AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu ingen skader på sig selv på skiferien... så får du tæsk når du kommer hjem <_< kommer nok lige forbi i morgen og henter bæltet så du bedes have tøj på :bigsmile: husk nu at drikke en masse varm the med Henning og æd for guds skyld en masse... ikke tabe sig... das ist sehr verboten

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tilbavs fra skiferie.

Ingen skader af betydning, skrabede knæ og en tommelfinger der gør sært.

Efter denne tur, tør jeg godt kalde mig selv en habil snowboarder. Lavede kun småfejl 2 af dagene, men de dage havde jeg også vovet mig ud med høj feber! Ikke det smarteste, men sku' ha valuta for pengene jo! :bigsmile:

Så ska der styrkeløftes!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

DM Junior Prep | 9/2/04

Squat

- warmup -

6r x 50kg

3r x 100kg

1r x 130kg

- workset · dragt og løse knæbind -

0r x 160kg | Gik i stå i bunden og faldt bagover!!! :cry: Heldigt at spotterne stod parat!

3r x 160kg | Sundede mig og refokuserede, FULD KNALD PÅ!

3r x 170kg | No probs!

3r x 180kg | Bedste sæt! Super meget fart på!

Bænk rod

- warmup -

10r x 60kg

5r x 80kg

3r x 100kg

- workset · trøje + board -

0r x 140kg | Gik helt i kage!

- workset · board -

1r x 140kg | Føltes tung! :cries:

Dødløft

- warmup -

5r x 100kg

3r x 120kg

1r x 140kg

- workset · dragt -

5s x 1r x 160kg | Ømme lår og tudefjæs pga dragten.

Stiff Leg Deadlift

20r x 60kg | Havde brug for udstrækning.

Weigthed Incline Crunch (s1)

2s x 10r x 25kg

Hypers (s1)

2s x 10r x 25kg

Kommentar

Virkelig hård træning! 2 ugers sygdom, hvoraf den sidste foregik med temmelig højt alkoholindtag (fordelt over hele dagen) og snowboarding har sat sine spor.

Jeg fatter simpelthen ikke hvad der skete på det første squatsæt, der var bare intet pres i benene, tilgengæld kørte de næste 3 som noget af det bedste jeg har præsteret i udstyr.

Bænken skulle slet ikke ha' være på programmet idag, men jeg ville liiige prøve min nye trøje. Det gik helt i kage, så det bliver først på onsdag.

Nøøøøøj jeg er drænet ligenu… Sov godt!

Link to comment
Share on other sites

Der var overraskende meget fart på din squat igår :blink: især taget i betragtning at du har været på pencilin og ferie her de sidste par uger... der går ikke lang tid før du har squattet et godt stykke over 200kg :devil: :) glæder mig til at se om bænktrøjen funker på dig imorgen

Link to comment
Share on other sites

Vil lige poste nogen billeder fra skiferie, for at sprede lidt misundelse hos dem der ikke har været på skiferie iår! :tongue:

Min go'e ven i den røde t-shirt og mig i den blå trøje, ifær med at nedlægge 3kg racletteost! :bigsmile:

snow.jpg

Således så vejret ud alle dagene! :w00t:

snow-5.jpg

snow-7.jpg

snow-12.jpg

Uuuuh… Glæder mig allerede til næste år! :4jumpy: :trampolin:

Link to comment
Share on other sites

Arnold havde sin nye Titan bænk-trøje på idag... det var galt :devil: Kim prøvede selvfølgelig at snyde ham ligesom med mig og min squat :tongue: ... tror nu Anders opdagede det men det gjorde ikke det store... men han skal selvfølgelig selv have lov til at skrive sine løft ind... kom igang min ven... det var flot idag :w00t: :)

Link to comment
Share on other sites

Det vil altså sige din skiferie er slut? Jeg skulle bare lige være sikker, for øh....

JEG SKAL PÅ FUCKING SKIFERIE OM 16 DAGE, ÆD DEN DIN FROST-HAT AF MUG!

Jeg er bare ikke misundelig for efter 8 dage (8 HELE DAGE!!!) er mit behov dækket indtil ihvertfald starten af April! :bigsmile:

…jeg ska nok opdatere nu Thomselomse! B)

Link to comment
Share on other sites

Junior DM 2004 Prep | 11/2/04

Bænkpres

- warmup -

10r x 60kg

5r x 80kg

5r x 100kg

1r x 120kg

- workset · trøje -

4r x 140kg | Den sidste var næsten nede til brystet, hehe.

3r x 150kg | Ingen til brystet, men superlet.

2r x 160kg | Nr. 2 manglede 1 cm for at ramme brystet, og fløj bagefter sindsygt op!!! :trampoline:

1r x 180kg | Skulle ha' været 170kg, men Kim ville snyde mig (havde dog set det) og sat mere vægt på. Var 1cm fra brystet (igen) og jeg missede 1-2cm fra lockout.

1r x 180kg | YEAH!!! Kom ned til brystet! :devil: Men pressede helt galt og ramte en forkert bane ind over hovedet.

- workset · trøje · board -

2r x 180kg | Den første gik HELT galt, armene var ristede, men da jeg ville rejse mig sagde Kim "En til, NU!", så blev jeg hidsig og BLÆSTE nr 2 op! :w00t:.

Wide Grip Pulldown (s1)

2s x 10r x 80kg

Incline Flyes (s1)

2s x 10r x 20kg

Lying DR Triceps Extension (s2)

2s x 10r x 15kg

Seated Hammer Curls (s2)

2s x 10r x 15kg

3D Shoulder

2s x 45r x 7,5kg

Kommentar

Alt, alt for fed træning!!! Det var noget af et arbejde at hive trøjens ærmer op over mine gunz :4smartass: , men med lidt kamp kom den på. Jeg har hørt fra mange at Titan trøjen skulle være meget svær at styre, men det kørte glimrende for mig idag, passer perfekt til min bænkpres stil vs. den alt for store Inzer jeg har prøvet. Er meget overrasket over at det gik SÅ godt. Der skal stadig arbejdes hårdt for at få et godkendt løft ud af det, men jeg er temmelig sikker på at det kan nåes før DM! :)

Ellers fedt at overlade "ansvaret" for sin træning i en anden og mere erfaren løfters hænder!

Trøjen har efterladt nogen SERIØSE mærker på min tricepser. :devil:

Hjælpeøvelser er skåret ned til et minimum og bliver bare kørt ganske let.

Link to comment
Share on other sites

Så rykker Sjællands nye styrkeløfts håb :2000-pontiac-red: Fede løft :devil:

Jeg har de egentlig også meget godt med at løfte i Furyen og synes ikke at den ødelægger min stil så meget! Problemet er bare hvis man ikke er stærk nok så får man en meget lille margin man kan lave godkendte løft med! Men det problem har du jo ikke ;)

Hvad størrelse er trøjen egentligt?

Link to comment
Share on other sites

5r x 100kg

1r x 120kg

- workset · trøje -

4r x 140kg | Den sidste var næsten nede til brystet, hehe.

3r x 150kg | Ingen til brystet, men superlet.

2r x 160kg | Nr. 2 manglede 1 cm for at ramme brystet, og fløj bagefter sindsygt op!!!

1r x 180kg | Skulle ha' været 170kg, men Kim ville snyde mig (havde dog set det) og sat mere vægt på. Var 1cm fra brystet (igen) og jeg missede 1-2cm fra lockout.

1r x 180kg | YEAH!!! Kom ned til brystet!  Men pressede helt galt og ramte en forkert bane ind over hovedet.

- workset · trøje · board -

2r x 180kg | Den første gik HELT galt, armene var ristede, men da jeg ville rejse mig sagde Kim "En til, NU!", så blev jeg hidsig og BLÆSTE nr 2 op! .

:blink::blink::blink:

Er der nogen der kan vise mig hvor jeg finder et indmeldings skema til Dansk Skak union....

Jeg gider ik det her mere :lol:

Link to comment
Share on other sites

Onkel Troels

Man kan med rette sige at jeg er Sjællands største Junior -110/-125 håb! :bigsmile:

…herligt at være den eneste! :lol:

Det er en størrelse 48, og det skulle faktisk ha' været en "vokse-størrelse", den gi'r sig selvfølgelig, men jeg har svært ved at forestille mig at komme større arme i den! :crazy:

MaxP

YIRH! :devil:

klausjensen

Ja det gik over al forventning!!! Kim mente at jeg ville kunne lave godkendt løft i den næste gang! :w00t:

Blackice

Så, så… Du er nok bedre til biler end jeg er! :lol: :tongue:

KreaSVIN

Faktisk er der ikke meget elastik over Titan i forhold til Inzer. Den er meget, MEGET stiv i materialet!!!

Hippo

Jeps, det blir rigtig spas til DM! Jeg tør dog slet ikke at gætte på hvor meget eller lidt jeg laver i bænk endnu!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share