jarvig 13 - 2006


jarvig13
 Share

Recommended Posts

Dag 8-100:

Diæt: 2 x :4mewantfood:

Gåtur:

Distance: ca. 12 km

Tid: ca. 1.55

Tilbage på arbejdet er der nu kun tid til en tur om dagen.

Dag 9-100:

Diæt: 3 x :4mewantfood:

Gåtur:

Distance: ca. 11 km

Tid: ca. 1.50

Møgvejr. En mellemting mellem regn og sne. Iskoldt og meget vådt. ØV!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

OK - det må lige være tid til opdate i loggen.

Har haft lidt travlt, så jeg har ikke lige gidet opdaterer mine pt. lidt ensformige dage.

Jeg har i det følgende samlet mine gårture til én pr. dag og angivet ca. hvad vi taler om.

Dag 10-100:

Diæt: 1 x :4mewantfood:

Var på kursus hele dagen og ingen mulighed for sund mad <_<

Gåtur:

Distance: ca. 8 km

Tid: ca. 1.20

Dag 11-100:

Diæt: 1 x :4mewantfood:

Var på kursus hele dagen og ingen mulighed for sund mad (og glemte her en madpakke hjemmefra til at rette op på dette). <_<

Gåtur:

Distance: ca. 7 km

Tid: ca. 1.10

Dag 12-100:

Diæt: 3 x :4mewantfood:

God maddag

Gåtur:

Distance: ca. 7 km

Tid: ca. 1.10

Dag 13-100:

Diæt: 1 x :4mewantfood:

Min brors 30 års fødselsdag - svært er styre sig.

Gåtur:

Distance: ca. 5 km

Tid: ca. 0.45

Dag 14-100:

Diæt: 3 x :4mewantfood:

Fint

Gåtur:

Distance: ca. 11 km

Tid: ca. 2.00

Dag 15-100:

Diæt: 2 x :4mewantfood:

Stresset dag - men nogenlunde

Gåtur:

Distance: ca. 9 km

Tid: ca. 1.25

Dag 16-100:

Diæt: 2 x :4mewantfood:

Stresset dag - men nogenlunde

Gåtur:

Distance: ca. 10 km

Tid: ca. 1.40

Dag 17-100:

Diæt: 3 x :4mewantfood:

Gåtur:

Distance: ca. 9 km

Tid: ca. 1.35

Var på vægten 88 kg - altså ingen vægttab. Hmmmm, lidt irriterende - men jeg heller ikke endnu haft mulighed for at stabilt diæt og gåturene har været lidt korte her i kulden.

Link to comment
Share on other sites

Jarvig13 hvavd med noget at dit elskede højintensitetstræning, som du advertere så meget med skulle være bedre end den der fedtforbrændingszone du i øjeblikket bevæger dig i?

:poking:

For en alkoholiseret overvægtig semi-bb der ryger, så er det højintensivt. :D

Nej, spøg til side. Jeg elsker at gå ture. Derfor gør det ikke så meget om turen vare 1½-2 timer. Overfor dette skal du afveje energiforbruget for en løbetur i 20-30 min så nok er hvad jeg maks kan klare ligenu.

Energiforbruget er højst ved 1½-2 timers gang overfor dette.

Men ingen tvivl om, at jeg glæder mig til cardioen. Skal lige have smidt de her 10-14 kg, så skulle den være der. :)

Link to comment
Share on other sites

Okay..så er det her jeg skal mobbe.. Kan du ikke høre det Jarvig... det spæde kald i den frostklare luft.. det er en eleiko stang der kalder "Jaaaaarvig..løft mig" Og bagved hvisker en Dumbell :Jaaaarvig, kom nu og curl, du ved du vil... du ved DOMS'en bliver god og hellig!!!

Link to comment
Share on other sites

Okay..så er det her jeg skal mobbe.. Kan du ikke høre det Jarvig... det spæde kald i den frostklare luft.. det er en eleiko stang der kalder "Jaaaaarvig..løft mig" Og bagved hvisker en Dumbell :Jaaaarvig, kom nu og curl, du ved du vil... du ved DOMS'en bliver god og hellig!!!

Jeps, enig. Glæder mig som en sindsyg til at få slæbt røven ned til centeret så jeg kan løfte lidt jern. Det skal nok komme snart. :bigsmile:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Må jeg lige sige :respekt: til en mand der gider at vade rundt næsten 2 timer dagligt i det danske vintervejr. Jeg kan selv godt lide gåture - på en frostklar januarformiddag er København unægtelig charmerende. Desværre er det danske vintervejr 90% blæst, slud og sjap :thumb_down: og jeg synes ikke der er noget mere energidrænende/godt-humør-sugende end dette :angry:

Men var det ikke en idé med noget mere cardio-agtigt? Jeg mener, det må da være svært at få passet en 2 timerstur ind i en eller travl hverdag.

Du skal også have held og lykke med dine mål herfra. Jeg håber virkeligt du når dem alle

Mvh

Clayman

Ps. Og få så røven ned i gymet ;)

Edited by clayman
Link to comment
Share on other sites

Bisse :devil: :lol:

Kan ikke. Lyder som en dum undskyldning, men min tand er knækket - jeg skal til tandlægen nu og centeret lukker tidligt idag.

Onsdag er bare en af de dage, hvor jeg ikke kan. Så torsdag håber jeg. :angel:

Men tak for påmindelsen - det hjælper på den dårlige samvittighed. :devil: :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share