Hr. Kirchebrandts log


Hr.Kirchebrandt
 Share

Recommended Posts

træning 171004

dødløft 1 x 5 x 165kg PR, 1 x 5 x 150kg, 3 x 5 x 135kg

Bænk 1 x 5 x 87,5kg, 1 x 5 x 80kg, 6 x 5 x 75kg

Chin-ups m. underhånd. 1 x 5 x bw+20kg, 1 x 5 x bw+17,5kg, 3 x 5 x bw+15kg

Military 1 x 1 x 57,5kg :dry:2 x 5 x 50kg

mave

Jeg fik en del kritik af min dødløftteknik. Jeg blev anbefalet, at begynde med 100kg og finpuds teknik igen. Som de sagde "du har en stærk ryg, men ikke stærk til 200kg. Det er benene, der skal arbejde". :dry: Det kan de så have ret i. Planen er, at jeg vil smide squat ind i programmet i stedet for dødløft, mens jeg finpudser teknik.

jeg har desuden taget chins ind i programmet i stedet for militarypres. Nu vil jeg dælme have noget fremgang i de arme. '

Jeg forsøgte at lave barbell upright-rows, men jeg har slet ikke smidighed nok i mine håndled, så den må jeg droppe. :dry:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

træning 201004

squat 1 x 5 x 90kg, 1 x 5 x 80kg, 5 x 5 x 75kg

Bænk 1 x 5 x 90kg, 1 x 5 x 80kg, 5 x 5 x 75kg*

Chin-ups m. underhånd. 1 x 5 x bw+22,5kg, 1 x 5 x bw+20kg, 2 x 5 x bw+17,5kg

Dødløft tekniktræning**

Dips

*Massere af overskud. "problemet" var en flot små tøser, der trænede bænkpres lige bagved mig. Spottertøsen røv var 30cm fra mit hovede, og det var mere end jeg lige kunne holde til i lægden. :innocent:

**Glimrende! :cooldance: Jeg fandt en fatal fejl i min teknik, og nu kører det så abosolut bedre.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Lækker Pr i dødløft forleden :smile:

Massere af overskud. "problemet" var en flot små tøser, der trænede bænkpres lige bagved mig. Spottertøsen røv var 30cm fra mit hovede, og det var mere end jeg lige kunne holde til i lægden

Ja det er de mest ubehagelige ting man bliver udsat for nu om dage :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

træning 221004

squat 1 x 5 x 95kg, 1 x 5 x 85kg, 6 x 5 x 75kg

Bænk 1 x 5 x 92,5kg, 1 x 5 x 82,5kg, 6 x 5 x 75kg

Chin-ups m. underhånd. 1 x 5 x bw+25kg, 1 x 5 x bw+22,5kg, 1 x 5 x bw+20kg

Militarypress 3 x 5 x 47,5kg

Ingen dødløft i dag :blush: Men vi havde en film, der ventede derhjemme, såååå ...

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Hvordan går det med størrelsen på delts'ne?

Og hvor smalt tager du dine underhånds? Går de i bisserne?

<{POST_SNAPBACK}>

Størrelsen er den samme, måske endda større nu, hvor jeg har indført chin-ups igen. Jeg tager dem i skulderbredde, men mærker intet "pump" i bicepserne. Jeg håber, at armene vokser.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

træning 251004

squat 1 x 5 x 100kg, :cooldance: 1 x 5 x 90kg, 4 x 5 x 80kg

Bænk 1 x 5 x 95kg, 1 x 5 x 85kg,56 x 5 x 80kg

Chin-ups m. underhånd. 1 x 5 x bw+27,5kg, 1 x 5 x bw+25kg, 2 x 5 x bw+22,5kg

Militarypress 5 x 5 x 40kg

Arrrg .. ingen dødløft *igen* i dag. De lorte møgunger, der skal træne samtidig med os, skulle absolut stå og fedte rundt med 40kg på dødløftmåtten :dry:

Kæresten var forresten ved at klappen een af dem ned, mens hun trænede squat for de ser sig ikke for .. lortebørn.

Hr. K

311.beating.gif

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

træning 271004

squat 1 x 3 x 105kg, PR 1 x 5 x 95kg, 5 x 5 x 85kg

Bænk 1 x 5 x 97,5kg PR, 1 x 5 x 90kg, 5 x 5 x 85kg

Chin-ups m. underhånd. 1 x 5 x bw+30kg PR, 1 x 5 x bw+27,5kg, 1x 5 x bw+25kg

Dødløft, tekniktræning 3 x 5 x 110kg

Militarypress 5 x 5 x 42,5kg

Uuuuuha en dejlig træning :w00t: Jeg kunne godt mærke, at jeg havde fået 5100 kcal i dag. :4mewantfood:

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

træning 271004

squat 1 x 3 x 105kg, PR  1 x 5 x 95kg, 5 x 5 x 85kg

Bænk 1 x 5 x 97,5kg PR, 1 x 5 x 90kg, 5 x 5 x 85kg

Chin-ups m. underhånd. 1 x 5 x bw+30kg PR, 1 x 5 x bw+27,5kg, 1x 5 x bw+25kg

Dødløft, tekniktræning 3 x 5 x 110kg

Militarypress 5 x 5 x 42,5kg

Uuuuuha en dejlig træning  :w00t: Jeg kunne godt mærke, at jeg havde fået 5100 kcal i dag.  :4mewantfood:

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

tillykke med dagens rekorder, er flot at se som det bare kører på skinder...

Tror iøvrigt et old school 5X5 program ville være en god ide hvis du vil prøve noget andet i din træning som du skriver

Link to comment
Share on other sites

Tror iøvrigt et old school 5X5 program ville være en god ide hvis du vil prøve noget andet i din træning som du skriver

Jep - det bliver nok også planen. Kiggede lidt på HST-programmet, men det ser altså lidt vattet ud. :raisebrow: Nu er spørgsmålet så, hvilke øvelser jeg skal have med i programmet. Hvad siger I til dette?

squat/dødløft

bænkpres

pull-ups

militarypress/dips

mavetræning

Det ligner godt nok mit gamle program til forveksling.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Tror iøvrigt et old school 5X5 program ville være en god ide hvis du vil prøve noget andet i din træning som du skriver

Jep - det bliver nok også planen. Kiggede lidt på HST-programmet, men det ser altså lidt vattet ud. :raisebrow: Nu er spørgsmålet så, hvilke øvelser jeg skal have med i programmet. Hvad siger I til dette?

squat/dødløft

bænkpres

pull-ups

militarypress/dips

mavetræning

Det ligner godt nok mit gamle program til forveksling.

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Min vægt er helt gal. På trods af et forøget indtag af kcal, og en fornem fremgang styrekmæssigt, så taber jeg mig stadig. Som I kan se ud fra dette diagram, så ligger mit kcal.indtag på 4000kcal om dagen. :blink:

diet.jpg

Jeg har lige fået en spand proteinpulver ind af brevsprækken, så nu må jeg supplere min kost med pulver. Kan det virkelig passe, at jeg skal helt derud, hvor jeg må spise pulver for at få nok kcal? :dry:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Det lyder edersprødme bizart det der! :blink:

Laver du meget aktivitet i fritiden? Eller har du en meget... ehm. "livlig" kæreste? :innocent:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup:  ja 4000kcal lyder ret voldsomt, er det pga kæresten melder jeg mig som aflastning

Uha som I hygger jer, hva? :tongue:

Om jeg laver meget i fritiden? Mjah, jeg svømmer en halv time om fredagen, cykler til og fra arbejde hverdag (ca. 3km hver vej). På arbejde bevæger jeg mig vel også en del, da jeg går rundt omkring i klasseværelset og på skolen.

Damen er kun en ugentlig beskæftigelse :blush:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Det lyder edersprødme bizart det der! :blink:

Laver du meget aktivitet i fritiden? Eller har du en meget... ehm. "livlig" kæreste? :innocent:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup:  ja 4000kcal lyder ret voldsomt, er det pga kæresten melder jeg mig som aflastning
Uha som I hygger jer, hva? :tongue:

Om jeg laver meget i fritiden? Mjah, jeg svømmer en halv time om fredagen, cykler til og fra arbejde hverdag (ca. 3km hver vej). På arbejde bevæger jeg mig vel også en del, da jeg går rundt omkring i klasseværelset og på skolen.

Damen er kun en ugentlig beskæftigelse :blush:

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

jeg cykler 22km hver dag og kan tage på med langt mindre

Link to comment
Share on other sites

træning 021104 Old school program

bænk 1 x 2 x 102,5kg PR, 4 x 5 x 85kg

Squat 5 x 5 x 90kg

Pull-ups 5 x 5 x bw+22,5kg

Dips 5 x 5 x bw

Bent over rows 5 x 5 x 60kg

Ok træning med massere af overskud. Pauserne mellem hver sæt er ca. 2min, men det er svært at lade være med at glo på uret ligesom jeg gjorde ved BEAR.

Mht til programmet så er jeg lidt i tvivl, om jeg skal begynde en ny cyklus, når jeg ikke kan gennemføre 5 x 5 med en given vægt, eller om jeg skal blive ved en øvelse, hvor jeg fx kun træner 5 x 4,2,3,4,3 og arbejde mig op til 5 x 5? :unsure:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

træning 021104 Old school program

bænk 1 x 2 x 102,5kg PR, 4 x 5 x 85kg

Squat 5 x 5 x 90kg

Pull-ups 5 x 5 x bw+22,5kg

Dips 5 x 5 x bw

Bent over rows 5 x 5 x 60kg

Ok træning med massere af overskud. Pauserne mellem hver sæt er ca. 2min, men det er svært at lade være med at glo på uret ligesom jeg gjorde ved BEAR.

Mht til programmet så er jeg lidt i tvivl, om jeg skal begynde en ny cyklus, når jeg ikke kan gennemføre 5 x 5 med en given vægt, eller om jeg skal blive ved en øvelse, hvor jeg fx kun træner 5 x 4,2,3,4,3 og arbejde mig op til 5 x 5?  :unsure:

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

kan godt følge det du siger med længden af pauserne..

Jeg ville køre med fuld knald på med 5x5 og så evt hver 4 uge eller lign kører en uge hvor du kører lav vægt og så start forfra på en cyklus

Link to comment
Share on other sites

kan godt følge det du siger med længden af pauserne..

Jeg ville køre med fuld knald på med 5x5 og så evt hver 4 uge eller lign kører en uge hvor du kører lav vægt og så start forfra på en cyklus

Nugga->>
Det med at køre max over længere perioder er alt, alt for hårdt - fandt jeg ud af :blush:

Jeg tænkte nok, at det ikke var optimalt at blive ved med at køre i max området. Jeg har dog set en artikel skrevet af Thomas J, hvor han anbefaler denne måde. :blink: Men i hvert fald, så er planen, at jeg kører til, at jeg ikke kan tage 5 x 5 med en given vægt. Derefter hopper jeg 4-5 trin tilbage og begynder forfra med en ny cyklus. Det skulle virke fint efter, hvad jeg kan regne ud.

Jeg er som sagt begyndt at æde proteinpulver, så jeg kan komme op på 4500kcal om dagen. Nu håber jeg *virkelig* at der ryger masse på kroppen for jeg er ved at blive hidsig over, at jeg kun oplever fremgang styrkemæssigt. Kalorierne jeg indtager stammer i høj grad fra nogle rugmelsboller jeg har bagt. Bollerne indeholder omkring 400 kcal per 100g. 3-4 af dem om dagen plus en god portion pålæg, gør jeg kan komme derop omkring.

Hvis det ikke virker, så fatter jeg sgu ikke, hvad der er galt.

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share