Gene Rychlak, 900 pounds


Thomas J
 Share

Recommended Posts

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg tror også at udstyret er med til holde doping ude af sporten. Uden udstyr ville det hovedsageligt være styrke der skal til for at slå en rekord, med udstyret kommer der et teknisk element med, og doping hjælper som bekendt ikke på teknik, men tilgengæld på styrke. :)

Jeg synes at det enkeltlags udstyr der bruges i IPF er helt okay, men hvis udstyrsræset tager samme drejning som i f.eks. WPO, så vil jeg personligt ikke lege med mere.

Har forøvrigt lige læst at den trøje Gene havde på var en dobbeltlags Inzer Phenom Openback, men hvert af lagene var i virkeligheden DOBBELT op så det var en FIRLAGS dragt! :wacko:

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Og sørme ikke om Gene har rykket den til 925 lbs for nylig. Nu er vi altså derhenne hvor bænkpres har overhalet dødløft(Jeg tænker på Andy Boltons 923 lbs dødløft). That is weird. :w00t::blink:

Hvor psyko... :blink:

Med eller uden Da FIRE MØTZ ;) ?

Link to comment
Share on other sites

Hmm. jeg har ellers ikke været imod trøjer, men det her er absurd.

Hvor grænsen går er vanskeligt. Men det er da fuldstændigt tåbeligt med 925 i bænkpres med en 4lags trøje :o

Forstår ikke at man ikke fokuserer på at gøre sporten publikumsvenlig, lige som stærkmandskonkurrencer.

Det ville give det hele et boost.

Just my 25cents

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Fuck mand, det er jo fuldstændig sindssygt at noget menneske kan løfte så meget, og ISÆR i bænkpres :w00t:

Omvendt ville jeg have meget mere respekt for ham hvis han f.eks. have lavet 320 uden trøje :)

Uanset hvad, så er det satme råstyrke der vil noget :devil:

Btw til ham der pew over en vandring på 42cm, kan jeg informere vedkommende om min egen vandring på 53cm :o

Dette gør at det er meget svært for mig at opbygge en god bænkpres styrke :angry: <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Haha, har lige set billeder.. Man kan sige hvad han vil, men hold kæft hvor er han dog grim :w00t:

Ligner fandme da det er L Ron Harald der ligger og bænker der :lol:

Dog er det fin DIFD stil at træne med solbriller :D

Link to comment
Share on other sites

Ej.. så lige videoen!

Har ikke respekt for hans løft når han har den der supertrøje på!!

.. en 4 lags trøje som gør at han kan løfte over 100kg mere? Hvad sker der for det?

Så hvis jeg tog den trøje på, og øvede lidt teknik så ville jeg kunne bænke 200kg? :chicken::thumb_down:

Og det fris nævner med, at de skal bæres op på "scenen".. amen.. :thumb_down::chicken:

Edited by ThomasNA
Link to comment
Share on other sites

Btw til ham der pew over en vandring på 42cm, kan jeg informere vedkommende om min egen vandring på 53cm :o

Playmonkey>> Skraber dine knoer mod jorden, når du går?

Med din højde (og dermed formodede beskedne armlængde), må du jo nærmest lave "nedspænd" for at få så lang en vandring.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Du har ikke overvejet lille bryst og lange arme? ;)

Jeg laver et lille opspænd når jeg bænker, men det har ikke andet end et par centimeter at sige.

Tidligere var min vandring faktisk ca. 55cm, man da mit bryst er vokset lidt er den "kun" 53cm nu <_<

Som dette billede måske antyder, kunne jeg ikke ligefrem stille op til DM i korte arme :lol:

post-3-1085639253.jpg

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Det er fuldstændig bizart!!! Ikke nok med at det er en 4-lags Phenom trøje, der er tilmed også indsat extra patches hist og her for gi' endnu mere. (Læst på FI.com)

Det har taget fuldstændig overhånd IMO. <_<

Grunden til at han har solbriller på, er fordi han mangler det ene øje! :o (Også læst på FI.com)

Link to comment
Share on other sites

Forstår ikke at man ikke fokuserer på at gøre sporten publikumsvenlig, lige som stærkmandskonkurrencer.

Det ville give det hele et boost.

Og folk lever i en drømmeverden hvis ikke de tror at der anvendes udstyr i stærksmandskonkurrencer, for det gør de også, endda styrkeløftsudstyr. Det er ikke helt så tit, men det forekommer altså.

Link to comment
Share on other sites

419 kg!!!!

Prøv lige at bænkpresse en Moris Mini :blink:

Med fare for at blive upopulær, så vil jeg ikke kalde det for et bænkpres. Med de trøjer de anvender i USA, så har det ikke længere noget med bænkpres at gøre. Jeg vil gætte på at hans trøjer fjerne tæt på halvdelen af vægten i bunden. Det vil sige at det for en mand af han statur og styrke bliver mere til en lockout øvelse. Det er jo reelt kun i den sidste halvdel af løftet han bliver presset. Men imponerende er det da alligevel. Tænk at ligge sig på en bænk med så mange kg hængende over sig :blink:

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Lyder til du har ret i, skal jeg ikke spille klog på :)

Men alle andre i USA bruger vel det samme udstyr, og han tager alligevel 50 kg fra den gamle rekord. Så det må vel siges at være virkelig flot alligevel.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share