AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Junior DM 2004 Prep | 13/2/04

Tung Dødløft

- warmup -

5r x 100kg

3r x 120kg

2r x 150kg

- workset · dragt -

2r x 180kg

2r x 200kg Rep PR

2r x 225kg Rep PR (for the Hippo )

1r x 235kg

Kørte ikke specielt godt idag, ingen af løftene var tunge at få op, men teknikken stank.

DE Box Squat m halv dragt

2r x 100kg

2r x 110kg

6s x 2r x 120kg

Box og dragt er en meget dårlig kombi for mig! Kan slet ikke komme ned til boxen og det presser knæene fremad. Så uden dragt næste gang, den spolere mere end den gavner.

DE Bænk

- warmup -

10r x 60kg

- workset -

3r x 80kg

3r x 90kg

Stoppede der. Havde alt, alt for dyb DOMS i delts 'n' pecs.

Kommentar

Fik ikke lavet så meget, men det vigtigste kom på plads.

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

KlausJensen

Pjat med dig! Når din ryg kommer i stand igen, vil den heftigste superkompensation i mands minde træde i kraft, og stopper ikke før du rammer minimum 275kg i dødløft! :w00t:

Hippo

Her dedikere jeg en PR til dig og hvad får man så, brok, brok, brok! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Junior DM 2004 Prep | 16/2/04

Tung Squat

- warmup -

6r x 60kg

5r x 100kg

1r x 140kg

- workset · dragt -

2r x 160kg | missede nr. 2. Fuldstændig uforståeligt! :blink:

2r x 180kg

2r x 200kg Rep PR

1r x 220kg PR | manglede lidt dybde, men med overskud til noget mere.

Min ryg var temmelig bustet fra dødløften i fredags og en masse manuelt arbejde i weekenden. Opvarmningen tydede ikke på noget godt, og første omgang med dragten var - som sidst - en total fadæse!!! Det endte dog heldigt. :)

Walkouts

10sek x 220kg

6sek x 240kg

Kørte den i powerrack med Zoa, så jeg skulle ned og starte i dværghøjde med et halvsquat! Det var hårdt!!!

DE Bænk

- warmup -

10r x 60kg

5r x 80kg

- workset -

8s x 3r x 90kg

SUPER fart på patten!!! :devil:

Reverse Hypers (s1)

2s x 10r x 25kg

Incline Crunch(s2)

2s x 10r x 25kg

Kommentar

Rigtig, rigtig fed træning! Det gi'r en god intensitet at køre op som et hold. Der er selvfølgelig en del skive-skifteri og det tager meget, meget lang tid, men det er det værd! :) Tak til Zoa og Hoosier for opbakning! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Junior DM 2004 Prep | 18/2/04

Bænkpres

- warmup -

10r x 60kg

5r x 80kg

5r x 100kg

1r x 120kg

- workset · trøje -

2r x 140kg | Var mærkelig… <_<

2s x 2r x 160kg | Halvvejs ned, men helt uden power. :angry:

1r x 160kg | NED PÅ PATTEN! …og så død den. :cry:

1r x 160kg | Rigtig godt løft, godt pres, superlet.

1r x 160kg | Endnu bedre løft! :w00t: Troede jeg holdte en pause, men fik at vide at det gjorde jeg bestemt ikke!!! :tongue:

Fy for pyffer hvor det bare ikke kørte idag. Vi var næsten ingen derude og der var mødt op vare supersløve i betrækket. Jeg kunne slet ikke få trøjen til at køre idag, men på de sidste to løft satte vi gaflerne et hak op, jeg fik et MEGET bedre opspænd og sluttede af med nogen løft der kun manglede en kunstpause fra at være godkendte. B)

Wide Grip Pulldown (s1)

2s x 10r x 85kg

Incline Flyes (s1)

2s x 10r x 22,5kg

Lying DR Triceps Extension (s2)

2s x 10r x 17,5kg

Seated Hammer Curls (s2)

2s x 10r x 17,5kg

3D Shoulder

2s x 45r x 7,5kg

Kommentar

Var godt bustet bagefter! Fik snakket en hel del med Hoosier, som idag var umådelig frisk og flere gange lyste op i stort, stort smil med ordene "Bare sig til hvis jeg skal gi' dig nogen lussinger, okay?!" :D

Link to comment
Share on other sites

op med humøret champ, du har også flere gange til at få trøjen til at virke. Og hvis det går helt galt, kan jeg fortælle dig at jeg er shanghaiet som coach til DM diverse, så jeg kan altid høvle dig nogle flade inden du skal ind til bænken ;)

Link to comment
Share on other sites

Junior DM 2004 Prep | 23/2/04

Tung Dødløft

- warmup -

5r x 100kg

3r x 140kg

1r x 160kg

- workset · dragt -

1r x 180kg

1r x 200kg

1r x 220kg

1r x 240kg PR

- backoff · dragt + straps -

8r x 200kg Rep PR

Fint, fint dødløft idag! Skulle ha' squattet, men jeg var/ER hamrende forkølet og kunne slet ikke trække vejret og har haft en halv sygedag. Så squatten blev flyttet til fordel for lidt dødløft. Det kørte meget, meget bedre idag end sidst. Teknikken var som den skulle være, og jeg følte selv at de 240kg var med rigelig overskud til mere! :w00t:

DE Bænk (s1)

- warmup -

10r x 60kg

5r x 80kg

- workset -

8s x 3r x 90kg

DE Box Squat (s1)

- warmup -

5r x 80kg

3r x 100kg

- workset -

6s x 2r x 110kg

Kommentar

God træning idag! Vi var ikke så mange, kun Hoosier, Cat og jeg selv, men ved en fælles indsats blev der alligevel lavet PRs over hele rækken!

Supersættede DE bænk og DE squat for at spare lidt tid, fungerede faktisk godt og fik sveden til at springe på min fede pande. :tongue:

Jeg var godt nok superforkølet, min hørelse har været nedsat til noget der minder om 30%, og jeg var slet, slet ikke i stødet til at yde noget, derfor pressede jeg heller ikke citronen idag, men stoppede med et godt overskud!!! :lol: :w00t::devil: B)

Link to comment
Share on other sites

Et knaldhamrende ondt dødløft Anners. Men er nødt til at være en spielverderber og sige at til konkurrencen er det altså uden dragt, så de 8 er mere et ondt forvarsel om kommende storhed end et konkurrenceløft.

PS: Jeg vil så gerne vinde, men det er en bugger af en line up :)

Link to comment
Share on other sites

1r x 240kg PR

- backoff · dragt + straps -

8r x 200kg Rep PR

Fint, fint dødløft idag! Skulle ha' squattet, men jeg var/ER hamrende forkølet og kunne slet ikke trække vejret og har haft en halv sygedag. Så squatten blev flyttet til fordel for lidt dødløft. Det kørte meget, meget bedre idag end sidst. Teknikken var som den skulle være, og jeg følte selv at de 240kg var med rigelig overskud til mere! :w00t:

Ja, de så ikke vildt tunge ud. :w00t: Rigtig flot løftet! :kickass:

Tak for god coaching og for knæbindsbinding. :bigsmile:

Glæder mig til, at du skal hive mig i trøjen på onsdag. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Fy for helvede en vild omgang dødløft Anyoooooone :o :devil::devil:

240kg er dælme noget heavy-ass weight jooo' :crazy:

og... OG.... daaamn da.... 8 reps med 200kg...... nu vil jeg ik' være mæ i den 200 rep challenge alligevel.... :cries: :lol:

Flotte løft styrkløftaaaaaa'arghhhhh :upwave:

Link to comment
Share on other sites

Alle

TAAARK!

jsc

Hehe, ved godt at Caveman Deadlift Challenge 2004, er i ÆGTE Caveman stil: uden dragt! Tilgengæld udnyttede jeg slet ikke dragten! Bortset fra den første rep, var det 100% rygløft med stive ben! :tongue:

Uanset, når dagen oprinder, bliver det selvfølgelig uden dragt! :devil:

Kreasvin

Havde det så bare været blod fremfor snot, ville det ha' været kewl! :rolleyes:

Prehn

Ja… Det er man… :D :pumpin::4whip: :drool: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share