Hr. Kirchebrandts log


Hr.Kirchebrandt
 Share

Recommended Posts

Træning 161204

Bænkpress 1 x 5,4x 100kg, 3 x 5 x 90kg

Dødløft 1 x 5,4,4,3,2 x 160kg PR

Pull-ups 1 x 5,5,4,2 x bw+32,5kg

Militarypress 1 x 5,4,4 x 55kg

En ny PR i dødløft. Resten af træningen har overbevist mig om, at jeg hellere må påbegynde en ny cyklus. Jeg hopper 5-10kg tilbage i alle øvelserne, og begynder forfra.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Dødløft 1 x 5,4,4,3,2 x 160kg PR

<{POST_SNAPBACK}>

Den kører da ok din dødløft. 160 er da pænt mange kilo. :4thumbup:

Hvad er din 1RM..?

-kajakroer

<{POST_SNAPBACK}>

Øøøh ... tror den ligger på en 180-185 stykker. Jeg ved det faktisk ikke. Skal vi ikke sige, at jeg tager en maxtest på lørdag?

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Træning 181204

Pull-ups 1 x 5,5,4,4,3 x 32,5kg

Militarypress 1 x 5,5,5,5,3 x 55kg

Resten af tiden var jeg spotter til julestævnet i HSS. :smile:

Jeg begynder at tænke på, om jeg ikke skulle gå 100% over til styrkeløfttræning, men på den anden side vil jeg også gerne op og veje 100kg. :unsure: Er det muligt at lave et program, der både giver styrke såvel som hypertrofi?

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Træning 181204

Pull-ups 1 x 5,5,4,4,3 x 32,5kg

Militarypress 1 x 5,5,5,5,3 x 55kg

Resten af tiden var jeg spotter til julestævnet i HSS.  :smile:

Jeg begynder at tænke på, om jeg ikke skulle gå 100% over til styrkeløfttræning, men på den anden side vil jeg også gerne op og veje 100kg. :unsure: Er det muligt at lave et program, der både giver styrke såvel som hypertrofi?

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er da sikker på at man godt kan øge i vægt på et styrkeløft program, når ex styrkeløftere eller vægtløftere skal op i vægtklasse, tvivler jeg på de ændrer meget i deres træning af den grund..

Sad selv og overvejede noget lign her idag, ikk fordi jeg vil gå over til styrkeløft, men fordi jeg har det bedst ved meget lav rep træning, så må da kunne lade sig gøre..

Kunne evt oprette en tråd om det???

Link to comment
Share on other sites

Dødløft 1 x 5,4,4,3,2 x 160kg PR

<{POST_SNAPBACK}>

Den kører da ok din dødløft. 160 er da pænt mange kilo. :4thumbup:

Hvad er din 1RM..?

-kajakroer

<{POST_SNAPBACK}>

Øøøh ... tror den ligger på en 180-185 stykker. Jeg ved det faktisk ikke. Skal vi ikke sige, at jeg tager en maxtest på lørdag?

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Bliver spændende at se..!

Ang. dine ideer omkring at træne mere styrkeløfteorienteret - går jeg selv og pusler lidt med et program til WSB, så jeg glæder mig da lidt til at se hvad du kan finde på.

-kajakroer

Edited by kajakroer
Link to comment
Share on other sites

Træning 181204

Pull-ups 1 x 5,5,4,4,3 x 32,5kg

Militarypress 1 x 5,5,5,5,3 x 55kg

Resten af tiden var jeg spotter til julestævnet i HSS.  :smile:

Jeg begynder at tænke på, om jeg ikke skulle gå 100% over til styrkeløfttræning, men på den anden side vil jeg også gerne op og veje 100kg. :unsure: Er det muligt at lave et program, der både giver styrke såvel som hypertrofi?

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad med WSB? http://www.getbig.dk/vis_artikel.asp?id=237

Hvordan er det 5x5 program til en nybegynder?

Link to comment
Share on other sites

Træning 181204

Pull-ups 1 x 5,5,4,4,3 x 32,5kg

Militarypress 1 x 5,5,5,5,3 x 55kg

Resten af tiden var jeg spotter til julestævnet i HSS.  :smile:

Jeg begynder at tænke på, om jeg ikke skulle gå 100% over til styrkeløfttræning, men på den anden side vil jeg også gerne op og veje 100kg. :unsure: Er det muligt at lave et program, der både giver styrke såvel som hypertrofi?

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

sagtens... sagtens... Du skal bare holde dig en fornuftig volumen og så spise nok, så kommer det af sig selv. Inden du forfalder helt til styrkeløft synes jeg da du skulle kigge på olympisk vægtløftning...

Link to comment
Share on other sites

Eyeless -->

Det er skam mig du spottede med igår  :bigsmile:
Der kan man bare se. Det styrede vi da med hård hånd. :nissetunge:
Bliver spændende at se..!

Ang. dine ideer omkring at træne mere styrkeløfteorienteret - går jeg selv og pusler lidt med et program til WSB, så jeg glæder mig da lidt til at se hvad du kan finde på.

-kajakroer

Så håber jeg, at vi kan hjælpe hinanden. Jeg skal nok vende tilbage med en udforlig beskrivelse af mit kommende program.

Cyrax -->

Hvad med WSB? http://www.getbig.dk/vis_artikel.asp?id=237

Hvordan er det 5x5 program til en nybegynder?

Tak for lænket. 5x5 til en nybegynder vil nok være i overkanten. Det er hårdt altid at ligge på 80-90% af ens 5RM. Jeg ville hellere begynde på BEAR, hvis jeg var en hårdhudet nybegynder.

Incognito -->

sagtens... sagtens... Du skal bare holde dig en fornuftig volumen og så spise nok, så kommer det af sig selv. Inden du forfalder helt til styrkeløft synes jeg da du skulle kigge på olympisk vægtløftning...

Problemet med OL vægtløftning er, at jeg ikke har mulighed for at få vejledning. Klubben, hvor jeg træner, er en styrkeløfterklub. Men jeg egentlig mere tiltrukket af vægtløftning end styrkeløft.

Hvad mener du med en fornuftig volume?

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

træning 201204

Træningen var lidt ved siden af i dag, da jeg skulle diskutere et nyt program med een af styrkeløfterne.

Programmet kommer til at se således ud:

program.jpg

Jeg skal nok komme med en yderligere forklaring senere.

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder sgu ikk af mange løft når man tænker på hvad du er vant til

Link to comment
Share on other sites

Inden jeg tager på juleferie, skal der lyde et kæmpe

Glædelig Jul

fra mig af til dem, der deltager i min log. Det er virkelig lækkert med al den respons jeg har fået. Min træningsmotivation kommer helt klart fra jer af.  :4thumbup:  :nissegrin:

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak og i lige måde! :nissecool:

Håber du får en hyggelig aften :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning 301204

Styrke/neanderthal no more hybrid

Squat 5 x 5 x 70 (Damn, det er sgu hård når man kommer helt i bund :blush: )

Bænk 5 x 3 x 85kg med pause

Saxon side bends 4 x 6 x 2*3kg

Wood chopper cable 3 x 10 x hul-7

seated rows 3 x 10 x 50kg (damn, mine skuldre brændte)

Det var så dagens træning. Det var sgu rart at komme tilbage og træne igen. Jeg kan godt mærke, at man ikke komme lige så nemt gennem styrkeøvelserne, når jeg skal holde teknikken i orden også.

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Træning 301204

Styrke/neanderthal no more hybrid

Squat 5 x 5 x 70 (Damn, det er sgu hård når man kommer helt i bund :blush: )

Bænk 5 x 3 x 85kg med pause

Saxon side bends 4 x 6 x 2*3kg

Wood chopper cable 3 x 10 x hul-7

seated rows 3 x 10 x 50kg (damn, mine skuldre brændte)

Det var så dagens træning. Det var sgu rart at komme tilbage og træne igen. Jeg kan godt mærke, at man ikke komme lige så nemt gennem styrkeøvelserne, når jeg skal holde teknikken i orden også.

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Vil det sige du har snydt og kørt dårlig teknik og ikk "ass to the grass"?? Og jeg har knoklet sådan fordi jeg troede du var en hård banan :mad:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share