jarvig 13 - 2006


jarvig13
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nå, men nu er det godt vej.

Så er det tid til at komme form. :D

På mandag står den på tjek af hvad mine max'er er pt, så jeg kan lægge mit program.

TJ's alternative hypertrofiprogram er stadig noget jeg vil prøver - men ikke nu. :tongue:

Tror vi napper et 5x5 program. Godt gammelt klassisk program, som både indeholder styrke og hypertrofi-potentiale. Regner med at lave programmet med progression.

Øvelserne skal være.

Dødløft

Squat

Bænkpres

Pulldowns

Military

Mave (som 2-3x10)

Rear laterals (som 3x8)

Dips

Curls (som 3x8)

Glæder mig allerede. :bigsmile:

Indenfor 2-3 uger kobles løbetræningen på. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

For hulen da. Sikke nogen dage.

Min mormor flytte lejlighed. Jeg hjælper hende.

Så efter arbejde både i dag og i går har jeg hjulpet. Det er ikke sjovt, når man har løbet om onsdagen, og ens ben derfor er slatne og er ømme. :devil:

Men okay masse af "motion" i to dage. :)

Link to comment
Share on other sites

Flyttede jo for min mormor hele weekenden.

Masser af motion - så det er jo godt nok. :)

Men desværre vred jeg hånden, da mormors tonstunge skab skulle samles og det midt i det hele havde lyst til at falde fra hinanden. :(

Det gør rimeligt nas i dag, men jeg synes ikke det føles som en forstuvning eller brud. Nærmest bare som et hårdt slag.

Giver lige hånden lidt ro en til to dage, og så ser vi på den igen til den tid.

Håber ikke generer mig for meget til løberiet i dag. <_<

ST må i hvert fald lige vente 2-3 dage. <_< <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Okay, så skal jeg flytte. :)

Boede jo ellers sammen med min bedste vens kæreste på en af Københavns mest attraktive adresser. :bigsmile:

Men jeg fik tilbudt en total lækker lejlighed i min hjem-kommune Søllerød. Nu holdt jeg jo meget af at bo på den adresse i Kbh. og af at bo sammen med min veninde. Men at få tilbudt en så super lækker lejlighed, det kunne jeg bare ikke sige nej til. Så nu flytter jeg imorgen.

Har nok ikke så meget tid til MOL den nærmeste tid (men mon ikke man alligevel få knebet et indlæg ind hist og her :D ).

Træningen?!?! Den er ved at være der. Skal bare lige finde et center i området. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Lækkert, så skal jeg ned at få analyseret løbestil idag og fået købt nogen dertilhørende løbesko. Herligt.

Bare ærgeligt med ST'en. Efter jeg er flyttet er det altså lige til at finde et (ordentligt) center som ligger fornuftigt i forhold til, hvor jeg arbejder eller bor. Det må jeg altså få undersøgt nærmere.

Link to comment
Share on other sites

Så fik vi analyseret min løbestil. På grænsen mellem normal og "træde indad". Ekspedienten fandt dog et par sko på udsalg som skulle være godt. Nedsat fra 1000 kr til 700 - så det var fedt.

Det er første gang i min karriere at jeg har rigtige løbesko. Så nu er det bare med at komme igang.

Min form er ikke helt ringe. Jeg har holdt mine 2 timers gangture om dagen sommeren over (med enkelte smuttere selvfølgelig).

Link to comment
Share on other sites

Så fik testet skoene med en lille løbetur. Hmmmm, det føltes godt nok anderledes end når jeg løber i ikke-løbesko. Tror det er spørgsmål om tilvænning. For selvom det føltes "underligt", så føltes det også komfetabelt.

Det var godt nok en vild aften at løbe i. Efter det massive regnvejr var luftfugtigheden astronomisk. Og temperaturen var bestemt ikke lav. Så allerede ved første skridt haglede sveden af en.

God lille tur.

Link to comment
Share on other sites

Fin lille løvetur. Endnu for langsomt og kort til, at jeg gider opgøre det.

Har denne gang valgt dourun's begynderprogram, hvor jeg straks gik ind på trin efter 7 uge.

Det der gir' ik nowt masse, jarvig! :)

Hvad blev der af din center-søgen?

Jamen, det ser lidt trist ud med styrketræningen. Der er ikke mange centrer i området, og dem der er, er dyre og maskinprægede. De er ydermere ikke lige sådan hurtige at komme til, så det er sq en skidt kombination.

Link to comment
Share on other sites

Så fik testet skoene med en lille løbetur. Hmmmm, det føltes godt nok anderledes end når jeg løber i ikke-løbesko. Tror det er spørgsmål om tilvænning. For selvom det føltes "underligt", så føltes det også komfetabelt.

Det var godt nok en vild aften at løbe i. Efter det massive regnvejr var luftfugtigheden astronomisk. Og temperaturen var bestemt ikke lav. Så allerede ved første skridt haglede sveden af en.

God lille tur.

Advarselsklokkerne ringer! Sko, der føles "komfortable" på en lille tur, er meget ofte for bløde i mellemsålen. Mange ekspedienter, der er fuldt fortrolige med skofabrikanternes anbefalinger, ender op med at anbefale sko, der er helt rigtige til selve løbestilen - i dit tilfælde noget med let overpronation - men glemmer at tage kropsvægten i betragtning. Jeg mener at kunne huske, at du ikke er nogen ren letvægter. Mange sko, der er beregnet til løbere med neutral/let overpronerende stil, er ikke egnede til løbere over 80 kg.

På forhånd undskyld - jeg vil ikke agere lyseslukker. Hvilke sko har du købt og hvad vejer du pt? Er du under 70 kg, skulle du under alle omstændigheder være på den grønne gren!

Link to comment
Share on other sites

Det var dog en elendig måde jeg stavede komfortabelt på. :lol:

Jeg vejer pt. omkring 90 kg. Ekspedienten tog højde for dette. Modellen? Det er jeg ikke lige klar over.

Med komfortabelt mener jeg, at jeg troede at det ville være mere uvant og generende at løbe i en helt ny slags sko. Men det var det ikke.

Link to comment
Share on other sites

Jamen, det ser lidt trist ud med styrketræningen. Der er ikke mange centrer i området, og dem der er, er dyre og maskinprægede. De er ydermere ikke lige sådan hurtige at komme til, så det er sq en skidt kombination.

Det er godt nok ærgeligt, jeg håber at dit nye hul er det værd :)

Hæhæhæhæ, der er jo ogås muligheden for at jeg skifter arbejde, og så skulle der vel være mulighed for noget bedre - specielt hvis jeg får job i københavn, som jeg satser lidt på. Men nye lejlighed er genial. En anelse dyr, men ren luksus og så lige midt i mit dejlige Søllerød. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Det er ikke muligt!

32 år, uadvendt, almindelig pæn at se på, sjov, interessant, begavet, god udannelse, godt job, god lyttter, meget lidenskableig og over 800 tilnærmelser (havlt fordelt IRL og på dating) og alligevel uden en kæreste nogensinde og med sammenlagt sex 4 gange i ens liv. Det er absurd. Det er meningsløst. Det er den ondeste ondskak, jeg nogensinde kan forestille mig. :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Når dertil lægges at mine venner efter årevis at have prøvet at give mig råd, idag brød sammen og kaldte mig samtliige negative ting de kunne i deres afmagt overfor min situation, så bliver det ikke meget værre. Det var ikke af ond vilje de kaldte mig alle mulige ting idag - det var at en masse rationelle, begavede, sociale, empatiske mennesker, der ikke mere kunne komme med en realistisk forklaring på mit håbløse liv. :( :( :(

Damn, jeg kan ikke forestille mig, at man kan komme længere ned.

Men nu ingen går i panik. Jeg har været på cirka samme dybdegrader i mit liv før, så bare rolig - ingen permanent udmeldig fra fra liver herfra. <_< Jeg skal lige bare bruge et par dage til at komme mig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share