by Jaaanie
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 1. Maj - Afros Pumpin South Side

Jeg har såååååååå meget drama at skrive, men jeg kan desværre ikke nå så meget, fordi jeg nu logger en milliard steder, og på fem forskellige sprog.

Har fået kostplan, træningsplan, så det er godt. Aldrig i mit liv, har jeg kogt så meget ris, og at det derudover kun var til mig selv. Hvis jeg ikke tager bilen, er jeg næsten nød til at handle hver dag, men jeg bliver nød til at lave drama shopping i weekenden. Plus jeg SKAL i Metro. Ufff, jeg får lidt kvalme når jeg tænker på æggehvider....

Var til træning, og der var en blanding af drama queens og gentlemen til stede. På trods af, at jeg ikke normalt træner der, var der en utrolig høflighed op til flere gange. Derudover, er der niggas in the house, omkring fire. Den ene, har jeg set før på Lyongade. Hvis man har trænet jævnligt på Lyongade, så VED man bare hvem han er! Han minder lidt om Colemanns lillebror, ekstreme vinger, stor overkrop, træner ALTID med bælte (mærket Grizzle) uanset hvilken øvelse han laver, hans t-shirt går ned til knæene, omvendt kasket, og ellers baggy drama pants, kommer fra Ghana. Han plejer at være rimelig højlydt, og skaber altid mega meget hype hvor han er, for de fleste synes også han er vild.

Mens jeg står og curler, kommer han over mod mig, og skal bruge en maskine et stykke fra mig. Han kaster de overskydende vægtskiver MIN VEJ. Jeg kigger stift op, og giver ham the double-eye-roll mamma drama look. Så går der lidt... så smiler han... så smiler jeg, og han tager skiverne op igen, og sætter dem pænt på plads.

Senere, da jeg er ved at lave stræk, ser jeg den mørkebrune skikkelse komme min vej. "Ahhh ahhhh ahhhhhhh whatz up girl?" siger han. Jeg hilser pænt, og vi snakker frem og tilbage på bedste nigga-what?-manér. Der bliver sagt så mange sjove ting fra hans side, men jeg kan ikke nå at skrive det hele.

Cardio

1,5 K 6,7 1% (opvarmning)

3,5 K 6,7 -> 7,0

E) SHOULDERS

Press 4×10x15

Lateral raise 4×15x5

Side Raise 4×15x5

E) BICEPS

BB Curl 3×15x15

Hammer curl 3×15x5

Link to comment
Share on other sites

Hello Girlfriend! :D

Hvorfor skal du spise alt den ris med din nye køreplan, og hvordan er den strikket sammen?

Fordi det er hvad bodybuildere gør. Ris og riskager. Den er sådan rimelig standard, 2100 kcal. Jeg prøver selv at variere lidt, for der kommer en dag, hvor kylling bliver kedelig. Den ligger inde på min hjemmeside hvis du vil se den. Afro sagde ellers til mig i går: "it is a secret was you eat, DON'T TELL ANYONE"

Jeg vil bare sige at Kickback-Politiet kigger forbi denne log regelmæssigt.

:4police: Move along.

Årghhh det er jeg meget glad for :wub:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 2. Maj - Ramala & Erik Den Gamle Bodybuilder

Gæt hvem jeg mødte i TSk i dag? :wub: :wub: :wub:

Jeg mødte SÅ mange søde mennesker, og det er bare hyggeligt at være der. Eftersom Spøer og MC blankt havde afvist at give en intro og rundvisning, måtte jeg lave aftaler med formanden, Kim. Utrolig flink, alle var flinke, og nemme at snakke med. Det gode er også, at hvis man skal sige noget til én som står 10 meter væk, så råber man bare til hinanden.

Det var rygdag for mit vedkommende, og da jeg skal til at køre T-bar, kommer en ældre herre hen ved siden af mig, og skal til at køre chins. Vi falder i snak, og han fortæller mig, at han er gammel bodybuilder(!!). I dag vejer han så godt nok kun 75 kg, men han har i tidernes morgen vejet 92 kg. Han spørger så til mig, og om jeg skal være styrkeløfter... Jeg indvier ham i mine planer, og han ser ikke helt overbevist ud. Så han beder mig om at hive op i trøjen, så han kan se "om jeg har noget". Jeg troede først han jokede, men det gorde han ikke. Så jeg prøvede sådan semi-diskret at hive min t-shirt op bagtil, så han kunne se noget at ryggen. Den efterfølgende kommentar: du får da noget at se til.

Småsnakkede lidt med Spøer (som i øvrigt var iført nyeste mode, bestående at sort Under Armour tight + tank) og Hoosier. Det var mit først møde med stærkpigen Hoosier, og vi træner helt sikkert på fredag.

Det er virkelig ærgerligt der ikke er et løbebånd, for så skal jeg lave mine power walks udenfor. Det er fint nok når vejret er godt, men det er det jo ikke altid. Men jeg må sørge for at få det gjort, det skal nemlig gøres hver dag. Erik anbefalede ellers stepmaskinen, som skulle være yderst effektiv, og det var ligesom at gå op ad trapper.

Cyklede hjem efter træning, smed tasken, og afsted til min afrikanske savanne. Jeg var ved at blive overfaldet af råvildt og køer, og et split sekund troede jeg, at jeg så en tyr.

Lænden hæmmer mig stadig, så vægtene er lave - og sådan bliver det nok lidt endnu.

Skal til zoneterapi i morgen!

C) BACK

Pulldown 6×12x50/55/60

T-Bar row 5×15x10

Bent over Row 4×15xstang

One Arm DB Row 4×15x10

Cardio

7K Power Walk omkring Kalvebod Fælled 65-70 min. (jeg bliver nød til at tage nogle billeder)

2x10 km transportcykling

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share