jarvig 13 - 2006


jarvig13
 Share

Recommended Posts

En erfaringsdagdag på arbejdet. :)

Var på  Skovridderkrogen men mine bedste venner. En god dag i byen. Masser af friske mennesker dr havde lyst til at "lege". Hurtigt fandt jeg den lækreste piger på kroen. Smuttede hen til hende og var "lækker" (jeg går ud fra at alle efterhånden forstår, hvad jeg mener med lækkerm når jeg skriver det). Det kørte perfekt indtil hendes kæreste kom. :tongue:  Sad et par min og hyggede mig med ham. Herefter forlod jegselskabet. En uge gik med sevfedhed med vennerne og så var det ud og finde "nye" emne igen. Et hutigt blik over gulvet viste at der kun var én jeg tændte på. Gik straks i lag med hende. Det gik rigtigt godt. Men undrede mig over, at hun allerede fortalte mig om mig inden jeg emner som disse overhovedet var kommet på bordet. HAHAHAHAHAH, ligepludselig fandt jeg ud af, at det allerede var den pige jeg én gang havd snakket med - HAHAHAHAHAHA. Hun var omend mere "tændt" end første gang, men trods alt tændte hendes kæreste mere end jeg, og jeg blev droppet. B) Men god fight. Det var tæt på at jeg seriøst scorede "kroens" lækreste piger. Danm, jeg er god til det. :)

Trillede selvfølgelig hjem uden scoring. Men som jeg siger - jeg er kun "an absolut beginner (Bowie - fedt nummer forresten), så det er først om mange måneder jeg har lært det efektfuldt. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Men lidt har du da fået at drikke, det giver kun mening for mig fordi jeg er fuld :tongue:

Men altid mega fedt når man lægger an på en pige for anden gang uden at opdage at man har prøvet før :unsure:

Hygge

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du skriver selv op til flre gange at du var "spritstiv", dette medfører for manges vedkommende, mig selv inklusiv, at man ikke helt kan styre hvad der sker omkring en! Tror du ikke der kan være ket noget ser triggerede hendes amok-anfald?

<{POST_SNAPBACK}>

Meget interesant, Havde en lang samtale idag med mine venner om netop dette emne. Samtalen var ret interessesant, men skal ikke gengives her grundet omfanget af emnets indhold.

Men point: Selvfølgelig mente mine venner jeg måtte have sagt noget "provokerende" siden hun gik amok = ingen går amok uden grund.

Jeg vil svare dig, som jeg svarede mine venner:

Der er nok ingen tvivl om (selv om jeg ikke præcist kan huske det), at jeg nok sagde noget "gróft" til hende. Men dette er ikke sig selv interessant. Det interessante er, at jeg sate mig ned og snakkede "normalt" med en pige som jeg slet ikke var interesseret i, og hvor jeg slet ikke gad "spille" noget spil. Efter et par minutter, så blev hun "urimelig" og sagde nogen jeg-er-lækker-fordi-jeg-gå-påKetchup-så-jeg kan-opføre-mig-mig-så-arrogant-som-muligt-fordi-jeg-ved-jeg-er-lækker-når-jeg-er-her.

I gamle dage ville jeg bare have lukket af, så var der ikke så meget, hun kunne have sagt. Men eftersom jeg er blevet "vækket" i en ny erkendelse, hvor jeg ikke finder mig i noget en "lille forkælet urimelig# piger siger, så gjorde jeg modstand. Ikke modstand ala spille spillet, men modstand ala "luk røven, det er- er jeg ked af at konkluderer - ubehøvelt lort, der kommer ud af munden på dig - tag dig sammen og opfør dig normalt behageligt, og så kan samtalen - måske - fortsætte". Dette gik hun fuldstændig amok over.

Så på den måde havde alkoholen ikke den store betydning i situationen (det var netop denne problemstilling, som venner vennerne kritisk holdt mig fast på i lang tid - gik hun amok fordi hun var latterlig eller gik hun amok fordi jeg sagde noget grimt il hende?"

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan altså ikke komme mig over, hvor nemt det her med damer er, når man bare lige har forstået de grundlæggende pointer.

Seriøst de sidste 3 uger har jeg hygget/moret/leget/battlet med flere lækre kvinder end jeg har de foregående 10 år. :blink:

Okay, jeg har endnu ikke "scoret". Men fuck det. Når man kender til mit udgangspunkt, så er indlæringskurven så stejl at den er for farlig til valg som sort løjpe.

Det er jo nærmest perverst, at det er så nemt. Jamen tror I mig ikke?!?! :cooldance: Bare tag i lørdags. Hun var de unde lyndende mig total lækker. Mændene nærmest kastede sig over hende. Og hvem morede hun sig sammen med i relativt lang tid, selvom hun såvel havde en kæreste og jeg klart "lagde an på hende" (på den rigtige måde). Nemlig: Mig!! :tongue: Og ikke nok med det. Det var mig der skred fra hende og ikke omvendt. Selvfølgelig delvist fordi jeg godt vidste at mine "teknikker" (og husk nu anførelstegnene) endnu kun er rimeligt uprøvede og på begynder.niveau. Men alligevel, så var det mig der først sagde "bye, bye - have fun" - ikke hende.

Igen, dette har intet med pral at gøre - alene af den grund, at jeg er så langt bagud på point, at næppe et menneske i verden kan føle sig truet af min fremgang. :tongue: Nej, det er bare et menneske, som faktisk er rystet over, at det er så absurd nemt (relativt set). Det er ikke til at fatte.

Link to comment
Share on other sites

hmm lad mig se om jeg forstår dig ret..

De andre der bliver afvist af den "hotte pige" gør tilnærmelser til hende hvordan ??? komplimenter ?? Men du går også hen til hende, skaber selv første kontakt og spiller kostbar ???

Jeg forstår ikke helt hvordan man kan kontakte en pige og derved forsøge at spille hard to get?? Kan forstå det hvis det er den anden vej rundt, eller man er i et selskab, men direkte kontakte en af det modsatte køn på et discotek og derefter sige, "jeg er ikke interesseret", kan det lade sig gøre?, eller har jeg misforstået noget ???

Undres bare lige her en sen aftenstund. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan altså ikke komme mig over, hvor nemt det her med damer er, når man bare lige har forstået de grundlæggende pointer.

Seriøst de sidste 3 uger har jeg hygget/moret/leget/battlet med flere lækre kvinder end jeg har de foregående 10 år. :blink:

Okay, jeg har endnu ikke "scoret". Men fuck det. Når man kender til mit udgangspunkt, så er indlæringskurven så stejl at den er for farlig til valg som sort løjpe.

Jarvig uden at briste dine illusioner (og hold nu endelig fast ved dem) - så tror jeg altså at du skal finde meget af hemmeligheden i det boost til selvtillid har fået - fremfor at du skal lægge hele æren over på Doktor Angelo.

Men det er da fint at han kan give dig sparket :)

Link to comment
Share on other sites

hmm lad mig se om jeg forstår dig ret..

De andre der bliver afvist af den "hotte pige" gør tilnærmelser til hende hvordan ??? komplimenter ?? Men du går også hen til hende, skaber selv første kontakt og spiller kostbar ???

<{POST_SNAPBACK}>

Well, for det første er jeg slet ikke "god til det" endnu. Jeg har bare set, hvor stor fremgang der nu engang sker ved at ændre på nogen få ting. :icecream: (YESSSSSEEEER - jarvigs :icecream: er tilbage :cooldance: ).

Altså mht. de andre og så hende: De gik alt for hårdt til hende, prøvede for meget at virke lækker og spændende osv. De pressede simpelthen på.

Mht. mig og hende: Der er ingen "opskrift" på, hvordan man skal gøre. Grundlæggende går det bare ud på at behandle den anden, som hvis det var en ven. Hermed mener jeg - at med en ven, der siger man fra, hvis vennen siger et eller andet man er uenig i - at med en ven, der gør man sig ikke lækker eller interessant, man er bare den man er. Du kan selv komme med flere eksempler.

Men tager vi i lørdags, så var det såmen ret simpelt: Kom til at sidde ret tæt ved et bord, hvor hun og 2-3 vendinder sad. Helt uden at presse på, så sad man ligepludselig og småsnakkede med dem. Det er svært at forklare hvordan det "sker" ud af det blå - men jeg tror nærmest det sker alene fordi man ikke "forcerer" noget som helst. Men så snart man har en lille småsamtale igang, så er det ret nemt. Det meste af samtalen foregår, som en "normal" samtale med en du tilfældigvis har mødt, ikke er specielt interesseret i, men bare sludrer lidt med. Men på nogen få udvalgte tidspunkter, så "slår man til". Når pigen siger et eller andet, som enten sætter hende i et "godt lys" eller hvor hun på anden måde er i gang med indirekte at fortælle dig, at hun er altså pigen som er lækker og skal jagtes, mens du er drengen som med tungen ud af halsen jagter hende (forgæves), så "slår man til". At grine højlydt, sige "nice" eller måske endog sige noget "smart", som klart fortæller hende "you must be kidding", det er pointen. Om hun tror på dine ytringer eller ej er sådan set ligegyldigt. Hvis du gør det, så vil hun tro dig (i hvert fald hvis du har gjort det på måske 3-4 vigtige steder, og ellers generelt har taget det stille og roligt, ja, næsten uinteresseret).

Jeg forstår ikke helt hvordan man kan kontakte en pige og derved forsøge at spille hard to get??
Du skal ikke spille har to get. Du skal være dig selv, og blot være på en måde, hvor du "udstråler" (= har en adfærd) at du da bare er her for at lege, for at more dig, for at have det sjovt - ja, at du da gerne vil flirte lidt, men andet skal du altså ikke lægge i det.

Hvad du forstår som hard to get, det er jo blot at hver eneste pige man møder, der flirte man med dem, men hele tiden bare indirkete og direkte sige ting (og opfører sig naturligvis) som om, at du kan da godt lige bruge 5 min på at underholde hende, men så er det også slut, for der er andre ting/mennesker som mere fortjener dit selskab. :cooldance::tongue: :4thumbup: '

Kan forstå det hvis det er den anden vej rundt, eller man er i et selskab, men direkte kontakte en af det modsatte køn på et discotek og derefter sige, "jeg er ikke interesseret", kan det lade sig gøre?, eller har jeg misforstået noget ???

Uha, det lyder kunstigt. :raisebrow: Du skal da på ingen måde lægge skjul på, at du er en mand som potentielt er interesseret i at score en pige. Men du skal udstråle, at det kun er potentielt og at du godt nok kan/vil morer dig i aften, men at ingen pige skal regne med gå hjem med dig i aften. :icecream:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan altså ikke komme mig over, hvor nemt det her med damer er, når man bare lige har forstået de grundlæggende pointer.

Seriøst de sidste 3 uger har jeg hygget/moret/leget/battlet med flere lækre kvinder end jeg har de foregående 10 år. :blink:

Okay, jeg har endnu ikke "scoret". Men fuck det. Når man kender til mit udgangspunkt, så er indlæringskurven så stejl at den er for farlig til valg som sort løjpe.

Jarvig uden at briste dine illusioner (og hold nu endelig fast ved dem) - så tror jeg altså at du skal finde meget af hemmeligheden i det boost til selvtillid har fået - fremfor at du skal lægge hele æren over på Doktor Angelo.

<{POST_SNAPBACK}>

Både enig og uenig.

Som jeg har sagt flere gange, så læser jeg ikke DeAngelo som en liste tricks eller teknikker. Derimod læser jeg den som en overordnet forståelsesramme, hvor de enkelte elementer naturligvis kan diskureres, rettes eller forbedres - ja, endog eventuelt helt forkastes.

Men jeg må dog sige, at det er overraskende at læse noget, som man så nemt sluger og siger - "det var pokkers, det er godt nok overraskende, men jeg er faktisk næsten 100 % enig".

Ok, det meste af det var noget som min tidligere omtalte ven havde fortalt igen og igen - dog selvfølgelig med andre ord. Men på trods af at han stort set fortalte mig de samme ting, så kunne/ville/evnede jeg ikke at tage imod hjælpen. Så et eller andet må DeAngelo havde gjort rigtigt siden jeg ligepludselig købte det råt.

Mht. selvsikkerhed: Jamen, jeg har da altid været selvsikker (siden gymnasiet). Seriøst, så anså jeg mig selv for at være et dyrebart, værdifuld og spændende menneske. Men der ændrede jo ikke ved, at jeg tilsyneladende ikke kunne overbevise en eneste pige om, at dette var tilfældet.

Så jeg tror ikke selvtillid gør det alene. Man må også indse, at der simpelthen er ting som virker bedre end andre ting. I starten kan det virke kunstigt - men siden går, så indser du, at de i virkeligheden gør dig genuint fri. Det er ikke snærende kunstige teknikker, som snævert dikterer, hvad du skal og gøre og sige i alle mulige tænkelige situationer. Derimod er det en overliggende erkendelse, som lige netop gør, at man kan sætte sig fri for de snærende bånd/teknikker/selvbedrag/forhindringer som vi ubevidst gennem vores opvækst ofte påfører os selv. Der er ingen grund til det. Lev livet, mor dig, behandl andre godt og hold på din intrigitet - og så kan du drive det til hvad du end lyster. :icecream::icecream::icecream:

Link to comment
Share on other sites

Men altid mega fedt når man lægger an på en pige for anden gang uden at opdage at man har prøvet før :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

HAHAHAHAHA, det var kanon. :icecream: Man kan i hvert fald sige at ens smag er konsistent. :tongue:

Men helt ærligt, så var det overraskende, at hun netop så alligevel "gad" tage endnu en lidt lang samtale med mig, hvor hun blev "smålun". Det ville hun selvfølgelig aldrig havde gjort, hvis jeg ikke havde klaret det rimeligt godt.

Men damn, det var sjovt at opdage og derefter sige: "Æhhhhhhh, nu jeg kommer i tanke om det, har jeg så ikke allerede en gang talt med dig i aften?" :laugh::w00t::laugh::w00t::icecream:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Nu du er David Gilmour/Floyd fan må du have set koncert-DVD'en "Live in Concert". Hvis ikke... så løb, løb, løb, til din fona og køb! :smile:

"there is no pain, you are receiting..."

Held og lykke med jagten på des femmes :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Men helt ærligt, så var det overraskende, at hun netop så alligevel "gad" tage endnu en lidt lang samtale med mig, hvor hun blev "smålun". Det ville hun selvfølgelig aldrig havde gjort, hvis jeg ikke havde klaret det rimeligt godt.

<{POST_SNAPBACK}>

Man bør holde sig for øje at visse mennesker godt kan føre en samtale med folk uden at være "smålune" på dem. :laugh: Indrømmet det er et fåtal, men de findes derude. :w00t::laugh:

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Men helt ærligt, så var det overraskende, at hun netop så alligevel "gad" tage endnu en lidt lang samtale med mig, hvor hun blev "smålun". Det ville hun selvfølgelig aldrig havde gjort, hvis jeg ikke havde klaret det rimeligt godt.

<{POST_SNAPBACK}>

Man bør holde sig for øje at visse mennesker godt kan føre en samtale med folk uden at være "smålune" på dem. :laugh: Indrømmet det er et fåtal, men de findes derude. :w00t::laugh:

'Pyt

<{POST_SNAPBACK}>

Sourpuss!! :dry:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg ikke De Angelo's bog (jeg har ikke noget at bruge den til, jeg har det, jeg skal bruge :bigsmile: ), men berører han overhovedet, det vi i Europa kalder den sydeuropæiske effekt? Man kan ikke just påstå at sydeuropæerne følger den teori, der her i tråden er lagt for dagen. :blink:

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg ikke De Angelo's bog (jeg har ikke noget at bruge den til, jeg har det, jeg skal bruge  :bigsmile: ), men berører han overhovedet, det vi i Europa kalder den sydeuropæiske effekt? Man kan ikke just påstå at sydeuropæerne følger den teori, der her i tråden er lagt for dagen.  :blink:

'Pyt

<{POST_SNAPBACK}>

Nej og nej :smile::icecream:

Link to comment
Share on other sites

Der er nok ingen tvivl om (selv om jeg ikke præcist kan huske det), at jeg nok sagde noget "gróft" til hende. Men dette er ikke sig selv interessant. Det interessante er, at jeg sate mig ned og snakkede "normalt" med en pige som jeg slet ikke var interesseret i, og hvor jeg slet ikke gad "spille" noget spil. Efter et par minutter, så blev hun "urimelig" og sagde nogen jeg-er-lækker-fordi-jeg-gå-påKetchup-så-jeg kan-opføre-mig-mig-så-arrogant-som-muligt-fordi-jeg-ved-jeg-er-lækker-når-jeg-er-her.

I gamle dage ville jeg bare have lukket af, så var der ikke så meget, hun kunne have sagt. Men eftersom jeg er blevet "vækket" i en ny erkendelse, hvor jeg ikke finder mig i noget en "lille forkælet urimelig# piger siger, så gjorde jeg modstand. Ikke modstand ala spille spillet, men modstand ala "luk røven, det er- er jeg ked af at konkluderer - ubehøvelt lort, der kommer ud af munden på dig - tag dig sammen og opfør dig normalt behageligt, og så kan samtalen - måske - fortsætte". Dette gik hun fuldstændig amok over.

Så på den måde havde alkoholen ikke den store betydning i situationen (det var netop denne problemstilling, som venner vennerne kritisk holdt mig fast på i lang tid - gik hun amok fordi hun var latterlig eller gik hun amok fordi jeg sagde noget grimt il hende?"

Jeg må erklære mig uenig med dine venner.

Nu ved jeg ikke hvor vred kvinden blev. Men nogle af de "coked-up" selvfede kvinder der kommer på ketchup, kan være "MEGET omskiftelige i deres humør. Der skal ikke meget til, før de rammer det røde felt..

Ikke for at være negativ: hvis du ikke får tlf nummer/dates/slæbt dem med hjem/hysset i hjørnerne (hvis det er din stil), ja så gør du enten et eller andet galt, eller også tør du ikke tage dette sidste skridt.

Hvis man er fræk nok kan man godt få pigens nummer, når kæresten kigger væk.

Skal du ikke snart til finalen i stedet for bare at spille kvalifikationsturneringer :tongue: ?

Hepper på dig fra sidelinien: Poul :4thumbup:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Hey, hey grove galning. :laugh: Jeg er kun en novice endnu - det tager mindst et par år førend man med fuld hammer kan knalde den op i hjærnet - hver gang. :icecream:

<{POST_SNAPBACK}>

Naaj, ville ikke være grov :crying: .

Jeg må også være amatør for jeg har squ smidt mange oplagte scoringer væk, men det lyder ikke som du overhovedet prøver.

Det er desværre ofte nødvendigt, at spørge pigerne om man skal være nøgne sammen :pimp:

Det sker ikke ofte nok, de selv tager initiativet. Mange vil gerne bevare illusionen af, at de er pæne piger, der for første gang gør noget slemt, når de smutter med hjem første aften.

Det er umuligt, hvis ikke manden tager det afgørende skridt :wink:

Hvad siger De Angelo til dette?

Link to comment
Share on other sites

Jeg må også være amatør for jeg har squ smidt mange oplagte scoringer væk, men det lyder ikke som du overhovedet prøver.

Det er desværre ofte nødvendigt, at spørge pigerne om man skal være nøgne sammen :pimp:

Det sker ikke ofte nok, de selv tager initiativet. Mange vil gerne bevare illusionen af, at de er pæne piger, der for første gang gør noget slemt, når de smutter med hjem første aften.

<{POST_SNAPBACK}>

Say what !!! :w00t: Har du slet ikke fulgt med i loggen?!?!? Ikke at tage initiativ, det er nok det sidste, der kan siges om mig. Er der noget der sket de sidste par uger så er det snarere at jeg har sat initiativlysten noget ned. Men det er ikke engang interessant i sig selv. Det er der er interessant er HVORDAN man gør, ikke hvor OFTE man gør det.

Hvad siger De Angelo til dette?

Hvor skulle jeg vide det fra? :laugh::laugh:

Men som sagt, så handler DeAngelos eBook om, hvordan man bevare kontrollen overfor det andet køn og derigennem bliver "tiltrækkende". Men skulle jeg gætte på DeAngelos svar til dig, så ville det være, at du umuligt kan udvise for meget initiativ, hvis initiativet er gode initiativer - men at du til enhver tid kan udvise for meget initiativ, hvis det er dårlige initiativer.

:icecream:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har set dine initiativer. Er imponeret da min største hurdle er den første kontakt.

Men ud fra måden du skriver på virker det ikke som du overhovedet har prøvet at få pigerne med hjem/få en date med dem/telefonnummer.

Hvis alle de piger du har skrevet med har sagt nej, så tyder det på du sætter dig selv i "vennerollen" over for dem i stedet for at få charmet dem nok til at nå ovenstående slutmål.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Okay ptpoul, du skal da have et fyldigt svar.

At jeg nu skriver et langt indlæg som svar, hvor jeg kommer vidt omkring skyldes, at jeg finder min nye "overbevisning" for

- intellektuel spændende

- emotionelt spændende

- havende et stort aspekt med selvudvikling at gøre

Lad os vende tilbage til Adam og Eva, som i dette tilfælde er DeAngelo. :4smartass:

Som sagt så opfatter jeg ikke DeAngelos bog som en opskrift som slavisk skal læres og følges. Men jeg ser den som en helt rigtig måde overordnet at forstå dette "jeg er tiltrukket af dig" mellem kvinde og mand på.

Det forklarer simpelthen så meget af det jeg møder i hverdagen mellem kvinder og mænd. Og ikke mindst, så forklarer det meget om mit eget liv. Nu skal man altid være ekstremt varsom med at generalisere ud fra egne erfaringer og subjektive forstillinger alene.

Men hvis det skal gøres kort - som jeg allerede har skrevet tidligere - så var det indtil for et par uger siden livets største gåde for mig, at jeg var så ekstremt dårlig til hunkønsvæssner. Okay, jeg lignede ikke Brat Pitt, men derudover var jeg (syntes/synes jegselv) da noget af det mest fantastiske en pige kunne møde. At have så meget at tilbyde, at kæmpe så afsindigt for det og samtidigt blive afvist så absurd meget, det var bare noget, som jeg ikke kunne begribe inde i hovedet.

Men DeAngelo fortalte mig lige det, som fik alting til at falde på plads og give mening.

Hvad DeAngelo fortalte mig var, at selvfølgelig giver det plusser at være et f.eks. spændende menneske, et kærligt menneske, et intelligent menneske osv osv. Men det var ikke plusser der i sig selv rykkede nok. Det der rykker er at være i kontrol, at være ovenpå, at udstråle jeg-er-glad-for-mig-selv-og-jeg-ved-jeg-er-lækker.

Se det var et chok. For i alle disse år, hvor en eller anden "nar", som jeg kunne udkonkurrerer på alle punkter (mener jeg selv naturligvis) alligevel var den der scorede pigen, da var det mystik. Ren og skær mystik.

Og nu kommer vi til noget spændende og centralt. For ikke kun hos jeg selv, men også som udbredt begreb blandt rigtigt mange, der opstå koncepterne "charme" og "selvtillid". Se er der to ting i livet som jeg for alvor har lignet et spørgsmålstegn i hovedet ved, så er det disse to begreber.

For hvad fan.. i helvede er f.eks. selvtillid??? Som sagt så ville jeg jo til enhver tid sige, at jeg siden begyndelsen af 20'erne har haft en næsten knusende selvtillid. Og alligevel så siger folk, at det jeg manglede, det måtte simpelthen være selvtillid !! Æhhhh, jamen for helv.. da, så vis mig, hvor det er, at jeg mangler selvtillid. Jeg manglede f.eks. aldrig selvtillid når jeg snakkede med en pige, jeg var interesseret i. Derimod manglede jeg total tillid til, at hun evnede at se, at jeg havde selvtillid.

Og hvad med dette charme. Et begreb som altid blev hentet frem på banen, når det skulle forklares, hvordan en eller anden nar, dog kunne score en som en så lækker pige. Charme, det måtte det være - også selvom ingen (hverken piger eller drenge) kan udpege eller forklare det. Charme var bare noget man havde eller havde - hvad det var var uklart.

Men hvad det er lykkedes DeAngelo at forklare, det er i virkeligheden, at "selvtillid" og "charme" måske godt nok måske eksisterer, men i det store hele, så er det noget som enhver kan tillære sig - så det rent faktisk er en naturlig del af en selv.

Nu siger du så, at jeg ikke har forsøgt noget, at jg måske har spillet vennerollen. Men det er forkert. Det er helt andre ting som er spil.

Hvis man vil maksimerer sine chancer mht piger, så må man lære at være i kontrol og man må lære grundlæggende at være sig selv. De to ting hører sammen - ingen kontrol, ikke sig selv - ikke sig selv, ingen kontrol.

Men dette er da noget som skal læres. Det ikke noget man liger hiver op af hatten på 2 dage og så er den der. Det tager lang tid at lære sig, hvordan man bliver i kontrol med situationen og sig selv.

Så er der det her med at drille pigerne. Det lyder latterligt. Men det er det ikke, hvis man tænker efter. Når man på samme tid kan irriterer en pige lidt, samtidigt med at man kan få hende til at le, så er man nået langt. Og at drille er en god måde at gøre begge dele på. At udvælge nogen ting ved det en pige som kan vendes om, og er så stærke at de lidt irriterer pigen, og så blide at det ikke gør ondt på nogen måde, samtidigt med at man har lagt en tone som signalerer, "jeg driller du ved det godt, men du er ikke helt sikker, det er da sjovt", det er da bare lige i øjet.

Men problemet med at drille (og derudover at være i kontrol og sig selv), det er ikke at drille med noget, som for alvor kunne gøre pigen ked af det. Vi er jo ikke ude på at gøre nogen ondt, være ubehagelig eller latterliggøre nogen. Vi er jo kun ude på at stikke, på at sige, at jeg er så meget i kontrol, at jeg overhovedet ikke skænker det en tanke om du mon tænder på mig eller ej og derfor driller jeg dig, fordi JEG synes det er sjovt at drille dig - hvis du skrider så fint med mig, hvis du bliver, så er det også fint, indtil videre!

Jo mere man på denne måde "presser" pigen, desto bedre. Prøv at tænk på, hvor mange friheder en generelt attraktiv pige tager sig. Prøv at tænke på, hvor grove piger (man kun kender sporadisk eller lige mødt) egentlig er hvis man "lægger an på dem". Prøv lige at tænke over det helt ærligt. Selv hvis du er "Prins Charming" himself og bare kan det der med sno pigerne om lillefingeren, så tænk på, hvor ofte piger egentlig er grove og nedladende, hvis man lige hat mødt dem og lægger an på dem.

At drille dem og være i kontrol og altid have en smart kommentar at fyre af, det skaber den modvægt som de i virkeligheden sukker efter.

Problemet er bare, at det kan være svært at finde grænsen for, hvornår man presser en pige tilstrækkeligt (drille/være ovenpå/i kontol/smart ass) og så bare være arrogant, nedladende og ubehagelig.

Og det er summen af disse ovenstående elementer, som har gjort, at jeg ikke har - som du vil udtrykke det - taget tilstrækkeligt initiativ.

Men det er jo forkert. Du giver mig slet ikke nok credit. :cooldance: Tænk på, at jeg på bare tre uger har lært at være så meget i kontrol, være så meget sig selv og drille så tilpas meget til, at jeg i timevis har hygget mig med meget attraktive piger. Og nej, bestemt ikke fordi jeg var "nice" eller "vennetype-agtig". Jeg har drillet dem det bedste jeg kunne, jeg har sagt "nej, nej og nej" hele tiden, jeg har skredet fra dem, jeg har været grov overfor dem, jeg har krævet at de skulle give mig en drink (aldrig omvendt), jeg har grinet "nedladende" når de har prøvet på deres små "tricks".

Når jeg forlod dem (uden at score dem (og de to ting hører sammen, trods alt)), så var det i simpel erkendelse af, at jeg trods alt ikke smart ass endnu (kun WSA :laugh: - tjek medlemstitel). Jeg kunne tolke, at nogen gange så var jeg for grov. Nogen gange havde jeg ikke helt styr over det. Nogen gange kom de "smarte bemærkninger" bare ikke hurtigt nok og de var af for ringe kvalitet.

Kort og godt - jeg er igang med at lære det - men jeg er stadig kun novise - og derfor valgte jeg ikke at prøve at kører linien ud og i stedet at takke af, men jeg endnu havde flerre plusser end minuser i aftenens karakterbog. :smile:

:icecream:

Link to comment
Share on other sites

Hey Jarvig...

Hvis du vil have lidt filosofisk assistance til det at "være sig selv", så kan jeg - endnu engang - varmt anbefale Max Stirners "Den eneste og hans ejendom"... Strong shit... :japsmile:

En lille reklame... Karl Marx skulle have skrevet et smædeskrift på 336 sider "Den Tyske Ideologi" der for hovedporten kritiserede netop denne bog... Så lidt knald har der altså været i den....

selvom det lyder som om du har styr på sagerne. :4mewantfood:

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share