jarvig 13 - 2006


jarvig13
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Derfor ville løsningen til colombusægget selvfølgelig være at få styr på mit privatliv. Det er der dog meget lange udsigter til - formentligt vil der aldrig komme harmoni, konstruktutivisme, ro, kærlighed og mening i det. Sådan er det bare!

Jeg bliver nødt til at kommentere denne her. Du må aldrig, aldrig, aldrig give op. Selvom det nogle dage føles som om, at det hele også kan være ligemeget, og du allerhelst har lyst til at blive i sengen, så fat altid mod. Der er altid mulighed for at forbedre forholdene, men man skal gøre noget for det selv. Lige meget hvor uretfærdig din omverden har behandlet dig og hvor fortjent det ville være at det var din tur til at nyde, så sker det desværre ikke af sig selv. Det er så fandens hårdt nogle gange, at man af alt bare har lyst til at give op. Det er i det mindste en kendt tilstand, men jarvig, du må aldrig acceptere at have det dårligt. Jeg snakker desværre af erfaring. Kæmp videre for din ret til det liv du ønsker og din lykke.

Held og lykke med foretagendet!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jeg bliver nødt til at kommentere denne her. Du må aldrig, aldrig, aldrig give op. Selvom det nogle dage føles som om, at det hele også kan være ligemeget, og du allerhelst har lyst til at blive i sengen, så fat altid mod. Der er altid mulighed for at forbedre forholdene, men man skal gøre noget for det selv. Kæmp videre for din ret til det liv du ønsker og din lykke.

Enig ... der er hjælp at hente blandt folks erfaringer på www.depnet.dk , og mange teknikker til at få ryddet lidt ud i de mærke skyer.

Hr. Kirchebrandt

Link to comment
Share on other sites

Hæhæhæh, tak for lykønskningerne og opfordringerne til styrketræning.

Bare rolig - selvom jeg ikke ført log, er jeg skam ikke faldet helt af på den. I gennemsnit har jeg nytår stadig fået mine 2 timer hver eneste dag. Og kosten er ikke gået amok - slet ikke. Tror jeg har ligget på ligevægtsindtag. Har bare ikke haft overskud til at gå seriøst til diæten. Men sålænge jeg ikke har taget nævneværdigt på, så er der ingen katastrofer sket. :)

Link to comment
Share on other sites

Hæhæhæh, tak for lykønskningerne og opfordringerne til styrketræning.

Hehe... hvis ikke du gider at gå i et center, kunne du jo anskaffe en sandsæk. Den kunne måske ligefrem få et terapeutisk formål når off-topic kammer over ;)

Og tillykke med føs´dagen!!! hvis det da er nået du går op i...

Link to comment
Share on other sites

Takker og bukker endnu en gang. :bigsmile:

Niks ingen tunge sten.

Og tillykke med føs´dagen!!! hvis det da er nået du går op i...

Skarpsindigt set. Jeg går faktisk ikke særligt meget op i mærkedage ol. For mig er de menneskelige relationer det der er vigtigt og interessant. Traditioner, ting, mærkedage osv uden noget selvstændigt indhold er tæt på at være meningsløse og ligegyldige for mig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share