Hr. Kirchebrandts log


Hr.Kirchebrandt
 Share

Recommended Posts

iHola!

Hvad blev der af Sheiko? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Mjah, mjoh ... :blush:

Tror, at vanen fik mig til at vælge anderledes. Jeg hoppede på TJs Alternative hypertofi, fordi jeg fik en skummel mistanke om, at Sheiko ville tage for lang til per session, og nu hvor jeg også har planer om at genoptage kampsporten, så duer det ikke. Tilgengæld har jeg gemt alle Sheiko-papirerne, så det kommer nok en dag. :wink:

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Det kører vist også kun fint for mig sålænge jeg holder ferie - nu må vi se om jeg har overskud til ham [sheiko] når arbejdet kalder :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde problemer med håndleddene i en periode, og jeg vil ikke smadre dem igen, så derfor den lave vægt.

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Nåhja, det er rigtigt.

Mine håndled brokker sig også når jeg kører forskellige push-ups varianter.

Efter råd fra Kenneth Jay er jeg begyndt at lave dem på knoerne (prøv du at lave 1-arm push-ups på knoerne. Satan det svier :devil:)

Han rådede mig også til at lave "wrist rolls" - hele tråden ligger i funktionel styrke afdelingen på 1. eller 2. side :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mine håndled brokker sig også når jeg kører forskellige push-ups varianter.

Efter råd fra Kenneth Jay er jeg begyndt at lave dem på knoerne (prøv du at lave 1-arm push-ups på knoerne. Satan det svier :devil:)

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, prøv lige det :smile:

Har lige prøvet, det rykker :laugh:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

På knoerne? Det minder mig om de gamle dage i jui-jitsu-klubben. :smile:

Det vil jeg prøve under næste opvarmning.

Jeg har forresten præsteret at rykke huden af mellemleddet på venstre pegefinger og højre lillefingres mellemste led. :dry: Brug aldrig magnesium, når du lave kropshævninger med ekstra vægt.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Alternativ Hypertrofi Uge 2, dag 1

Box squat 10 x 3 x 77,5 kg (alt for let :nonono:)

Bænkpres 10 x 3 x 82, 5 kg

Hanging hip-raises 1 x 7, 6 x mig

Pull-ups 10 x 3 x mig + 21,5 kg

Roman chair sit ups 2 x 8 x mig + 20 kg

Hammercurls 2 x 8 x 17,5 kg

Box squat gik rigtig fint. Der skal dog en del mere vægt på.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Alternativ Hypertrofi Uge 2, dag 2

Militær pres 10 x 3 x 40 kg

Dødløft 10 x 3 x 160 kg :wacko:

Dragon flags 1 x 7, 5 x mig

Kropshævninger 10 x 3 x mig + 22,5 kg :wacko:

Hammer curls 2 x 6 x 19 kg

Push downs 3 x 8 x 45 kg

Fin træning. Dødløft er ved at være hård. Jeg lurer på om 1 mins pause mellem sættene bliver nok i fremtiden :unsure: Det samme gælder chin-ups.

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Ved ikke så meget om emnet men måske skulle du nøjes med at at køre singles i dødløft. det er jo i forvejen i mine øjne temmelig stor volume der er til underkroppen :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er et godt forslag, og jeg har også selv tænkt på det. Men for at komme op på samme volumen på som 10 x 3, så skal jeg tage 30 singler og det ved jeg ikke om jeg har tålmodigheden til. :smile:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Hey du!

Tak for rådet med glucosamin-pillerne.

Simpelthen for mærkeligt, igår fik jeg besøg af en veninde der havde købt dem til mig!

Nå, så må der vel være noget om det..

Har allerede nappet et par kapsler.. mummelum! Let the magic begin ploouuiizzzz...

Kærligste hilsner

Sally

P.S.Iøvrigt herligt at du er til højde :cooldance: Der er nu også dejligt "heroppe" ikk'!

Link to comment
Share on other sites

Hey du!

Tak for rådet med glucosamin-pillerne.

Simpelthen for mærkeligt, igår fik jeg besøg af en veninde der havde købt dem til mig!

Velbekomme. Sig lige hvor meget du skal slippe for dem. Måske kan jeg skaffe dem billigere. Jeg giver ca. 100 kr per glas af 90 x 1 g piller.

P.S.Iøvrigt herligt at du er til højde :cooldance: Der er nu også dejligt "heroppe" ikk'!

<{POST_SNAPBACK}>

:santa2:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Alternativ hypertrofi uge 2, dag 3

Squat 10 x 3 x 95 kg (easy)

Bænkpres 10 x 3 x 82, 5 kg (easy peasy)

B.O Rows lever 10 x 3 x 52,5 kg (Super easy peasy )

Hanging hip raise 1 x 9, 4, 4 x mig

Hammer curls 2 x 8 x (2 x19 kg)

Push downs 2 x 8 x 45 kg

Facepulls 2 x 6 x 45 kg

Super træning :4thumbup: Havregrynene sparker virkelig igennem. Squatteknikken kører også som en drøm.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Alternativ hypertrofi uge 3, dag 1

Box squat 10 x 3 x 90 kg (easy)

Bænkpres 10 x 3 x 87,5 kg

Hanging hip-raise 1 x 10, 6 x mig (volume PR)

Pull-ups 10 x 3 x mig + 22,5 kg (easy)

Roman chair sit-up 2 x 8 x mig + 21,5 kg

Hammer curls 1 x 6, 4 x (2 x 21,5 kg)

Fin træning. Box squatten er nem, og pull-ups er betydeligt nemmere end chins.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Underligt ... selv om jeg først skal ned og træne i morgen, så var jeg i gang med at pakke min taske i dag, og jeg har allerede skrevet morgendages program ind i logbogen ...

Gad vide om det er et dårligt tegn? :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh:

Det er da fedt at du nyder din træning så meget

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Alternativ Hypertrofi uge 3, dag 2

Dødløft 8 x 3 x 165 kg*

Militarypress 10 x 3 x 42,5 kg

Chins 10 x 3 x mig + 23,75 kg

Hanging Hip Raises 1 x 10, 7 x mig

Hammercurls 1 x 6, 4 x (2x21,5 kg)

Pushdowns 1 x 8 x 50 kg, 1 x 8 x 55 kg

*Huden på pegefingeren var ved at blive flået af, så jeg stoppede i god tid. :dry:

Ellers fin træning. Tilgengæld undrer det mig, at jeg sveder så ufatteligt meget. Det ender sgu med, at jeg enten skal gå rundt med et håndklæde eller have en ekstra T-shirt med til træning. Hvorfor sulen er jeg begyndt at gøre det? :blink:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Alternativ Hypertrofi uge 3, dag 2

Dødløft 8 x 3 x 165 kg*

Militarypress 10 x 3 x 42,5 kg

Chins 10 x 3 x mig + 23,75 kg

Hanging Hip Raises 1 x 10, 7 x mig

Hammercurls 1 x 6, 4 x (2x21,5 kg)

Pushdowns 1 x 8 x 50 kg, 1 x 8 x 55 kg

*Huden på pegefingeren var ved at blive flået af, så jeg stoppede i god tid.  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t: - havde samme problem (dog med langefingeren) og stoppede ogsaa efter otte saet igaar :w00t: - totalt twilight zone :blink:

Ellers fin træning. Tilgengæld undrer det mig, at jeg sveder så ufatteligt meget. Det ender sgu med, at jeg enten skal gå rundt med et håndklæde eller have en ekstra T-shirt med til træning. Hvorfor sulen er jeg begyndt at gøre det?  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Kan det vaere fordi det er sommer? :laugh:

Udover, at det er sommer, saa faar det her program ogsaa mig til at svede helt abnormt meget (er ellers normalt ikke den store "sveder" :raisebrow: ), saa det kan jo have noget og goere med saet/reps/pauser i programmet.

Link to comment
Share on other sites

:w00t:  - havde samme problem (dog med langefingeren) og stoppede ogsaa efter otte saet igaar :w00t:  - totalt twilight zone :blink:

Ja, det er lidt spooky. :blink:

Kan det vaere fordi det er sommer? :laugh:

Udover, at det er sommer, saa faar det her program ogsaa mig til at svede helt abnormt meget (er ellers normalt ikke den store "sveder" :raisebrow: ), saa det kan jo have noget og goere med saet/reps/pauser i programmet.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, måske. Det er i hvert fald en smule træls.

Nugga -->

Jeg vil nu også sige du skal køres singles.

Jeg gjorde det samme, allerede fra starten...

Fortsæt med 10x3 så længe du kan, men til sidst bliver det altså for hårdt  :blush:

Du mener altså, at jeg skal køre 30 x 1 reps? :unsure:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share