Hr. Kirchebrandts log


Hr.Kirchebrandt
 Share

Recommended Posts

Endelig oppe i centret 130704

Dødløft 1 x 5 x 100kg, 1 x 5 x 90kg, 7 x 5 x 80kg

Bænkpress 5 x 5 x 60kg

Chin-ups 1 x 5 x bw+10, 1 x 5 x bw+7,5, 2 x 5 x bw+5kg

Sidepress 3 x 8 x 21.5kg

curls 3 x 8,8,7 x 16,5

dips 3 x 7,5,4 x bw

Fin træning. Jeg tager den stadig med ro mht. frivægtsøvelserne, men teknikken er ved at være på plads. Problemet er, at jeg ikke rigtigt har en fornemmelse af, hvor mine RM ligger endnu, men både bænk og dødløft kørte nemt.

Træningen får 3 x :banana:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Her for to dage siden gik der infektion i een af mine vabler. Jeg var ved lægen i går, som sagde, at jeg havde fået en "gammeldags Rosen-infektion" :blink: i min fod. Hurra! Hvad end rosen-infektion så er?

Den gode nyhed er, at penicilinen har virket utroligt godt, og hævelsen er næsten forsvundet herdagen efter.

Her i morgen begynder jeg på PADI Underwater Diwing kursus, og *håber* virkelig, at jeg har det så godt, at jeg ikke behøver at melde afbrud.

Moralen af dette her må være: *Aldrig* punktere dine vabler med andet end stereliseret kanyler. <_<

Hr. Kirchebrandt

Opdate: Fandt lige lidt info på netdoktoren her; http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/rosen.htm

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Øv .... det var ikke en pæn kommentar <_< Tror snart du skal passe på, at du ikke kommer til at skylde mig kompensationsbajer også B) Tro mig, jeg fører regnskaber over de øl du skylder mig.

Lur lige denne her koole lille ting

lololownedsmallguyogm.gif

Nå, men jeg glæder mig til dykningen i morgen :w00t:

Hr. K

Jamen det var skam ikke ondt ment på nogen måde :4whistling:

Jeg gir gerne en pils, du kan bare rykke din røv til KBH i morgen aften :beerchug:

Det var sku da en arrig en du har fundet der :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Her i morgen begynder jeg på PADI Underwater Diwing kursus, og *håber* virkelig, at jeg har det så godt, at jeg ikke behøver at melde afbrud.

Saltvand har normalt gode helende evner på sår osv.

så du skal bare i vandet.

God fornøjelse med dykningen.

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

190704 (uden stang + 20kg)

Dødløft 1 x 5 x 105, 1 x 5 x 95, 8 x 5 x 85

Bænk 1 x 5 x 65, 1 x 5 x 60, 3 x 5 x 55

Chinups 1 x 5 x bw+12,5kg, 1 x 5 x bw+10, 2 x 5 x bw+7,5

Sidepress 1 x 7,6,5 x 24kg

legpress 3 x 10 x 8 sorte skiver?

dips 1 x 7,5 x bw

Jeg synes stadig det er svært med de frie vægte, men det skal nok komme.

træningen får 3 x :banana:

Tillykke med det.

Har du dykkerudstyr, ellers kan du købe mine flaskesæt.

link her

Henning 

Tak for tilbuddet, men pt. skal jeg lige have lidt rutine først, så må jeg se om jeg kan få skrabet lidt grej sammen. :) Jeg vidste ikke, at du var dykke også? Hvor har du taget din uddannelse, CMAS eller PADI?

Link to comment
Share on other sites

1210704 (uden stang + 20kg)

Dødløft 1 x 5 x 110, ? x 5 x 100 *

bryst m. håndvægte 5 x 5 x 24kg**

Chinups 1 x 5 x bw+13,5, 1 x 5 x bw+12,5, 3 x 12,8,7 x bw

Sidepress 1 x 6,6,4 x 24kg

legpress 3 x 12 x 8 sorte skiver?

dips 1 x 8,7,4 x bw

*Her kom en venlig gigantisk styrkeløfter hen og ville tilbyde sin hjælp, hvilket jeg takkede ja til. Herefter stod jeg og finpudsede teknik mens to styrkegutter kom med kritik. Fint nok :)

** Efter en kommentar i en MOL-tråd, skulle jeg prøve en funktionel form for bryst træning, som ligner alm. dumbell brystpres, men jeg skifter imellem venstre og højre og løfter skulderen fri af bænken.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

230704 (uden stang + 20kg)

Dødløft 1 x 5 x 115, 1 x 5 x 105 5 x 5 x 95

bryst m. håndvægte 1 x 5 x 26,5kg, 1 x 5 x 24kg, 4 x 5 x 21,5kg

Chinups 1 x 5 x bw+15, 1 x 5 x bw+12,5, 1 x 5 x 11,25kg

Sidepress 1 x 6,6,5 x 24kg

legpress 3 x 8 x 10 sorte skiver?

dips 1 x 8,8,5 x bw

Fin træning. Da jeg stod og panglede med mine 24kg sidepress, kom der en af styrkeløfterne hen til db-racket og tog 2 x 44kg og fægtede rundt med dem, som om de var lavet af skumplast :blink: :dontgetit: :weeping: Det var ikke særligt pænt gjort.

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

260704 (stang + 20kg)

Dødløft 1 x 5 x 120, 1 x 5 x 110 6 x 5 x 100

bryst m. håndvægte 1 x 5 x 29kg, 1 x 5 x 26,5kg, 4 x 5 x 24kg

Chinups 1 x 5 x bw+17,5, 1 x 5 x bw+15, 0 x 5 x 12kg :blink: + 1 x 5 x bw

legpress 3 x 5 x 12 sorte skiver?

dips 1 x 10,10,6 x bw

Fin træning. Fik en kommentar omkring min dødløftteknik, der nu skulle være i orden.

Tærningen får 3 x :banana:

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Crap .. jeg er sgu nede på 89.9 kg :(

Efter vandreturen tabte jeg 3kg, efter infektionen yderligere 2kg ... og nu er jeg dælme nede under 90kg. Hvad er det liiiige der sker? Muskelmassen synes nu nok at være bevaret, og jeg har ikke tabt noget styrkemæssigt. Underligt ...

Jeg må se at få styr på min kost.

Hr. Kirchebrandt

Link to comment
Share on other sites

Lyder som en god ide`, godt at nogen kan det   <_<

Jo jo, det er skam ikke så svært. Du siger bare til, så kigger vi på din kost igen. Hvad med dit kommende program forresten? Du skal jo snart til at træne seriøst. ;)

Hr. K

Tak Hr.K.

De sidste par uger har jeg spist og drukket hvad der passede mig, og det er absolut ret usundt en del af det og min fedt % er steget med 0,1, det er da for mærkeligt :unsure:

Ja nu rejser jeg jo snart (har i dag bestilt et digital kamera ;) )

Så når jeg kommer hjem skal jeg igang igen, og ja, med et nyt program, aner bare ikke hvordan det skal se ud, og her kommer du igen ind i billedet ;) ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

280704 (stang + 20kg)

Dødløft 1 x 5 x 125, 1 x 5 x 112,5 1 x 5 x 100 :blink:

bryst m. håndvægte 1 x 2 x 31kg, 1 x 5 x 29kg, 3 x 5 x 26,5kg

Chinups 1 x 5 x bw+12,5, 1 x 5 x bw+10, 1 x 5 x 7,5kg :blink:

legpress 3 x 9 x 10 sorte skiver?

dips 1 x 11,10,6 x bw

Elendig træning. Min rytme blev afbrudt totalt, da jeg skulle hjælpe en styrkeløfter med at støtte hans vægt, og absolut skulle præsenteres for historien om, hvor meget *han* kunne løfte. <_< Who gives a flying rat's arse?

Træningen får 1 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Tak Hr.K.

De sidste par uger har jeg spist og drukket hvad der passede mig, og det er absolut ret usundt en del af det og min fedt % er steget med 0,1, det er da for mærkeligt 

Ja nu rejser jeg jo snart (har i dag bestilt et digital kamera  )

Så når jeg kommer hjem skal jeg igang igen, og ja, med et nyt program, aner bare ikke hvordan det skal se ud, og her kommer du igen ind i billedet   

Det er nu ikke så svært. Gang din vægt med 32, så har du cirka det antal kcal du skal indtage for at bibeholde din vægt - læg 20% oveni, hvis du vil tage på, så har du et kcal antal at stile efter. :)

Mht. programmet så siger du bare til, når du vil have hjælp. Glæder mig til at se nogle hæftige strandbilleder :tongue: ;)

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer til at springe træningen over i morgen, fordi jeg er ved at flytte. Den nye lejlighed træner til en gang maling, så det skal jeg hygge med mig i morgen.

Nu er turen ellers kommet til at skifte til de alternative øvelser, hvilket vil sige, at jeg skifter DB bryst til dips m. vægt og chin-ups til bent over rows. Når cyklussen er ovre hopper jeg tilbage til de "gamle" øvelser

Programmet kommer til at se således ud;

BEAR:

Dødløft

Dips m. vægt

Lever bent over rows

hygge 3 x 8'erne bliver;

squat/legpress

og så en 2-3 hyggeøvelser mere, som jeg ikke helt har bestemt mig for endnu. Nogle forslag blandt læserne? :)

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer til at springe træningen over i morgen, fordi jeg er ved at flytte. Den nye lejlighed træner til en gang maling, så det skal jeg hygge med mig i morgen.

Nu er turen ellers kommet til at skifte til de alternative øvelser, hvilket vil sige, at jeg skifter DB bryst til dips m. vægt og chin-ups til bent over rows. Når cyklussen er ovre hopper jeg tilbage til de "gamle" øvelser

Programmet kommer til at se således ud;

BEAR:

Dødløft

Dips m. vægt

Lever bent over rows

hygge 3 x 8'erne bliver;

squat/legpress

og så en 2-3 hyggeøvelser mere, som jeg ikke helt har bestemt mig for endnu. Nogle forslag blandt læserne? :)

Tag military med, den styrer for vildt og så se lige at få styr på de frie vægte, ellers må du jo tilbage til dit smith stativ :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share