jarvig 13 - 2006


jarvig13
 Share

Recommended Posts

ENDELIG ! :devil:

Nu har knæet ikke brokket sig i fem hele dage, og det selvom at jeg langsomt har skruet op for gåturene, så jeg igår igen var oppe på plus 2 timers gang.

Holder det, så starter jeg ligeså forsigtigt ud med løbeturene igen på mandag. :smile:

PS: Der kommer selvfølgelig kommentarer til de relevante ovenstående indlæg - bare ikke lige nu. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tid til lidt hygge om den nye datingstil.

En af de få succes'er jeg havde på Dating var med en ret spændende (og lækker) pige. Hun kunne faktisk ret godt lide mig - men tændte selvfølgelig ikke på mig (den gamle historie). En af grundene var selvfølgelig at hun var alt for selvsikker til mig.

Faktisk har jeg aldrig mødt en så natural born boy ass kicker som hende. Hun kunne simpelthen sætte hvem som helst på plads med en super skarp bemærkning, som fik selv diskotekets smarteste fyr til at ligne en looser big time. Selvfølgelig kunne jeg slet ikke hamle op med hende.

Fair nok. Men vi har beholdt kontakten på nettet (Dating). Og ligenu er jeg godt nok gennem den hårdeste træning man overhovedet kan. Vi "battler" simpelthen uden, at nogen af os har fortalt hinanden, at det er det vi gør. Jesus hun tester min nye stil til bristepunktet. :D Vi har den sidste time udvekslet ti mails, og i den ene efter den anden langer hun lussinger ud til mig i stor, stor stil. Men selvom hun kører 100 % den hårde linie (og det gør hun altså godt), så afslører en enkelt smilie hist og her, og en lidt for venlig sætning her og der, at hun ikke kan holde masken 100 %. Hvis hun bryder sammen i aften før mig (endelig tilstår, at det selvfølgelig bare var en test af min nye person), så ved jeg, at jeg totalt er på rette snor.

Bare lidt underholdning fra jarvig13 :satisfied:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Tid til lidt hygge om den nye datingstil.

En af de få succes'er jeg havde på Dating var med en ret spændende (og lækker) pige. Hun kunne faktisk ret godt lide mig - men tændte selvfølgelig ikke på mig (den gamle historie). En af grundene var selvfølgelig at hun var alt for selvsikker til mig.

Faktisk har jeg aldrig mødt en så natural born boy ass kicker som hende. Hun kunne simpelthen sætte hvem som helst på plads med en super skarp bemærkning, som fik selv diskotekets smarteste fyr til at ligne en looser big time. Selvfølgelig kunne jeg slet ikke hamle op med hende.

Fair nok. Men vi har beholdt kontakten på nettet (Dating). Og ligenu er jeg godt nok gennem den hårdeste træning man overhovedet kan. Vi "battler" simpelthen uden, at nogen af os har fortalt hinanden, at det er det vi gør. Jesus hun tester min nye stil til bristepunktet. :D Vi har den sidste time udvekslet ti mails, og i den ene efter den anden langer hun lussinger ud til mig i stor, stor stil. Men selvom hun kører 100 % den hårde linie (og det gør hun altså godt), så afslører en enkelt smilie hist og her, og en lidt for venlig sætning her og der, at hun ikke kan holde masken 100 %. Hvis hun bryder sammen i aften før mig (endelig tilstår, at det selvfølgelig bare var en test af min nye person), så ved jeg, at jeg totalt er på rette snor.

Bare lidt underholdning fra jarvig13 :satisfied:

<{POST_SNAPBACK}>

Umiddelbart vil jeg sige at sådan en pige slet slet ikke er noget for dig.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu kunne hun ikke klare den mere. Total high five til mig selv. :D

Jeg må indrømme, at hvis jdet havde været IRL og det var første gang jeg mødte hende, så tror jeg ikke, jeg havde klaret det. Jeg er lang fra pro endnu - og hun er altså den skarpeste jeg nogensinde har mødt. :satisfied:

Link to comment
Share on other sites

Forhistorien er selvfølgelig vigtig.

Altså efter det tidspunkt, hvor hun gjorde det klart, at der kun kunne blive tale om venskab (for 1½ år siden), så har hun været sød ved mig. Prøvet at give mig råd osv. Nu havde jeg så ikke snakket med hende i 3 uger. Og derfor skrev jeg til hende, at jeg nu havde fundet ud af, hvordan man nappede piger i stor stil, hvilket hun jo ikke havde hørt endnu. Med vilje skrev jeg det super selvsikkert og provokerende, idet jeg spændt vendtede på hendes reaktion, idet hun jo kun havde kendt mig som (som DeAngelo kalder det) ass-licker og ikke ass-kicker. :laugh:

Den første mail hun sendte mig iaften, var et brev ala "godt for dig, det glæder mig osv".

Tre minutter senere var der dog en ny mail. Her skrev hun, at nu hun tænkte efter, så syntes hun faktisk at jeg var et dumt svin, når jeg nu uden skrubler ville knuse pigehjerter (som jeg provokerende havde skrevet for at pisse hende af).

Hæ, tænkte jeg, nu køre vi bare total smart ass finten og hver gang hun skriver noget grimt om mig, så vender jeg den bare om og bruger det til min fordel og til hendes bagdel. :laugh:

Men damn, hun var skrap. Faktisk - og det er her jeg mener at jeg IRL nok ikke kunne have spillet spillet hele vejen - så var hendes mail nr. 4 og 5. så grove og nedladende, at jeg et sekund seriøst blev bange for om hun rent faktisk mente det. Men hurtigt genvandt jeg fatningen og blev bare endnu smartere. Sluttede af med at skrive at jeg var glad for at have mødt hende, fordi hun havde lært mig meget om hvordan bitches fungerer. HAHAHAHAHAHA. Så var det slut - næste brev var det hende som trak følehornene til sig (= man kunne fornemme, at n var det faktisk hende som følte sig usikker på om jeg virkelig mente det om hende). Nu var det mig, der var ovenpå. :devil: Og så var det bare lige at hamre et par ekstra søm i hendes ligkiste og så "overgav" hun sig, og spurgte om vi da ikke bare "legede". DAMN I'M GOOD. :devil::laugh:

Og så var det jo bare at sige nat-nat pusser, sov godt og have fun.

PS: Bare rolig - hun sendte lige en sidste mail, hvor hun tilkendegav no hard feelings og at det faktisk havde været sjovt. :smile:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Jarvig:

Men damn, hun var skrap. Faktisk - og det er her jeg mener at jeg IRL nok ikke kunne have spillet spillet hele vejen - så var hendes mail nr. 4 og 5. så grove og nedladende, at jeg et sekund seriøst blev bange for om hun rent faktisk mente det. Men hurtigt genvandt jeg fatningen og blev bare endnu smartere. Sluttede af med at skrive at jeg var glad for at have mødt hende, fordi hun havde lært mig meget om hvordan bitches fungerer.

:w00t:

Jarvig du burde købe LOC's album "Inkarneret" - det er vist lige din stil for tiden.

I starten Gjorde det ik noget

At klokken blev fem

Næste eftermiddag

før jeg kom hjem

Du kommenteret ingen gang duften

Af fremmede kvinde parfume der lå så tungt i luften

Troede du seriøst kun at jeg havde dig

Eller kørte du sammen stil

og så den anden vej

Havde ingen intentioner om at lege din leg

Jeg gør mod andre før de gør mod mig

At jeg er paranoid er det du siger nu

Det ved jeg godt Ho det har jeg papir på

Havde brug for omsorg

men jeg kunne ik give slip på min logik

når den sagde du var en bitch

og jeg prøvede virkelig fordi jeg ville gerne

men mine følser for dig de var så fucking fjerne

det skyldes vi blot er mennesker

og det her det min skrifte en synders bekendelser

Undskyld so det var ik sådan det skulle gå

Jeg var den forkerte og stole på

Bare rolig jeg kan stadig nå

Og få det hele tilbage i hovedet igen

Dårlig karma hvor du henne

ved godt du hader mig nu men

Her er min pik ka du tilgive den?

Du sagde jeg var chamerende

Og jeg lod som om at det var her jeg hørte de ord for første gang

Studerede dine træk din måde og smile på

Din reaktion på ord og min måde og sige dem på

De daglige indfald der gjorde dig glad

Så jeg kunne kompensere for ik og fortælle hvem hvor og hvad

Det var utroligt hvordan klicheres sku leveres

Ændre småt så du åd dem råt

Og du var nem og manipulere

Det var for let og tale dine øjne fra

At tro på hvad de ser

Og du forsøgte at fortælle mig

ingen andre vil ha mig

så jeg lod dig slikke den af mig

du sagde det bundede i usikkerhed

for man skal ik stå med oprejst pande når man ligger ned

det skyldes vi blot er mennesker men det her min skrifte en synders bekendelser

Undskyld so det var ik sådan det skulle gå

Jeg var den forkerte og stole på

Bare rolig jeg kan stadig nå

Og få det hele tilbage i hovedet igen

Dårlig karma hvor du henne

ved godt du hader mig nu men

Her er min pik ka du tilgive den?

Når spørgsmålene kommer pakker jeg tasken

Det var kun for din skyld jeg ville holde masken

Holdte af dig så meget som jeg nu kunne

Du ved hvordan det går med misvedlige holdte hunde

Forsøge og finde noget vi begge følte for

Ku ik fordrage sukkersøde følelser

Så hvad gør man så?

Det varmer mig hjerte og se dig bryde sammen

For så er smerte i det mindste noget vi kan nyde sammen

Undskyld

Jeg ved da godt

Vi begge to

Har fået nok

Min hjerne har forkælet dig

Men du vil altid kun være en bitch for mig

Glem lige hvem vi lå og kneppede med

Hvorfor vil du ha mig når jeg ik ka tag følsomhed

Jeg hader alle de fucking mennesker så tilgiv hvis du vil en synders bekendelser.

Undskyld so det var ik sådan det skulle gå

Jeg var den forkerte og stole på

Bare rolig jeg kan stadig nå

Og få det hele tilbage i hovedet igen

Dårlig karma hvor du henne

ved godt du hader mig nu men

Her er min pik ka du tilgive den?

Undskyld so det var ik sådan det skulle gå

Jeg var den forkerte og stole på

Bare rolig jeg kan stadig nå

Og få det hele tilbage i hovedet igen

Dårlig karma hvor du henne

ved godt du hader mig nu men

Her er min pik ka du tilgive den?

Undskyld so

Link to comment
Share on other sites

Everlast -> Jeg synes faktisk SLET IKKE at sangen passer på mig. I sangen er der jo tale om to unge forvirrede mennesker, der grundet egen usikkerhed og frygt for at blive gjort ondt, simpelthen bare behandler hinaden dårligt, og hvor der reelt set ingen konstruktivitet er i deres gensidige kontakt til hinanden.

Dette har jo intet at gøre med det vi i denne tråd har talt om. Det er i hvert fald ikke noget som jeg på nogen måde kan nikke genkendende til som værende hverken min "nye" eller "gamle" person. :cooldance: Hvad jeg taler om er at spille et spil, men hvor begge parter i virkeligheden er dem selv i spillet. Det du taler om er ikke engang et spil, men bare destruktive flugtreaktioner.

Link to comment
Share on other sites

Everlast -> Jeg synes faktisk SLET IKKE at sangen passer på mig. I sangen er der jo tale om to unge forvirrede mennesker, der grundet egen usikkerhed og frygt for at blive gjort ondt, simpelthen bare behandler hinaden dårligt, og hvor der reelt set ingen konstruktivitet er i deres gensidige kontakt til hinanden.

Dette har jo intet at gøre med det vi i denne tråd har talt om. Det er i hvert fald ikke noget som jeg på nogen måde kan nikke genkendende til som værende hverken min "nye" eller "gamle" person. :cooldance: Hvad jeg taler om er at spille et spil, men hvor begge parter i virkeligheden er dem selv i spillet. Det du taler om er ikke engang et spil, men bare destruktive flugtreaktioner.

Jarvig> det var ikke meningen du skulle tage det SÅ meget til dig ;) - (det var den eneste af teksterne jeg lige kunne finde fra LOC ).

Grunden til jeg lige bragte det på bane var din sætning med "hvordan bitches fungerer" - det er sådan en typisk dansk hiphop udmeldning.

Og det kvindesyn som de udviser i deres sange - læner sig en del op ad DeAngelo.

Men du har nok ret din analyse af sangen, selvom den da sætter ord på manipulationen dog nok med omvendt fortegn. Du er blød (formoder jeg), og bruger manipulation for at fremstå hårdere - den person der skildres i sangen er hård, og har nok (formoder jeg) brugt manipulation for at fremstå blødere ;)

Link to comment
Share on other sites

Another nice one.

Da jeg sendte citatet med DeAngelo til mine venner, så var der jo nogen som straks kunne se pointerne (andre måtte lige lære dem :tongue: ). En anf dem sendte et svar ala "Nåå, det er derfor det virker - det har altid undret mig".

Så måtte jeg jo spørge "Hvordan hvad virker?".

Så siger han: Jo, når jeg går i byen, så er der nogen gange, hvor jeg midt i en sætning siger "Lille skat...blabla", hvor lille skat bliver sagt på den mest nedladende, bedrevidende og arrogante måde. Det tænder piger totalt af at blive kaldt lille skat på den måde. Der er øjeblikke meltdown. Halvdelen af gangene, så bliver de selvfølgelig mopsede og skrider. Men halvdelen af gangene, så fører meltdownet til, at de bliver som smør i hænderne på en. Det er bizart, at det virker (siger han) - en lussing eller drink i hovedet kan jeg forstå - men at de rent faktisk nedsmelter totalt til "Du kan få mig - nu!" - det giver ingen mening. Men efter at have læst DeAngelo, så forstår jeg hvorfor det virker.

Tjaaa, når man først ser sig om, så er der jo nok af eksempler fra virkeligheden at hive frem. :icecream:

Link to comment
Share on other sites

Så siger han: Jo, når jeg går i byen, så er der nogen gange, hvor jeg midt i en sætning siger "Lille skat...blabla", hvor lille skat bliver sagt på den mest nedladende, bedrevidende og arrogante måde. Det tænder piger totalt af at blive kaldt lille skat på den måde. Der er øjeblikke meltdown. Halvdelen af gangene, så bliver de selvfølgelig mopsede og skrider. Men halvdelen af gangene, så fører meltdownet til, at de bliver som smør i hænderne på en. Det er bizart, at det virker (siger han) - en lussing eller drink i hovedet kan jeg forstå - men at de rent faktisk nedsmelter totalt til "Du kan få mig - nu!" - det giver ingen mening.

Det minder mig om en episode ved en fest i slutningen af 1990'erne. Jeg var ikke det mindste interesseret i at score den aften, men bare i at have en hyggelig aften sammen med nogle gode venner og en håndfuld af min kvindelige kollegas veninder, som jeg ikke kendte.

I min tiltagende beruselse sad jeg på et tidspunkt og holdt et overlegent foredrag om, hvordan alle de gammeldags scoretricks med at virke arrogant, altvidende, selvsikker o.s.v. overhovedet ikke virkede mere, og hvordan ingen var dumme nok til ikke at kunne gennemskue dem.

Som sagt var min promille på det tidspunkt pænt høj, så jeg kan ikke helt huske, hvordan det skete, men pludselig havde jeg en af veninderne på skødet, og når nu hjernen var koblet fra, var der ikke anden mulighed end at lade instinkterne overtage styringen. Så jeg gik ikke alene hjem den aften.

Det har nogen gange undret mig, hvad der egentlig skete. Hvorfor kastede en sød pige sig pludselig over sådan en gammel nar, som sad der i sin ophøjede arrogance og spillede Kong Gulerod? Tilmed pissefuld. Og det endte endda med, at vi gik til fods hjem til mig (en tur på ca. tre kvarter) fordi jeg ikke gad at vente på en taxa midt om natten. Men det gjorde åbenbart ikke noget. Hjem til mig skulle vi alligevel. Jeg forstod (og forstår) det ikke. Men oplevelsen minder en del om det din ven beskriver.

Det er meget mystisk og skyldes sikkert noget i den kvindelige hjerne, som vi mænd aldrig kommer til at forstå :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Women don't make any sense (to men).

De er nu til at forstå mange gange, problemet med kvinder er, at der er alt for meget "støj" i deres verden - kan man som mand filtrere alt det flimmer fra, så er de nu ikke helt fra den.

MEN skal da indrømme der er NOGET flimmer har jeg svært ved at følge, og hvis man først at har vænnet sig til at filtrere meget af de det siger og gør fra - så vil det utvivlsomt også skabe konflikter, da man så ikke kan undgå at miste lidt informationer som er vigtige nogle gange ;)

Hvad en kvinde bruger 10 minutter på at forklare, kan oftest forklares imellem mænd på 30 sekunder - jeg siger ikke at kvinder er dumme, men de har en helt anden detaljegrad end mænd - i mine øjne fuldstændig uvæsentlige detaljer.

Edit: Kunne faktisk være man skulle starte en OT tråd med kvinder vs. mænd - så kunne man jo få et svar på hvorfor og hvordan i de situation hvor vi undres.

Edited by EverLast
Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig og uenig.

Hvis man ser på det "bevidste plan", så tror jeg mænd er nogenlunde ens. Men på det "ubevidste plan" er vi meget forskellige. Vores hormoner og konstruktionen af vores hjerne er simpelthen forskellig. Ikke nogen store forskelle, men forskelle som alligevel gør, at det vi "føler" og finder "giver mening" er meget forskellige.

Og siden det er "ubevidst" så er det ikke noget, man sådan lige i ord eller vendinger kan beskrive. Derfor føler hver køn sit uden selv at kunne forstå det (men føle det) og det giver slet ikke mening for modparten.

Link to comment
Share on other sites

-  jeg siger ikke at kvinder er dumme, men de har en helt anden detaljegrad end mænd - i mine øjne fuldstændig uvæsentlige detaljer.

Edit: Kunne faktisk være man skulle starte en OT tråd med kvinder vs. mænd - så kunne man jo få et svar på hvorfor og hvordan i de situation hvor vi undres.

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

Multi-tasking og hensyntagen til andre end en selv - er det det du kalder 'fuldstaendig uvaesentlige detaljer'? :shades:

:cheer: meadow (en kvinde med en detaljegrad af for maend ubegribelige dimensioner :wootdance:)

Edit: Sorry jarvig - for logspam. Jeg antager at kvinder godt maa poste deres detaljer i din log! :satisfied:

Edited by meadow
Link to comment
Share on other sites

Undskyld, undskyld, jeg er nærmest en mand, men denne log er blevet så vidunderlig, at jeg ikke kan lade være!

Bruno_J: Det er meget mystisk og skyldes sikkert noget i den kvindelige hjerne, som vi mænd aldrig kommer til at forstå

Hvor svært kan det være. Du scorede ikke – du blev scoret.

For det hænder vel:

- at kvinder går i byen for at score

- at kvinder parkerer et emne i baren og lige går en runde for at checke, at der ikke er noget bedre

- at kvinder vågner op om morgenen og undrer sig over, at de aftenen før syntes, at fjolset der var så dejlig

- at kvinder om mandagen sidder i kantinen og praler med, hvor nemt det var at nakke det fjols, der sad og var så cool. Var det godt, kommenterer de det. Var det skidt, kommenterer de det, og deres latter runger gennem bygningen og får væggene til at ryste.

- at kvinder mange år efter med et smil undrer sig over, hvad de dog fik rodet sig ud i sin tid

Fortsat god jagt. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Milter ->

Det du skriver passer jo som fod i hose på det vi skriver. "Normalt" halser drengene efter pigerne og får kun lidt (alt for lidt :tongue: ). Men hvis man er tilstrækkelig "sig selv" og slet ikke udviser nogen trang til at blive bekræftet af piger (eller andre for den sags skyld), så kaster pigerne sig over en. Og så bliver man scoret. Men nu er det DIG som vælger, hvem du vil scores af - og ikke omvendt. Det er jo en lækker verden. :icecream:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share