Hr. Kirchebrandts log


Hr.Kirchebrandt
 Share

Recommended Posts

Glæder mig til at se om min egen 5x5 giver ligeså godt som din, kører en del færre øvelser, men ellers minder det meget om hinanden, så ville ikk være dårligt

Jeg er lidt forbavset over den repons, jeg får her i loggen angående min styrke. Nu har jeg ikke sammenlignet mig med de andre nede i centret, men jeg tror da ikke, at jeg på nogen måde er stærk. Måske ligger jeg over gennemsnitte mht. pull-ups, men tror næppe det gælder andre øvelser. Heldigvis er det begyndt at gå frem ad mht. hypertrofien igen.

hr. K

Link to comment
Share on other sites

Glæder mig til at se om min egen 5x5 giver ligeså godt som din, kører en del færre øvelser, men ellers minder det meget om hinanden, så ville ikk være dårligt

Jeg er lidt forbavset over den repons, jeg får her i loggen angående min styrke. Nu har jeg ikke sammenlignet mig med de andre nede i centret, men jeg tror da ikke, at jeg på nogen måde er stærk. Måske ligger jeg over gennemsnitte mht. pull-ups, men tror næppe det gælder andre øvelser. Heldigvis er det begyndt at gå frem ad mht. hypertrofien igen.

hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

For mit vedkommende var kommentarerne også lige så meget pga den flotte fremgang i øvelserne, er jo ikke længe siden vi fik hevet dig ud af smith helvedet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nugga -->

Det er også det jeg mener når jeg skriver jeg er overrasket osv. Du er stærk, ingen tvivl om det, og du løfter mere end størstedelen på dette forum. Men så heller ikke mere.

Det mere den måde du reagerer på træningen på, og den enorme fremgang du har!

Ok - det tænkte jeg nok. Det sjove er, at jeg netop ikke synes, jeg responderer på min træning. Godt nok bliver jeg stærkere, men det er begrænset, hvor meget jeg vokser. Det skal dog siges, at det kun er inden for de sidste måneder, at jeg har fået styr på min kost. Det er sikkert dér, at guldhornet lå begravet.

Plysbjørn -->

For mit vedkommende var kommentarerne også lige så meget pga den flotte fremgang i øvelserne, er jo ikke længe siden vi fik hevet dig ud af smith helvedet

Så sand, så sandt .. hehe :innocent:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

træning 061204

Pull-ups 1 x 5,5,3,3,2 x bw+32,5kg PR

Dødløft 1 x 5,5,3,2,1 x 155kg PR

Bænkpres 1 x 5,3,3,2,1 x 100kg :dry:

Military 1 x 5,3,3 x 55kg

Mjah ... Ok træning. Jeg blev nødt til at ændre rækkefølgen i programmet i dag, og det satte spor i min progression. Bænkpres blev tungere som tredje øvelse, men jeg skal nok få den en dag. Dødløften gik forbavsende godt, og jeg er temmelig spændt på, hvor langt jeg kan nå.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Lige en tanke;

Jeg er ganske begejstret for programmet, jeg kører pt. Det er hårdt, simpelt og lige til fadet. Mine tanker går dog på, om jeg har nok øvelser med. Umiddelbart ville jeg sige ja, og det svar understøttes af min seneste vækstmålin (her med undtagelse af benene, som jeg ikke aner, hvorfor mindskes).

En anden ting er, at går jeg træner programmet så holder jeg pauser efter, hvor udmattet jeg er. Dvs. at pausen kan svinge fra 2min til 5min. Jeg ville om det er mere fordelagtigt at holde en konstant pause på fx. 3min?

Hvad er jeres tanker?

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Lige en tanke;

Jeg er ganske begejstret for programmet, jeg kører pt. Det er hårdt, simpelt og lige til fadet. Mine tanker går dog på, om jeg har nok øvelser med. Umiddelbart ville jeg sige ja, og det svar understøttes af min seneste vækstmålin (her med undtagelse af benene, som jeg ikke aner, hvorfor mindskes).

En anden ting er, at går jeg træner programmet så holder jeg pauser efter, hvor udmattet jeg er. Dvs. at pausen kan svinge fra 2min til 5min. Jeg ville om det er mere fordelagtigt at holde en konstant pause på fx. 3min?

Hvad er jeres tanker?

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor skulle du have flere øvelser med??? Tror ik det er særlig vigtigt med øvelser, bare du har et minimum, så du er dækket ind...

Jeg ville holde pauser til jeg var klar igen, dog holder jeg selv altid ca 4-5 min pause for at kunne presse max til næste sæt

Link to comment
Share on other sites

Lige en tanke;

Jeg er ganske begejstret for programmet, jeg kører pt. Det er hårdt, simpelt og lige til fadet. Mine tanker går dog på, om jeg har nok øvelser med. Umiddelbart ville jeg sige ja, og det svar understøttes af min seneste vækstmålin (her med undtagelse af benene, som jeg ikke aner, hvorfor mindskes).

En anden ting er, at går jeg træner programmet så holder jeg pauser efter, hvor udmattet jeg er. Dvs. at pausen kan svinge fra 2min til 5min. Jeg ville om det er mere fordelagtigt at holde en konstant pause på fx. 3min?

Hvad er jeres tanker?

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Du klarer dig så fint med dine få men udsøgte øvelser. Ville du ligefrem over i isolationshelvede.. :mad: Nej, vel....... fortsæt du bare den gode fremgang.

Ang. pauser holder jeg ALDRIG over 2 min. Det er fordi jeg træner om morgenen inden jeg tager på job - så jeg har kun en god times tid. Jeg har tilpasset vægtene efter pauserne, og ikke omvendt.

Gider sq heller ikke rende rundt i flere minutter imellem sættene. :wink:

Men jeg er da heeelt enig i jer med at pauser på op imod 5 min. giver mulighed for tungere træning.

-kajakroer

Edited by kajakroer
Link to comment
Share on other sites

Træning 081204

Bænkpres 1 x 5,5,5,2,1 x 100kg PR

Squat 5 x 5 x 100kg PR

Pull-ups 1 x 5,5,4,4,3 x bw+32,5kg PR

Militarypress 1 x 5,4,3,3,2 x 55kg

Det skrider fremad på alle fronter :cooldance: Vægten er også gået fremad, så jeg ligger på 93kg og med en fedtprocent på 12%

Teddy + kajakroer -->

Tak for jeres respons. Det er sgu lækkert, at man altid kan regne med jer :4thumbup:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Ser godt ud med træningen, hr.K.

Nogle massive pullups du hamrer afsted, virkelig blæret.

Mht. pauser, så har TJ engang sagt an man skal holde den pause, der gør, at man kan tage det næste sæt som planlagt. Så hvis man regner med at kunne tage en tung vægt 5*5 gange, så er det meget rimeligt som du går, at holde lidt kortere pauser i starten og så lidt længere på de sidste sæt, så det bliver muligt at gennemføre.

Link to comment
Share on other sites

Træning 081204

Bænkpres 1 x 5,5,5,2,1 x 100kg PR

Squat 5 x 5 x 100kg PR

Pull-ups 1 x 5,5,4,4,3 x bw+32,5kg PR

Militarypress 1 x 5,4,3,3,2 x 55kg

Det skrider fremad på alle fronter  :cooldance:  Vægten er også gået fremad, så jeg ligger på 93kg og med en fedtprocent på 12%

Teddy + kajakroer -->

Tak for jeres respons. Det er sgu lækkert, at man altid kan regne med jer  :4thumbup:

Vi old school må jo holde sammen :4thumbup:

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Link to comment
Share on other sites

Træning 101204

Dødløft 5 x 5 x 155kg PR

Bænkpress 1 x 5,3,3,3,2 x 100kg (uden spotter = lav rep)

Pull-ups 1 x 5,4,3,3,0 x bw+32,5kg :dry:

Militarypress 1 x 5,5,4,3,3 x 55kg

Ok træning. Træls at konen ikke var med, så havde jeg ikke en spotter til bænken. Pull-ups er ved at blive mærkelige. Synes jeg er kørt fast.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Glæder mig til at se om min egen 5x5 giver ligeså godt som din, kører en del færre øvelser, men ellers minder det meget om hinanden, så ville ikk være dårligt

Jeg er lidt forbavset over den repons, jeg får her i loggen angående min styrke. Nu har jeg ikke sammenlignet mig med de andre nede i centret, men jeg tror da ikke, at jeg på nogen måde er stærk. Måske ligger jeg over gennemsnitte mht. pull-ups, men tror næppe det gælder andre øvelser. Heldigvis er det begyndt at gå frem ad mht. hypertrofien igen.

hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Nu træner der jo også en del store brød nede i centret :tongue:

Har lige fundet ud af at vi træner i samme center :wink:

Link to comment
Share on other sites

Lorte dag. Kom ikke til træning, fordi vores 4-måneder gamle kattekilling var blevet kørt over. Heldigvis så det ud til at være sket hurtigt. Det undrer mig dog, at den på mystisk vis lå lige ved trappeopgaven. For mig virker det som om, at nogen har lagt katten dér, fordi de vidste hvor den hørte til, men hvorfor banker man så ikke på døren og fortæller hvad der er sket?

Jeg kommer sgu til at savne det bette kræ. Lorte dag.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Det var da også en fesen ting...

Men okay - hvis jeg vidste der boede en all nasty asa-dyrkende fyr derinde, så ville jeg nok også have mine betænkeligheder

"Ehh.. undskyld hr. hedning - jeg er altså kommet til at køre din kat over"

Men det er ikke sjovt sådan noget - selvom det 'bare' er et dyr, så får man altså følelser for sine kæledyr... (ikk på den måde!)

Link to comment
Share on other sites

Det var da også en fesen ting...

Men okay - hvis jeg vidste der boede en all nasty asa-dyrkende fyr derinde, så ville jeg nok også have mine betænkeligheder

"Ehh.. undskyld hr. hedning - jeg er altså kommet til at køre din kat over"

Men det er ikke sjovt sådan noget - selvom det 'bare' er et dyr, så får man altså følelser for sine kæledyr...  (ikk på den måde!)

<{POST_SNAPBACK}>

Selvfølgelig er det bare en kat, men som du siger; man bliver sgu glad for så'n et lille kræ. Det som gør mig knotten er, at katten bare lå derude. Tænk, hvis det havde været en lille unge, der kom ud og fandt sin kat liggende sådan.

Men så'n er verden ... no use bitching about it.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Træning 141204

squat 105kg x 5 x 5 PR

Bænkpress 1 x 5,4,3,3,2 x 100kg

Pull-ups 1 x 5,5,5,3,2 x bw+32,5kg 

Militarypress 1 x 5,5,5,3,3 x 55kg

Mjah - ny pr i squat, men dog med en tvivlsom teknik. Hvis bænkpres ikke flytter sig inden næste uge, så hopper jeg tilbage til 90kg´.

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Ja typisk så bliver du nød til at lave Squat pr fordi jeg var ved at være tæt på :devil:

Men tillykke med den alligevel :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

træningen 241104

Super træning ... jeg nakker de 5 x 5 x 100kg i bænk næste gang.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor blir de af...? :tongue:

Hvad mener du om Reg Parks originale 5x5.. giver det mere end den alm. 5x5..?

Det må da stresse kroppen enormt hvis du ALTID fortsætter når du har taget over 14 reps.

Der er sq laaaangt fra 14 reps til 25..

-kajakroer

Link to comment
Share on other sites

træningen 241104

Super træning ... jeg nakker de 5 x 5 x 100kg i bænk næste gang.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor blir de af...? :tongue:

Hvad mener du om Reg Parks originale 5x5.. giver det mere end den alm. 5x5..?

Det må da stresse kroppen enormt hvis du ALTID fortsætter når du har taget over 14 reps.

Der er sq laaaangt fra 14 reps til 25..

-kajakroer

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe .. de kommer snart. Ej, mit bænkpres sidder fast lige nu. Her til jul kører jeg en uge uden træning, så evntuelt overtræning bliver elimineret. Måske hiver jeg sandsækken frem igen, men lad os nu se. :cooldance:

Ved ikke, hvor stresset min krop bliver af dette her program. Rent fysisk har jeg det fint, og har ingen tegn på overtræning. Kun min manglende progression giver mig lidt betænkligheder.

Oh well...

I det mindste bænker jeg stadigvæk mere end dig :dry:  :tongue:

Tillykke med din PR! :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Bah - og gør du så også det? Måske skulle jeg prøve med 1 x 5 x 107,5kg her i morgen? :wink::tongue:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share