Hr. Kirchebrandts log


Hr.Kirchebrandt
 Share

Recommended Posts

Så er der sgu kommet litteratur på bordet. :4smartass: Var nede på biblioteket for at hente:

Idræt - teori og træning.

Idræt og biologi

Ekstremsport og den menneskelige fysiologi

Kulhydrater og sundhed

Krop og træning.

Nu skal der læses grundlitteratur efter dagens træning, og så ser vi, hvad deres litteraturhenvisninger kan føre mig til næste gang.

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Træning 110605

Bænkpres 1 x 3 x 60 kg + 7 x 2 x 100 kg

Squat 1 x 5 x 60 kg + 7 x 3 x 95 kg

Chins 1 x 6, 6, 6, 5 x mig + 25 kg

Good mornings (aka stående rygbøjere) 1 x 8, 6, 6, 6 x 60 kg

Pull ups 1 x 10, 5 x mig :blink:

Fin træning, men damn der var varmt nede i klubben. Jeg gik helt kold til sidst og ville bare i bad for at køle af. Det gik nu ellers godt.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Så er der sgu kommet litteratur på bordet.  :4smartass:  Var nede på biblioteket for at hente:

Idræt - teori og træning.

Idræt og biologi

Ekstremsport og den menneskelige fysiologi

Kulhydrater og sundhed

Krop og træning.

Nu skal der læses grundlitteratur efter dagens træning, og så ser vi, hvad deres litteraturhenvisninger kan føre mig til næste gang.

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Mon det er i disse bøger, at den gode doktor finder sine billeder :tongue::4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Så er der sgu kommet litteratur på bordet.  :4smartass:  Var nede på biblioteket for at hente:

Idræt - teori og træning.

Idræt og biologi

Ekstremsport og den menneskelige fysiologi

Kulhydrater og sundhed

Krop og træning.

Nu skal der læses grundlitteratur efter dagens træning, og så ser vi, hvad deres litteraturhenvisninger kan føre mig til næste gang.

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Har i nogen tid tænkt på at spørge om du underviser i gymnastik eller idræt.

Og ser eleverne ikke op til at deres lærer er i så god form :4thumbup:

Træning 110605

Bænkpres 1 x 3 x 60 kg + 7 x 2 x 100 kg

Squat 1 x 5 x 60 kg + 7 x 3 x 95 kg

Chins 1 x 6, 6, 6, 5 x mig + 25 kg

Good mornings (aka stående rygbøjere) 1 x 8, 6, 6, 6 x 60 kg

Pull ups 1 x 10, 5 x mig  :blink:

Fin træning, men damn der var varmt nede i klubben. Jeg gik helt kold til sidst og ville bare i bad for at køle af. Det gik nu ellers godt.

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Stærk træning.

Chins med + 25 kg lee.... :4thumbup:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Har i nogen tid tænkt på at spørge om du underviser i gymnastik eller idræt. Og ser eleverne ikke op til at deres lærer er i så god form  :4thumbup: 
Jeg er ikke uddannet idrætslærer, men jeg underviser både i idræt og svømning. Hvad angår ungerne, så får jeg tit kommentarer omkring min form. :laugh: Især de arabiske unger går meget op i muskler og den slags.

DanF -->

Mon det er i disse bøger, at den gode doktor finder sine billeder   :tongue:  :4smartass:

Hvilke billeder er nu det? :unsure:

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Danfanatiker -->

Du skal da være mere end velkommen.  :smile: Men vi tolererer ikke ingen svaghed! Heller ikke fra spinning-tøser.

Hvis du er frisk på vandreture, så tager vi ud næste vinter igen. Men så hård er du måske ikke?  :tongue:

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Svag :blink: moi :blink: NO WAYYYY :4smartass: Skal jo ud på en længere løbe distance i uge 30 :4thumbup: Og kan sørme da gå til jeg segner. Jo længere jo bedre, men hvorfor først næste vinter.... :poking:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm ... der er et eller andet knas med min højre skulder. Efter svømmeundervisningen i går, hvor jeg pølede med en masse unger (læs: smed dem i vandet), er det begyndt at gre ond, når jeg hæver min arm.

Håber ikke, at det bliver værre.  :mad:

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Ej, din stakkel.

Sjovt som det altid er i dagligdagen man kommer til skade, ikke under træningen

Nå, jeg håber da ikke det viser sig at være noget seriøst. God bedring med den

-Camilla :smile:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: En lille tak for dit visitkort i min lille bog morges. Iøvrigt kan du ikke fange mig..At huske på man er en lille speedy fraggel...  :4smartass: Kan du nu have en dejlig hviledag i norden  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Tsk tsk ... du må lære på den hårde måde, at man ikke skal rode sig ud i noget med Hr. K

Se lige din log. :santa2:

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Hey Kirch.

Nu kunne jeg jo ikke undgå, at se, at du træner blomsten af Danmarks kommende ungdom i svømning. :bubblebath:

Er selv begyndt at træne noget crawl, da det er en af de ting man bare (i hvertfald jeg) skal kunne.

Men det går lidt langsomt med teknikken. Føles lidt som om djernen ikke rigtigt magter at forstå, hvad der egentligt sker (skulle nok være indlært i en mere fordelagtig alder). :blush:

Du skulle ikke tilfældigvis have et crawl teknik-træningsprogram liggende? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: En lille tak for dit visitkort i min lille bog morges. Iøvrigt kan du ikke fange mig..At huske på man er en lille speedy fraggel...  :4smartass: Kan du nu have en dejlig hviledag i norden  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Tsk tsk ... du må lære på den hårde måde, at man ikke skal rode sig ud i noget med Hr. K

Se lige din log. :santa2:

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Jow jow det ser skam henrivende morsomt ud hehe. Du elsker vist billeder hva :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Mystisk mystisk ... efter min skulder stadig ikke var kommet i orden i går, smuttede jeg ned efter en ny portion fiskeoliekapsler. Jeg spise tre stk. af 150 mg, og nu i dag kan jeg mærke en utrolig forbedring i skulderen. Kan det virkelig skyldes fiskeolien? :blink:

Nå, men nu er jeg i hvert fald klar til træning :cooldance:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Mystisk mystisk ... efter min skulder stadig ikke var kommet i orden i går, smuttede jeg ned efter en ny portion fiskeoliekapsler. Jeg spise tre stk. af 150 mg, og nu i dag kan jeg mærke en utrolig forbedring i skulderen. Kan det virkelig skyldes fiskeolien?  :blink:

Nå, men nu er jeg i hvert fald klar til træning  :cooldance:

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Det var da dejligt :smile: God træning så.

Kom du ud og løbe i går??

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Træning 150605

Dødløft 1 x 10 x 70 kg + 1 x 1 x 150 kg + 5 x 2 x 190 kg

Bænkpres 1 x 3 x 95 kg + 6 x 3 x 90 kg

Chins 4 x 6 x mig + 25 kg

Dragonflags 1 x 8, 6, 5 x mig

Chins 4 x 8 x mig + 10 kg

Ok træning, men jeg skal dælme lære at tage madpakke med på arbejde. Der var slet ingen energi i kroppen. :nonono:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share