jarvig 13 - 2006


jarvig13
 Share

Recommended Posts

blackice ->

Jeg tænkte, jeg hellere måtte komme med et konkret eksempel fra igår, så du kan se, at det faktisk er meget elegant og slet ikke groft/nedladende på nogen som helst måde.

Altså vi sidder 4 drenge og 2 åige - vi lige har mødt - omkring et ret lille bord. Så næsten uundgåeligt så sidder vi af nødvendighed næsten lårene af hinanden.

Se under normale omstændigheder, så var det mere end højst sandsynligt, at en pige som sidder meget tæt på en fremmed mand (grundet omstændighederne) vil afmærke sit territorie og vise, at her bestemmer hun, ved at sige noget ala "ryk lige lidt tilbage, du er meget pågående". Ikke fordi hun er sur på en eller ikke kan lide en, men simpelthen, for at vise den håbefulde unge mand, at hende her, hun er altså ikke bare lige sådan at score.

Fair nok - men hvis man skal være ærlig, faktisk lidt urimeligt at blive sat på plads, uden at "man har gjort noget".

Så igår vendte jeg den om. Den første gang, hvor hendes ben et kort øjeblik lige klistrede lige lovligt meget op af mig (ved et tilfælde), så kiggede jeg på hende med et "straight face" (ikke noget med at småsmile, charme, eller omvendt være belærende, vred eller hård - bare "straight face") med rolig neutral stemme sige "jeg synes du er lige lidt pågående".

Det var naturligvis vigtigt, at det var et "straight face" og en rolig afbalanceret stemme hun mødte. For havde der været bare antydningen af et smil, så ville hun vide, at man bare drillede. Nu var hun seriøst i tvivl om, hvorvidt jeg faktisk mente det eller om jeg drillede.

Da samme situation skete lidt senere, så var det rigeligt blot at trække benet til sig og bestemt kigge på hende - vupti, så havde hun forstået det.

Se det er jo genialt, det her. :D

På den ene side, så fremstår jeg som er så lækker, at jeg skam ikke er interesseret i at score en hvilken som helst pige, jeg tilfældvis sidder ved siden af. Det kan piger åbenbart godt lide.

På den anden side, så var det pludselig mig der gav hende lov til at indvarderer min intims-sfære - men først når JEG havde givet lov til det. Den totalt omvendte verden. :o

Og det var sq noget hun satte pris på. Da hun endelige "fik lov" til en lille smule at gnide lår, så lignede hun jo en pige, som lige havde fået den hest hun havde drømt de sidste 3 år. :D

Det geniale blackice: Jeg vendte situationen om, helt uden at være grov eller noget der bare minder om det. Og jeg blev glad ved mig selv "fordi jeg havde regnet den ud" og endvidere fik en "lystig" pige ud af det. Og hun blev mere og mere interesseret og "blød", jo mere det fortsatte.

Nu er dette jo bare en detalje, som ikke sig selv gør, at man pludselig "kan det gøgl der". Men jeg har endelig fundet ud af, at det er lang rækker af sådanne detaljer, som det hele bestemmes af.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se under normale omstændigheder, så var det mere end højst sandsynligt, at en pige som sidder meget tæt på en fremmed mand (grundet omstændighederne) vil afmærke sit territorie og vise, at her bestemmer hun, ved at sige noget ala "ryk lige lidt tilbage, du er meget pågående".

:unsure:

Det har jeg godt nok aldrig oplevet. Jeg må ha gnedet ben med de forkerte. <_< Jeg er helt klart blevet sat for lidt på plads. :angry:

Jeg har et par gange spurgt, om vi var blevet kærester, siden de nu synes, de ville sidde på skødet af mig. <_<

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Det er lidt ligesom med træning, det kan være det virker for Thomas, men mon det også virker for dig? :unsure:

Personligt ville jeg hellere hoppe på kamelen og tage svingturen, end at gå hjem alene og overveje hvor jeg skal sige ja næste gang og føle mig som en Don Juan eller DeAngelo ;)

Måske skulle du overveje at tænke med noget andet end hjernen ;)

Mvh

Cleo

Link to comment
Share on other sites

At få styr på alle DeAngelos detaljer er umuligt på en gang. De må læres en for en.

Nu er det ikke sådan at du kører rundt med et kasettebånd fra ham der DeAngelo når du sidder i din bil vel ?

Nej bare rolig. :D

Det er bare at fange pointerne, ikke terpning eller noget andet absurd, som bare gøre det alt for kunstigt. :)

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Jarvig:

Jeg er ikke helt sikkert på, hvad du mener. Eller rettere jeg forstår godt hvad du mener, men kan ikke se relevansen.

Tror Cleo lidt prøver at sige at for nogle ligger den stil naturlig - for andre gør den ikke - og deraf også betydende at nogle har succesen, andre falder helt og holdent igennem.

Den med benglideriet - den ville jeg umiddelbart kategorisere som at opføre sig som en underlig snegl - og det er vel næppe formålet.

Det svarer lidt til at jeg finder udaf at det giver pote i sociale sammenhænge at være skideskæg - og så beslutter mig for at være skideskæg - det vil højst sandsynlig skinne igennem at det er påtaget, og det vil højst sandsynlig falde til jorden.

MEN du har helt sikkert fat i noget der - men du burde nu bare holde fast i de overordnede retningslinier, det er alt rigeligt ;)

Og Spock har faktisk fat i det allervigtigste når det drejer sig om succesen i bylivet - slap af og gå efter at have det sjovt, og lad være med at betragte enhver kvinde som possible-pussy - behandl kvinderne som du eks. behandler dine venner eller andre i hvis selskab hvor du slapper af & er dig selv - hverken mere eller mindre.

Scorer du på det ? ikke nødvendigvis - men hvis du kommer dertil hvor du kan være ligeglad med det (uden at blive selvdestruktiv & deprimeret) så åbner der sig en ny verden for dig tror jeg ;)

Edited by EverLast
Link to comment
Share on other sites

Den med benglideriet - den ville jeg umiddelbart kategorisere som at opføre sig som en underlig snegl - og det er vel næppe formålet.

Hæhæhæ - du er heller ikke pige. :D

Forresten er der intet galt i at opføre sig mærkværdigt - så længde det virker.

F.eks. er der en af mine venner, der efter han er blevet afvist, bare står og kigger på pigebarnet et par sekunder og så bryder ud i sang "Fly me to the moon, and let me sing among the stars.... osv". Det bliver de oftest så befippede af (det er jo galt - det giver ingen mening overhovedet :D ), at de helt glemmer at holde paraderne oppe, og så ender det jo alligevel, at de ender op sammen. ;)

Og ganske rigtigt - det virker simpelthen alt for bizart til min personlighed, så sådan en "teknik" vælger jeg naturligvis ikke at bruge.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

:)

Jeg har ikke fulgt med i det hele her fra ende til anden, - men jeg er nu blevet saa duperet her af den sidste bemaerkning om teknikken at jeg bliver noedt til at komme med et lille bjaef... Det er venligt ment!

Der er ingen jeg kender, inklusive mig selv, som er blevet scoret paa en eller anden 'teknik'! :o Vi har sgu da valgt selv! (Ja, grin I bare, jer han-koen der tror at det er jer der jagter og nedlaegger; men saadan er det ikke! :lol: )

Og hvis ikke en mand toer vise en kvinde hvem han er og dermed give hende mulighed for at vaelge ham, - saa bliver det jo lidt svaert. :)

Held og lykke!

:cheer: meadow

Edited by meadow
Link to comment
Share on other sites

Der er ingen jeg kender, inklusive mig selv, som er blevet scoret paa en eller anden 'teknik'! :o Vi har sgu da valgt selv! (Ja, grin I bare, jer han-koen der tror at det er jer der jagter og nedlaegger; men saadan er det ikke! :lol: )

Hvilket jo stærkt indikerer, at der er noget om snakken. Det ER nemlig pigerne som i langt de fleste tilfælde er den som "vælger". Pointen er blot, at stiller man pigen i en situation, hvor hun faktisk jeger (i stedet for at blive jaget), så er man nået meeget langt.

Forresten så ser jeg det ikke som et trick. Ikke med mindre også kalder det er trick at tage sko på i byen. Man tager sko på, fordi det er praktisk og fordi "det virker". Det samme med tilegnelse af nye adfærdsmåder.

Link to comment
Share on other sites

Der er ingen jeg kender, inklusive mig selv, som er blevet scoret paa en eller anden 'teknik'! :o Vi har sgu da valgt selv! (Ja, grin I bare, jer han-koen der tror at det er jer der jagter og nedlaegger; men saadan er det ikke! :lol: )

Nu er du jo heller ikke, som kvinder er flest. :tongue: ;)

Tror Cleo lidt prøver at sige at for nogle ligger den stil naturlig - for andre gør den ikke - og deraf også betydende at nogle har succesen, andre falder helt og holdent igennem.

Enig, hvis ting virker påtaget, så virker det falsk. Det samme gør sig gældende med mænd der går i byen i jakkesæt og ikke føler sig tilpas i et sådan, det skinner hele vejen til månen.

Det svarer lidt til at jeg finder udaf at det giver pote i sociale sammenhænge at være skideskæg - og så beslutter mig for at være skideskæg - det vil højst sandsynlig skinne igennem at det er påtaget, og det vil højst sandsynlig falde til jorden.

Det holder da hundrede, ser frem til at opleve dig i aktion. :lol:

Som flere antyder, så er det nok ikke sandheden at vælge den nye "hest" hundrede procent, det gælder om at finde en balancegang mellem jarvig, DeAngelo og Paven. ;) :tongue:

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Se under normale omstændigheder, så var det mere end højst sandsynligt, at en pige som sidder meget tæt på en fremmed mand (grundet omstændighederne) vil afmærke sit territorie og vise, at her bestemmer hun, ved at sige noget ala "ryk lige lidt tilbage, du er meget pågående". Ikke fordi hun er sur på en eller ikke kan lide en, men simpelthen, for at vise den håbefulde unge mand, at hende her, hun er altså ikke bare lige sådan at score.

Fair nok - men hvis man skal være ærlig, faktisk lidt urimeligt at blive sat på plads, uden at "man har gjort noget".

Ja du må ha mig undskyldt, men det har jeg nu heller aldrig nogensinde oplevet. I det hele taget vil jeg sige at det her "trick" viser mere om kvinden end om manden.

Men anyway, hvis du er glad ved det. Så er det jo fint nok.

Link to comment
Share on other sites

Grunden til jeg er blevet så glad er, at jeg endelig ved, hvad jeg har gjort galt.

Det er der heller ingen, der vil tage fra dig. :) Jeg er glad for, at du føler, du har set lyset, nu er kunsten så at undgå at kollidere med det modkørende tog i tunnelen. ;)

'Pyt

Nemlig :)

Link to comment
Share on other sites

Nu er det ikke sådan at du kører rundt med et kasettebånd fra ham der DeAngelo når du sidder i din bil vel ?

Hvad er et kassette-bånd?? :o :blink:

Ej, spøg til side.

Jarvig, god begyndelse - ville nok ikke selv verbalt have kommenteret hendes "tilnærmelse" første gang hun kom til at gå for tæt på. Ihvertfald ville jeg nok have kombineret det med et smil, så hun ikke var i tvivl om at du ikke var en dum idiot men i stand til ironiske og spøgefulde kommentarer.

Men den gik, og det er flot! Godt "siddet" :lol: - og fortsat held og lykke.

Det ender vel med at vi andre må tage lektioner hos dig :devil:

Og Jarvig - vi ser frem til fortsat detaljerede empiriske undersøgelser samt resultaterne deraf :devil:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share