AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

Du var intet mindre end vild igår min ven... var meget bekymret for at du ville bomme ud igen men de flotteste løft du lavede igår var i squatten :blink: det var stilrent og superhurtigt :o vi må sætte nogle nye mål til dig nu men kender jeg dig ret har du allerede udtænkt dem :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mange tak skal i ha' allesammen! :bigsmile:

1000 Totalen er lige om hjørnet....sådan da ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Hahaha… Drømmen om de 1000kg, kunne være vildt, men det er det hele værd uanset at løfte til et stævne med så god stemning og opleve atleter der gi'r sig selv 100%. Jeg er stadig helt oppe og ringe over det! :)

Sad og håbede på en update.

Flotte løft beefcake  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Taaark, Ekstra Poul! Du sku' ha' været der, du ville ha' elsket det! B)

Og TSK blev bedste klub, hører jeg?! :w00t: :D :showoff:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan du tro vi blev! Det var virkelig en god og fokuseret indsats af hele holdet igår! Kørte som smurt! Posten lavede det mest perfekte og smukke squat jeg nogensinde har set ham lavet!!! :w00t:

Rigtig godt gået af The TRUE Mr. ASS  B) Glæder mig sgu til at se vidz  :)

<{POST_SNAPBACK}>

True Power is in the size of the booty! :devil:

…og vidz kommer imorgen! ;)

Flot indsats i går Anders  :)

gode løft, og du fik braandt godt, især til sidst i dødløften da du battlede med Kern  :lol:

det var sgu god underholdning  B)

Tillykke med guldet  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Det var så superfedt med den battle! Jeg havde slet ikke energien til noget som helst på det tidspunkt, så det var lige hvad der skulle til! Tak for næseguf, det var godt nok også kradsbørstigt, men virkelig effektivt! :gal:

Tillykke her fra Rødby.

<{POST_SNAPBACK}>

Og mange tak tilbage for et virkelig godt arrangement. Faciliterne var helt i top og de fejl der skete er jo ikke noget man kan holde arrangørene til ansvar for.

Godt at se du ikke bommede ud - var nervøs for det :)

<{POST_SNAPBACK}>

Det var jeg også bare selv, men tingene klappede lige som de skulle!

Du var jo slet ikke til at styre idag. Rigtigt flot stævne B) Og så var din og Baardis oppsykning til de tunge dødløft pissefed underholdning ;)

<{POST_SNAPBACK}>

hahaha… det var FEEEE'!!! Tænkte slet ik' på publikum på det tidspunkt, men håber da at det var med til at underholde! :)

Tak for battlen igår, Anders, det var verdensklasse!!

Virkelig godt løftet, og bare det at se glæden i dine øjne da du fik godkendt dit første squatforsøg... det var rørende  :)

Virkelig godt løftet overall!! Le'!

Skal vi splejse til noget ammoniak  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Total fedt at stå gabene og halvvissen, og så kommer der et kæmpe bæst med galskab og ild i øjnene, råbene og parat til at flå det hele fra hinanden lige mod en!!! :king:

Det første squat… Det var genialt! Allerede der var min dag redet!

Du var intet mindre end vild igår min ven... var meget bekymret for at du ville bomme ud igen men de flotteste løft du lavede igår var i squatten  :blink: det var stilrent og superhurtigt  :o vi må sætte nogle nye mål til dig nu men kender jeg dig ret har du allerede udtænkt dem  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hahaha… Jooo, der er vel et nyt mål eller to, som snart ska skrives her på Motions-online. ;)

Mange, mange, MANGE tak for hjælpen!!! Du var der når jeg havde brug for det, og jeg er virkelig så afhængig af din hjælp og støtte, så det var helt fantastisk! Tak min ven! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har viiiildt travlt på arbejdet, lover at få video op så hurtigt jeg har mulighed for det! :)

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Anders, tillykke med guldmedaljen, det var en flot konkurrence, men næste gang får du mere kamp... nej spøj til side, godt løftet.

Har du haft filmet hele vores konkurrence? hvis ja ville jeg meget gerne have klippene med mine løft - speciel dødløftene.

Tommy K.

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders, tillykke med guldmedaljen, det var en flot konkurrence, men næste gang får du mere kamp... nej spøj til side, godt løftet.

Har du haft filmet hele vores konkurrence? hvis ja ville jeg meget gerne have klippene med mine løft - speciel dødløftene.

Tommy K.

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Tommy

Mange tak! Jeg var meget imponeret over dit 270kg dødløft og der kan vel ikke herske tvivl om at du hiver den rekord hjem næste gang chancen byder sig! :4thumbup:

Havde desværre kun ét batteri med (fjols som jeg er) og derfor optog vores kameramand kun TSK løft. Jeg ved at Erik fra OBBC (Loonie her på MOL) optog en masse video også, med lidt held har han også dine dødløft med. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders, tillykke med guldmedaljen, det var en flot konkurrence, men næste gang får du mere kamp... nej spøj til side, godt løftet.

Har du haft filmet hele vores konkurrence? hvis ja ville jeg meget gerne have klippene med mine løft - speciel dødløftene.

Tommy K.

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Tommy

Mange tak! Jeg var meget imponeret over dit 270kg dødløft og der kan vel ikke herske tvivl om at du hiver den rekord hjem næste gang chancen byder sig! :4thumbup:

Havde desværre kun ét batteri med (fjols som jeg er) og derfor optog vores kameramand kun TSK løft. Jeg ved at Erik fra OBBC (Loonie her på MOL) optog en masse video også, med lidt held har han også dine dødløft med. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders, tillykke med guldmedaljen, det var en flot konkurrence, men næste gang får du mere kamp... nej spøj til side, godt løftet.

Har du haft filmet hele vores konkurrence? hvis ja ville jeg meget gerne have klippene med mine løft - speciel dødløftene.

Tommy K.

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Tommy

Mange tak! Jeg var meget imponeret over dit 270kg dødløft og der kan vel ikke herske tvivl om at du hiver den rekord hjem næste gang chancen byder sig! :4thumbup:

Havde desværre kun ét batteri med (fjols som jeg er) og derfor optog vores kameramand kun TSK løft. Jeg ved at Erik fra OBBC (Loonie her på MOL) optog en masse video også, med lidt held har han også dine dødløft med. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Hej igen Anders,

TAK skal du have, nej det er der ingen tvivl om, jeg var næsten rettet ud i mit sidste forsøg, og hvis bare ikke det var gået galt med dommerbordet i 2. forsøg ja så tror jeg den havde været der.

Vil du undersøge med vores ven fra OBBC?

Vi tales - møg med mit v.knæ er voldsomt hævet og må sikkert tømmes for ledvæske i løbet af et par dage..

Tommy

Link to comment
Share on other sites

Sjællands Mesterskaberne i Styrkeløft i ord og film

Fredag aften startede Thomas og jeg med et strategisk placeret, testeoron boostende måltid: 15 stk Sushi, 1 Elefantøl og 1 Fine Festival til hver. :4eat:

(Tror derudover vi satte uofficiel verdensrekord i at fortærre Sushi, de forsvandt BARE hurtigt) :w00t:

Natten var… erhm… SUB optimal! Thomas sov inde i stuen, men snorkede så sindsygt at jeg ikke kunne sove. Der mangler at blive sat dør op mellem soveværelse og stuen, men jeg har den stående og måtte sætte den i spænd i dørkarmen. Det var dog STADIG ikke nok, da Thomas snorken er af så en abnorm karakter at trænger igennem stort set alt!!! Jeg lavede derfor nogen fine, fine ørepropper ud af små lommeservietter med køer på, men lyden var STADIG for høj og gennemtrængende til at jeg kunne sove!!! :sleepy: Mine muligheder var dog ved at være opbrugt, men ved at ligge dynen og en arm akhavet placeret henover øret, lykkedes det mig at opnå en form for stilhed, og søvn kunne endelig indtræde… Aaaaaah… :sleeping:

Lørdag morgen kl 5.30 var det på tide at stå op, klargøre mad, proteinshake og video udstyr og ned til den ventende taxa, der kørte os ud til TSK, hvor vi mødtes med første havldel af holdet kl 7. Turen derned foregik uden den store palaver eller aktivitet.

Vi ankom til Rødby lige omkring kl 9, lokalerne var helt perfekte og opvarmingslokalet var det rene luksus, virkelig godt arbejde fra arrangørenes side. :)

Vi fik snakket både med de glade Hvidovre drenge og de altid kække OBBC stoddere. Det varme bånd mellem Kern og jeg var som altid svært at fornægte! :tongue:

gallery_291_152_1098093099.jpg

Thomas vejede lige en anelse for meget og blev pakket ind i et par jakker og blev sendt på en gåtur rundt i Rødby, men imponerende nok, tabte han de nødvendige kilo!

Der blev virkelig leveret flot styrkeløft fra alle i "de små" klasser. Især var jeg imponeret over pigerne og den altid vilde Nicolai Dahlin fra RMC! :blink:

Til indvejningen var Helges første kommentar da han så mig træde ind af døren "HVOR HERRE BEVARES!!! Er det nu dig igen?! Du skal bare vide, det er MIG der er dommer idag, så du skal tage dig noget sammen!" Hahaha, så var stilen lissom lagt! :laugh:

Jeg coachede Thomas, mens jeg selv varmede op, jeg fik lavet nogen gode knæbind på hans to først løft, men på det sidste var jeg desværre lidt presset i opvarmningen så der gik kage i det.

Bænken tog han med stiv arm, 100kg, RAW TILMED! ;) Og selvom man kunne mærke trætheden på Thomas til sidst fik han også trukket nogen virkelig gode dødløft!

Her kommer videoer med Thomas' løft (der mangler desværre lidt video hist og her, men jeg poster hvad der er):

Thomas Lunau | Squat | 1. forsøg: 220kg

Thomas Lunau | Squat | 2. forsøg: 235kg

Thomas Lunau | Squat | 3. forsøg: 242,5kg

Thomas Lunau | Dødløft | 1. forsøg: 215kg

Thomas Lunau | Dødløft | 2. forsøg: 230kg

Thomas Lunau | Dødløft | 3. forsøg: 240kg

Allerede under opvarmningen kunne jeg mærke at det ville køre, jeg kom sikkert og smidigt helt i bund uden udstyret og mine 2 opvarmningsløft i fulds udstyr var som at gå på hug uden noget på ryggen. Da jeg kom ind på podiet tænkte jeg på intet tidspunkt på hverken vægten, publikum eller dommerne, var helt i min egen lille verden og det betalte sig, første squat var HELT i kælderen og FLØJ op, nok mit hurtigste løft til dato. De 240kg kørte også godt og sikkert (desværre ingen video af det :( ) og Helge fortalte mig bagefter at jeg de begge havde været rigeligt dybe og det var flot at jeg havde uppet mig så meget siden Junior DM. :)

De 260kg føltes lette på ryggen og jeg havde ingen tvivl med at sende dem så langt ned jeg kunne, desværre er styrken IKKE til 260kg endnu, men det kommer nok snart. :)

Et par squat videoer:

Anders Landau | Squat | 1. forsøg: 220kg

Anders Landau | Squat | 3. forsøg: 260kg

Styrken var god på bænken idag, men teknikken var ikke på plads, alle 3 løft var vidt forskellige og jeg følte mig på ingen måde løftet ud til sidst.

Bænk videoer:

Anders Landau | Bænkpres | 1. forsøg: 175kg

Anders Landau | Bænkpres | 2. forsøg: 182,5kg

Anders Landau | Bænkpres | 3. forsøg: 182,5kg

Da jeg var nået til dødløften var der INGEN energi tilbage, 200kg under opvarmingen føltes tunge og jeg var lige ved at sætte min startvægt ned, heldigvis begyndte Kern og jeg at psyke hinanden op, pumpe egoer og det gav mig energien, især på andet løft hvor Kern kom brølende ned fra podiet lige ned til mig og begyndte at råbe af mig! :devil: Derudover havde Hippoen amoniak med, har aldrig prøvet det før, men det fik mig heeeelt op og køre, på det andet løft fik jeg tåre i øjnene og jeg må indrømme at min oppsykning derefter tog fuldstændig overhånd, ved ikke liiiige hvad der skete. :blush:

På sidste løft var der ingen energi, trak den til knæene og det var det.

Lidt dødløft videoer:

Anders Landau | Dødløft | 1. forsøg: 240kg

Anders Landau | Dødløft | 2. forsøg: 260kg

Det var så den dag, var helt tom i hovedet bagefter og fattede ikke fra næse til mund.

Tak til alle, RMC for at sætte et kanon arrangement på benene, hele TSK holdet og især Thomas for opbakning og hjælp. Også stor tak til alle de andre løftere og publikum, var virkelig en genial stemning der var, og det betød meget for min præstation! :4thumbup:

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Vi fik snakket både med de glade Hvidovre drenge og de altid kække OBBC stoddere. Det varme bånd mellem Kern og jeg var som altid svært at fornægte

Og I baggrunden står Tossen og piller :tongue::laugh:

I ser ellers meget søde ud :innocent:

Jeg kan desværre ikke se videoerne lige pt., men jeg må lige få hentet det rigtige afspilningsprogram senere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan desværre ikke se videoerne lige pt., men jeg må lige få hentet det rigtige afspilningsprogram senere  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Du skal bruge QuickTime eller VLC for at afspille filerne. :)

Du har godt nok ret i at der var smæk på de 220kg i squatten. Ren raket. Godt at du holdt om stangen ellers havde den jo lavet hul i loftet :devil:

Det må være det WSB man bliver så eksplosiv af :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

DE Box Squat med kæder, ikke så meget andet at sige til det. Det holder 100% :king:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan se at jeg ikke er den eneste som var lidt nervøs omkring dit squat, derfor kan jeg også se at jeg ikke er den eneste som glædes ved at du sgu nu har trykket den af og fuldført en trekamp. Tillykke mester! :king:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange, mange tak Thue!!! Det var også en super følelse at få gennemført, plus at jeg så slap for at gøre alvor af mit løfte om at droppe styrkeløft og stille op til Mr. Fitness istedet, hvis jeg bommede igen! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Natten var… erhm… SUB optimal! Thomas sov inde i stuen, men snorkede så sindsygt at jeg ikke kunne sove. Der mangler at blive sat dør op mellem soveværelse og stuen, men jeg har den stående og måtte sætte den i spænd i dørkarmen. Det var dog STADIG ikke nok, da Thomas snorken er af så en abnorm karakter at trænger igennem stort set alt!!! Jeg lavede derfor nogen fine, fine ørepropper ud af små lommeservietter med køer på, men lyden var STADIG for høj og gennemtrængende til at jeg kunne sove!!!  Mine muligheder var dog ved at være opbrugt, men ved at ligge dynen og en arm akhavet placeret henover øret, lykkedes det mig at opnå en form for stilhed, og søvn kunne endelig indtræde… Aaaaaah…

LoL, kan du huske da i overnattede hos mig? Tossen blev hurtigt forvist til entreen. heldigvis er mine døre og vægge så vel lydisolerede at man intet hører. men mandens snorken er GAL!

Smuk gennemgang. Lækre løft! jeg misser squ ikke flere stævner!

PS: mig vil have ammoniak elastikker og kindheste :devil:

PPS: Fantastisk flot den måde du holder ryggen og stillingen på i dit fejlede squatforsøg.

Forsøger at kæmpe den op ved at squatte tilbage, kommer aldrig ud i GM stilen.

Smukt!!

Din teknik og styrke har enormt potentiale :4thumbup:

Damn man får lyst til at brænde når man ser de løft!! MAXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

NASTY ASS VIDEOS! Det er en rumraket du laver med de 220 i squat!  :4thumbup:

Og tillykke med de 675kg forbedring siden sidst fra Tonni!  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak! Ja der er ok god smæk på!!! :) Lidt ærgeligt at vores kameramand glemte at optage på de 240kg, ville virkelig gerne ha' set farten og formen på dem.

LoL, kan du huske da i overnattede hos mig? Tossen blev hurtigt forvist til entreen. heldigvis er mine døre og vægge så vel lydisolerede at man intet hører. men mandens snorken er GAL!

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det er umenneskeligt! :gal:

Smuk gennemgang. Lækre løft! jeg misser squ ikke flere stævner!

<{POST_SNAPBACK}>

Godt at høre!!! Der var også en al for fed stemning! Min fætter og hans kæreste var der, og hun var blevet HELT grebet af det, man kan også høre hende råbe godt igennem på nogen af mine løft! :D

PS: mig vil have ammoniak elastikker og kindheste  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Ammoniak er galt, vil aldrig nogensinde bruge det til andet end de allersidste løft, hvor energien er lig nul.

PPS: Fantastisk flot den måde du holder ryggen og stillingen på i dit fejlede squatforsøg.

Forsøger at kæmpe den op ved at squatte tilbage, kommer aldrig ud i GM stilen.

Smukt!!

Din teknik og styrke har enormt potentiale :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak! :) Jeg var faktisk også ret tilfreds med at jeg faldt bagover og ikke forover. ;)

Man fornemmer du er relativt glad for dit første raket-squat  :laugh: - hvilket befrielse det må have været

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg var VILDT glad! :D Og det blev jeg ved med at være for hvert eneste gennemført løft! :4jumpy:

LEEEE'....intet mindre :king:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak maestro! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share