AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

Liga turnering - dødløft

Indvejning var kl. 19, vejede ind på puny 105,85kg! <_<

Jeg var træt og smadret og stenede mest rundt som en zombie, og dødløfterne skulle først igang kl 22!!! :blink:

Jeg gik igang kl 21.30 og ALLE opvarmningsløft, fra 60-200kg fløj op med rasende fart, og jeg beygndte langsomt at vågne. :devil:

Løft 1. 220kg | superlet og sikkert løft

Løft 2. 235kg PR | også let og sikkert

Løft 3. 250kg miss | blev overtalt til at prøve en god høj vægt, men det var lidt for frisky! :D Hvade det været DM havde jeg valgt 242,5kg, som jeg er ret overbevist om ville ha' været der!

Det var det! Så skal der køres op til Junior DM! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Der ganske alles

Mange tak! :)

Zoa

Ja, jeg tror faktisk også at jeg når de 250kg til Junior DM, hvilket er et par måneder FØR estimeret tid! :bigsmile:

Jeg tror faktisk ikke at jeg havde fået de 250kg SELVOM jeg havde ramt "the zone", 250kg var simpelthen på dagen 105% og ikke 100%. ;)

Jeg fik lige at vide igår at Magnesium minder om ASBEST i molekulær opbygning, så nu skal det være slut med snifferiet! :cry::blink: <_<

jsc og KJ

Et godt kcal overskud er helt sikkert den bedste disposition jeg har foretaget som styrkeløfter! Det holder ikke at skulle tænke over vægten konstant og hele tiden mens man prøver at opbygge et grundniveau!

Prehn

Det er skam fint nok, som Zoa siger, så kan jeg godt tænke selv selvom jeg prøver at skjule det . B) Og det var helt vildt fedt bare at trække de 250kg op til knæene og kæmpe med dem! Nu ved jeg hvordan vægten føles og den var langt lettere end jeg egentlig havde regnet med (havde ikke forestillet mig at få den fra jorden), så nu er jeg endnu mere tændt på at nå trække den meget snart. Og HVIS jeg nu havde fået den, så ville det jo ha' været din og Mortens fortjeneste. :bigsmile:

Hippo

Hvis du er frisk på at komme op i en -110 eller -125 vægtklasse, så er jeg da sikker på vi kan følges ad lidt endnu! :w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Sidenote…

Min bænkpres trøje er endelig kommet, bestilte den omkring d. 20 december og specificerede TYDELIGT at jeg ville ha' den i 100% sort, ingen farver, ren sort. Idag modtog jeg så en trøje med sort front og rød ryg!!! <_< Det er hermed så også den sidste bestilling jeg foretager fra Studie7. Alle gange jeg har bestilt har det været alt for lang tid undervejs, og jeg har konsekvent fået enten forkerte størrelser eller kulører jeg udtrykkeligt har sagt jeg ikke ville ha'.

Jeg kan desværre ikke sende den tilbage, for jeg kan ikke vente yderligere en måned på en trøje.

Fremover er det så Metal gear fra JFK eller et smut til Tyskland og hente Titan.

Link to comment
Share on other sites

ptpoul

Aye yo, velkommen til min log! :D

Nu må du se at få styrkefiseret Anette! Jeg kæmper selv en brav kamp med min kone, det er ikke let at overbevise de poptøser om at frie vægte er det bedste. BUT WE SHALT NOT FAIL! :tongue:

Squatfather

Hehe… Kan godt være jeg er en kælling, men hvis jeg skal vente i 1 1/2 måned og betale 1100kr (med forsendelse) for noget udstyr så forventer jeg at modtage det jeg har bestilt!!! ;)

Jeg sendte jo heller ikke det skrigrøde trikot tilbage og jeg sender heller ikke denne fury tilbage, jeg bruger dem selvfølgelig. B)

…men principielt vil jeg ha' det jeg bestiller, og det kan Studie7 åbenbart ikke finde ud af. <_<

Zoa

Du begærer mit røde trikot indrøm det blot! My ooown… My Prrrrecious…

Link to comment
Share on other sites

Minor update

Jeg har været lidt småsløj indimellem i løbet af den sidste uges tid, og igår vågnede jeg op med feber rysteture og fuldstændig smadret hals, der var sågar lidt blod i mit spyt.

Jeg har lige været til lægen idag og diagnosen lyder: "en meget kraftig halsbetændelse". :(

Lægen mente at jeg burde aflyse min skiferie, men hvis jeg har det bare en smulle bedere i slutningen af ugen, tager jeg af sted uanset.

Det betyder så også at jeg ikke får trænet igen, før jeg er 100% frisk. :(

Link to comment
Share on other sites

Det spiller slet ikke Anders... hvem skal nu holde mit mod oppe til træning :weeping:

Jeg skal nok komme og passe på dig... give dig varm the med Henning og læse BB-blade for dig... så skal du nok blive rask... kan jo ikke undvære min :4flex: -kammi jo :inlove:

Edited by Zoa
Link to comment
Share on other sites

Tak ska' i ha!

Jeg er på lige knap 3g pencilin om dagen, og det er noget der sparker fra sig!!! Første gang jeg er på pencilin, så det er helt mærkeligt at føle sig friskere SÅ hurtigt efter det hel startede.

Jeg er dog blevet meget friskere, har idag kunne spise mad!!! OG spille computer! WHEEE! Så mangler vi kun 2 ting så er livet komplet igen! :tongue:

Jeg regner med at tage med på skiferien, jeg er nok ikke frisk til at køre i starten, men jeg mp tage hva jeg kan.

Når jeg så kommer hjem igen, må jeg køre op til Junior DM med det udgangspunkt jeg nu engang har der. Det er nok temmelig ringe, men det er der ikke noget at gøre ved.

OnkelT

I en lille posse som vores, er broderkærlighed meget, meget vigtig! :bigsmile:

Sålænge man husker at svine hinanden, på de rigtige tidspunkter! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share