AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvad siger den stakkels overbelastede vægt derhjemme?? Hvad sker der med din kropsvægt?

Faktisk meget skægt… Igår trænede jeg i Svanemølle Hallen, og der en ældre herre som er UTROLIG snaksagelig! Specielt hvis emnet drejer hen på de gode gamle bodybuildere som eks. Bill Pearl og Sergio Olivia. Midt i hans talestrøm (vi er ude i noget der får Hoosier til at virke TAVS :cry: ;) ), siger han "Vi er da i samme vægtklasse er vi ikke? Du må da veje en 110-112kg!"! :w00t: Jeg måtte skuffe ham og sige at jeg kun vejede ind på ca. 104kg, men at jeg da var på vej deropad!

Bortset fra det vejede jeg faktisk 106,0 kg imorges…

Link to comment
Share on other sites

Hehe Blackmoore han er allerede ond at skue.. og du er ikke rund Anders på ingen måde... flotte boxsquats idag... fik helt tårer i øjnene så smukt var det... men damn hvor var det fedt så meget Kim var efter dig :lol: han er nok bare misundelig på din fremgang :tongue:

Link to comment
Share on other sites

ME Squat/Dødløft | 020104

ME : Box Squat (Volumen til 3RM)

- warmup · no box -

10r x 60kg

5r x 80kg

3r x 100

- workset -

3r x 100

3r x 110

3r x 120

3r x 130

3r x 140

3r x 150 3RM PR +10kg

3r x 155 3RM PR +15kg

Jeg kunne mærke allerede på opvarmningen at det her ville blive en god dag! :) God power og ekplosions styrke helt op til de 140kg, de 150kg var ikke kønne og mine ben var allerede godt shaky her, og de 155kg var SLET ikke kønne, men op kom de omend meeegeeet laaangsooomt! Det eneste dårlige jeg kan sige om denne her omgang er, at volumen lå ldt på den flade side! <_< Burde nok ha hoppet med 5kg fra de 130kg og op.

5X5 : Dødløft

5r x 105kg

5r x 125kg

5r x 145kg

5r x 165kg

5r x 175kg

Jeg har besluttet at køre min WSB således at hvis jeg laver ME Squat køre jeg 5X5 i dødløft, laver jeg ME Dødløft laver jeg 5X5 i squat. Jeg er en newbie og har bruge for lidt mere af de "rigtige" løft (og det er også dem jeg bedst kan lide at lave). Dødløften kørte superlet, uden noget der mindede om problemer (selvom Zoa sagde, at hvis man kigge på mit fjæs så det VILDT hårdt ud fordi jeg blev så rød i hovedet :tongue:, men farten fejlede ingenting.) Jeg syntes dog at den var lidt underlige i højre side, men da min krop ER skæv i højre side og ofte spilder mig lidt puds under dødløft, det var godt nok usædvanligt idag, men jeg fortsatte alligevel… Hehe… Da jeg så pillede skiver af igen, var den inderste i højre side en 25kg skive istedet for en 20kg skive! :lol:

Behind Back Shrug

10r x 100kg

3r x 125kg

6r x 150kg

12r x 125kg

Full Contact Twist (s1)

2s x 20r x 20kg

Rev. Hypers (s1)

2s x 12r x 25kg

Kommentar

Perfekt træning! Jeg føler virkelig at min styrke er ved at stige meget, meget hurtigt! Længe leve kcal overskud og kreatin! :wub:

Havde herligt selskab af den friske vandringsmand Zoa og det utrolige slangemenneske Cat (DAMN HUN ER SMIDIG! :blink: )

Link to comment
Share on other sites

Hov… jetlag! :blink: B)

Zoa

Hehe… Tak tak! Kim er bare bange for at en med en ENDNU ringere squatteknik end ham selv, skal gå hen og blive stærk! ;) :lol:

jarvig13

Jeps… Den var også maskeret godt! :ninja:

…og jeg vil gøre mit bedste for at gøre denne her logbog ENDNU mere underholdende end nogensinde før! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

ME Bænkpres| 070104

ME : Floorpress

- warmup · alm. bænk -

10r x 20kg (stang)

10r x 60kg

5r x 80kg

5r x 100kg

- workset -

3r x 100kg

3r x 110kg

3r x 115kg

3r x 120kg

3r x 130kg

1r x 140kg PR +5kg det var jo til 3reps sidste gang! :tongue:

1r x 145kg PR +10kg

1r x 150kg PR +15kg

Kørte rigtig godt! De 145kg var en grinder, men jeg synes bare det var alt, alt for lavt at slutte, så jeg satte 150kg på. Jeg ramte banen meget, meget bedre og lavede et langt lettere og bedre løft! Med lidt god vilje skulle jeg nok ku' hive 5kg mere ud af den næste uge (hvis jeg ikke får mere lyst til at lave en anden øvelse ;) )

Paused Incline Press

6r x 25kg

6r x 30kg

6r x 32,5kg

6r x 37,5kg

Samme som sidst. Skulderen brokkede sig ikke, men jeg har ikke tænkt mig at forcere skulderen ud i mere bøvl, og da slet ikke på en hjælpøvelse!

Close Grip Cablerow (s1)

10r x 55kg

3r x 85kg

6r x 110kg

12r x 85kg

Incline Flyes (s1)

10r x 15kg

3r x 20kg

6r x 25kg

12r x 20kg

Military Press

2s x 10r x 40kg

Har ikke lavet Mil pres i laaang tid, men Zoa kørte den og så ville jeg lige prøve. Meget, meget lettere end forventet! Vil måske tilføje den igen på jævlig basis!

Lying Tricpes Extension (s2)

10r x 10kg

3r x 17,5kg

6r x 22,5kg

10r x 17,5kg

Seated DB Curl (s2)

10r x 10kg

3r x 17,5kg

6r x 22,5kg

12r x 17,5kg

3D Laterals

2s x 30r x 10kg

Kommentar

God træning, i meget, meget fyldt lokaler! Det var ikke til at komme rundt, tilgengæld var stemningen HELT i top! :)

Af MOLer var Watts, Hoosier og Zoa. Det var rigtig hyggeligt og mine Floor Press var IKKE gået så godt hvis det ikke var for deres hepperi! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Fra din gamle log:

klausjensen Indsendt: 29. May 2002, 12:02  

Er det dig selv på din avatar?

anyone Indsendt: 29. May 2002, 13:22

Det er ikke mig, men det er der jeg gerne vil ende… !

Man må sige du nåede dit mål Anyone ;)

Du er sq en stærk fætter :a-okhand:

hehe, hvad? jeg endte som min egen avatar oder was? :tongue:

…og tak, tak til den rosende kommentar! :)

Link to comment
Share on other sites

Krea

Med dine deltsgener burde du være temmelig stærk til Floor Press! Den må du prøve til MOL træf, jeg skal nok være den observante spotter. :bigsmile:

Infestedass

Dunno… Før i tiden lå min floorpress ca. 5kg under min alm. bænk, men min skulder er stadig ikke så glad for en ROM under det punkt hvor overarmen pasere parralel. Så jeg har ingen idé om det! Kan vel tage 140kg sådn som skulderen er nu, når kommer iorden er det nærmere +150kg, og med en ordentlig trøje, ja SÅ!!! :tongue::devil:

Jeg vil prøve at køre lidt deropad på min DE-dag søndag og se hvordan landet ligger og hvad skulderen siger til tungere vægte.

Hippo

Nooooooooooooo… Det er mine jomfru-knæhaser! MINE siger jeg dig! :4ranting: :boxu:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

DE Squat/Dødløft | 090104

DE : Box Squat

- warmup · no box -

10r x 60kg

5r x 80kg

3r x 100kg

- workset -

5s x 2r x 100kg

- workset + bælte -

5s x 2r x 110kg

Super eksplosiv idag! Smækker nok 33kg kæderne på næste gang, og bevare samme vægt på stangen.

DE : Dødløft

- warmup -

5r x 100kg

3r x 120kg

- workset -

5s x 1r x 140kg

- workset + bælte -

5s x 1r x 150kg

- workset + bælte + dragt -

5s x 1r x 160kg

WOOOOT! POW! POW! POW! Mere vægt næste gang! Fedt at rive 160kg fra gulvet som var det en fjer! :devil:

Forsøgte på sidste sæt med dragt, at lave en semi-sumo, det var overraskende godt… ;)

Behind Back Shrug

10r x 100kg

3r x 130kg

6r x 160kg

12r x 130kg

All to easy for them powertrapz!

Stiff Leg Round Back Deadlift

3s x 12r x 110kg

Nøøøj det var godt! Perfekt øvelse for hele den bagerste kæde!

Weigthed Incline Crunches

2r x 20kg

Jeg har forstrukket noget i lysken på min lille snowboard tur, og det brød op på en virkelig smertefuld måde! :(

(men så slap jeg da for at træne mave, hehe… ;) )

Reverse Hypers

2s x 12r x 25kg

Kommentar

Helt perfekt DE træning! :w00t: Jeg var super eksplosiv over hele banen, og jeg havde lyst til at lave mange flere sæt squat og dødløft, men jeg skulle jo også hjem på et tidspunkt!

Jeg var vildt overgearet og dansede mellem sættene! :mandance:

Det er herligt bare at høvle mad i hovedet, men der er sket det besynderlige at jeg er begyndt at tabe mig lidt?! :blink: Så nu forsøger jeg at indtage ENDNU mere mad! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

nu er du jo direkte ondskabsfuld...

MUAHAHAHAHA!

SEJREN ER MIN! SEJREN ER MIN! JEG HAR VUNDET SEJREN ER MIN! :devil: :lol: :tongue::bigsmile:

som payback for denne totale nederdrægtige ydmygelse tog jeg hævn til træning i går

jævnfør vores lille dødløft-duel... :devil:

så kan du lære det...

:nahnah::tongue: ;)

Link to comment
Share on other sites

som payback for denne totale nederdrægtige ydmygelse tog jeg hævn til træning i går

jævnfør vores lille dødløft-duel... :devil:

så kan du lære det...

:nahnah::tongue: ;)

AAAAAAAAAAARGH! :o :cry::blink:

Jamen, så er der kun én ting at gøre, jeg må lave en ny max i dødløft imorgen!!! :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

DE Bænkpres | 110104

DE : Bænkpres med miniband

- warmup · alm. bænk -

10r x 20kg (stang)

10r x 60kg

5r x 80kg

- workset · miniband -

5s x 3r x 80kg

5s x 3r x 90kg

Mere vægt, samme hastighed… Men hastigheden var på intet tidspunkt så god som jeg kunne ha' ønsket mig… <_<

CS Row (s1)

10r x 45kg

3r x 70kg

3r x 90kg

10r x 70kg

Incline Flyes (s1)

10r x 12,5kg

3r x 20kg

6r x 25kg

12r x 20kg

Lying Tricpes Extension (s2)

10r x 12,5kg

3r x 20kg

3r x 25kg

10r x 20kg

Seated DB Curl (s2)

10r x 12,5kg

3r x 20kg

3r x 25kg

8r x 20kg

3D Laterals

3s x 30r x 10kg

Pullover

10r x 35kg

Min skulder er stadig liiidt for bøvlet til pullover, øvsa, savner ellers den øvelse!

Kommentar

Havde slet ingen energi, alt for lidt søvn i weekenden… Men jeg fik da kæmpet mig igennem.

Jeg sætter vægten ned på mine laterals og går op til høje reps (15+) igen. Vægten er let nok, men der opstår en ømhed 1 times tid efter, som jeg gerne vil være foruden. Så tilbage, til pump-de-pump metoden.

Hjælpeøvelserne bliver også skiftet ud fra næste uge af.

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

ME Squat/Dødløft | 120104

ME : Box Squat

- warmup · no box -

10r x 60kg

5r x 80kg

5r x 100kg

- workset -

3r x 110kg

3r x 120kg

3r x 130kg

3r x 140kg

1r x 150kg

1r x 160kg PR +2,5kg

1r x 165kg PR +7,5kg

1r x 170kg PR +12,5kg

Det kørte rigtig dårligt i starten, det var meget varmt i TSK og jeg fik lidt kvalme og hovedpine, men jeg åbnede vinduerne og løftede derudaf! Løftet på de 170kg var nok det pæneste og bedste løft, og Thomas (Zoa) spurgte om hvad jeg skulle ha' på til næste løft, kunne nok ha' nappet den op til 180kg (det finder jeg ud af næste uge), men holdt her fordi… :)

ME : Semi-Sumo Dødløft i dragt

- warmup · alm. stand · ingen dragt -

5r x 100kg

3r x 120kg

1r x 140kg

- workset · semi-sumo · dragt på -

1r x 160kg

1r x 180kg

1r x 200kg

1r x 222,5kg PR +2,5kg

1r x 230kg PR +10kg

0.5r ;) x 240kg miss

…der skulle jo dødløftes! :devil:

Der er ingen tvivl om at semi-sumo standen er min "stance of choice" med dragten på!!! Jeg får mere plads til mit brede hofteparti, men jeg kan bruge ryggen meget bedre end med rigtig sumo. De 222,5kg var supereksplosive, fløj op! De 230kg var superlette, men det kom lidt sketchy op fordi jeg var blevet for ivrig (der var en motionist der pissede på min sukkermad i DEN grad idag, det fyrede godt op for arrigskaben, men det tog lidt overhånd på de 230kg). De 240kg var egentlig ok lette, men gik i stå ved knæene, ingen tvivl om at jeg havde rusket dem rundt, hvis jeg ikke lige havde maxet i box squat før! :w00t:

Meister Hippo, the ball is on YOUR half now… :footballhead:

Behind Back Shrug

10r x 100kg

3r x 140kg

6r x 170kg

12r x 140kg

Weigthed Incline Crunch (s1)

2s x 12r x 20kg

Rev. Hypers (s1)

2s x 10r x 30kg

Kommentar

Jeg havde faktisk en temmelig dårlig dag, stresset på arbejdet (og det gik også udover en enkelt MOLer, du ved hvem du er, undskyld :bblush: ), min scooter var ude af drift så jeg var i bus. I bussen falder jeg altid i søvn og bliver temmelig groggy når jeg vågner igen. Så jeg var bestemt ikke i stødet da jeg kom i TSK. Så er der en enkelt motionist som altid er ekstremt højrøstet og ekstremt smart at høre på, fred være med det i en normal situation, men jeg sætter lidt tråd på (Korn - Y'all Want A Single, feeedt fedt track et psyche op til) for at komme lidt op i gear til min squat og så går han HELT amok og råber og skriger "det *%&% gider jeg *%#€& ikke høre på" etc etc, og han går med det samme hen og slukker og skruer helt op for radioen der kun brager latterlige reklamer ud. Fint nok, jeg løfter lidt videre og sætter noget igen på lidt efter på et af de sidste løft, han brokker sig igen og råber og skriger og der bliver slukket hurtigt. Jeg bliver færdig med at squatte og går igang med dødløft opvarmningen, gutten her render så rundt og sparker til en fodbold LIGE foran mig, og var også ved at ramme mig og jeg var i forvejen godt oppe og køre, så jeg bliver teeemmelig sur efterhånden. På mit 230kg dødløft sætter jeg for SIDSTE gang musik på, han ligger så lige foran mig og træner mave på en latterlig abb-roller. Jeg skruer op og ENDNU engang begynder han at brokke sig, og jeg var VIIIRKLIG pizzed efterhånden så jeg siger bare "HOLD NU KÆFT" til ham, han sætter sig lidt op, puster sig op og siger med en hvis-du-siger-mere-nakker-jeg-dig stemmeføring "Hvad sagde du?", hvortil jeg pegede på de 230kg og svarede "Hvis DU kan løfte de kilo derover, så bestemmer DU musikken, men indtil da er det MIG der styre den, forstået?!?!", så blev han stille… Aaaah… Og jeg fik løftet total overophedet i bægeret!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share