Hr. Kirchebrandts log


Hr.Kirchebrandt
 Share

Recommended Posts

Tak for det. :)

Det er sgu fedt at kunne være med i 0.2 ton-klubben.

Pt er jeg ved at forberede mundtlig matematik, så det ser lidt sort ud med den kommende træning, men lad os nu se. Under alle omstændigheder er jeg igang igen på torsdag.

Kryds fingre for mig den 24. klokken 8:00 til 12:00

Hr. Kirchebrandt

Link to comment
Share on other sites

170406

Kort træning i dag - dels fordi jeg skulle ud og tale med min nye udlejer og dels fordi jeg lige er blevet professionsbachelor i dansk :w00t:

Dødløft 1 x 3 x 190kg, 1 x 5 x 170, 3 x 5 x 152,5 Så nåede vi de 200kg! :w00t::w00t:

Stort tillykke med begge dele :kickass: :band: :partycrowd:

Link to comment
Share on other sites

centertræning 210604

Fjerde Bear-cyklus

Dødløft : 1 x 5 x 160kg , 1 x 5 x 145, 10 x 5 x 130kg

Bænkpres 1 x 5 x 100kg, 1 x 5 x 90kg, 9 x 5 x 80kg

Legpress(hul 3) 1 x 12,11,10 x 220

Seated high rows 1 x 5,5,4,4,5 x 120

Chin-ups 1 x 5,5,5,5,3 x bw +20kg

ok træning. 4 x :banana:

Tøsen

Seated 4 x 6 x 65

Legpress(3) 3 x 12 x 160

triceps cable 3 x 12 x 30

Bicep curl 3 x 4 x 12kg

Bænk 1 x 5 x 40kg, 1 x 5 x 35kg 9 x 5 x 32,5kg

Død 1 x 5 x 92,5kg, 1 x 85kg, 3 x 5 x 77,5kg.

Gutentag Hr.Kirchebrandt

Hører du lidt er af en haj til vandreture og diverse prøvninger i moder jords natur?

Opfattet korrekt?

Mjoh, jeg er i hvert fald vild med at vandre og den slags. Hvorfor da? :)

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Pt er jeg ved at forberede mundtlig matematik, så det ser lidt sort ud med den kommende træning, men lad os nu se. Under alle omstændigheder er jeg igang igen på torsdag.

Kryds fingre for mig den 24. klokken 8:00 til 12:00

Hr. Kirchebrandt

Håber din eksamen er gået rigtig godt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

250604

Dødløft 1 x 5 x 165, 1 x 5 x 150, 10 x 5 x 132,5 (med 45 sek pause)

Bænk 1 x 5 x 102,5kg, 1 x 5 x 92,5kg 5 x 5 x 82,5kg *

Chins-ups 3 x 12 x bw

* her gav det et smæld i brystkassen, så jeg stoppede vi for i dag.

Træningen får 2 x :banana:

Tøsen

Seated high rows 4 x 3 x 70

Legpress 3 x 12 x 170

Triceps extension 3 x 12 x 15kg

Link to comment
Share on other sites

250604

Dødløft 1 x 5 x 165, 1 x 5 x 150, 10 x 5 x 132,5 (med 45 sek pause)

Bænk 1 x 5 x 102,5kg, 1 x 5 x 92,5kg 5 x 5 x 82,5kg *

Chins-ups 3 x 12 x bw

* her gav det et smæld i brystkassen, så jeg stoppede vi for i dag.

Træningen får 2 x :banana: 

Tøsen

Seated high rows 4 x 3 x 70

Legpress 3 x 12 x 170

Triceps extension 3 x 12 x 15kg

Smæld ?

Uha, gjorde det ondt ?

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

røv ... efter endt studie har de åbenbart slettet min adgangskode til centret :( Så der er dømt no go til seminariets træningsrum fra nu af?

Tilgengæld smutter jeg ned til Hjørring Styrkesport i dag, og får en prøvetime. :w00t:

Hr. K

Hva faen er det for noget, det var :thumb_down: de ikke længe om

Prøvetime ha ha, det gad jeg godt se :lol:

Link to comment
Share on other sites

Smæld ?

Uha, gjorde det ondt ?

Ja, meget. Det "klikker" stadig i brystbenet, hvis jeg laver dips. :blink: Tror det er noget brusk, det er galt med?
Hva faen er det for noget, det var  de ikke længe om

Prøvetime ha ha, det gad jeg godt se

Hvorfor er det sjovt? <_< Tror det er noget med forsikringen, at de *skal* vise een, hvordan maskinerne bruges - og selv om jeg slet ikke bruger maskiner.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Træning hos Hjørring Styrkesport B)

Ikke nogen decideret træning. Jeg tullede bare rundt for at få et overblik over alt grejet. Her er sgu alt, hvad man kan ønske sig. Håndvægt op til 47kg :w00t: og squatrack, dødløftmåtte og tilhørende godkendte stænger. Der var desuden adskillige kabeltårn, krophævningsribbe, dipstativ og en led bunke kæder, swissbolde og andet grej.

Og så kom det pinlige, uhyggelige og sørgmodige. Da jeg begyndte at dødløfte og bænkpres kunne jeg *sagtens* mærke, at jeg var vant til at træne i et smith-stativ. Jeg har verdens dårligste balance, og jeg må vist se i øjnene, at jeg skal gå *langt* ned i vægt før jeg kan få en nogenlunde teknik. Min squatteknik var nogenlunde, men kræver stadig en masse tekniktræning.

Ellers er stedet ganske glimrende, og folk var flinke til at hjæpe med teknikken.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Og så kom det pinlige, uhyggelige og sørgmodige. Da jeg begyndte at dødløfte og bænkpres kunne jeg *sagtens* mærke, at jeg var vant til at træne i et smith-stativ. Jeg har verdens dårligste balance, og jeg må vist se i øjnene, at jeg skal gå *langt* ned i vægt før jeg kan få en nogenlunde teknik.

SÅ KAN DU LÆRE DET :lol:

Det gaz...du kan ta det...

Link to comment
Share on other sites

Træning hos Hjørring Styrkesport B)

Ikke nogen decideret træning. Jeg tullede bare rundt for at få et overblik over alt grejet. Her er sgu alt, hvad man kan ønske sig. Håndvægt op til 47kg :w00t: og squatrack, dødløftmåtte og tilhørende godkendte stænger. Der var desuden adskillige kabeltårn, krophævningsribbe, dipstativ og en led bunke kæder, swissbolde og andet grej.

Og så kom det pinlige, uhyggelige og sørgmodige. Da jeg begyndte at dødløfte og bænkpres kunne jeg *sagtens* mærke, at jeg var vant til at træne i et smith-stativ. Jeg har verdens dårligste balance, og jeg må vist se i øjnene, at jeg skal gå *langt* ned i vægt før jeg kan få en nogenlunde teknik. Min squatteknik var nogenlunde, men kræver stadig en masse tekniktræning.

Ellers er stedet ganske glimrende, og folk var flinke til at hjæpe med teknikken.

Hr. K

Al begyndelse er svær :)

Men hvor er programmet?? :poking:

Link to comment
Share on other sites

Men hvor er programmet??  :poking:

Jamen, jeg holder stadig fast i bear-programmet, men tænker på at inddrage en eller flere af følgende øvelser;

Squat, dips, chins, dødløft, sidepress, bænk og eventuelt andre.

Jeg vender frygteligt tilbage med en plan efter min vandretur til Norge, men mon ikke det bliver dødløft, dips og chin-ups? Og så smider jeg nok bænk og sidepress ind som hyggeøvelser?

Hr. Kirchebrandt

Link to comment
Share on other sites

Hjemme igen B)

Så er jeg hjemme fra vandretur i Norge - og jeg har tabt mig 3 kg <_< Men det havde jeg nu også regnet med, når vi bevæger os så meget på en relativ beskeden kost.

Jeg får billederne fremkaldt her een af dagene, og så kan I se, hvordan naturen så ud. Det var sgu en fantastisk tur.

Skal i gang med træningen igen - og jeg glæder mig rigtig rigtig meget. :w00t: Jeg holder mig som sagt stadig til Bear-programmet lidt endnu - måske tager jeg en HST-tur bagefter?

MEN ... de tre bear øvelser bliver: Dødløft, bænk og chin-ups, og så supplerer jeg op med klassiske 2-3 x 8 i squat, dips og sidepresses

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Hjemme igen B)

Så er jeg hjemme fra vandretur i Norge - og jeg har tabt mig 3 kg <_< Men det havde jeg nu også regnet med, når vi bevæger os så meget på en relativ beskeden kost.

Jeg får billederne fremkaldt her een af dagene, og så kan I se, hvordan naturen så ud. Det var sgu en fantastisk tur.

Skal i gang med træningen igen - og jeg glæder mig rigtig rigtig meget. :w00t: Jeg holder mig som sagt stadig til Bear-programmet lidt endnu - måske tager jeg en HST-tur bagefter?

MEN ... de tre bear øvelser bliver: Dødløft, bænk og chin-ups, og så supplerer jeg op med klassiske 2-3 x 8 i squat, dips og sidepresses

Hr. K

Dejligt at høre du har haft en god tur og at du glæder dig til at komme igang med træningen igen ;)

Link to comment
Share on other sites

Skal ned og træne i aften, men ville lige smide mit opdaterede program, så I kan se det.

Hr. Kirchebrandt Bear-2004-beef-cake-program

Jeg har udvagt fire øvesler, som bliver fundamentet. Disse øvelser er opdelt i to grupper, som jeg skifter imellem efter endt cyklus. I praksis kommer det til at se således ud:

Cyklus 1: Dødløft/bænkpres/chin-ups m. vægt --> Cyklus 2: squat/dips m. vægt/underhand chin-up m. vægt--> Cyklus 3: Dødløft/bænk/chin-ups m. vægt etc ...

Og som supplement til bear-programmet træner jeg sidepresses og dumbell curls á la 3 x 8rep. Disse øvelser vil jeg ændre løbende for at få lidt afveksling ind.

Hr. K

Ps. I praksis kommer cyklusserne til at overlappe hinanden, men ideen er, at dødløft afløses af squat, bænk af dips og chins afløses af underhand chins. Eventuelt bliver underhand chin-ups erstattet med bent-over-rows, men det får vi at se senere.

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share