Hr. Kirchebrandts log


Hr.Kirchebrandt
 Share

Recommended Posts

Ja, og skolerne har i efterhånden mange år, været offer for besparelser og nedskæringer,

selv om det går ufattelig godt i samfundet :laugh:

Efter så mange år, er der nok desværre ikke store chancer for at tendensen vender,

imod at man betragter skolerne og undervisningen som en af samfundets bedste investeringer.

Det starter først rigtigt ved universiteterne.

Der bliver forskningen og undervisningen anerkendt og respekteret.

På HF kurserne vilkårene heller ikke lige gode alle steder.

Held og lykke med at du må få gpodt job med voksenundervisningen :4thumbup:

Hvilken skoleområde havde du tænkt på ?

Henning :showoff:

Jeg har planer om at tage en overbygning i naturfag med speciale i biologi. Så kan jeg komme til at undervise på seminarieniveau, og egentlig også gymnasiet, men de anerkender desværre ikke mastergrader :nonono:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Bill Starr - let dag

Squat

1 x 5 x 70 kg

1 x 5 x 80 kg

3 x 5 x 90 kg

bænkpres

1 x 5 x 65 kg

1 x 5 x 70 kg

3 x 5 x 75 kg

stivbenet dødløft

1 x 8 x 80 kg

3 x 8 x 90 kg

Mavebøjning på swissball

2 x 15 x mig

kropshævninger

1 x 8 x mig

1 x 8,8, 6 x mig + 20 kg

Første gang jeg har trænet lige efter arbejde. Det er ikke optimalt, men det passer bedre tidsmæssigt. :unhappy:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Tillykke big boy

du siger bare til hvis du vil ha nogle tip fra en erfaren udi graviditet.... :blink: jeg tænker på gode råd om hvordan man komplimenterer sin kæreste mindst en gang om dagen, at hun er den smukkeste gravide man nogensinde har set osv....

held og lykke :superman:

Duenn

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: Glæd jer.. og nyd nattesøvnen indtil da :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:
Tillykke big boy

du siger bare til hvis du vil ha nogle tip fra en erfaren udi graviditet.... :blink: jeg tænker på gode råd om hvordan man komplimenterer sin kæreste mindst en gang om dagen, at hun er den smukkeste gravide man nogensinde har set osv....

held og lykke :superman:

Duenn

I får lige endnu et tillykke herfra :wink:

Det er stort! :bigsmile:

Stort Tillykke Hr. K

Rigtig lækkert for Jer :bigsmile:

Og så har du lige sikret dig, at Alva ikke overhaler dig i styrke i år :laugh::laugh:

Henning :showoff:

Tak for det, alle sammen. :blush: Ja, det er sgu en stor ting, som jeg ikke helt har fattet endnu.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Bill Starr - Tung dag

Squat

1 x 5 x 65 kg

1 x 5 x 80 kg

1 x 5 x 90 kg

1 x 5 x 105 kg

1 x 5 x 127,5 kg PR

Bænkpres

1 x 5 x 55 kg

1 x 5 x 65 kg

1 x 5 x 75 kg

1 x 5 x 85 kg

1 x 5 x 105 kg PR

Dødløft

1 x 5 x 100 kg

1 x 4 x 140 kg

1 x 3 x 150 kg

1 x 2 x 170 kg

1 x 1 x 180 kg

Back raises

3 x 15 x mig + 20 kg

DB curls

1 x 10 x 19 kg

Dips

1 x 12 x mig

2 x 8 x mig + 12,5 kg

Rigtig fin træning. Endelig fik jeg de fem reps i bænkpres. Jeg er ikke helt sikker på, om jeg har fået 5 x 105 kg før, men det er i hvert fald længe siden. Under dødløften kunne jeg virkelig mærke, at min benstyrke er forøget. :4thumbup: Thank you Bill Starr.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Bill Starr - Medium dag

Squat

1 x 5 x 70

1 x 5 x 80

1 x 5 x 90

1 x 5 x 100

1 x 3 x 130 kg PR

Bænkpres

1 x 5 x 60

1 x 5 x 70

1 x 5 x 80

1 x 5 x 90

1 x 2 x 107,5 kg

Smalbænk

1 x 8 x 60 kg

2 x 8 x 70 kg

En arm rows

1 x 8 x 39 kg

4 x 8 x 44 kg

Mave på swissball

3 x 15 kg

Fino fino træning. Fik købt et par Titan knæbind, så nu bliver det spændende at se, om de kan give mig noget.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Jeg var forresten inde og se Jarhead forrige Torsdag.

Den var fandme fed! :devil: Alt for vildt at se hvordan de snapper, grundet simpel kedsomhed og hård rekruttid..

Tak for anbefalingen! :wink:

Og så må jeg da sige, at det går rimelig godt for dig i squatten! Tillykke med PR :wink:

Velbekomme. Den er nemlig rigtig kool.

Ja, det går virkelig godt for mig med squatten. :superman: Endelig, kan man sige! :tongue:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Nu hvor min kæreste har fortalt det i sin logbog, så kan jeg vel gøre det samme: :smile:

Jeg er så heldig at min søde kæreste er blevet gravid, så hvis alt går vel, så skal jeg være far i oktober :cool::innocent:

Daddy K

Tillykke, mon ikke det bliver en lille styrkeløfter? :tongue:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak for det, Rasmus. :smile:

En lille opdate.

Jeg har været ude at kigge på ny bil i dag. Kravet til bilen er;

a) Den er økonomisk

B) Den er driftsikker

c) Den er nogenlunde billig i indkøbspris. Dvs. mindre end 135.000 kr

Jeg var ude at se:

suzuki_alto.jpg

Suzuki Alto til 104.000 kr

hyundai-getz-facelift-769572.jpg

Hyundai Getz til 115.000 kr

20-727428.jpg

Kia Picanto til 105.000 kr

toyota-aygo-115.jpg

Toyoto Aygo til 136.000 kr

Umiddelbart hælder jeg til Kiaen, der lige er blevet kåret til Tysklands mest økonomiske bil baseret på drift, brændstof, forsikring, vedligeholdelse etc. Suzukien bliver overgået af Kiaen i de fleste anmeldelser, og Getzen tager lidt interesse, da den er dyreste i vægtafgift og kører færrest km/l af de fire. Aygoen er totalt lækker, men også klart dyrest. Så ....

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Tak for det, Rasmus. :smile:

En lille opdate.

Jeg har været ude at kigge på ny bil i dag. Kravet til bilen er;

a) Den er økonomisk

B) Den er driftsikker

c) Den er nogenlunde billig i indkøbspris. Dvs. mindre end 135.000 kr

Jeg var ude at se:

suzuki_alto.jpg

Suzuki Alto til 104.000 kr

hyundai-getz-facelift-769572.jpg

Hyundai Getz til 115.000 kr

20-727428.jpg

Kia Picanto til 105.000 kr

toyota-aygo-115.jpg

Toyoto Aygo til 136.000 kr

Umiddelbart hælder jeg til Kiaen, der lige er blevet kåret til Tysklands mest økonomiske bil baseret på drift, brændstof, forsikring, vedligeholdelse etc. Suzukien bliver overgået af Kiaen i de fleste anmeldelser, og Getzen tager lidt interesse, da den er dyreste i vægtafgift og kører færrest km/l af de fire. Aygoen er totalt lækker, men også klart dyrest. Så ....

Hr. K

Så vidt jeg ved, så er Alto'en en af danmarks mest forurenende biler. Nogle af vores venner har Hyundai'en i dieselversionen, og de er rigtig glade for den. Kia blev testet i et af de sidste numre af FDM's motor, men det har du vel allerede tjecket? Held og lykke med biljagten :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Nå ... fik ikke trænet i dag. Har brugt timer foran pc'en for at finde vores nye bil. :sleeping: Det ser ud til, at vi ikke kan nøjes med så små biler som de allerede nævnte. Aaaaaak ..... :nonono:

Nå, men et lyspunkt er i hvert fald, at jeg tager ud på vandretur i morgen til Tversted klitplantage.

niebomin.jpg

bivuak2.gif

Uha .. det bliver dejlig koldt at overnatte udendørs!

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Kan du virkelig finde på at overnatte udendørs på den her årstid ?

Bare for sjov ?

eller for hvad ?

God tur, hvis det kke kan være anderledes :laugh::laugh:

Henning :showoff:

Ja, det er bare for hyggens skyld. Jeg er gammel vandremand, og mit udstyr har godt af at blive brugt. :smile: Desuden sætter man mere pris på hverdagens komfort, når er lidt presset en gang i mellem.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke?

Fordi jeg har tænkt mig at beholde bil de næste mange år, og vi skal have mere end ét barn. Desuden kommer jeg til at hidse mig op over at skulle montere barnevognen bag el. oven på en mindre vil hver gang, vi skal hjem til svigermekanikken.

Det ser ud til, at det bliver en Skoda Fabia Combi 1.2

01.jpg

Jeg burde kunne få en årgang 2003-4 til 100,000 kr. Den er nogenlunde økonomisk med sine ca 15 km/l.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share