Gene Rychlak, 900 pounds


Thomas J
 Share

Recommended Posts

Det var da det sygeste. Nu har Gene Rychlak åbentbart bænket 900 pounds (409 kg). Jeg fandt nedenstående klip på Texas Powerlifting Forum. Ligegyldigt hvilken trøje han anvender, så er det sgu godt nok den sygeste præstation. At ligge sig ned med 409 kg hængende over brystkassen. Holy crap siger jeg bare......

http://www.superior.net/~mccassd/gene900.wmv

Thomas

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

900 lbs, utroligt. :blink:

Tænk sig, at for ikke så længe siden var 800 lbs noget, som alle de bedste stræbte efter, og som var uopnåeligt, og så vupti, 900 lbs. :w00t:

Det får også en til at tænke. Nu er der ikke langt mellem det bedste bænkpres og dødløft mere indenfor disse forbund(~10 kg), hvilket jeg finder absurd på et eller andet niveau. :wacko:

Link to comment
Share on other sites

:w00t: Marcus Rühl gå hjem, fuck han er grim :tongue:

Men damn, skid hul i trøjen manden er da en syg bænker :devil:

Ser det ikke ud som om han sænker den idet hjælperne slipper?

nok fordi trøjen hjælper mindst i udgangspositionen :unsure:

Var der officials til at godkende løftet?

Devito

Link to comment
Share on other sites

Hvis man lige ser bort fra, at han udstyr ikke overholder reglerne, så sænkede han stangen for hurtigt ned mod brystet, og derfor kan sådan et løft selvfølgelig ikke godkendes

Du er bare misundelig fordi, du med en dobbeltlags trøje kun vil få 7,5kg ekstra ud af den, så du vil komme op på 15 ekstra kilo i alt. :biggrinhat:

Link to comment
Share on other sites

Hvis man lige ser bort fra, at han udstyr ikke overholder reglerne, så sænkede han stangen for hurtigt ned mod brystet, og derfor kan sådan et løft selvfølgelig ikke godkendes B)

Sænker stangen for hurtigt? :blink: Det gør da ikke noget, sålænge man kan overholde resten af reglementet. :)

Du må ikke sænke stangen før du har kontrol over vægten. Han sænker jo allerede inden spotteren har sluppet stangen. Han holder på intet tidspunkt stangen selv i toppen.

Link to comment
Share on other sites

Hvis man lige ser bort fra, at han udstyr ikke overholder reglerne, så sænkede han stangen for hurtigt ned mod brystet, og derfor kan sådan et løft selvfølgelig ikke godkendes B)

Sænker stangen for hurtigt? :blink: Det gør da ikke noget, sålænge man kan overholde resten af reglementet. :)

Du må ikke sænke stangen før du har kontrol over vægten. Han sænker jo allerede inden spotteren har sluppet stangen. Han holder på intet tidspunkt stangen selv i toppen.

Det afhænger af det givne regelsæt, husk nu det. ;)

Det er jo ikke IPF han løfter under.

Link to comment
Share on other sites

Hvis han kunne løfte og lockoute den har jan vel også kunnet holde den statisk

Netop. Jeg synes han har ganske god kontrol over vægten. Det er efter min mening et meget flot løft efter US standard. Manden må sgu være brølestærk. Han sænker den selvfølgelig hurtigt, fordi det koster temmeligt mange kræfter at holde 409 kg i strakte arme. Det er ren energikonservering.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share